Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Da, nu era rau, numai ca s-au dat foarte repede :). Am fost la delaer si mi-a confirmat ca nu mai sunt disponibile. Asa ca aman pana cand mai strang niste bani sau mai apar oferte si poate atunci ma misc mai bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am comandat acum 25 de zile si am livrarea in saptamana 44 care incepe pe 31 oct. Depinde oare si de dealer livrarea sau doar de motorizari si optionale?

Asteptare usoara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu depinde de motorizari si opționale. La toti dealeri din București aveam aceeași perioadă de livrare.

Tu ce ai comandat si de unde?

Modificat de tetea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 3 FL 1.4 150CP de la Brady Militari Style+clever pack+park assist+FA+kessy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutari tuturor.

Intrebare BLITZ: maine vreau sa dau avansul pentru O3 FL. echipare style. inca sunt in ganduri, probleme, calcule, etc. cochetez si cu ideea second, dar cam scumpe. (preturi mai mici cu 30%, iesite din garantie, etc)

oscilez intre: 1.4 TSI manuala si 2.0 TDI DSG6 (cu o atentie de 3500 eur in favoarea dieselului)

merg 20mii km pe an, km ii fac in mod egal si in oras si afara (dar haotic - adica vara / toamna sunt mereu plecat, iarna si primavara mai mult prin oras)

am luat in calcul toate variantele.. benzina e mai ieftina, mai ales pe manuala, mai putine probleme, nu am dpf, nu am DSG, nu are ce sa se strice, etc, previne incalzirea globala, etc

pe de alta parte motorina "poate" avea un consum mai mic, dar are cutie DSG6 (rezist# DSG7) ceea ce pt mine e un mare plus (si o fitza) si are un cuplu fantastic (340nm) de care sunt indragostit.

Simplu: ce sa iau ? sunt treaz pana la 12 asa ca abia astept sa citesc parerile voastre :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumurile reale nu cele declarate de producator pe 1.4 tsi si 2.0 tdi sunt similare in oras, eu in Bucuresti am consumuri de 6.5-7.5 la 1.4 tsi.  

 

Condu cele doua motorizari sa vezi care iti place mai mult, iar daca cutia automata este obligatorie atunci ai deja raspunsul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E chiar simpla alegerea: 1.4 TSI daca mergi 1-2 persoane 50+ % din timp sau 1.8 TSI daca mergi mai mereu incarcat sau esti dependent de viteza. 1.4 TSI are consum excelent in oras si e foarte echilibrat in afara, 1.8 TSI trage de rupe aderenta pe toata plaja de turarii dar e mai gurmand in oras si costa cu 1000 Euro in plus fata de 1.4 TSI. Nu se mai incadereaza la Rabla 2017 din cauza emisiilor, deci diferenta creste la 2500 Euro, asta daca mai este valabil programul zilele astea.

Diferenta de consum fata de 2.0 TDI:

 - 1.4 TSI - maxim 1 litru daca nu ai masura cu talpa, la mine este fix 0.5.

 - 1.8 TSI - 1.5 litri oficial, estimez 2 litri reali.

Alegi Diesel doar la 20k+  pe an facuti in special in afara orasului sau daca te dai cu rulota intensiv. DFP-ul este criminal iarna in oras mai ales pe distante scurte. Iti vine sa faci dauna totala sa scapi de regenerarile care apar fix cand parchezi masina. Eu am trecut de la 2.0 TDI la 1.4 TSI, ambele pe Octavia 3, si sunt extrem de relaxat.

 

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tsi am inteles ca papa ulei. chestie care ma enerveaza maxim (mai ales fiind vorba de un motor nou)

la 2.0 tdi ma incanta maxim cuplul violent si modul cum trage masina din prima. nu place nimanui modul cum se pune in depasire un diesel, cum accelereaza pe reprize 80-120 ?

am condus ambele variante, 1.4 tsi prea putin sa-mi pot face o parere. am vazut ca accelereaza ok, dar abia dupa 2500 ture. eu nu prea sunt fan "turatii", m-am obisnuit poate sa conduc diesel.

ce stiti de dpf? trebuie sa mergi turat cu ea si sa-l scoti din oras o data pe saptamana. DAR la cutie DSG o muti in modul manual doar, nu? altfel nu prea vad cum... doar pe sport, dar nici asa nu sta.

cutia automata nu e obligatorie dar e un plus, un mare plus... merg pe ideea ca daca tot fac o treaba... macar s-o fac pana la capat.

dsg7 din principiul de functionare nu pare sa fie chiar o cutie rezistenta. am condus si dsg7, pare ok, dar e atat de criticata pe forumuri ca... mi-a pierit avantul. (chiar daca am garantie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Generatia actuala de 1,4 TSI nu papa decat benzina, dar extrem de moderat. Altfel, el papa talpa multa si iti ofera voie buna si liniste in portofel.

