Jump to content

2014 Seat Leon FR 2.0TDI


saibot

Postare recomandată

Cred ca acum ai mereu senzatia ciudata ca de ce nu ti se mai goleste rezervorul, nu? :)

 

Ah si... spor la halogene!

Link către comentariu

Cu asta m-am obisnuit cel mai repede :)) E o placere sa alimentez o singura data cand ma duc la mare :P

 

Spor la halogene!

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am  echipat masina de iarna si astea sunt concluziile:

 

Arata urat rau :)

Zgomot usor crescut la rulaj desi numele inspira liniste :)))

Consum usor mai mic ( latimea mai mica si diferenta de 4 kg pe roata tractoare fac diferenta)

Aderenta buna pe ploaie.

 

Am inspectat putin franele cand s-au dat rotile jos - etrierii fata sunt sensibil mai mari decat la vechiul sistem 312. Incap la limita jantele...

 

Spor la halogene!

 

post-47479-0-87970300-1414528639_thumb.j

Link către comentariu

La mine zgomotul pe uscat scade la trecerea de la 17 la 16. La fel consumul cu jumate de L mai mic.

Ts850 si table

Spor la halogene :))

Link către comentariu

Nu prea am avut parte de asfalt uscat ieri :)) insa profilele V in general sunt mai zgomotoase. La consum tot un 0.5/% mai putin.... e greu de estimat in 100km de mers mai mult pe ploaie.

 

SIngurul lucru pe care il pt spune sigur e ca arata urat masina cu ele , noroc ca nu sunt sensibil :))

Modificat de saibot
Link către comentariu

Eu am trecut de la 16 la 17 de vara si cam asa e cu consumul si zgomotul. Dar in alta ordine de idei si stabilitatea e alta cu 17 :)

Link către comentariu

Nu prea ma afecteaza stabilitatea celor pe 16" in sezonul rece, regimul de mers e total schimbat :)

Pt vara in schimb cam vreau sa trec la 18"...mai vedem la anul

Link către comentariu

Ptiu...urate mai sunt jantele...daca vrei, mai am eu un set de table de 16 in plus.... sa ai si de vara :))

Spor la halogene!?!

Link către comentariu

Si poza a fost facuta seara..iti dai seama cum sunt ziua :)))

 

Dc ai mai multe seturi de jante? La Golf se strica des?

 

Da "spor la halohene"...asa ne uram noi, cei cu masini non premium, "drumuri bune"  :)

Modificat de saibot
Link către comentariu

Am completat ieri lichidul de parbriz si am observant ca a scazut nivelul in vasul de antigel cam cu 1 cm. Acum se afla la limita de sus de a zonei hasurate(la cald).

M-a pus pe ganduri. Cica masinile noi ar mai "ciupi" antigel desi nu prea vad logica..

Cu ocazia asta am verificat si uleiul si e ok - n-a mancat nimic in aproape 10k de km.

 

Asa imi trebuie daca deschid capota :))

Link către comentariu

Completeaza si tu cu antigel (sa fie la rece cum il ai acum la cald) si vezi daca mai scade.

Oricum, nu m-as ingrijora prea tare; mai important e ca nu papa ulei.

 

PS: la ce temperatura ai antigelul?

Link către comentariu

G13 scrie pe vas  - nu stiu sa-ti zic la ce temperatura este. Nu e nevoie sa completez ca e inca in specificatii. Initial nivelul a fost mai sus...peste marcaj si acum e la limita de sus. A scazut orium din ce imi dau eu seama cand de cand a venit frigul - sa zic in ultimii 1500km cam atunci am verificat ultima oara :)

 

Nivelul la rece:  la cald urca pana la linia de sus

post-47479-0-65690400-1415173223_thumb.j

Modificat de saibot
Link către comentariu

Cred ca e vorba de temperatura de inghet, la asta se referea anorganix. Se verifica cu o scula speciala.

