Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

https://www.gottfried-schultz.de/gebrauchtwagenwochen/detailansicht/fahrzeug/skoda/octavia/neufahrzeug/3836361/

stie cineva ce tip de interior este acesta ? are pattern-ul de la Superb dar nu l-am regasit in niciun configurator pana acum (din cateva tari vecine)

masina este un model Octavia 2017

default (1).jpg

default (2).jpg

default.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE: Din cate stiu, romburile sunt la VRS.

Modificat de razvan.ac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi este un model normal. Poate are cineva informatii despre asta.

Am vazut pe mai multe modele listate pe mobile.de

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare colegii!!!

muuuult mai repede  mi-a sosit bolidul (in aproximativ 8saptamaini de la comanda). este vorba de octavia 1.8tsi 180cp, manuala, echipare style cu cateva optiuni extra. sunt foarte incantat de aceasta motorizare. sa zic ca sunt entuziasmat maxim?.... asa e!!!. de 2 zile de cand o am pe mana am preferat sa merg cu ea, decat sa ma joc la butoate-ma rog , la touch.

se comporta mult mai bine decat ma asteptam. cine este nehotarat daca sa aleaga intre 1.4 si 1.8...... sa nu stea pe ganduri: 1.8!!!!

daca vreun coleg sau mai multi din Bucuresti, cu o astfel de motorizare , eeste/sunt dispusi sa ne vedem pe undeva sa schimbam impresii, as fi incantat.

in rest sa ne auzim numa' de bine! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, graham83 said:

cine este nehotarat daca sa aleaga intre 1.4 si 1.8...... sa nu stea pe ganduri: 1.8!!!!

Mda.... acuma ce puteai spune si tu :))

Sa o stapanesti sanatos !! Poate faci si topic separat cu poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Intre 1.4 si 1.8 este o diferenta de 2000 Euro ! Asta pentru ca 1.8 nu se mai incadreaza la Rabla 2017. Ambele motoare au 250 NM cuplu, 1.4 este mai usor cu 80 kg dar 1.8 are cuplu maxim pe o plaja de turatii mai larga. Nu este asa de mare diferenta de performanta la o incarcare normala  a masinii. In plus, consumul la 1.8 este semnificativ mai mare, cel putin in oras.

Deci, 1.4 este cel mai rentabil TSI iar 1.8 pentru cine nu vrea sa mai pluseze cu inca 5000 Euro pentru RS 2.0 TSI.

 

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am gandit si eu, daca era 1000 de euro diferenta luam 1.8 tsi (dat fiind ca vine bonus si cu suspensii multilink spate ) dar 2000 mi s-a parut un pic cam mult, deocamdata sunt incantat de motor ca si performante si consum 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari @graham83! Asteptam topic de prezentare si poate vii duminica, la intalnire. A ramas Gri Quartz? :) 

Impresii poti schimba cu colegul nostru @Sali3ri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yep ... gri quartz ... cum pot afla detalii legate de intalnire? ora, locatie....

In anumite situatii cotidiene 2000E in plus te va face sa zambesti oleaca mai mult, ceea ce pentru mine conteaza (voi face alegeri ''mai rationale'' cand voi imbatranii:P)... 18000E sau 20000E sunt oricum o galagie de bani. Am fost socat (pozitiv) de RCA 530lei/an si consumul de 12 in oras(bucuresti). Am doar 170km pe noul bolid, deci e prematur sa discut de consum. Vin de pe o astra h 1.6 115cp aspirat care lua lejer 10-11 in oras. Este un motor exceptional. 

 

Atentie, nu mai da quote la postul anterior, se sanctioneaza! Si invata sa scrii romaneste, cu litera mare la inceputul frazei si cu spatii intre cuvinte unde trebuie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog mult sa va abtineti pe acest topic de la:

1. Impresii de condus - pentru asta exista arie de Masina mea;

2. Statistici de consum - care se posteaza in topicurile de consum;

3. Date privind asigurarile - exista un topic dedicat in arie separata.

Acesta este un topic strict de achizitie: pret, variante, configurare. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noua culoare Maple Brown prezenta in configurator pentru tarile vecine. La noi probabil doar in aplicatia dealerilor. Poze publice pe net nu sunt inca, este mai apropiata de Toffee Brown de la VW decat de fosta Topaz Brown (din cate am citit).

Modificat de DOL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Noua culoare Maple Brown disponibila in configuratorul romanesc

exterior30.jpg?F=4Q4Q&P=HA&M=PK9&APP=MSS

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aa dori cateva păreri legate de opționale:

1. Blind spot detection. Merita? Face ce spune că face?

2. Alarma cu monitorizarea habitaclului. Merita sau ati pus alta alarma dupa ce va venit masina?

3. Pachet drumuri grele. Avand in vedere ca se înalță putin masina,  cum se comporta in curbe fata de una fără PDG? 

4.. Radio-MP3-player Bolero, MIB2. Este varianta cu ecranul de 8 inch?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. nu am .. nu ma pot pronuta.