Tot ce trebuie sa stii despre DFP este un singur lucru: sa nu il ai, sa nu il cumperi, in special pe o masina noua cu care preconizezi ca vei freca orasul.

Da, la Diesel 2.0 TDI ai o cutie DSG mai fiabila decat DSG 7 de pe 1.4 si 1.8 TSI. La 1.6 TDI ai in continuare DSG 7. La 1.8 TSI 4x4 ai DSG 6. Alegerea DSG 7 prezinta ceva riscuri, eu am ales M6 din aceasta cauza.

Cuplul la Diesel e mai mult pe hartie la generatia actuala de motoare care inlocuieste versiunile afectate de DieselGate. Actualul 2.0 TDI 150 este mai anemic decat fostul 2.0 TDI 140 de pe 02 FL sau Golf 6. Si ca sa intelegi cat conteaza cuplul: cu fosta 03 2.0 TDI 150, 320 NM, nu am reusit niciodata sa ma tin dupa a doua masina a mea - Civic 1.8, 142 CP, 174 NM. Trage tu concluziile despre cuplul enorm de pe Diesel.

 

 

 

 

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 TSI de generatie noua nu mai are probleme cu consumul de ulei excesiv din ce stiu si e destul de eficient la carburant datorita ACT (deactiveaza doi cilindri in sarcina scazuta).

DSG7 e o cutie cu ambreiaje uscate si asta automat inseamna uzura mai mare cand mergi in oras, bara la bara. La un moment dat s-ar putea sa te coste destul de mult aceasta alegere.

La diesel ai intradevar cuplu mai violent, sa zicem ca e mai placut, insa cred ca e doar senzatia, fiindca la timpi diferenta intre 1.4 TSI 150CP si 2.0 TDI 150CP este destul de mica.

De DPF nu stiu ce sa-ti zic, insa pe langa faptul ca-si face multe regenerari in timp o sa ajungi sa ai probleme cu el...

Per total, dieselul nu prea merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Octavia, motorul 1.4 TSI nu are activata functia ACT, doar pe Superbia.

Dieselul este rentabil doar daca il tii in sarcina grea sau daca mergi pe afara zilnic. Altfel, regenerarile le vei simti din plin in oras si vei ajunge sa te enervezi inutil.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam mult, Doc Morelli.

Simt ca ma ajuti sa-mi indrept putin gandirea !!!

esti fan benzina, asta se vede clar. ai idee daca s-a mai umblat la noua generatie de dsg7 ? as pune dsg7 pe 1.4 tsi desi ii cam ridica pretul si cam scurteaza treptele (fiind 7 la numar)

as lua automata sa mai conduca si sotia... (desi e cam periculos, chiar cu automata).

 

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu va sugerez cordial sa depasim momentul diesel versus benzina si manuala versus DSG,  pentru ca nu e locul potrivit. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt neaparat fan Benzina, imi place si Dieselul-ul, dar trebuie sa stii clar ce ofera fiecare motor si care sunt avantajele si dezavantajele fiecarei alegeri pe varianta de caroserie aleasa de tine. Pentru mine nu are rost decat benzina dar imi dau seama ca alti utilizatori pot fi multumiti cu Diesel.

@vdragos Roger !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a facut oricum o sugestie pertinenta mai sus: drive-testul e sfint.

Daca vine omul la tribunal duminica, sigur gasim un TSI si un diesel DSG sa-l plimbam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci vdragos. nu prea stiu unde sa ma mut cu intrebarile. scuze pentru postarile in plus. pt mine chiar e o problema. sunt presat, maine trebuie sa dau un avans, cumpar o masina de 1mld, si vreau sa dau banii pe ceva ok. scriu aici in regim de urgenta, avand in vedere conjunctura.

la echipare sunt hotarat, clar style cu clever pack si alte cateva prostii, senzori fata, front assist, stergator, etc.

ideea e ca sugestia pertinenta nu e chiar pertinenta pentru ca in tot bucurestiul (metrotehnica, brady, avia, porsche vest, porsche nord) nu au 1.4 tsi pentru test.

am condus o masina de ocazie pe care mi-am pus problema sa o cumpar.

ideea e ca nu am putut merge cu ea natural, cum merg eu, si nici nu am putut sa vad ce "stie". mi-a placut, dar cuplul s-a simtit mai bine in diesel (pe care l-am condus de asemeni)

am deschis discutia pentru ca vreau sa iau ceva ok, puternic, fara probleme pe termen mediu/lung.

m-as fi dus catre 2.0 tdi dar si dealerul era putin sceptic ca fac alegerea potrivita. acum sunt in ceata. pe langa astea, e si o diferenta de 3500 eur in plus.

