Jump to content

Vacum Turbo


Halogen
 Share

Postare recomandată

Am un golf 2 din 92 1.6TD JR si la pompa de injectie am un T cu 2 iesiri pentru vacum. Dupa cum se poate vedea si in poze. Intrebarea mea este acel furtun albastru de ce este anulat? , in westgatul de la turbo nu intra nici un furtun...Am scos furtunu de la locul lui si face vacum , am verificat si la turbo si se simte ca face vacum. Intrebarea mea este de ce a fost anulat ? si daca refac traseul ce castig ? Mentionez ca in ture motorul scoate fum negru si intradevar parca se simte ca nu are acel zvac de turbo de acumulare de presiune.  Mentionez ca turbina nu este cea originala din ce am inteles ar fi de SB habar nu am o sa citesc pe ea. Cam asa arata si turbina mea se poate vedea ca westgatu are un "mot" de vacum la mine acela este anulat...carcasa filtrului de aer si filtru sunt de SB

post-118189-0-38761400-1398587514_thumb.

post-118189-0-30281900-1398588103_thumb.

Modificat de Halogen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul de la Wastegate functioneaza pe baza de presiune, nu pe baza de vacuum.

 

Din admisie iese un furtun, care intra intr-o valva de comanda. Din valva de comanda iese un furtun care se duce in actuator. In functie de presiunea acumulata in turbina, valva comanda deschiderea wastegate-ului sau nu, pentru mentinerea constanta a presiunii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul de la Wastegate functioneaza pe baza de presiune, nu pe baza de vacuum.

 

Din admisie iese un furtun, care intra intr-o valva de comanda. Din valva de comanda iese un furtun care se duce in actuator. In functie de presiunea acumulata in turbina, valva comanda deschiderea wastegate-ului sau nu, pentru mentinerea constanta a presiunii.

 

Am inteles treaba asta, dar de ce acel traseu este anulat? si de ce nu se simte turbina cand intra ...? Fum negru = amestec prea bogat si necesita mai mult aer. De unde ii pot oferii mai mult aer nu stiu de unde se face acel reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca traseul e anulat, ar trebui totusi sa creasca presiunea in turbina. Eu zic ca ai wastegate-ul blocat pe deschis si nu reuseste sa acumuleze presiune, de aici si amestecul prea bogat.

 

Sau ai pierderi mari de presiune pe undeva...

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca traseul e anulat, ar trebui totusi sa creasca presiunea in turbina. Eu zic ca ai wastegate-ul blocat pe deschis si nu reuseste sa acumuleze presiune, de aici si amestecul prea bogat.

 

Sau ai pierderi mari de presiune pe undeva...

 

Am inteles multumesc de promtitudine. O sa verific furtunele pe acolo sa vad ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe capsula din poza a 2 a ai cu cheie de 10 si cu imbus de 3 parca, incearca sa mai infiletezi cu imbusul inauntru, asa o sa ai presiune mai mare in turbo, in limita cat te limiteaza supapa de suprapresiune de pe galeria de admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la masina am verificat furtunele nu sunt pierderi de aer  pe traseu. Am sa umblu si la acel surub cu imbus.Cat as putea sa-l rotesc ? Reglajul pot sa-l fac cu motorul pornit sau oprit ? Am putut sa indentific turbina este un KKK exact modelul nu stiu ca nu se intelegea. Am verificat jocul axului la turbina, are ceva joc dar nu cred ca a fost reconditionata vreo data deci jocul este aceptabil.

Modificat de Halogen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai degraba faci cu motorul oprit, si dupaia probezi, ca nu simti nici o differenta la ralanti, ci mai degraba in viteza ci cand mergi.

te opresti din infiletat cand iti place cum trage  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce te astepti cand spui ,nu intra turbina? Cand intra turbina, vrei sa iti sara motoru din tampoane prin capota,crezi ca motoru are 400 de cai ?

Reglajele nu se fac dupa ureche, ca tia zis seby sa invarti de surubu ala.

Daca vrei sa vezi real daca iti face turbina presiune sau nu, cu motoru pornit  ,cu o mana strangulezi furtunu dintre turbo si admisie(1 cm 2 din diametru lui initial) ,cu a 2a mana, accelerezi motoru   in gol  din comanda la pompa, de cateva ori,  tinand furtunu ala strangulat cu prima mana, daca baga turbina aer in motor, se unfla furtunu care il ti tu strans. 

