Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

cristiansen077

doreste automata, iar alta varianta nu prea are...ce pret ai obtinut pentru atatea bunatati? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 @vdragos , sustin ideea de Bolero si retrofit ulterior la camera video.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vdragos: Am iphone si nu schimb platforma :) m-am obisnuit cu ecosistemul si nu as trece inapoi la android.

Asta implica si o anumita "greutate" in a arunca o navigatie din telefon pe afisajul masinii. Poate de aia nici nu zic asa hotarat NU la o navigatie dedicata.

Legat de retrofit camera video, parca mi-ar fi sila la masina noua sa desfaca capitonaje si restul pentru a trage fire si alte bazaconii necesare. 

Si in ceea ce proveste DSG, la banii astia nu am alta varianta, in conditiile in care doresc automata. Si la reno cutia EDC e pe acelasi principiu si acolo mi se pare ca obtin si mai putin mai ales in ceea ce priveste motorizarea si functionalitatea masinii (Megane 4 e mai masiva, ar trebui sa ma orientez la break, lunga, greu de parcat etc). Iar la japoneze interiorul nu imi place de loc (subiectivism, dar asta e).

Legat de fiabilitate, imi asum, nu pot zice ca merg extrem de mult in aglomeratie in oras, ma gandesc ca au mai tot modificat soft si componente in cutie dupa atatia ani de probleme. Vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: Megane 4 sedan nu e deloc mai mare. Are 4.63m vs 4.66m si ambele au latime 1.81. Unde pierde destul este la portbagaj de 503L  comparativ cu 590. Megane 4 break are 4.626m si tot 1.81 latime. Asadar cred ca e doar o impresie. Portbagaj de 580L. Cea mai mare ramane Skoda Octavia.

On topic, nu au ce sa modifice la DSG7 DQ200 decat sa o schimbe. VAG este deja la a 3a revizuire de ambreiaje. Un metal care se incinge mult si pt mult timp nu tine mult daca nu e lubrifiat, plus ca in oras schimba imediat de la plecarea de pe loc si apoi freaca treptele 2-3. E vorba de principiul cutiei. Important este sa pornesti la drum cu ideea ca in 4 ani e foarte probabil sa fie nevoie de garantie pentru cutie cel putin o data. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego: (tot off) M-am suit si in Megane break (sedan nu iau in considerare din cauza de "gaura" portbagaj) si mi s-a parut mult mai "mare", mai greu de manevrat. Si merg si in oras, m-as obisnui pana la urma dar motoarele nu mi-au placut, plus lipsa cutiei automate pe benzinarul turbo (care in alte tari am inteles ca e disponibila).

La Megane 2 tin minte ca au fost loturi intregi cu probleme ambreiaj efectiv se schimbau si apoi problema reaparea (deci cam la fel ca aici). Eu am fost norocos, n-a fost nevoie de a schimba ambreiajul in 10 ani. Vedem si aici.

Nu merg mult in oras in aglomeratie, cine stie, poate scap. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se renunta la cutia asta odata cu 1.5 tsi, oare dece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza cuplului limitat la 250Nm. In rest nu vad de ce ar renunța. Problemele cutiei au fost rezolvate deja. Ca mai sunt unele cu probleme, de acord, dar cred ca sunt exceptii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezerve vis-a-vis de rezolvarea problemelor.... puteau pune dsg6 daca era vorba de cuplu dar vor face dsg7 umeda, plus ca 1.5 tsi are tot 250 nm cuplu

Modificat de kthor
Folosirea nejustificată a citatului.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad aici pe forum, probleme la DSG7 au cei cu masini vechi. Cele post 2014 nu par sa mai aiba probleme, in general. Exceptii sunt, ca peste tot, dar in general par OK. 

Motorul de 1.5 are acum 250 Nm dar cu siguranta vor creste cuplul la iteratiile urmatoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Final de proces decizional si totodata inceput de asteptare pentru O3 FL, berlina, Style, 1.4 TSI DSG, gri quatz + interior bej cu led fata/spate, ILA, KESSY, oglinzi heliomate (standard pe FL sunt doar rabatabile electric), duze incalzite, parbriz incalzit, elementele suplimentare protectie sasiu, senzori fata-spate, camera video, Amundsen si (neaparat) :P maxi-dot color. M-a bagat in ceata cu skoda connect, cica in eventualitatea unor nu-stiu-ce-fel-de-probleme, masina "comunica" direct cu fabrica si service-ul si se face direct ca un fel de programare.. probabil e vorba de eventuale OTS-uri, nu stiu. Si pe aplicatie pe telefon pot sa-mi configurez traseul pe gps pe care-l doresc, cu rutele pe care le vreau si sa-l trimit catre navigatia masinii, gata configurat. Plus nu stiu ce parametrii de functionare etc, ghimmick-uri d-astea...

Am rumegat intens daca ar fi meritat cca 1800 eu in plus pentru 2.0 dsg6, dar am zis ca totusi nu merita la cati km facem anual. Am mers pe principiul ca, la o adica, daca infund si stric dpf-ul (desi poate cu cutie automata care schimba cand trebuie nu e riscul asa mare) e vina mea si scot banul din buzunar, iar daca se strica dsg-ul, exista garantie.

