Jump to content

Se poate regla geometria la roti pe spate?


qAdrian
 Share

Postare recomandată

vezi ca se poate regla geometriasi pe untea de pe spate la passat! este un surub cu o saiba ovala (srtungi o slabesti) schimba unghiul. am incercat sa pun o foto.dar nu reusesc ca e prea mare ca dimensiune dar dace te intereseaza poti sa  ma contactezi pe yahoo si  o transfer acolo si daca vrei o poti pune tu pe forum daca reusesti

ti-am scris si pe mail si pe mess. Asteptam poza cand ai timp. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

am si o roata inclinata \ asa ce ar putea fi puntea sau fuzeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si o roata inclinata \ asa ce ar putea fi puntea sau fuzeta?

 

mai multe informatii...... spate, fata, 4Motion, FWD ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la varianta de motorizare pe care a spus-o este cu tracţiune pe fata. din câte stiu eu puntea spate este fixă nu se poate regla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se regleaza numai la 4motion

 

la cele cu tractiune fata, nu prea ai ce regla - verifica unde este problema, ce e stramb/stricat, daca nu iti sta bine roata

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,bucsele de la punte le-ai controlat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Buna ziua . 

 Se poate face unghiul de cadere fata  la vw passat b5.5?  1.9 tdi , avb , 101 cp , tractiune fata . Am o problema cu roata fata dreapta . Am pus cauciucuri noi de vara , au aprox. 7 mii  km si am observat ca la roata dreapta fata cauciucul e uzat pe exterior . am roti pe 16 , 205/55 , am schimbat bratele pe fata ,bielete antiruliu , discuri franare , jantele nu sunt strambe , echilibrate bine.  Telescopul poate fi stramb ? sau bucsa aia cu rulmentul din partea de sus al telecscopului? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


Oride cate ori intervi sa schimbi un brat sau ceva pe fata se face OBLIGATORIUL geomertia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

directia sa facut dupa interventie . Dar roade cauciucul dreapta fata pe exterior , si trage putin dreapta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca uzeaza anvelopa, gemoetria nu e facuta corect. Indiferent ce ti-ar spune cei de la service, nu e corect.

Ei pot sa-ti vada si unghiul de cadere, dar mai mult ca sigur uzura vine dintr-un unghi de fuga reglat prost.

Asta cu "trage putin dreapta" e relativ. Depinde si de inclinatia drumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am făcut iar direcția. Același problema, roade cauciucul. Poate fi fuzeta strâmbă? Telescopul strâmb. Unghiul de cădere nu se poate regla. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune şi o poză cu raportul standului de geometrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat. Problema era din jug , nu era centrat bine , probabil a fost accidentata masina 

Modificat de cristi16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, cristi16v said:

Am rezolvat. Problema era din jug , nu era centrat bine , probabil a fost accidentata masina 

Pentru cei care au probleme cu unghiul de cădere la Passat b5, b5.5, golf 4. Se ridica mașina pe elevator, se demontează scutul motor și cel de la cutie, se slăbesc toate cele 4 suruburi ce țin jugul prins de sașiu (cheie de 18), se slăbesc șuruburile ce țin bara de torsiune de jug (4 suruburi, cheie de 13), se slăbesc cele 4 suruburi de la bucse le  din partea din spate a jugului ( cheie de 13) . În partea din fata a jugului se vad 3 gauri pe partea stânga și 3 pe partea dreapta cam cât o moneda de 10 bani gaura. Pentru centrare  eu am folosit 2 chei de roti, încape fix în găurile de care a am zis. Bagi mânerele de la cheile de roti în găurile alea pana sus (sunt 3 gauri suprapuse, cheia tre sa intre  pana la capăt), fixezi bine cheile pe ambele părți și strângi bine tot ce ai desfăcut. După centrarea jug ului trebuie făcută geometria, se modifica unghiul de fuga. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu rezolvi neapart problema, mai ales daca ai probleme doar cu o roata. Prin deplasarea puntii fata modifici unghiul de cadre la ambele roti si poti spera ca cel mult poti sa minmizezi deviata ughiului de cadere la o roata sacrificand unghiul de cadere la cealalta. Pana la urma ce unghiuri de cadere aveai inainte si dupa reajustarea puntii fata ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La roata dreapta aveam - 0.90 la roata stânga +0.60. Rodea și cauciucul stânga pe interior dar mai puțin și într un timp mai lung. Prin centrarea jug ului am ajuns undeva la - 0.20 și + 0.10, valori nesemnificative care se aflau în zona verde pe aparatul de geometrie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, 

Nu mai deschid un alt topic pentru ca acesta are relevata cu ce se itampla la masina mea si totusi nu ii dau de cap.

Am un Golf V di 2004 1.9 TDI si nu ii pot rezolva unghiul de cadere asta dupa ce i-am schimbat brate, bara stabilizatoare, bucse, bascula, arcuri si punte pe spate (punte SH), masina nu a fost lovita si ceea ce se intampla a inceput brusc fara a lua gopi sau borduri, rotile sunt deschise in partea de jos si inchise in parte de sus, cu 6.8 grade stanga si 7 grade pe partea dreapta, persoana care a facut geometria zice ca e ca si cum basculele ar fi prea scurte si nu imping suficient in roata pentru a diminua unghiul de jos, respectiv mari pe cel de sus chiar daca suruburile excentrice sunt la maxim.

M-ar ajuta mult niste sfaturi, pareri. 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!