Asta e o verificare asa mai mioritica.

Verificare  gen service, se face cu un manometru conectat la furtunul tau albastru  lasat rezerva si astupat, in mers se citeste valoarea la manometru, daca nu baga, e ceva defect la turbina. 

Fum negru poate fi din mai multe cauze,1 accelerare violenta(producatoru spune in carte,sub o anumita turatie a se accelera progresiv)  

Motor uzat,consum ulei, reglaj amestec,injectoare colmatate. etc.

Totusi motoru are 69 de cai si mai are si vho 24 de ani, trebuie accelerat progresiv, daca abuzezi de el, nu obti mare lucru, insa arunci cu bani pe teava de esapament cu fumu ala excesiv cauzat de pedala de acceleratie apasata la maxim  ,neavand control electronic al alimentari motorului, pompa aia nu stie ca motoru scoate fum si sa mai taie din motorina ,chiar daca tu apesi pedala la blana in rampa si la 2000 de

ture.

 

A ,se mai prea poate ca/desteptul de la care ai luat masina, a umblat la capsula pinboostului,sau a pus pompa de sb (doar codul difera la aspect)

Modificat de sorin1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

post-118189-0-82937500-1399234507_thumb.post-118189-0-05826800-1399234533_thumb.post-118189-0-42249500-1399234556_thumb.post-118189-0-05826800-1399234533_thumb.Nu apas pedala la blana,fumu apare cand cresti turele ca doar nu schimbi la 1500 ca tataie , injectoarele sunt reconditionate toate 4, oricum nu mai conteaza acum...am fost lovit in spate si masina uruie in fata in ultimul HAL nu stiu ce s-a rupt pe acolo sau deplasat ,am verificat tampoanele de la motor nu par deplasate. Am ridicat masina pe capre sa ma uit pe dedesubt dar nu se vede nimic...la planetare nici la cutie cu toate astea vibratii extrem de puternice in caroserie.Am fost lovit in timp ce acordam prioritate la un pieton si eram oprit cu picioru pe frana. Ma doare gatu destul de tare,si cred ca masina este dauna avand in vedere stalpul din spate plecat in jos...vom vedea la constatare. Posibil capete de planetare rupte si se invart in fuzeta sau cutie motorul merge rotund ca si inainte , ori rulmenti sparti de la soc habar nu am...de deplasat se poate deplasa dar cu greu ....trebuie sa turezi motorul mai mult pentru a putea pleca de pe loc, la o anumita turatie - viteza nu se mai aude nimic si ce este ciudat cand dai cu spatele nu se aude absolut nimic si nu vibreaza nimic.

Modificat de Halogen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Staicu Florin

 Salut si la mine scoate fum negru cand o accelerez violent,turbina baga 0.6 bari pe manometru dar ma gandeam sa-i mai cresc presunea in admisie poate dispare.Am turbina T3 pe el si nu cred ca il pot face ceva....cineva zicea ca daca ii anulez supapa de presiune de pe admisie mai creste cu 0.3 bari...as incerca dar imi este frica nu fac vreo prostie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multi merg cu ele anulate de ani buni si nu au nimic. eu am SB cu turbina k14. baga original 0.65-0.7  bar stock si cu ceva modificari am ajuns la 0.9 dar cand il accelerez violent tot da fum negru dupa ea. nu mai da asa mult dar tot da. dupa ce anulez supapa o sa mai maresc presiunea, pana pe la 1,2-1,4 bar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Halogen,nu ti anulat vacuumul de la wastegate. Stutu ala se care zici de fapt e surubul de reglaj de la wastegate. Presiunea iti merge in wastegate prin conducta care o ai paralel cu turbo. T-ul se lasa ca sa se poata verifica presiunea la turbina. Si la mine cupleaza mai "lenes" turbo. La mine s-au adunat tot felul de reziduuri si funingine pe supapa din wastegate si asa a ramas un pic deschisa si nu mai acumula presiune. Cel mai bine ar fi,sa ii faci un test in mers cu un manometru cuplat in celalalt capat al T-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!