Jump to content

My little red devil....


cotzzo

Postare recomandată

De cateva zile sunt posesorul unui Golf VI 1.2 TSI 105CP din 10/2010 (56000km - garantie pana in noiembrie 2014) si pot sa spun ca nu regret alegerea facuta.

 

Golf VI  Rosu Amarillo Metallic, printre dotari mentionez:

 

- comenzi volan;

- cotiera fata - spate;

- faruri xenon si stopuri led;

- RCD 510 v1 (fara functia pentru camera marsarier :( )

- climatronic;

- incalzire in scaune;

- tapiterie alcantara;

- scut metalic;

- suspensie drumuri grele;

- senzori parcare fata spate; ( stresanti :) unul din ei cred ca are o eroare ca piuie intr-una la pornire )

- senzori ploaie;

- volan si schimbator din piele;

- jante aliaj vara + iarna;

 

Consum multumitor 6,5 - 6,8% in oras in functie de modul de condus si in jur de 5,5 in afara;

 

Planuri de viitor:

 

- navigatie RNS 510;

- folie LLumar geamuri spate si luneta;

si mai vedem ce ne permite bugetul...

 

Si cateva poze cu ea putin murdara dar merge:

 

post-133582-0-21715300-1398841691_thumb.post-133582-0-79510900-1398841691_thumb.post-133582-0-47199900-1398841692_thumb.post-133582-0-68364500-1398841692_thumb.post-133582-0-88599700-1398841692_thumb.post-133582-0-06435500-1398841693_thumb.post-133582-0-29928000-1398841693_thumb.

Modificat de cotzzo
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos, interiorul e frumos!

Ai RCD510, nu RNS, nu are navigatie ce ai tu pe masina acum.

Link către comentariu

cogdao RNS 510 este trecuta la "Planuri de viitor"...

 

Foarte frumos interiorul :icon_thumleft:

Link către comentariu

Felicitari pt achizitie! Cat mai multi km fara probleme si sa auzim numai de upgrade-uri.

Iti place asa mult cu suspensia foarte inalta?:p

Link către comentariu

Iti place asa mult cu suspensia foarte inalta? :P

+1.5cm ti se pare FOARTE?

- folie LLumar geamuri spate si luneta;

fata, spate, luneta, parbriz (...a nu se citi "parbriz") - 1000lei. daca tot pui, nu lasa geamurile din fata fara folie.

Link către comentariu

Frumoasa masina, cu multe dotari, mai putin suspensia de drumuri grele care o face prea cocotata :) Dar asta se poate rezolva usor.  Chiar si cu o suspensie sport stock, ar arata mult mai bine.

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie!! Cati mai multi km fara incidente;)

Cum am mai zis si intainte sa o cumperi: Seamana foarte mult cu a mea(sau v-a arata dupa ce imi iau si eu ledurile si farurile ).

Chiar si numele topicului este la fel ca al meu. Are you stalking me?

 

la folie sunt de aceasi parare cu warlock. Arata mult mai bine daca nu se trece de la geam cu folie la clear. Just my opinion, don't throw rocks.

Daca vrei iti pot recomanda unde am pus eu folia. Eu sunt multumit.

 

P.S. - Care a fost pretul final al achizitiei?

Link către comentariu

Pff, aveti aceeasi masina aproape, acelasi nume la topic, sincer eu am crezut ca e aceeasi masina :)

Link către comentariu

 

Iti place asa mult cu suspensia foarte inalta? :P

+1.5cm ti se pare FOARTE?

- folie LLumar geamuri spate si luneta;

fata, spate, luneta, parbriz (...a nu se citi "parbriz") - 1000lei. daca tot pui, nu lasa geamurile din fata fara folie.

 

Fata de stock inca 1.5cm pt un hatchback da. Daca era un Cross Golf sau altceva care chiar arata bine mai inalt atunci se potrivea.

Compara un Alltrack cu un passat b7 cu suspensie drumuri grele (asta daca exista optiunea) sa vezi care ti se pare ca arata mai bine inaltat. 1.5cm poate nu ti se pare mult in teorie, dar in practica este.

 

Folie pe fata doar transparenta 100% si antiefractie, orice opacitate a foliei pe fata e fara omologare.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Multumesc tuturor pentru urari!

 

Hack nu mi-am dat seama :) asta mi-a venit pe moment in minte sa scriu si asta am scris :P

 

Suspensia pentru drumuri grele era absolut necesara impreuna cu scutul metalic pentru ca parcurg zilnic cam 500 - 700 de metri de drum accidentat datorita autoritatilor minunate care au sapat sa schimbe tevile de canalizare si apoi firma a dat faliment. In prezent a ramas neasfaltat si la fiecare ploaie se fac gropi serioase motiv pentru care a trebui sa optez pentru acesta suspensie.

