Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Radio Romania Actualitati, Radio Romania Muzical si Bucuresti FM (Antena Bucurestilor).

 

Astea le prind si eu pe DAB, iar programele lor sunt...  :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu in vedere achizitionare unei Skoda Octavia 3, hatchback si printre altele, as vrea sa stiu daca e musai sa cumpar stergatorul de luneta? Se murdareste luneta asa tare? Sau se poate si fara, mentionez ca am Golf 4 hatchback si luneta se murdareste in ultimul hal si imi palce sa o am curata, asadar folosesc stergatorul. La Octavia e acelasi lucru? De cei 73 de euro pe stergator, as putea sa-i dau pe alt optional. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu as putea sta fara stergator pe spate. Ti-l recomand 100%. Geamul se murdareste destul de tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Octavia 3 si nu am nici o problema cu murdaritul lunetei. Nu prea seamana la spate Golf--ul cu Octavia. Fiind la a 2-a Octavia, nu consider necesar stergator luneta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand și eu ștergătorul pentru luneta. L-am utilizat din plin zilele astea și nu pentru a șterge murdăria ci pentru șterge apa, mai ales dimineața când plec spre munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inițial mi-a părut rău că aveam ștergător pe spate - am luat mașina de pe stoc. Acum, cum a venit vremea ploioasă, mă bucur nespus că-l am. Nici nu arată așa de rău :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu stergator.

Apa de pe acoperis cade pe luneta. Praful adunat in stationare cum il stergi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma predau. Geamurile le-am dat cu <Rain Shield> si nu sta apa pe ele. Chiar daca aveam stergator spate nu-l foloseam daca stratul de praf era gros. Recunosc ca am un defect, poate sa fie noroiul pe masina de un deget grosime, geamurile le am curate tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu se compara gradul de murdărire al lunetei intre un hatch sau combi tradițional și Octavia, un liftback în accepțiune...

Astăzi am mers 250 de km pe burnita și ploaie și nu am avut nevoie o singura data sa dau de ștergătorul spate..

Da, este de ajutor dacă exista însă nu as transforma asta într-un deal-breaker (în cazul achiziției Sh sau a unui model de pe stoc)

Voi măsură ochiometric de curiozitate înclinația intre luneta Octaviei și una de pe un sedan clasic dar și distanta pana la fundul mașinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu ii simt lipsa. Cu siguranta ca face treaba .. dar nu imi pare rau ca nu il am (poate pt. ca O3 nu e un hatch veritabil, adica luneta de la O3 nu este pozitionata similar cu cea de pe Golf 7 / Seat Leon). Ce optionale ai putea pune de 70eur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Octavia 3 si nu am nici o problema cu murdaritul lunetei. Nu prea seamana la spate Golf--ul cu Octavia. Fiind la a 2-a Octavia, nu consider necesar stergator luneta.

 

Eu unul nu ii simt lipsa. Cu siguranta ca face treaba .. dar nu imi pare rau ca nu il am (poate pt. ca O3 nu e un hatch veritabil, adica luneta de la O3 nu este pozitionata similar cu cea de pe Golf 7 / Seat Leon). Ce optionale ai putea pune de 70eur?

 

Oameni buni, daca voi nu aveti aceasta optiune sau "chiar" nu va intereseaza precum spuneti, nu ii lasati si pe altii sa faca aceeasi eroare. am avut doar masini combi sau hatch si va spun din suflet: stergatorul pt luneta este absolut necesar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine nu e absolut necesar. Merg cu masina de aproape un an fara stergatorul ala. Daca era asa absolut necesar poate ca nu il treceau ca optional.

Dar, dupa cum se vede sunt persoane carora li se pare foarte util si persoane carora nu.

Este evident ca aduce un plus de vizibilitate prin luneta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca o luam asa, se poate trai foarte bine si fara xenoane, bolero, amundsen sau columbus

fara banchete incalzite, senzori de parcare si oglinzi rabatabile

atunci sa cerem sa se fabrice4 din nou dacia 1300 ca e de ajuns un motor cu volan si pedale, restul sunt doar fite

:RO flag:

cred ca telul nostru e confortul, siguranta si ... restul las la aprecierea voastra :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi am apreciat.

PS: stergatorul de luneta nu e in niciun caz o fita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Oameni buni, daca voi nu aveti aceasta optiune sau "chiar" nu va intereseaza precum spuneti, nu ii lasati si pe altii sa faca aceeasi eroare. am avut doar masini combi sau hatch si va spun din suflet: stergatorul pt luneta este absolut necesar.

Eronat... Tie iti este absolut necesar, sa nu generalizam aiurea... Vorbesti de combi si hatch si ai completa dreptate insa Octavia nu e un hatch clasic...

Murdarirea lunetei tine de aerodinamica spatelui si de distanta de la spatele masinii la luneta - cele doua combinate fac ca luneta sa se murdareasca.

Din aceleasi considerente, de ce nu a pus Audi pe A5 SB stergator de luneta? Ca luneta este la fel de mare, caroseria chiar cu un minus fata de Octavia ca distante si inclinari...

