Jump to content

Am nevoie de un motorist si preturi


bubuleanu
 Share

Postare recomandată

Va rog, daca ma puteti ajuta:

-cu nr de telefoane ale motoristilor agreati de voi; ceva mai priceputi daca se poate :P

-eventual priceputi la motoare NZ, 1272 cmc, injectie, 40 kw, Digijet+TCI-H

-cu preturi piese plus manopera pentru minim o segmentare a motorului.

Va multumesc anticipat

PS: Oricum, o sa incep cu un test de compresie. Cilindrul nr 4 primul, fiindca acela face ca Trabantul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alo!

Ma ajuta cineva, sau trec la Dacia berlina?

"Extraordinar" forum, cu un spirit de echipa, cel putin, super!

Modificat de bubuleanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( eu sunt din constanta, am inca 19 ani si ma chinui singurel sa-mi fac masinuta... imi pare rau ca nu te pot ajuta. pana acum tot caut si eu piese ieftine la mine in oras. sfaturi si informatii astept si eu. culmea! eu deja am trecut provizoriu la oltcit :P

btw, masina mea este in acelasi stadiu. asta daca nu ma salveaza cineva repede cu un arbore cotit, niste cuzineti si alte acareturi... cu bani, bineinteles. dar am postat la sectiunea cu costuri pt. piese si mi-am pus mainile-n cap... toate fac aproape cat masina :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-segmenti intre 42 si 66 ron/piston fie la standard fie la reparatie...nu stiu ce pistoane ai...

pretul este functie de producator

- garnitura de chiulasa : 31-63 ron/buc functie de marca.

manopera nu stiu...

succes!

:blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te ajuta cu ceva... preturile sunt din constanta, exprimate in ron, fara tva si cu discount 20%... sunt pt. golf 2 gti din 1990 - 8valve, 82kw, tip PB

- cuzineti palier: 404+118=522

- tacheti: 762 (762=toate cele 8 bucati)

- cuzineti axiali: 54

- semicuzineti bieleta: 275

- garnitura baie ulei: 103

- garnitura capac fata: 8

- semering arbore cotit fata: 50

- semering ax came: 50

- segmenti piston: 938

- pompa ulei: 380

- kit distributie (+ rola): 90+138=228

- curea servodirectie: 31

- curea alternator: 29

- arbore cotit: 3000

- bieleta: 600x4=2400

- bucse punte spate: 159

- bucse bascula fata: 131

- semering cautator cutie viteze: 17

- pompa servodirectie: 2000

- furtun presiune servodirectie: 680x2=1360

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai Cristi ai grija cu preturile alea, pt ca asa cum ti-a mai zis cineva pe celalalt topic in care ai postat, tu nu prea sti treaba cu ron-ul.

-garnitura baie ulei 1mil ?? - eu am dat 300mii

-bucse bascula 1.3 mil ?? - eu am dat 250mii

PS. si nu te mai interesa tu cat costa un motor facut cu toate piesele din el noi, pt. ca o iei razna. Insumat ce preturi ai dat tu pt. piesele din motor ajunge pe la 90mil. pe care nu cred ca ai dat tu pe masina.

Daca vrei sa-ti faci motorul mai bine cumperi unul adus din Germania, si ajungi mult mai ieftin.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect. iti dau dreptate. este o prostie sa-ti faci motorul cu piese din magazin, cand te gandesti la preturi. despre preturi ce sa zic... inca astept raspuns de la tine, sa-mi indici magazine acceptabile din constanta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am aflat eu nu prea merita sa reconditionezi un motor de Golf pe benzina (costa peste 20 mil), mai simplu este sa faci rost de un Diesel de 1.6 in stare buna si sa-l schimbi. Eu asta o sa fac acum, m-am cam saturat de problemele benzinarului si n'am nevoie de segmenti (merge relativ ok dar consuma de a ajuns sa stea ca closca pe oua in loc sa circule asa cum i-ar sta bine)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro
Alo!

Ma ajuta cineva, sau trec la Dacia berlina?