2. nu am pus alarma din fabrica.. e totusi skoda .. nu fura lumea skoda iar din masina nu are cum sa fure ceva de valoare cum ar fi navigatia, pentru ca nu poate fi montata pe alta masina nici daca ar reusi sa demonteze din bord elementele necesare (ecranul si unitatea)

3. am condus masina cu pachet drumuri grele - inalta masina suficient incat sa nu imi placa estetic. iar la drum cu viteza, nu ai aceeasi precizie cand e vorba de directie. conduc acum masina cu sasiu sport (garda coborata). nu m-as intoarce la altceva. Si da, urc masina si pe borduri inalte, dar cu atentie.

4. nu am bolero. nu as putea sa iti zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. da face ce spune, il vad din ce in ce mai mult la masinile din trafic, pana acum nu il bagam in seama dar acum imi sare in ochi cand trec pe langa o masina si vad ca-i blincane ledul in oglinda :) eu nu l-am considerat necesar, cred ca poti trai si fara el.

2. am avut pana acum alarma la toate masinile, de data asta si dealerul si cei de la asigurari m-au convins ca nu merita pentru skoda asa ca nu am mai luat-o si nu ii simt deloc lipsa

3. vechea octavia avea PDG, era mai inalta si mai rigida, poti sa urci bordurile fara probleme, daca vii de pe o masina fara PDG, iti va trebui o perioada sa te obisnuiesti  atat cu partea estetica cat si cu rigiditatea si comportamentul in viraje dupa care o sa uiti, daca mergi pe drumuri proaste cred ca merita. La actuala masina trebuie sa fiu foarte atent cand urc o bordura, chiar si cele nu prea inalte in schimb confortul in timpul rularii este altul.

4. Bolero-ul merita toti banii, da are 8", cel standard, daca iti iei si navigatie Columbus va avea 9.2"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, tetea said:

Aa dori cateva păreri legate de opționale:

1. Am folosit la o alta masina functia. Personal, nu am apreciat foarte tare functia asa.

2. Nu stiu daca merita sau nu, o am pe alta masina din grup, insa nu a sunat niciodata. Am pus un sistem de monitorizare (GPS tracker) separat pe langa alarma.

3. Pentru 90% dintre soferi se va comporta masina la fel. Buna pentru "soft offroad" > catarat pe borduri. 

4. Da, 8 inch, ecran glossy tip tableta. 

Modificat de DOL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ tetea: Parerea mea personala legata de intrebarile tale este:

1. Bunicel spre bun sistemul Blind Spot Detection. Si util atunci cand nici nu te gandesti. Mie imi pare rau ca n-am pus functia asta pe masina. Am fost in situatia de a avea nevoie de BSD doar o data sau de 2 ori, dar atunci am regretat ca nu l-am adaugat pe masina.

2. S-a inventat CASCO, bun in cazurile de furt/distrugere, etc. Oricum pe hoti nu-i descurajeaza in proportie majora alarma masinii, iar cele mai multe dintre persoanle care ar auzi-o sunand (vecini, trecatori), nu vor face mai nimic la momentul declansarii...:mellow:

3. Daca nu-ti comanzi un 1,8 TSI sau orice 4X4, ori un RS, versiuni dotate cu puntea spate independenta multilink, atunci cea rigida din dotarea de baza iti va fi o povara pentru duritatea cu care filtreaza mai ales denivelarile mici. Asa ca nu o complica si mai tare cu PDG. Eu unul, in proportie de peste 90% din cazuri, nu am circulat pe drumuri in care sa ma fi ajutat PDG, cu 2 cm garda mai sus...

4. Raspuns similar precum al colegilor de dinaintea mea.

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va multumesc pentru raspunsurile anterioare.

Intre timp am tot configurat si am fost la toti dealeri din Bucuresti. Am incercat sa negociez insa, cam toti mi-au oferit acelasi discount cu foarte mici diferente.

In momentul de fata cel mai mare discount este 794 euro + set covorase cauciuc.

Este cineva care a obtinut mai mult de atat, de curand?

Configuratia aleasa de mine este urmatoarea: Octavia Style 1.4 TSI, cutie manuala.

Pachetul Clever Pack care contine:

  • Blocuri optice spate TOP LED
  • Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS si instalatie de spalare a farurilor
  • Kessy
  • Radio MP3 Bolero MIB2
  • Senzori parcare spate
  • Smartlink

Iar eu am mai adugat:

  • Maxi DOT color
  • Airbag-uri spate
  • Priza 230V + conexiune USB
  • Duze stropitoare incalzite
  • Elemente protectie sasiu
  • Front Assistant
  • Spatare scaune fata
  • Stergator luneta
  • Volan sport

Culoare: Argintiu Briliant

Jante: Velorum 16"

Pret total: 22.909 - 1450 (CleverPack) - 794 (discount dealer) = 20.665 - 1400 (rabla) = 19265 euro

Ce parere aveti de aceasta configuratie?