Vedem zilele urmatoare si termen livrare :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptare usoara ! Te-au lamurit ce contine mai exact "elemente suplimentare protectie sasiu ?", este vorba de scutul de plastic pentru motor ? 

Banuiesc ca ai adaugat si farurile cu LED, nu ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felicitari pentru achizitie ! Cat ai iesit cu masina cu tot cu rabla ?

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu va puneti Front Assist? Pentru 260 E, daca nu esti atent, te uiti in spate, ai lesinat, etc. si ai un obstacol in fata,  masina franeaza singura si te poate scapa din accidente costisitoare. Eu asta as fi bifat prima data la optiuni, apoi luminite si aplicatii foarte, foarte interesante pe care nu le-as fi folosit niciodata.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, SwatKat said:

Am mers pe principiul ca, la o adica, daca infund si stric dpf-ul (desi poate cu cutie automata care schimba cand trebuie nu e riscul asa mare) e vina mea si scot banul din buzunar, iar daca se strica dsg-ul, exista garantie.

Cam imposibil si cu cutia manuala. La bord iti arata cand sa schimbi in treapta superioara si daca respecti recomandarile, ma gandesc ca nu ai cum sa strici dpf-ul. La diesel recomandarea de a schimba in treapta superioara incepe de la turatii destul de joase, la cum sunt eu obisnuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic: Tocmai ca asa se face infundarea dpf-ului, condus la turatii joase. De asta se recomanda mers extraurban intre 2000 si 2500rpm pentru 15 minute ca sa se regenereze. Mers urban la turatii joase si drumuri scurte, big no pentru diesel.

Acel schimb la turatii joase care se indica la bord sau pe care il face cutia automata e strict pentru consum.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa incerc sa raspund pe rand:

1. Am inteles ca protectia suplimentara ar insemna ca (aproape) intreg sasiul e acoperit cu elemente plastic. Si da, am farurile LED.

2. Rotile sunt cele standard, pe 16, la capitolul asta nu ma intereseaza designul. Ce m-a interesat e sa fie 205/55/16 ca in noiembrie 2016 am achizitionat un set de cauciucuri iarna Dunlop ultimul model pe dimensiunea asta si ma durea sufletul sa le pierd.

3. Front assist am pus, insa nu ACC. Desi din ce am inteles front assist nu franeaza total ci doar pana pe la 30kmh. Am zis ca era util. 

4. Legat de dpf, posibil ca si dsg-ul sa schimbe subturat ca sa tina consumul, insa poate ar "sti" ca e necesara regenerarea si ar schimba mai sus... whatever, am zis oricum ca nu mai vreau motorina, in 5 ani cine stie ce legislatie se schimba in tarile calde si ma pun aia sa platesc taxe intrare in oras sau alte bazaconii. Cuplul marit m-ar fi incantat insa pana la urma e ok si asa! 

Sa vina mai repede si poate prind si concediul cu ea :) 

Chiar, off-topic, in cat timp pot face inmatricularea definitiva dupa ce vine masina? Mai mult de 1 sapt? pe persoana fizica, of course :) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Comanda plasata pe 08.03 (am postat pe topicul dedicat FL), modificata pe 16.03 (FA, ILS, Maxi-dot color si senzori spate+fata). Se scade Remat dupa ce intra in vigoare programul. Credit prin Porsche DAE 6.79%, avans 15%, PF.

Va fi gata Week 20, probabil predare spre sfarsitul lui Mai.

oferta-1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

swatkat: ce pret ai obtinut?

si traditionalul asteptare usoara! 

Modificat de cristiansen077
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

pret de lista banuiesc ca ar fi asta...dar dupa reduceri (rabla inclusa si discount dealer) cat e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din poza arata 22.230, mai trebuie scazut Rabla din acest pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

eu ma refer la swatkat...a pus 24500 cu aproximatie...cat e final m ar fi interesat, dar dc nu se poate spune exact, nu i problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, SwatKat said:

Sa incerc sa raspund pe rand:

3. Front assist am pus, insa nu ACC. Desi din ce am inteles front assist nu franeaza total ci doar pana pe la 30kmh. Am zis ca era util. 

Chiar, off-topic, in cat timp pot face inmatricularea definitiva dupa ce vine masina? Mai mult de 1 sapt? pe persoana fizica, of course :) 

 

Front assist opreste masina in caz de pericol iminent cand soferul nu a reactionat la timp, in ciuda avertizarii (indiferent de cutia de viteze). E cuplat cu City Emergency Brake.
ACC incetineste pana la 20kmh la cutia manuala si opreste masina la DSG. Asadar ACC este foarte util, cu atat mai mult cu cat e cuplat cu DSG.

Inmatricularea nu depinde de masina in sine, ci de cand vine CIV-ul. La mine CIV-ul a venit dupa o saptamana de cand am luat masina (a avut omologare individuala). In 3 saptamani de cand am ridicat masina aveam numerele definitive (am apelat la firma de inmatriculari).

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, cristiansen077 said:

eu ma refer la swatkat...a pus 24500 cu aproximatie...cat e final m ar fi interesat, dar dc nu se poate spune exact, nu i problema...

Scrie clar, 22.230 EUR cu TVA mins valoarea RABLA care o fi pe anul acesta. In poza rabatul dealer este marcat individual. 

Modificat de DOL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!