Jump to content

2014 Seat Leon FR 2.0TDI


saibot

Postare recomandată

Tare postarea cu drumul respectiv. Cine se asteapta sa alerge bine un diesel si sa iasa tot cu consum de 3% va fi profund dezamagit. Trebuie sa ne intalnim si noi pe vreun traseu din asta si sa testam niste limite de cauciucuri si personale. Desi eu probabil va trebui sa opresc pe undeva pe la mijlocul traseului sa fac plinul... :D

 

@poseidon06, ia-ti FR TDI daca faci efort financiar. Cupra cu DSG te va stresa cu consumurile ei, chiar daca altfel nu aduce alte costuri mult mai mari decat orice alt Leon legat de mentenanta.

 

PS: Tre sa caut si eu pe undeva un buton d-ala magic, ca vad ca e distractie maxima cu el. Eu am in schimb vibrator in parbriz care cica trebuie sa-mi dea senzatii tari. :))

PPS: Fi-mea NU trebuie sa afle ca exista parasolare cu Hello Kitty!

Link către comentariu

Am gasit solutia pentru anihilarea vibratorului  artificial din masina...este cunoscuta de mult timp si inca da roade...este vorba de butonul de volum :))

 

Eu il folosesc cu success :P

 

Oricum l-am identificat este in partea stanga, langa angrenajul stergatoarelor, este facut in Romania si are mufa :)) cand nu il mai support il jumulesc

Link către comentariu

Esti genial @saibot !

Mi.a placut aia cu crucea in curba :))

Raportez eu un sunet de care zicea un coleg mai sus, panglica din volan se aude de pe la 8 - 9k km. Nimic deranjant. Cica ar fi o actiune legata de stalpul A dreapta care zornaie ( la mine doar iarna, dar rau de tot).

Sa va bucurati de masini !!

Link către comentariu

Multumesc mult de informatii :) O sa urmaresc in continuare topicul, sa ne mai povestesti asa frumos ! :P

 

@TudorM, daca pun tot ce visez pe FR TDI, iese foarte aproape de Cupra (diferenta vreo 2000 euro)....acum nu stiu ce discount-uri se practica la Seat (sau daca e Cupra nu are discount). Mai trebuie sa iau in vedere si asigurarea CASCO, acolo o sa mai fie diferente (la Opel platesc cam 860 euro pe an :( ).

Link către comentariu

Eu am inteles ca iesi aproape la fel, dar uite ca Saibot merge cu masina f sportiv si totusi iese cu niste consumuri excelente pentru o putere de 184cp. Mergand in acelasi stil cu o Cupra vei scoate consumuri duble cel putin. Si e cel mai enervant (cum am descoperit si eu) ce autonomie mica o sa ai in combinatie cu noul rezervor de doar 50l.

 

Cam mult Casco-ul, eu platesc sub 1000 la a mea. Scuze de off... :offtopic:

Link către comentariu

Am dat peste ceva dragut zilele trecute:

. Nu stiu cat o costa, dar am auzit in trafic GTD-ul rosu al userului CZR si am zis ca..vreau si eu....

 

Stiu, sunt constient de consum....sa vedem totusi cand o sa ma duc la dealer si o sa le pun pe hartie ce o sa imi spuna cifrele...dupa ce dau Astra-ul. Totusi era un filmulet pe youtube cu un Cupra pe cruise control si la 130-140 km/h lua 6.5 - 7.0 l/100 km (cat un motor aspirat de 1.6). Daca nu ma cumintesc pana atunci, sigur o sa ma cuminteasca un 10-12l/100 km extraurban cu stilul actual de condus. Scuze si eu de off...

Modificat de poseidon06
Link către comentariu

Nu pot spune ca merg foarte sportiv, de exemplu masina mea nu a vazut niciodata zona rosie.

Consusul asta sportiv e relativ si cam greu de definit. Ce mie mi se pare sportiv poate altcuiva i se pare normal si invers.

In general stau cu ochii pe temperature la ulei, daca urca spre  115-116 o las incet. Pe autostrada la 140 constant se duce spre 110-112, in oras cam 100-105. Nu am nici cea mai vaga idee care este normalitatea in cazul asta.

Inca nu am gasit nicaieri cam ce temperature nu e bine de depasit asa ca incerc sa nu ma duc prea sus.