 

sa merg pe benzina? cum e a 2-a? se simte cuplul ca la diesel? motorul rezista in timp? pe 5 ani de exemplu, pot sa apara probleme? (in cateva masini avute - 7-8 nu mai stiu, n-am avut niciodata probleme cu motorul, ambreiajul, sau altele)

Modificat de Valeriu26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu as merge pe varianta 1.4 tsi benzina, am avut o3 cu 1.2 105 cp si se misca decent...cel de 1.4 cred ca este racheta pe langa ce am avut eu. De asemenea am detinut o scurta perioada si o2 fl 1.8 tsi cu dsg7 (luata la 160 k) si nu am avut probleme cu ea atat cat am tinut o - vreo 6 luni. Merita diesel dc mergi mult, altfel nu...dpf ul o sa te faca sa nu iti mai iei vreodata diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi 20.000 Km/an si vrei sa tii masina doar 5 ani, nu o sa ai probleme de fiabilitate orice ai cumpara. 100.000 Km fara sa umbli la motor sau ambreiaj tineau si Daciile 1300 ceausiste. Cumpara TSI si economisesti 3500 E, nu miroase urat si nici nu te baraie la cap.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boon, am mutat discutia aici dar daca nu va opriti din versusuri ne suparam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si-am ales asa:

jante velorum 16

culoare grey quartz

banda crom (desi ... am citit ca pot fi probleme)

duze incalzite

protectie sasiu (fibra de sub masina)

front assistant

oglinzi pliabile

comanda vocala pentru telefon

proiectoare cu functie cornering

senzori parcare fata / spate (in cleverpack e doar spate)

stergator luneta.

si clever pack.

 

ar fi ceva de taiat? de adaugat nu prea mai vreau, incerc sa ma mentin in costuri minime.

sa fie 1.4 tsi. manual sau dsg?

vdragos am inteles - n-am prea avut timp de studiat, si incerc sa limitez si timpul.

 

Modificat de Valeriu26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Proiectoarele cu funcție cornering le poti activa după la un pret mai mic.

Pachetul Clever Pack contine:

-Blocuri optice spate TOP LED

-Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS si instalatie de spalare a farurilor

-Kessy

-Radio MP3 Bolero MIB2

-Senzori parcare spate sau fata+spate sau fata+spate+park asist

-Smartlink

 

Din cate imi aduc aminte, toate astea costa in jur de 1800 euro si vei plati in jur de 450 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la MY 2017 n-am reusit sa activez nici HHC, nici cornering,  nici comfort blinking. Deci nu va grabiti cu recomandarile ca s-ar putea sa ramina omul cu buza umflata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ca cel putin in service n-au vrut sa-mi activeze cornering, desi agentul de vanzari zicea ca se poate.. BIne agentul nu intelegea legatura camerei spate cu stergatorul, desi e logica (camera are spalator).. Nu m-am agitat prea mult ca ledurile ofera destul de multa lumina.

Ca sfaturi, deoarece modalitatea de folosire a masinii e cam asemanatoare cu a noastra (mai mult vara, concedii, si oras in rest) ar fi asa:

- mergi cu incredere pe benzina, se simte. Si eu am fost reticent in a trece de 3000 rpm, venind de pe un diesel folosit timp de 11 ani!) dar am descoperit "chestii frumoase" dupa rpm-ul asta :)

- poti  merge cu incredere si pe DSG 7. Acum, normal ca asta e un sfat personal si subiectiv, dar eu unul nu regret deloc ca m-am "aruncat cu capul inainte". Merita la orice drum, fie in oras, fie afara. Daca nu stau sa ma tarasc si las putin spatiu astfel incat cand plec sa poata cupla ambreiajul e ok. Faptul ca mergi mult cu 1 si 2 e fix la fel ca la manuala, daca sunt exploatate corect.

- fa un efort si daca iei DSG, alege neaparat si ACC. Vei multumi dupa, cuplat cu cutia automata opreste singur in coloana, porneste singura masina. Asta e marele regret al meu, ca nu l-am bifat pe niste considerente idioate.

Modificat de SwatKat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fiu explicit desi offtopic: la MY 2017 nu am putut eu activa respectivele optiuni :)) la interogare controllerele fie ziceau fie "Function not present" fie accepta codarea dar nu executa fie resping codarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca pentru o masina ca O3 este important de avut in vedere si daca masina va rula des cu mai multe persoane/bagaje sau nu. Daca acesta este cazul, as spune 2.0 diesel-ul nu trebuie scos  de pe lista asa usor... Daca nu, atunci 1.4 TSI este foarte ok.

Depinde si de caracterul fiecaruia: unii sunt mai linistiti/calmi la volan, altii sunt mai dinamici. Cei din prima categorie se vor multumi si cu 1.2 TSI / 1.6 TDI probabil. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!