Jump to content

2014 Seat Leon FR 2.0TDI


saibot

Postare recomandată

Pai ia uitati-va la lista de masini de la semnatura. Sunt vinovat rau :))

Link către comentariu

Am vazut..tocmai asta ma mira...ai facut economie la "fan si apa" ( cum zicea un coleg mai sus) dar...chiar asa...si la leduri? :))

 

Ps: daca iese Sandero Rs te bagi? " Sandero RS projetc by Saibot" from 125hp to......stil counting!

Link către comentariu

Ledurile le consider cele mai nesemnificative dintre dotarile ce se puteau pune pe masina. In afara de factorul estetic nu prea puncteaza la alt capitol.

 

Am terminat cu tuningul :) dar sunt altii care se ocupa de spart bani pe masini, iti suna cunoscut acest aspect? :))

Link către comentariu

Nope, not a clue! :D

 

...ca idee, sunt sub tratament. Incerc sa ma tin cat mai departe de site-urile de cumparaturi. Vb aia, sfatul medicului. :))

Link către comentariu

Sunt subiectiv, poate, dar dupa cateva drumuri pe noapte pot sa spun ca merita ledurile. Adica... sunt mai mult decat frumoase... :D

Link către comentariu

Eu dupa un singur drum de noapte am schimbat becurile OEM cu altele si vad perfect noaptea acum (dar nu frumoase precum ledurile)  :)

 

Regretul meu sta in faptul ca nu am pus DCC-ul...acolo am gresit. La urmatoarea masina nu voi mai gresi :)

Link către comentariu

DCC-ul ce este?

 

Ce becuri ai pus in loc de cele Oem? cumva philips x-treme 130%?

Link către comentariu

DCC este suspensia adaptiva si da x-tream vision am pus dar de 100%. Nu aparuse versiunea de 130% cand le-am pus eu

Link către comentariu

Eu regret directia progresiva... :)) DCC nu ma misca, masina cu tot cu suspensia ei sport, pe punte (motorul meu), si jante pe 17" tot e mult mai confortabila decat ma asteptam. Deci e ok! :d

Link către comentariu

Eu daca ar fi sa aleg intre Xenon sau DCC, as renunta la DCC. Masina fara Xenon nu mai cumpar, farurile cu LED nu m-au convins inca - ce-i drept nici n-am avut ocazia sa merg afara cu o masina cu LED. DCC-ul e foarte util, nu zic nu, dar pe denivelari mici si repetate (adica exact alea mai nasoale) tot bucseraia duce greul si aici DCC-ul nu poate face prea multe.

Ma rog, fiecare cu piticii, nu prea mai conteaza acum, important e sa le folosim cu zambetul pe buze! :rolleyes:

Modificat de cris.g
Link către comentariu

Era frumos ca venea la pachet si cu directia progresiva si costa jumatate din optiunea de led.

 

Oricum pt confort mai degraba, ca nu cred sa aiba un comportament diferit pe "Sport" decat cea sport standard. Altfel eu alt rol nu ii vad. Daca e sa faci upgrade de la un DCC s-a terminat.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

700 de Euro costa directia+suspensia, chiar nu stiu ce a fost in capul meu de nu am bifat-o. Se simte diferenta intre modurile selectate pe masina echipata cu asa ceva (nu mare dar exista) dar nu pot sa-mi dau seama de cum se simte fata de o masina cu supensia standard.

Oricum pentru mine e mai cool DCC decat ledurile :))

Modificat de saibot
Link către comentariu

Eu daca ar fi sa aleg intre Xenon sau DCC, as renunta la DCC. Masina fara Xenon nu mai cumpar, farurile cu LED nu m-au convins inca - ce-i drept nici n-am avut ocazia sa merg afara cu o masina cu LED. DCC-ul e foarte util, nu zic nu, dar pe denivelari mici si repetate (adica exact alea mai nasoale) tot bucseraia duce greul si aici DCC-ul nu poate face prea multe.