 

Cand nu aveam indicator de ulei nu ma interesa :)) cat timp becul de presiune ulei nu se aprindea.

 

Eu am 600E casco cu fransiza 150E pe eveniment

Link către comentariu

Nu e cazul. :))

Cred ca sunt "normale " temperaturile insa ce e peste 100grade mi se pare suficient de cald :))

Link către comentariu

 

@poseidon06, ia-ti FR TDI daca faci efort financiar. Cupra cu DSG te va stresa cu consumurile ei, chiar daca altfel nu aduce alte costuri mult mai mari decat orice alt Leon legat de mentenanta.

 

 

Cum poti sa sfatuiesti pe cineva sa isi ia diesel in locul unei Cupra??? Consumul e singurul lucru care mai conteaza la o masina?

Modificat de Aimar9992000
Link către comentariu

Cand faci un efort financiar trebuie sa fii constient cat te tine plapuma si cat poti sa te intinzi. Ce rost are sa-ti iei o masina care te indatoreaza prea mult, daca faci deja un efort pt ea. Si nu cred ca va fi dezamagit de TDI-ul de 184cp. E o orice, dar nu o masina lenta.

 

Asa-mi iau si eu Lamborghini, dar ce fac pe urma cu el?

Link către comentariu

Depinde ce asteptari are fiecare de la masina. Eu am urmarit un raport bun intre pretul de achizitie, consum si performante. (nu neaparat in ordinea asta) si mi s-a potrivit FR. E adevarat ca nu aparuse Cupra atunci desi nu cred ca faceam oricum pasul

 

Din punct de vedere rational mergi pe FR, din punct de vedere al pasiunii mergi pe Cupra (si costurile de rigoare)

 

In ecuatie eu as baga si 1.8TSI cu M6  (nici asta nu era cand am luat eu pacurara)

Link către comentariu

Scuze, nu am vrut sa starnesc o polemica pe topicul lui @saibot. O sa vad exact ce imi iau cand o sa vand masina actuala si o sa ma duc cu banii in mana la dealer. Normal ca pasiunea ma inspira sa aleg Cupra, cu tot consumul, efortul financiar (achizitie, costuri de exploatare), jantele de 19" (merg des la munte) etc. Ratiunea imi zice sa aleg diesel pe motiv de costuri, posibilitatea de a opta pentru jante de 17", garda la sol, rigiditatea suspensiei (cine a coborat de pe Transalpina spre Sebes unde din 200 in 200 m sunt santuri cu pietre, stie).

 

Revenind la subiect, masina trebuie sa aiba oil cooler. Eu tocmai ce l-am schimbat la a mea pentru ca se sparsese si imi intrase ulei in antigel. Deci eu nu mi-as face griji cu temperatura uleiului ci doar cu temperatura lichidului de racire.

 

Ce ziceti de gaselnita de la Eberspächer pentru alterat sunetul de pe evacuare la diesel? Oare cat o costa aftermarket, pentru ca la Seat nu exista pachetul Sport & Sound...

Link către comentariu

 

 

Revenind la subiect, masina trebuie sa aiba oil cooler. Eu tocmai ce l-am schimbat la a mea pentru ca se sparsese si imi intrase ulei in antigel. Deci eu nu mi-as face griji cu temperatura uleiului ci doar cu temperatura lichidului de racire.

 

 

 

 

M-ai pierdut aici...Oil coolerul nu are legatura cu antigelul. Probabil la tine s-a dus garnitura de chiulasa... dcse sparge coolerul pierzi ulei si cam atat

De obicei coolerul este deasupra filtrului de ulei si are forma circulara. Masina are fante de directionare a aerului in scutul de la baia de ulei  si asa se raceste si domnul ulei.

 

Ieri insa sa fiu sigur am sunat un mecanic de vtm sa-l intreb care e treaba si mi-a spus la la diesel temperatura uleiului este ceva mai mare ca la benzina si sa nu-mi fac griji cat e sub 140grade. Prin urmare s-a mai elucidat un mister :)

 

Nu ma pasioneaza treaba aia cu evacuarea. Pt sunet...benzina sau TDI V6+

Modificat de saibot
Link către comentariu

Da, cum zice Bebeee, la oil cooler-ul acela m-am referit. Nu stiam ca exista ceva aftermarket mai "potent" :).

