Jump to content

2014 Seat Leon FR 2.0TDI


saibot

Postare recomandată

Multumesc.

 

Cateva impresii dupa putinii km facuti.

Se simte diferenta intre modurile selectate. Pe sport masina raspunde promt la acceleratie, servo se intareste bine si urla saraciul ala de generator de sunet. Pe normal e aproape lesinata ca si rapuns, dureaza ceva pana se prinde ce are de facut dar e liniste in masina. Eco nu am incercat -  e doar pentru parcare asta :P

 

Luminile colorate din usi care se schimba in functie de modul selectat se vad doar daca este noapte - eventual daia fara luna. M-am uitat in meniu si sunt la maxim.

 

Marginile usilor, de unde se ridica geamurile sunt cam late si se va strage mizerie, mai ales ca eu o parchez sub un pom(tocmai ce a inflorit) - cata apa o sa vada masina asta.

In showroom parea mai ridicata, cred ca are acceasi suspensie ca FR-ul de 140 (cel putin arcuri si amortizoare) ca in plus asta are independenta pe spate care nu cred ca influenteaza la garda.. Totusi pare mai joasa...chiar ma bucuram ca mai urc si eu o bordura daia mai mica fara griji ca rup tot sub ea.

 

Imi place sistemul audio. Se aude peste asteptarile mele - cred ca Seat Sound este super. E adevarat ca nu intra pe lista mea de prioritati si preferinte avand in vedere ca 99% va merge pe radio si la volum minim.

 

Consuma destul de putin. Am media pe 250km - 6.8% cu 140km/h pe autostrada (in mare parte) si restul mers prin oras. Nu prea sunt obisnuit eu cu cifre dastea :))

Modificat de saibot
Link către comentariu

Asa se explica. Nu stiam treaba asta. Nici consilierul de vanzari nu mi-a zis - mai ales ca ma tot miram ce ridicata e si ce bine statea pe drum cea din test drive :)) (la care nu m-am uitat la garda)

Modificat de saibot
Link către comentariu

Am ajuns la 500km. Traseul a fost Ploiesti - Predeal - Brasov - Ploiesti. Masina se comporta minunat. Trage bine, sta pe drum foarte bine si consuma putin.

 

Pe DN in apropiere de Campina mergeam eu linistit cu 120 km/h pe tempomat si dupa o curba Loganul de politie mi-a dat radarul direct in freza. Detectorul a pornit direct pe maxim cat pe ce sa sara din bord :P Nu m-a oprit nimeni . Astea mobile trimit acasa, aveti idee? Asta e  - eram in afara legii.

 

M-am dat mai tare pe serpentine si sunt extrem de multumit de cum se comporta. Pana acum nu am ce sa-i reprosez - e mai mult decat ma asteptam.

 

 

post-47479-0-36087100-1398533505_thumb.j

post-47479-0-62353500-1398533525_thumb.j

Link către comentariu

S-o stapanesti sanatos si fara evenimente!

 

In legatura cu radarul - in principiu daca nu te-a oprit, ai scapat. Sansele sa-ti vina acasa amenda sunt foarte mici.

Link către comentariu

Cum mi-o fi norocul - imi asum greseala, eram curios dc ati patit sa va vina acasa amenzi de la radare mobile.

 

Cum va spuneam - m-am dat mai tare pe curbe si masina sta exemplar insa ar fi dost bune niste scaune cu suport lateral ceva mai mare.

 

Oglinzile nu mai au partea accea laterala pt unghiuri moarte si trebuie atentie sporita la schimbarea directie ca sunt niste unghiuri cidate ce nu sunt acoperite.

Link către comentariu

Am fost o fuga la Cota 2000. Nu mai fusesem acolo de vreo 5-6 ani. In cazul in care nu ati ajuns acolo deloc sau de curand sa stiti ca nu ati pierdut nimic.

 

Drumul e destul de prost(plombat si denivelat) si are portiuni unde asfaltul lipseste. Panorama e frumoasa de sus insa...

