Jump to content

2014 Seat Leon FR 2.0TDI


saibot

Postare recomandată

Am fost azi la revizie. Lichidul de frana se schimba la 3 ani. Am vazut si eu intr.un manual de service postat pe aici pe forum.

Link către comentariu

Nu e problema dpdv tehnic ca au pus 50-100ml in plus. Este doar o dovada de lipsa de atentie ( si respect) pentru client. Oricum trebuie sa ma duc sa rezeteze intervalul de service si o sa i intreb ( mai mult retoric) care e parerea lor referitor la nivelul uleiului la cald.

Ego, este inghesuit pe admisie colerul. Este stufos motorul si cu o gramada de termostate pompe si senzori in plus. Racire separata pt bloc chiulasa, IC desi se foloseste acelasi fluid. Se pare ca motivul complicarii este reducerea noxelor. Eu prefer oricand un IC aer aer...plus ca arata mai bine infipt in grila decat in admisie :)

In trafic intens e mai eficient cel pe "apa" decat cel clasic dar mai slab in regim de autostrada.

Florin, merci de info. Sper sa fie asa la toate motorizarile ca franele difera constructiv 1.4 - 2.0

Modificat de saibot
Link către comentariu

Ii dai sfaturi despre cat ulei sa tina in motor si cum sa trateze masina dpdv tehnic lui @saibot?

Esti foarte nou p-aici, nu? :)

 

Nu e problema dpdv tehnic ca au pus 50-100ml in plus. Este doar o dovada de lipsa de atentie ( si respect) pentru client. Oricum trebuie sa ma duc sa rezeteze intervalul de service si o sa i intreb ( mai mult retoric) care e parerea lor referitor la nivelul uleiului la cald.

Ego, este inghesuit pe admisie colerul. Este stufos motorul si cu o gramada de termostate pompe si senzori in plus. Racire separata pt bloc chiulasa, IC desi se foloseste acelasi fluid. Se pare ca motivul complicarii este reducerea noxelor. Eu prefer oricand un IC aer aer...plus ca arata mai bine infipt in grila decat in admisie :)

In trafic intens e mai eficient cel pe "apa" decat cel clasic dar mai slab in regim de autostrada.

Florin, merci de info. Sper sa fie asa la toate motorizarile ca franele difera constructiv 1.4 - 2.0

 

Nu foarte nou,e sfat sau nu,doar i-am zis ca sa scoata din ulei daca nu cumva deja vroia sa faca asta. Am glumit cand am spus cu uitatul la maneta...mai tre sa ne dam si seama de glume,daca suntem ironici si aroganti,e greu sa fim si inteligenti..?Probabil ca da,cel putin din remarca cu "sofatul".Daca el zice ca nu e o problema treaba lui,eu doar am spus ceva,fiecare are grija de masina pers cum stie mai bine.

Link către comentariu

Este corecta observatia ta si iti multumesc pe aceasta cale.

Intra-adevar prea mult ulei in baie duce la barbotare si cresteri de presiune, numai ca nu e cazul aici, fiind vorba de nivel usor crescut doar la cald.

 

Booon, acum ca am lamurit aspectul asta vreau ca saptamana viitoare sa scap de cromul de pe grila si sa foliez buza si partea din bara fata de langa numar in negru.

Link către comentariu

La Seat nu exista grila OEM neagra cum e la O3 (de pe RS)? Stii ca faci o treaba.

 

Spor la innegrit!

Link către comentariu

Cupra are grila neagra ...dar presimt niste costuri

O intrebare nu strica totusi.

Link către comentariu

Nu cumva este mai ingusta grila de Cupra, datorita "gaurilor" din bara? Ma uitam si eu pt masina mea la grila de Ibiza Cupra si pare mai ingusta (in poze).

Eu am colantat negru lucios grila la baietii unde a facut si Rave operatiunile.

Arata foarte bine jantele!

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

Ms :)

Nu stiu, e posibil sa fie mai ingusta. Am vazut la Rave cum a iesit si imi place, mai ales ca si pretul e ok. As vrea sa o rezolv saptamana care vine dar....timpul e problema.