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am batut record dupa record zilele astea .

1) Traseu pe DN1 Ploiesti-Posada in 29 min Sambata la pranz. Nu stiu cum s-au aliniat astrele de a fost asa liber :)

2) Consum de 4.8% in oras (intro vineri la ora 22) pe 8 km.

 

DPF-ul isi face regenerari in ultima vreme cam la 300-400km din ce am observat...normal sau anormal - nici nu ma mai intereseaza

 

Masina merge din ce in ce mai bine si consumul scade pe masura ce se aduna km. Am ajuns la aproape 7000 :)

 

Nivelul uleiului - daca il verific la 10min dupa ce se opreste motorul e la max. La 3-4 min e cam 2mm mai jos - asta ca erau ceva nelamuriri la consumul de ulei ale acestor motoare. Deci pt unii nu consuma deloc iar pt altii consuma 100ml la 6-7k de km - depinde unde vreti sa va incadrati :))

Recordul :))

post-47479-0-87311200-1408264820_thumb.j

Modificat de saibot
Link către comentariu

Cel mai mare avantaj la diesel e consumul...cand vad asa ceva ma oftic ca am benzina. Dar asa e in tenis. :D

Link către comentariu

Este perfect normal ce se intampla cu regenerarile. Cat nu se aprinde martorul nu sunt probleme. Mie imi face regenerarile in functie de carburant. Am statii peco de unde dupa 900 km cu un plin nu vad nici o regenerare si statii unde in 900 km imi face de 3 ori cu toate ca fac aceleasi traseie zilnic si conduc relativ constant. Iar temperatura uleiului e cam aceiasi si la mine. Maxim am vazut 117 grade pe la 185 km/h .La 140-160 km/h sta cam intre 105-110 grade. Depinde si de inclinatia drumului foarte mult

Link către comentariu

Multumesc de raspuns.

 

In ultima vreme am alimentat de la rompetrol si petrom... si normala si scumpa. O sa incerc si alte sortimente de curiozitate.

 

Temperatura uleiului e normala pt motoarele noastre...cei care tracteaza merg uzual 120-140 grade fara probleme :)

Modificat de saibot
Link către comentariu

Am incercat si Maxx Motion de la OMV  si pot spune ca e cea mai proasta motorina care am bagat-o in masina.

Am facut cam 700km pe autostrada in care masina a tras mai prost decat de obicei si a consumat mai mult.

 

Prin urmare am bagat de la Rompetrol si am din nou masina care o stiam :)

 

Folosisem foarte putin pana acum modul ECO in oras si am constatat cu uimire ca se pot scoate niste consunuri destul de mici cu el activat.

In ultimele zile am scos sub 7% mers numai in oras - in conditiile in care e destul de aglomerat orasul. E adevarat - nu trage la fel ca in celelalte moduri, acceleratia se face progresiv, insa e irelevant acest aspect in oras.

Link către comentariu

La rompetrol alimentez si eu caci dintre toate e cea mai putin proasta. Cu Omv si petrom qm vazut doar motor mai silentios , mai puturos si mai gurmand.

Tie pe modul eco practic iti limiteaza raspunsul la acceleratie? Ex : apesi acceleratia 50% si o interpreteaza ca fiind 20% apasata

Link către comentariu

Se modifica raspunsul la cceleratie , nu stiu daca se mai intampla si alte modificari, cert e ca trage mai prost si consuma mai putin :))

Link către comentariu

Nu stiu ce aveti voi cu max mottion de la OMV, in golfuleul meu TDI 2.0 cu soft,era diferenta de la cer la pamant intre OMV si restul,parca era alta masina,consuma cel mai putin in comparatie cu restul, singurul minus este ca motorul devine putin mai galagios. Iarna alimentam mol,era cel mai silentios pe frig.

Link către comentariu

Nu avem nimic :)) si este diferenta foarte mare intre ele numai ca OMV-ul este la partea negativa.

 

Eu am condus benzinare multi ani (modificate puternic sau nemodificate) si fix acelasi lucru l-am observat: OMV - cea mai proasta si scumpa varianta...

 

Nu am observat nimic legat de zgomot - e la fel ca si la celelalte

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!