Jump to content

2014 Seat Leon FR 2.0TDI


saibot

Postare recomandată

Halogenele fac masina foarte vizibila. Asta determina orice insecta/pietricica s-o evite din timp. Clar?

 

PS: Ma gandesc sa trec si eu la halogene. Dupa un drum pe autostrada arata bara de parca a dat Tepes printre turci...

Link către comentariu

Citisem pe undeva pe aici ca trebuie sa conduci prin anticipare, facand asta anticipezi pietrele venite in bara si le eviti :)))

 

Pana sa treci la halogene incearca tehnica evitarii :P 

 

Sfatul fusese dat unui posesor de Leon, deci nu sunt convins ca merge la Skoda...

Link către comentariu

Poate citeste vreun coleg incepator si va ia in serios caterinca :)

 

@Tudor: evident ca nu merge la Skoda, caci, uite asa, prin tehnica evitarii, capota si aripile fata de Leon, desi vopsite cu alb nemetalizat au scapat de atacul pietrelor, spre deosebire de capota si aripile de la Skoda, vopsite cu acelasi alb nemetalizat, unde, in ciuda evitarii, au cateva urme de pietre :)

Trebuie sa mai lucrez la skills-urile de dibacie in manevre evazive pe sosea... :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Pai daca ai "tank" iti asumi riscul, Seatul nu se incadreaza in aceasta categorie si scapa mai usor

 

Lasand caterinca, masina mea chiar se prezinta bine la vopsea, poate si pentru ca cel putin 80% din km am circulat pe autostazi care sunt mai curate decat DN-urile. E suficient sa intre Gica cu tractorul de 2 ori pe sosea si te-ai scos de o sablare gratuita  si un parbriz model vitraliu.

 

Mi-a ajuns uleiul si filtrele de aer si clima - saptamana viitoare cred ca intra la revizie.

Am trimis mail la reprezentanta sa vad in ce consta consta revizia de 30.000k dar sunt extreme de ocupati si nu au raspuns.

Eram curios dc se schimba si filtrul de motorina...

Link către comentariu

Dupa ei si filtrul de aer se schimba la 90k de km parca.

O sa-l schimb ca nu e o avere, eram curios ce au ei in planul de service pentru intervalul asta.

Link către comentariu

In carte nu scrie la fiecare revizie ce se schimba si ce nu? Eu asa parca tin minte.. Este si un plan service pe acolo pe undeva.

Link către comentariu

Schimba si filtrul de motorina, chiar daca nu este recomandat.

Eu schimb toate filtrele la fiecare revizie: ulei, aer, polen si motorina. Nu costa mult si e mai bine asa.

LE: nu sunt chiar toate...am uitat de ala de particule. :)

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

 

Eram curios dc se schimba si filtrul de motorina...

Fabrica (cel putin aia de Skode) :)  recomanda schimbarea filtrului de motorina la 60,000km.

 

La Superb am 50,000km cu el, astept pana la 60,000 km ca sa il schimb.

 

La Octavia, alor mei l-am schimbat la 45,000km ca sa vad cum arata: absolut NOU, motorina din vasul metalic cristal clear, fara depuneri, reziduuri, mazga, whatever.

 

Stau linistit si schimb la 60,000km. Am alimentat doar Petrom (<30,000km) si doar Rompetrol (30,000-prezent)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Eu bag Petrom 55 si Rompetrol 51.

 

Filtrele de aer si polen le schimb mereu la revizie, prima revizie am facut-o la 12.000km si erau destul de murdare.

La motorina cred ca tine si de noroc in functe de ce lot/statie/producator nimeresti. Cred ca o sa-l schimb sa-l vad cum se prezinta. Dc e ok o sa urmez intervalul recomandat de producator.

Link către comentariu

Eu l-as schimba la fiecare revizie.. Si daca nu aduce nimic bun, sigur nici nu strica.. Nu e o avere :D Te costa mai mult completatul de ulei la RS intre revizii decat filtrul asta de motorina :lol:

Link către comentariu

Sa-ti spun sincer nu pretul ma deranjeaza cat umblatul Doreilor acolo. Multi nici nu stiu ca e o procedura de amorsare cu VagComul la schimbul de filtru.

 

Cum domle' ca noi numai asa facem(completare cu motorina in cartus) si toate "merge" bine...

Modificat de saibot
Link către comentariu

Amorsat cu Vag-Com ? 

N-am vazut asa ceva. Se schimba cartusul, se pune capacul metalic al cartusului si se porneste motorul. Porneste la prima cheie, caci nu se dezamorseaza pompa.

Intre timp se alimenteaza cu motorina cartusul metalic, iar aerisirea se face automat...

Cel putin asta am vazut "live"...

 

Mai e varianta cu pus contactul de 4-5 ori, am vazut-o si pe asta, ca sa-si traga pompa motorina in cartus...

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am facut a 2-a revizie ieri, cea de 30.000km. Aceasta a constat in schimb de ulei (Motul) si filtru ulei. Am schimbat din dorinta mea si filtrul de aer si clima(si astea cumparate in regie proprie). Am vrut sa schimb si filtrul de combustibil dar...nu era pe stoc. Planul de service da schimbul acestui filtru la 90.000km. Costa modesta suma de 220 RON :))

 

Am stat langa masina tot timpul, oamenii din service foarte ok ca de obicei.

Link către comentariu

Aha, deci 90,000km interval pentru schimbarea filtrului de motorina :)

 

Ce faci pana la urma, il schimbi la 45,000 ? 

Link către comentariu

Il schimb sigur la 45.000, macar la jumate sa fie. Il schimbam acum dar dc nu era pe stoc, se aduce numai la comanda. Oricum zicea inginerul de service ca o sa comande macar unul sa-l aiba pe stoc :))

Link către comentariu

La ce drumuri si densitate de masini avem, cu parere de rau trebuie sa spun, Cupra ar fi la fel de plictisitoare ca pacurara mea...

 

Ma consolez la consum in rest, desi mai ard din cand in cand cate un "high budget"  :)) , mai ales pe curbe ;)

Link către comentariu

La ce drumuri si densitate de masini avem, cu parere de rau trebuie sa spun, Cupra ar fi la fel de plictisitoare ca pacurara mea...

Din pacate ai mare dreptate! In ultima vreme s-a aglomerat parca peste tot in asemenea hal incat nici nu mai are rost sa te chinui cu vreo depasire. De calitatea drumurilor nu mai zic, mai mult stai cu ochii dupa cratere si capcane de tot felul decat sa te bucuri de condus.

Anyways, have fun with it! :)

Link către comentariu

Deci nu numai eu am observat asta asa...am crezut ca numai mi se pare asa(aglomeratul peste tot in tara si pe drumuri). Consum foarte bun. Ce bine arata din fata masina :) , imi őare tare bine sa aud ce bine sta masina in curbe :)))

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!