Jump to content

2014 Seat Leon FR 2.0TDI


saibot

Postare recomandată

Publicat (modificat)

Multumesc de raspuns si urari

Cupra este o masina spectaculoasa din toate punctele de vedere. FR-ul sta impecabil pe drum, am luat curbe cu viteze la care inainte cu RS-ul sau CZT-ul as fi inghetat(probabil si derapat), sunt pur si simplu fascinat de suspensia ei si spun asta venind de pe masini cu valente sportive echipate de fabrica cu suspensii sport. Nu pot decat sa imi inchipui cum sta Cupra pe drum cu o suspensie orientata catre track si diferential mecanic. Totusi  mi se potriveste mai mult pacurara asta, atat pentru viata de familie cat si din punct de vedere material.

 

In legatura cu dilema mea de duminica :)) -  M-am uitat azi mai atent si am observat ca tipsurile au un prag la iesire si acolo(in partea de jos) s-a adunat ceva umezeala+praf+negreala. Mai in interior nu sunt urme semnificative de funingine deci....caz rezolvat :)

 

Mik - RS-ul avea evacuare pe 76 fara cat - imi inegrea si bara de pe spate nu doar tobele :))

Modificat de saibot
Link către comentariu

Referitor la ce am scris mai sus in legatura cu suspensia si duritatea ei. Am mers cu un golf 6 GTD si am gasit masina ceva mai confortabila sau in cel mai rau caz la fel de confortabila comparand cu golful aboslut normal care il am. Lucru ciudat avand in vedere ca are jante pe 17" si arcuri putin mai coborate. As putea trai cu o masina de genul pe viitor   :)

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Sunt civilizate suspensiile sport actuale din tot grupul. FR-ul este mai  jos cu 15mm fata de versiunea "normala"

Link către comentariu

Da, la fel zic si eu cu a mea. Ori m-am obisnuit eu cu ea, ori a inceput sa se lase. Dar chiar nu mi se mai pare deloc rigida si surprinzator sotia nu s-a plans deloc de suspensie. Win-win!  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Stai sa vezi DCC-ul de pe G7 GTD :) Pe sport e ca un G5 GTI si pe Comfort e limuzina :)

Legat de funingine, la mine 0 (dat si cu degetul, nu mi-a ramas nimic pe el) - Euro 6

Link către comentariu

Funinginea era de fapt murdarie combinata cu mai multe (praf, nisip etc) care se strang datorita gulerului de la tipsuri. Ultima oara cand m-am uitat era curat. O sa mai verific din cand in cand de curiozitate

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Hai ca pe forum nu am apucat sa iti zic inca: SA O STAPANESTI SANATOS! :) E superba! Stabilitate in viraje si cat mai multi km fara probleme!

Link către comentariu

Multumesc Victor, momentan e trasa pe dreapta de vreo 2 saptamani. Cand ma intorc poate gasim un fotograf profesionist sa o tragem si pe stanga :P

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am facut si primul drum pe seara si sunt dezamagit de becurile OEM. Dupa ce ca bat jos sunt si foarte slabe ca vizibilitate. Vreau sa le schimb cu ceva mai puternic. Daca aveti recomandari bazate pe propria experienta va rog sa imi spuneti. As merge pe x treme vision de la Philips.

In rest toate bune ...am aproape 2000km facuti si sunt multumit de masina. Am reusit si sa o inscriu in ultima zi de valabilitate a nr provizorii. Nu am scapat insa de amenda de 35 ron pt depasirea termenului de declarare la fisc.

Link către comentariu

Mie chiar fata de octavia mi se pare mai uniforma lumina. Cat despre inaltime, faza lunga am impresia ca imi lumineaza copacii nu drumul :))

Am vazut ca pe capacele de la faruri sunt niste etichete/sigilii, ce reprezinta?

Tu cu ce presiune ai in roti?