Prioritare au fost revizia si rotile. De acum apa paie si bataie. 

Link către comentariu

Pentru ca din seria "Viata dupa TFSI e pustiu" si pentru ca "Singura bucurie a ramas consumul" va  dedic una din oras :))

 

Va spusesem ca mi-am luat combo aspirator-compressor. Tot cu el am facut poza :P

post-47479-0-62136300-1426512720_thumb.j

Modificat de saibot
Link către comentariu

Consumuri foarte foarte mici, desi inteleg ca stilul de condus este sportiv.

 

Cum explici?

Link către comentariu

Se poate obtine acest consum in Ploiesti, dar nu la ore de varf si conducand economic, nu sportiv.

Link către comentariu

Un oras am un singur stil de mers si e dictat de trafic, azi s a mers decent. Dupa revizie si schimbul de roti mi a scazut consumul, eu asta am observat. Cand e liber scot sub 5 , asta e clar :))))

Link către comentariu

Nu stiu cand ati fost ultima oara in Ploiesti dar va asigur ca e f aglomerat si se merge greu, in mare parte datorita lucrarilor. Explicatia pentru consumul mic este ca s au aliniat planetele :))

Modificat de saibot
Link către comentariu

Dupa cum va spuneam doresc sa foliez rama cromata de la grila, bara in dreptul numarului si buza de la bara, eventual si oglinzi de logan...

 

Nu prea stiu insa ce se preteaza mai bine - negru lucios sau negru mat.

 

Ce parere aveti?

Modificat de saibot
Link către comentariu

Lucios, sa straluceasca un pic. Negru mat si o sa dispara complet din peisaj.

 

Nu te interesezi totusi cat e grila de Cupra? S-ar putea sa fie un pret abordabil. Tin minte ca cei care au schimbat la O3 au gasit pretul rezonabil.

Link către comentariu

Nu mai stiu cine zicea ca e in jur de 100 de euro grila de Cupra. Acum, unii vad pretul asta acceptabil, altii nu. Si ambii au dreptate!

Inca un vot pentru negru lucios, nu are ce sa caute negru mat atat de sus pe masina.

Link către comentariu

Adjudecat. Lucios sa fie. Tot ce vreau sa fac costa in jur de 200RON.

 

Grila de cupra desi suna bine va costa mult mai mult si trebuie demontata/montata, etc...asa ca momentan voi merge pe colant si vedem pe viitor cum se comporta acesta.

 

Multumesc pentru sfaturi domnilor.

Link către comentariu

Pentru colant ( vb din experienta recenta) cred ca trebuie sa dai grila jos de pe masina, sa iasa treaba cum trebuie. Nu cred ca e nimeni magician sa faca treaba perfecta cu grila pe masina. Negru lucios zic si eu. :icon_thumleft:

Link către comentariu

Nu, nu trebuie, se face cu ea pe masina. Grila e singura care a iesit 100% perfect, la mine. Restul sunt pe la 98-99%, pentru ca mai bine oricum nu se poate. Nu fara a apela la vopsit, cel putin...

Link către comentariu

Si la mine a iesit ok grila, colantata pe masina.

 

Un prieten care si-a colantat si el grila...a demontat doar rama cromata de pe ea. Acolo a iesit perfect lucrarea, pentru ca au pus materialul pana in spatele grilei. La mine se vede 1 mm din crom...doar daca te uiti de la 30 cm de ea.

Link către comentariu

O sa fac in acelasi loc unde a facut Rave tocmai pentru ca lucreaza bine baietii, ca altfel aveam si in Ploiesti destui care pun...

Link către comentariu

Nu e nevoie sa cumperi grila, este separat de rama, care din pacate nu mai vine negru lucios, mai nou vine doar cu grund, din 06.2014:

 

 

 

post-4754-0-28715600-1426537090_thumb.jp

 

E totusi posibil sa poti comanda rama negru lucios, chiar daca a fost inlocuita cu cea grunduita, codul de produs fiind 5F0 854 643 A.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!