Jump to content

Eleronul, cum se monteaza si cat de eficient este?


sorintulcea
 Share

Postare recomandată

   Stie cineva cum se prinde eleronul suplimentar, si cat de eficient este?

   Si-a montat cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se prinde cu mastic sau cei de la VW au o solutie speciala de lipit.

 

Eleronul oem, fie cel de pe GTI, fie cel de accesorii este strict estetic. Nu are o eficienta aerodinamica sau daca exista este neglijabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu silicon de lipit parbrize si tine perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut pozele lui DUN, arata grozav cu eleronul acela, mai ales ca masina este in trei usi( ca si a mea). Cineva spunea ca nu are eficienta aerodinamica. Dar  macar protejeaza hayonul de murdarire, sau tot la fel de repede se stropeste la mersul pe carosabil umed?

   Si inca o intrebare, pentru ca ai masina in trei usi:zona de imbinare a garniturilor portierelor cu geamurile spate este simetrica la ambele usi? ca la mine usa soferului nu se lipeste la fel de bine ca usa din dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca trebuie sa te dezamagesc in ambele privinte.

 

Hayonul se murdareste de la vaporii ridicati de pe jos, in spatele masinii. Din cunostintele mele, in spatele masinii se produc niste curenti ascendenti care ridica pe masina picaturile murdare. Asa ca eleronul plasat in partea de sus a masinii nu ajuta in privinta asta decat foarte putin spre deloc. Eu personal nu am observat o imbunatire a acestui aspect dupa montarea lui.

 

La mine usile sunt OK. Cu singura mentiune ca sunt perioade ciclice din an cand, atunci cand sasiul se contorsioneaza, garniturile usilor scartaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorintulcea

Nu pot sa cred ca sasiul se contorsioneaza, pt ca la mine nu am observat asta catusi de putin, si am mijloc de comparatie masina anterioara pe care am avut-o(primul model de Polo) si care chiar scartiia. Poate fac zgomot centurile de siguranta din dispozitivul de reglat pe inaltime.

In plus, am gasit  undeva pana si forta necesara(masurata de nemti) la care se contorsioneaza sasiul cativa milimetri, si este foarte mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul apare la rulare, atunci cand masina trece peste anumite denivelari si atunci cand trec in diagonala pentru limitatoarele de viteze mai inaintele, sau atunci cand trec prin gropane mai adanci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!