Inca o data... Este binevenit, ajuta sa nu te mai dai jos din masina iarna dupa ce lasi defrost-ul sa lucreze insa, daca mi-as configura un vRS nou, nu mi-as pune stergator... In cazul asta, avantajele pe care le aduce sunt mult mai mici decat dezavantajul inesteticului... Ma repet... RS, 18" negru mat, sunset... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca se poate scoate odata ce il ai, ca sa devina estetic, nu de alta

mai greu sa il pui, daca nu il ai, insa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut Megane sedan si când era praf pe geam îmi doream sa fi avut ștergător luneta. Când ploua si e noapte, e foarte folositor. La cât costa nu văd de ce sa nu-l pui mai ales ca nu strica aspectul mașinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, fiecare cu parerea lui. Eu imi sustin pct de vedere si o spun ca unul care a fost patit: masina hatch fara stergator => a fost groaznic.

 

Despre estetic si eu am avut teama, dar nu sare deloc in ochi (vezi poze).

post-141858-0-27205000-1422305600_thumb.

post-141858-0-09582300-1422305606_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Doresc sa achizitionez luna viitoare Octavia 3 1.4 TSI 140 CP DSG. As vrea sa va rog pe cei si doar pe cei care aveti acest model sa-mi impartasiti din experienta voastra. Cum se comporta DSG in 7 trepte? Si daca sunteti multumit de acest model in echiparea Elegance

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi topicul "Jurnal DSG 7". Altfel motorul TSI 140CP e super!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic că dacă ti-e frică de balta, nu mănânci peste... nu contrazic coleful care zice ca sunt multe cu probleme... dar daca ma uit la a mea, am 16 mii si nici o problema. Poate din milioane de cutii cateva sute d mii sunt cu probleme. Dar atat timp cat ai garanție, poti dormi liniștit. Asta e parerea mea. Daia mi-am luat masina noua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un amic la o reprezentanta skoda si de curand mi-a povestit ca a venit cineva cu un o3 la revizia d 60.000. Era foarte ofuscat ca, avand DSG, costul total al reviziei a fost ~3000 de ron. Multi habar nu au ca la DSG se face revizie separata la fiecare 60.000km si nici nu sunt pregatiti cu bani pt asa ceva. In concluzie, omul a achitat si a zis ca daca stia de asta, nu ar fi cumparat niciodata DSG. Aici lumea stie aceste aspecte in mare parte, doar voiam sa impartasesc experienta omului de rand, neinformat si necunoscator.

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Doresc sa achizitionez luna viitoare Octavia 3 1.4 TSI 140 CP DSG. As vrea sa va rog pe cei si doar pe cei care aveti acest model sa-mi impartasiti din experienta voastra. Cum se comporta DSG in 7 trepte? Si daca sunteti multumit de acest model in echiparea Elegance

Salut, eu am DSG7 pe Golf7, am 21500km, sunt multumit de ea si nu o sa ma supar (prea tare) daca va face probleme pentru ca am luat-o in cunostiinta de cauza. Cutia DSG schimba pur si simplu masina, este cu totul alta senzatie, de placere a condusului, asa ca sfatul meu strong este ia-ti DSG-ul macar sa stii despre ce este vorba, iti va placea foarte mult. Nu mai stiu daca la O3 este Driving Mode Selection, daca este ia-ti neaparat. Sunt mai multe setari decat modul Sport al cutiei, pe care il poti folosi pe drumuri virajate libere, gen DN1A sau altele, cand o sa simti ca masina este cu adevarat sport si conectata la drum, gratie sasiului excelent, al controlului electronic al diferentialului (XDS) si al noului motor TSI care este excelent.

 

LE: foarte interesant cu revizia la 60000km, in ce consta si ce costa atat? ms

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine este destul de devreme sa pot confirma ca ar avea probleme sau nu, dar si eu m-am riscat la DSG7 pt. ca senzatia de a conduce cu aceasta cutie este beton. 

LA 1.8 TSI DSG, am observat ca in modul sport, trecerea intr-o treapta inferioara se face destul de brutal (si ma refer la frana de motor nu la momentele in care apas pedala pentru cresterea vitezei). A mai sesizat cineva?

Modificat de Frnm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un amic la o reprezentanta skoda si de curand mi-a povestit ca a venit cineva cu un o3 la revizia d 60.000. Era foarte ofuscat ca, avand DSG, costul total al reviziei a fost ~3000 de ron. Multi habar nu au ca la DSG se face revizie separata la fiecare 60.000km si nici nu sunt pregatiti cu bani pt asa ceva. In concluzie, omul a achitat si a zis ca daca stia de asta, nu ar fi cumparat niciodata DSG. Aici lumea stie aceste aspecte in mare parte, doar voiam sa impartasesc experienta omului de rand, neinformat si necunoscator.

 

Revizia la DSG costa vreo 600ron, deci de acei 3000ron i-a schimbat cumva si jumatate din motor? :)) Revizia asta se face la DSG6, pt ca in mod evident la DSG7 nu ai ce ulei sa-i schimbi. Iar daca nu stii ce presupun reviziile masinii, poate ar trebui sa fii mai atent la receptia masinii. Si daca nu ti se spune, atunci sa intrebi ca d-aia are fiecare gura...

 

Hai sa nu imprastiem zvonuri, si altele din auzite daca nu avem cunostinte clare...

 

PS: Revizia la DSG6 consta doar in schimbarea uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!