 

Cateva poze:

 

post-47479-0-73732400-1398620397_thumb.j

post-47479-0-80758800-1398620405_thumb.j

post-47479-0-31759200-1398620414_thumb.j

post-47479-0-67085800-1398620424_thumb.j

post-47479-0-78094600-1398620554_thumb.j

Link către comentariu

Merci.

M-am apucat deja :)). I-am luat covorase de cauciuc, o protectie de spatar pentru copii, ca ficamea are o placere deosebita sa-si puna piciorele pe spatarul scaunului din fata si cam atat.

 

Altceva nu-mi vine in minte sa-i fac momentan.

Link către comentariu

Trebuia sa mai astept 1 an cred. Nu a aparut inca pe configurator.

 

Oricum sunt foarte multumit de asta. Am ajuns la 700km - consum mediu 6.2 de cand am luat-o (80% in afara). Ce sa-i mai cer...

Link către comentariu

Foarte frumoasă mașina,

Să o stăpânești sănătos!

 

Sunt diferențe mari între modelul tău și un Golf GTD?

 

Mă refer la sistemul de frânare, suspensie etc.

 

Link către comentariu

Multumesc

Nu stiu sa-ti spun ce diferente sunt.

 

Seat are discuri 312 cu 272

Vine cu suspensie sport(independenta pe spate) dar nu stiu sa-ti spun inca ce amortiozare(diametru si marca) are. Exista si optional suspensie adaptiva (700euro)

Eu am cauciucuri Bridgestone ER300 pe 17" si cele pe 18 vin pe Continental Sport Contact 5 parca.

 

Nu stiu daca are generator de sunet golful - e posibil sa aiba altceva

 

Cam atat de joasa e :P

post-47479-0-62464000-1398703532_thumb.j

Modificat de saibot
Link către comentariu

Platforma este aceeasi, suspensia aceeasi, motorul la fel ca la GTD. Nu are difuzor pe evacuare ca la GTD.

Link către comentariu

Golful GTD e declarat Euro 6 iar Leonul FR Euro5 desi ambele au 109 g/km. Suna a marketing :P

Link către comentariu

Am ajuns la 1500km. O sa incep sa urc turele gradual de acum. Pana acum am urcat doar odata pana la 3500rpm (in tr 6 :) )

 

Nu cred ca am ratat vreo musca :))

 

 

post-47479-0-45740200-1399053963_thumb.j

Link către comentariu

Am observat ca am urme de funingine in tipsurile de la evacuare. Daca dau cu degetul inauntrul evacuarii se murdareste de negreala, putin ce-i drept dar exista.

 

In capul meu exista ideea ca DPF+Euro5 = evacuare compet curata.

 

Colegii cu motorizari(diesel) +norme  similare ati constat ceva asemanator?

 

O poza cu evacuarea   :P

 

 

post-47479-0-22807400-1399206127_thumb.j

Link către comentariu

la golf 1.6tdi 105cp evacuarea e curata, abia se vede ceva pe deget,

 

la touran 2.0tdi 170cp e mai murdara evacuarea, dupa ce frec putin cu degetul, se vede o mica negreala.

 

golf 44.000km, touran 30.000km.

Link către comentariu

Asa am si eu la Bmw F10.. curata lacrima... 

Link către comentariu

Probabil depinde si de stilul de mers si sigur de motor, cu cat e mai mare cu atat genereaza mai multa funingine. Am sters evacuarea si am facut un drum unde am mers destul de incet si nu se vedea nimic depus.

Dupa un drum pe autostrada unde sarcina la motor a fost mai mare s-a depus putin.

 

De exemplu un Ford cu  1.6 TDCI tot cu euro 5 are mai multa funingine decat Seatul meu.

Link către comentariu

Touareg euro 4, 3.0 tdi vede frecvent 4000 de ture, nu am urma de funingine in tobe.

Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos.

Cupra apare in august pe configurator. La pbn au deja una adusa pentru nu stiu ce eveniment.

Modificat de kadettro
Link către comentariu

la diesel sunt mai curate ca la TSI-uri, la GTI se depunea un strat de negreala de parca era un diesel non-euro :), cum probabil aveai si tu inainte la vRS. La RS oricat cox ar lua nu se depune negreala, asta este boala injectiei directe.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!