Despre becurile x treme vision stiu ca tin foarte putin, 6 luni - un an

Modificat de florinrmn
Link către comentariu

Am avut mult timp octavia 2 cu halogene(masina de servici) si erau ok. La fel si Coltul ce l-am avut si C3-ul sotiei - dau clasa la lumini Seatului.

O sa le mai ridic putin insa nu imi place nici intensitatea.

Eu folosesc rar faza scurta(ziua merg numai cu day light) insa atunci cand o folosesc vreau sa fie ok

Nu m-am uitat pe capacele de la faruri - o sa ma uit azi inainte sa cumpar ceva

 

In roti aveam 2.9 bar!! le-am lasat la 2.5 pe toate - atat scrie si la carte pt 225.45.17 pentru incarcare normala

Link către comentariu

Eu am 2.2 fata si 2 spate pe usa la rezervor, dar nu am diferentiat pe dimensiuni, si la fel a venit cu presiune mare. Decat incarcat/gol.

Link către comentariu

Nu mi permit din punct de vedere moral sa dau 1100 euro pe leduri. O sa rezolv problema cu 150 ron

Link către comentariu

Si schimbi becurile ~20 de ani la fiecare 6 luni :)) cu banii de pe leduri.

Link către comentariu

Sper ca becurile pe care urmeaza le pui sa nu fie niste 'csenoane' care sa deranjeze participantii la trafic.;)

Link către comentariu

Felicitari pentru masina. E superba! Sa ai noroc de ea! :)

Link către comentariu
Publicat (modificat)

@dan1958 - sunt de acord ca regulamentul este putin ciudat in ceea ce priveste numarul de posturi. Incerca totusi sa acoperi acest lucru util. Pana acum ai spus numai ineptii. Ca xenonul e xenon si nu e la fel ca halogenul, desi pare greu de crezut  - stiu si eu...la fel si ca noaptea se vede mai rau ca si ziua.

 

 

Acum sa fiu sincer la 80-90 km/h fac fata becurile OEM - peste incepe sa devina oarecum deranjant si riscant in anumite situatii.

 

Becurile ce urmeaza sa le iau vor avea temperatura de culoare apropiata de cele OEM (3300k) si sper eu sa acopere deficitul celor din echiparea de serie.

 

Avand in vedere ca vor fi folosite destul de rar nu imi fac griji ca o sa le schimb la 6 luni :P

In momentul in care vor deveni nerentabile trec la OEM si gata..desi nu cred ca o sa fie cazul.

 

Sper sa gasesc x tream vision pe la benzinarii pe undeva si pe seara sa pun o poza cu lumina.

La Carrefour avea dar scria h7 x tream vision moto - nefiind un fin cunoscator nu m-am riscat...

 

Florin, la mine pe usa scrie 2.5bar goala si 2.8bar incarcata

Modificat de saibot
Link către comentariu

Nu le-am observat, nu prea le vad logica oricum...

Link către comentariu

Iti recomand becurile Bosch Xenon Silver, costa in jur de 90 lei setul si au o lumina mai alba decat becurile halogen clasice si o durata de viata mai mare.

Link către comentariu

Problema la halogene e dispersia luminii. Diferenta intre oglinzi si lupa e mai mare decat diferenta intre becuri. Parerea mea...

Eu am folosit cu succes philips xtreme power

Link către comentariu

Xtreme vision sunt interzise din cate stiu eu ; pot fi folosite doar off road ; night vision plus sunt ok

Link către comentariu

Xtreme nu is interzise...hai sa numai vorbim aiurea.

Link către comentariu

Nu sunt interzise si se vad f. bine. Le-am montat si sunt multumit de rezultate.

Culoarea este apropiata de cea OEM (tot becuri Philips sunt si alea) insa intensitatea e alta. Partea cu 100% lumina mai puternica fata de cele normale este o fabulatie, totusi acopera neajunsurile acestora.

post-47479-0-12956800-1401045679_thumb.j

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!