Pregatire telefon cu Bluetooth inseamna ca voi avea Bluetooth sau trebuie sa mai adaug ceva? Dealer-ul mi-a spus ca am si nu este nevoie sa mai adaug altceva insa, eu nu cred si nu as vrea sa ma trezesc fara bluetooth.

Bugetul l-am depasit putin, initial imi propusesem sa nu depasesc 19.000... :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as pune ACC si Park Assistant, in rest nu cred ca mai ai nevoie de nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as scoate:

Maxidot color

Stergator

Priza

Volan sport

Front assistant 

Si as adauga Incalzire stationara

/

Parerea mea, de dragul topicului

Modificat de DOL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tetea, iti recomand sa adaugi si senzorii fata pentru butonul dedicat si faptul ca se activeaza singuri, la viteza mica, atunci cand mergi prin spatii mici, plus ca se opreste masina automat in caz de nevoie, la manevre de parcare.

Ai putea renunta la Maxi Dot color, care e oarecum inutil, are animatii si culoare in plus, se poate si fara.

Daca "Pregatire telefon cu Bluetooth" e din echiparea Style, iti pot confirma ca poti folosi masina pe post de Hands Free :) ; nu mai ai nevoie de altceva.

In rest, asteptare usoara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot de dragul topicului, zic si eu urmatoarele:

- nu stiu ACC cum functioneaza cu cutie manuala, daca tot trebuie sa "mesteci in mamaliga", cand accelereaza/retrogradeaza functie de masina din fata cred ca nu-si mai are neaparat rostul ACC. Iar Front Assistant (scrie parca si in manual - se gaseste pe net), pentru cutie manuala, nu franeaza masina pana la oprire in caz de obstacol. Deci si utilitatea lui, desi binevenita, nu mai e asa cum ar putea sa fie in cazul unei cutii automate.

- Blind Spot, daca vine la pachet cu Radar traffic assistant (parca, adica ala care monitorizeaza traficul cand dai cu spatele) cred ca e destul de util in acest caz. Insa iarasi, nu stiu daca radar traffic assistent poate opri masina, cat timp ai cutie manuala.

- Priza 230 eu as scoate, inteleg ca acum se pot pune cele 2 prize usb spate si fara acea priza. Oricum nu cred ca bagi aspiratorul clasic in masina :) 

- In loc de volan sport as alege volan incalzit!

- in loc de incalzire stationara as pune macar parbriz incalzit. Ajuta atat iarna (oricum ai benzina, se incalzeste mai repede) dar parbrizul incalzit porneste oricum automat la anumite temoeraturi si ajuta la pastrarea parbrizului curat, fara condens!

-pregatire cu BT confirm si eu ca inseamna folosite tel si redare muzica/sunet aplicatii din telefon+ clasicele convorbiri.

 

@razvan.ac: senzorii opresc masina si in cazul cutiei manuale? nu se opreste motorul? adica "se apasa" si ambreiajul automat?

 

 

Modificat de SwatKat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspund eu, avand ACC, FA + cutie manuala. Ambele si-au dovedit utilitatea din plin. Da,cu o cutie automata e si mai buna integrarea, dar deloc de neglijat si in combinatia cu manuala.

FA: In primul te avertizeaza, asta e cel mai bun lucru uneori ca ai moment in care poti tu sa actionezi. Cand insa franeaza brusc, iar ai posibilitatea sa preiei tu. Eu personal nu as miza pe FA ca imi opreste masina, ci e un sistem de atentionare si de ajutare a soferului cu accentuarea franei daca e cazul.

ACC: La 20kmh atentioneaza sa preiei controlul, iar sub 30kmh nu se poate seta ACC-ul. La fel atentioneaza cand turatia scade pe la 2000rpm sa schimbi inferioara. Schimbarile de viteza cand masina accelereaza sau e pe franare sunt foarte line, ca la o cutie automata as zice. Probabil la fel e si la CC obisnuit la generatia mqb.

Sa mai zic ca la drumuri de autostrada ramane fixat la viteza x si asta e? Ori in localitate la fel daca se merge in coloana, am mers km intregi prin sate cu 50-60kmh in treapta a 4a fara nicio problema. Chiar era recomandarea de treapta a 5a.

Overall, as lua ACC si FA pt cutie manuala fara indoiala. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca posesor de Manuala, ACC + FA, LA, BSD si multe altele iti recomand cu caldura sa bifezi :

1. ACC, merge ca si uns chiar si pe manuala, este fin, este unul dintre elementele de siguranta care nu trebuie sa lipseasca pe o masina nou configurata in anul 2017 ! De fapt, sistemele de siguranta ar trebui bifate integral, in limita bugetului.

Nu as lua doar FA intrucat este un sistem care actioneaza ca ultima instanta pentru evitarea unui impact si de aceea are o actiune violenta.

2. Park Assist

3. Airbag-uri spate, conexiune USB, scaune incalzite spate, Elemente protectie sasiu, Stergator luneta

4. daca mai raman bani: BSD, Lane Assist.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!