 

In ceea ce priveste folia am avut pe G IV si pe fata si am tot avut probleme cu politia romana motiv pentru care o sa renunt la aspectul vizual oferit , prefer sa nu imi mai bat capul sa le demonstrez zilnic ca totul este legal si omologat.

 

Oricat de frumos este interiorul in prezent ma gandesc sa il imbrac in huse custom made pentru Golf VI in aproape aceeasi culoare dar dintr-un material care sa nu se murdareasca rau - sunt deschis la sugestii privind problema asta.

Modificat de cotzzo
Link către comentariu

daca imi permiti o sugestie, rns 510 se tot fura lately.lasa asta pe mai tarziu...

eu am folie pe fata,f deschisa(73%) si pana acum nu am avut probleme.

parerea mea e ca nu chiar orice opacitate e ilegala,dar opacitatea permisa este atat de "restrictionata" incat nu prea trebuie sa se observe ca ai folie.

 

la control am prezentat hartiile de omologare si in cele din urma a fost ok:)

 

cu interiorul ,daca ai grija de ea regulat si la 1-2 ani faci un detailing,te poti bucura de masina asa cum este...chiar si intr o tara ca Romania.iti recomand sa nu tii usile deschise prin parcari,sa nu fumezi inauntru,si sa circuli cat mai putin cu geamurile deschise:)

Modificat de doctorul
Link către comentariu

sa stapanesti masina sanatos!

da, 1.5 cm sunt FOARTE mult. asta ca sa raspund colegului. altfel, daca tie-ti foloseste, inteleg perfect existenta lor (a centimetrilor) in plus.

in lege nu se da cu parerea, si legea spune clar ca pe geamurile din fata nu e permis sa ai folie cu opacitate >0%. ca altii se descurca, e altceva; e treaba lor si nu ne pasa :).

succesuri!

Link către comentariu

doctorul multumesc pentru sfat, RNSul pot sa il inlocuiesc in vacante cu o tableta pentru navigatie ... cat despre detailing m-am gandit si la varianta asta insa sunt putin sceptic ca se va pastra cu adevarat.. fostul proprietar ii facea cosmetizare la 4 luni cel putin asa arata istoricul de service.

in Pitesti insa trebuie sa ma documentez cine face detailing ca si cu revizia am o singura varianta Euro Tehno Group.

Link către comentariu

sa stapanesti masina sanatos!

da, 1.5 cm sunt FOARTE mult. asta ca sa raspund colegului. altfel, daca tie-ti foloseste, inteleg perfect existenta lor (a centimetrilor) in plus.

in lege nu se da cu parerea, si legea spune clar ca pe geamurile din fata nu e permis sa ai folie cu opacitate >0%. ca altii se descurca, e altceva; e treaba lor si nu ne pasa :).

succesuri!

 

Gresesti. Pe fata e permisa o transparenta de pana la 70%. Eu am folie pe fata de transparenta 73% si e omologata. 

 

citat din RNTR1 :

"Geamurile vehiculelor trebuie să fie omologate şi să poarte marca de omologare în conformitate

cu Directiva 92/22/CEE2) cu modificările ulterioare sau cu Regulamentul 43 CEE-ONU3).

Condiţia se consideră îndeplinită şi de către geamurile care sunt omologate conform normelor

SAE sau DOT.

Geamurile aflate în câmpul de vizibilitate principal al conducătorului auto trebuie să asigure o

transparenţă de cel puţin 75% pentru parbriz, respectiv 70 % pentru restul geamurilor. Câmpul de

vizibilitate principal al vehiculului este format din parbriz, geamurile laterale faţă şi luneta.

În cazul în care vehiculul este dotat şi cu oglindă laterală dreapta, luneta nu mai face parte din

câmpul principal de vizibilitate.

În cazul în care geamurile vehiculului au o transparenţă modificată faţă de cea stabilită prin

marcajul de omologare, se urmăreşte ca stratul aplicat ulterior să fie uniform şi să nu creeze distorsiuni.

De asemenea, tratamentul electrochimic sau foliile de protecţie aplicate pe geamuri trebuie să fie

certificate şi marcate corespunzător, iar aplicarea acestora este permisă numai în ateliere autorizate

potrivit legii.

Aceleaşi condiţii se aplică motociclurilor carosate şi tractoarelor"

Link către comentariu

Not.