Link către comentariu

Stiu ca la asta se refera dar numai ca e G13 stiu :) Probabil e la -30 35grade parca asa vin...

 

Oricum nu completez nimic, daca mai scade ma duc la reprezentanta...

Modificat de saibot
Link către comentariu

La mine a ajuns 5mm sub zona hasurata la rece, si abea o atinge la cald. A scazut considerabil in 1 an... dar nu brusc.

Link către comentariu

Nu cred ca a scazut brusc dar nici prea atent nu am fost la nivele pana acum - la masina asta nu prea am avut chef de deschis capota :))

Link către comentariu

Cei de la reprezentanta o sa iti completeze, eventual te pun sa platesti antigelul folosit la completare. Mai bine iti cumperi o sticla de antigel si completezi singur.

Oricum, acum, la inceput, cel mai bine completezi cu apa, nu e asa de mare consumul incat sa fie o problema.

Link către comentariu

La reprezentanta nu ma duc pt completare - ma duc sa verifice instalatia in cazul ca o sa mai scada nivelul pe termen scurt. Pana acum nu am verificat si nu stiu exact care sunt tendintele. De acum o sa verific, asa pot oricand sa iau un bidon de antigel - este 40 RON 1.5L OEM...dar trebuie vazuta cauza

 

Probabil se incadreaza la "asa face toate" - din ce am mai vb cu posesorii de 2.0 TDI :) toti au sesizat scaderi de antigel (in special in sezonul rece)

Modificat de saibot
Link către comentariu

E normal,de cand a venit frigu am observat ca nivelul la mine ( la rece,dimineata) este la jumatatea distantei intre minim si maxim) la cald este la maxim. Se contracta lichidul la frig. Eu obisnuit peste vara sa il vad la maxim( nu a scazut nici macar 1 mm de cand am masina) m-am panicat putin,am scos joja si busonul sa vad daca e ceva spuma pe acolo :)), am mirosit si vasul de antigel =))) probleme pe creier :P

Link către comentariu

Am verificat si la cald si e mai jos decat inainte cam 1cm, insa nu stiu sa-ti spun exact cand era acest "inainte" - eu acum am observant :P

Link către comentariu

Si mie mi-a scazut, la revizia de 2 ani era aproape de minim. Le-am spus si au completat ei. Nu am platit nimic.

Link către comentariu

@ucosmin ce e asa tare ? Lichidul chiar se contracta inainte de a ajunge la pragul de inghet.Odata ajuns la inghet,isi mareste volumul.

Link către comentariu

@Golfix

Eu stiu ca lichidul pe care il gasim in sistemele de racire auto sunt un mix de lichide (antigel + apa distilata). Acest mix nu va ajunge la pragul de inghet in tara noastra frecvent, doar in cazuri extreme. Din cate imi aduc aminte pt un mix de 50% cu 50% scria pe bidonul de antigel ca va rezista la inghet pana la o temperatura de -30 grade Celsius. Poti sa faci trei parti antigel si o parte apa, astfel vei ajunge sa ai lichid in instalatia de racire la un -40 grade Celsius, temperatura care e foarte rara la noi in tara.

 

De aceea eu cred ca nivelul scazut pe care il intampina colegul Saibot se datoreaza diferentei mari de temperatura a motorului fata de temperatura ambientala, diferenta ce este mai mare in sezonul rece. Stim cu totii ca la masinile de generatie mai noua se pune accent pe reducerea costurilor si astfel masina este construita din cele mai ieftine subansambluri, de aceea garniturile, o-ringurile ce ajung de la 100-110 grade la temperaturi apropiate de 0 grade nu mai etanseaza perfect, fapt ce duce la mici pierderi de lichid.

 

De aceea mi s-a parut amuzanta afirmatia ta cum ca lichidul se contracta la temperaturi scazute. Nu am vrut sa fiu rautacios, imi cer scuze daca asta s-a inteles.

 

Putem continua in alta parte discutia pentru a nu devia d ela subiectul topic-ului.

 

 

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!