Ma rog, fiecare cu piticii, nu prea mai conteaza acum, important e sa le folosim cu zambetul pe buze! :rolleyes:

 

Nu sunt adeptul xenonului,as alege xenon daca as sti sigur ca nu exista alta modalitate prin care farurile sa lumineze mai tare,dar daca exista(ex philips x-tream 130%),nu are rost.Dar daca ar fi sa iau o masina cu suspensie adaptiva as bifa xenon,mi s-ar parea urat sa pun suspensie adaptiva pe masina si xenon nu(nu ca ar fi nevoie,doar de eleganta). Ce mi se pare mie foarte frumos si util este xenon-adaptiv stanga-dreapta cand iei viraj...prea frumos si prea util!

Link către comentariu

Fiecare om vede lucrurile diferit. Pe mine ma intereseaza utilitatea si partea tehnica in fata detaliilor de ordin estetic (leduri, trape, alcantare..etc). La fel si cu partea audio...scrie in brosura ca are 8 boxe si ii cred pe cuvant si aici se incheie interesul meu pt acest subiect :)) nu am dat volumul mai sus de 20% pana acum, nici nu am motive s-o fac :)

Strict ca parte estetica ma deranjeaza cromul si parchetul pe masina :))

Si pe consola centrala e o mica rama cromata careia i-am pus gand rau, norocul ei ca nu prea am solutii de exterminare :D

Modificat de saibot
Link către comentariu

700 de Euro costa directia+suspensia, chiar nu stiu ce a fost in capul meu de nu am bifat-o. Se simte diferenta intre modurile selectate pe masina echipata cu asa ceva (nu mare dar exista) dar nu pot sa-mi dau seama de cum se simte fata de o masina cu supensia standard.

Oricum pentru mine e mai cool DCC decat ledurile :))

 

Pai daca ai ratat intalnirea magica in care s-au aliniat planetele si am ajuns si eu si cris.g la Junior... Puteai sa te dai cu masina cu suspensia clasica la mine si cu DCC la el. Eu zic ca diferenta este, nu sunt extremele atat de diferite cum te-ar face sa crezi marketing-ul VW, dar este acolo.

 

Masina este gigea si asa!  :icon_thumleft:

 

PS: Dupa ce-si fac toti retrofit la xenoane/leduri, tu o sa fii cel special. Spor la halogene!

Link către comentariu

Mai bine le testam pe curbe. Ai loc sa bagi si canistra in portbagaj tu :))

Spor la halogene si suspensii !

Link către comentariu

Ai putea sa incerci sa scapi de rama cromata,dar e risc sa nu iara urat...

Modificat de BazavanFlo
Link către comentariu

E o idee buna da' nu prea ....cam asta inteleg eu din ce ai scris  :))

Link către comentariu

In afara de folie nu prea ai ce sa-i faci dungii din interior. Cupra parca o are neagra dar cine stie la ce pret sunt toate grilele...

Link către comentariu
Pai daca ai ratat intalnirea magica in care s-au aliniat planetele si am ajuns si eu si cris.g la Junior...

Adevarul e ca acum c-a venit primavara am putea sa mai aliniem si noi planetele alea. Vorba aia, maine e eclipsa de soare. :lol:

Link către comentariu

Daca ai dat de unii mai nepregatiti in ce priveste folia, sau care foloseau probabil si vreo chinezare de folie, de-aia a iesit tot chinul ala...Ia gaseste-i pe unii care lucreaza cu folii 3M sa vezi diferenta; firmele consacrate in colantari fac si traininguri periodice cu firmele producatoare gen 3M in ce priveste tehnicile de montaj si tipurile de folii care trebuie folosite pe fiecare zona in parte. Cand aveam Leonul l-am avut colantat cu capota si plafon cu 3M DI-NOC Carbon si chiar si acum la 5 ani de la colantare folia este intacta pe el...

Link către comentariu

Materialele sunt ok si firma consacrata, factorul uman a fost problema ...

Am vb cu ei si mi-au spus ca ma asteapta sa remedieze.

post-47479-0-36579900-1426764758_thumb.j

post-47479-0-88744600-1426764769_thumb.j

Link către comentariu

Cu asta sa te ocupi zi de zi si sa lasi bulele alea sau sa zgarii materialul...  :sick:

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!