Geamul fata deja vine tratat. Stai cu geamul fara folie deshis pe jumatate si vei vedea ca are o usoara opacitate. Asa ca nu se poate pune nicio folie pe fata care sa fie legala si sa aiba o opacitate mai mare de 0%.

 

Omologarile care se dau pt foliile fata cu orice grad de opacitate peste 0 sunt maculatura. Daca le dai la control RAR sunt complet inutile. In caz ca esti curios, exista aparate de masurat opacitatea si pun pariu ca geamul+folia pe care o ai acum pe fata vor da o transparenta sub 70%.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Geamul din fabrica nu vine cu o transparenta de 70%. Au o usoara tenta, nu sunt transparente 100%, insa nu e nici 70% (daca ai informatia asta, referitoare la procentul exact de transparenta al geamurilor stock as fi curios sa o vad si eu). Iar folia poate avea si transparenta 80-90% caz in care te incadrezi. Pe masurate.

 

P.S Eu in cazul meu m-am referit la transparenta totala a geamului, dupa aplicarea foliei, adica de 73%. Nu am aplicat folie de transparenta 70% peste geam.

Modificat de luciteck
Link către comentariu

mike,eu am spus "parerea" vis a vis de opinia mea in ce priveste interpretarea legii,nu cum ca in lege se da cu parerea,te rog sa nu mi vorbesti de sus!

si de asemenea te mai rog sa  ne citezi aici litera de lege unde scrie foarte clar ca pe fata nu e permisa nici un fel de folie cu transparenta mai mare de 0.

 

din ceea ce scrie pe site ul RAR eu unul nu pot trage aceasta concluzie.

sustin parerea colegului luciteck,dar haideti ca poluam topicul omului degeaba.

 

ideea este ca folia neagra pe spate da mai bine langa una macar usor colorata pe fata,si atata timp cat eu am trecut fiecare itp si control de la rutiera cu hartiile si cu timbrele de sub fiecare geam, "nu ne pasa ce zic altii! :)

toata stima!

 

la varianta cu eurotehnogrup,sunt foarte ok, dar alegerea mea este mereu uleiul la bidon in locul celui la vrac,chiar daca este putin mai scump.

de asemenea,daca ti iubesti masina,stai o ora in picioare langa ea,baietii sunt chiar ok,insa stii cum se spune, "ochiul stapanului ingrasa vita"!;)

Modificat de doctorul
Link către comentariu

Am discutat zilele astea cu un baiat de la RAR referitor la folia fata - spate si mi-a spus acelasi lucru care l-a spus The_Ego in cazul unui control RAR bazat pe faptul ca la o verificare in detaliu nu iti va da opacitatea minima ceruta in 3 din 4 cazuri. Ei nu o masoara la control te taxeaza direct pentru ca in afara de cei care au masurat transparenta si sunt siguri de ea.

 

Insa in cazul unui control de la Circulatie atata timp cat ai ceva la mana teoretic omologat RAR conform directivelor mai vechi depinde strict de politistul respectiv daca te sanctioneaza ei in mod normal se autosesizeaza cand sare in ochi folia.

 

Legea e interpretabila insa mai bine previi decat sa tratezi parerea mea. 

 

Revizia o sa o fac la cei de la EuroTehnoGroup si binenteles ca voi sta langa ei oricat de multa incredere as avea in munca lor. Tot ce voi pune consumabile lichide vor fi la bidoane sigilate niciodata la vrac, daca tot dau o gramada de bani macar sa fie dati pe ceva de calitate.

 

 


Am discutat zilele astea cu un baiat de la RAR referitor la folia fata - spate si mi-a spus acelasi lucru care l-a spus The_Ego in cazul unui control RAR bazat pe faptul ca la o verificare in detaliu nu iti va da opacitatea minima ceruta in 3 din 4 cazuri. Ei nu o masoara la control te taxeaza direct pentru ca in afara de cei care au masurat transparenta si sunt siguri de ea.

 

Insa in cazul unui control de la Circulatie atata timp cat ai ceva la mana teoretic omologat RAR conform directivelor mai vechi depinde strict de politistul respectiv daca te sanctioneaza ei in mod normal se autosesizeaza cand sare in ochi folia.

 

Legea e interpretabila insa mai bine previi decat sa tratezi parerea mea. 

 

Revizia o sa o fac la cei de la EuroTehnoGroup si binenteles ca voi sta langa ei oricat de multa incredere as avea in munca lor. Tot ce voi pune consumabile lichide vor fi la bidoane sigilate niciodata la vrac, daca tot dau o gramada de bani macar sa fie dati pe ceva de calitate.

 

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!