"Extraordinar" forum, cu un spirit de echipa, cel putin, super!

incearca cand pui un post sa fii mai explicit

eu din primul tau post nu am inteles exact

am crezut ca, cauti un motor apoi ca vrei sa iei compresia si tot asa

ideea e ca piesele la orice firma de piese le puteai afla si mai exista si un topic special http://vwforum.ro/index.php?showtopic=2151 unde poti vedea exact ce preturi sunt prin oras si locul + manopere si serviceuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa trec si pe diesel, poate dupa ce ma satur de gti. pana atunci, gti sa fie.... putere! sa rad de bmw-urile noi la stop :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc din suflet tuturor pt ajutor!

M-a vizitat un doctor in motoare si mi-a dat vestea cea buna: am un piston spart(fusta rupta) :P :P

Modificat de bubuleanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alo!

Ma ajuta cineva, sau trec la Dacia berlina?

"Extraordinar" forum, cu un spirit de echipa, cel putin, super!

Daca nu stim de unde esti?... Ce sa-ti recomand eu din Bucuresti daca esti din... sa zicem Suceava...

Robert Megles-0722543015 sau Cristi Stoian-0722707775.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cum nu stii de unde-i omul? ie-te colea in partea stanga, la informatiile despre el:

bubuleanu

Membru Junior

*

From: BUCURESTI

Member No.: 2.923

Masina: VW GOLF 2 CL/ 1.3i/ MOTOR NZ /AN 1990

culmea, scrie si cu majuscule :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Ieri la ora aia nu scria nimic, crede-ma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu mi-am facut motorul in iarna, absolut tot, de la a la z..stiam ca costa mult..dar nu m-am asteptat sa fie 28 de milioane.. :D Oricum, acuma nu-mi mai pare rau de bani, merge impecabil..Desi cu banii astia imi luam doua motoare la SH..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect. si eu am testat piata... nu stiu ce sa fac, ori il refac, ori iau altul. mai bine il refac, cel putin stiu ca ma duce 200.000km fara probleme. pe putin! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde la cine il refaci (evin grin)... Eu as merge mai degraba pe un TD "Nedesfacut in Romania".

Am zis,

Mircea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu mototare S/H e cu dus si intors. Motorul pe care il cumperi, NEAPARAT, trebuie sa il "auzi". Altfel ai sanse de 90% sa iei o mare tzeapa.

Parerea mea este ca merita mult mai mult sa iti refaci motorul tau decat sa iei altul. Plus ca nu mai sunt problemele "delicare" cu omologrea etc etc etc. (care puse cap la cap mai fac cat un motor cumparat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totdeauna vor exista mai multe pareri.Daca iti refaci motorul tau ai avantajul ca vei avea un motor "nou" si vei scapa de circul cu birocratia si dezavantajele ca nu stii ce vei obtine si te va costa destul de mult. Un motor SH daca nu il poti auzi exista totdeauna alternativa sa-l desfaci si in functie de ce gasesti in el sa-l cumperi sau nu.Partea cu actele difera in functie de varianta pe care o alegi : sa pui un motor la fel sau sa pui unul diferit.Oricare varianta ai alege totdeauna vor exista voci care vor comenta. Din partea iti doresc succes! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul as fi de acord cu XANu :) daca imi refac motorul, stiu ca voi avea unul nou, care ma va duce pe putin 200.000km fara probleme majore, si scap si de birocratie. pe viitor poate ma voi profila pe un alt golf 2 in doua usi, cu motor TD de 80 cai... special pt. plimbare :) asta intr-un an doi, daca mi s-o pune pata rau de tot :P

pana una alta cred ca aleg refacutul. mi-ar sta mai bine cu un motor nou nout la pedala :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@XANu, zici ca sa desfaci motorul SH pt. a sti ce cumperi?!

1. Ce vezi la el? Ochiometric doar chestiuni "grosiere"; deci...mare branza nu faci.

2. Set de garnituri obligatoriu, eventual planat chiulasa,munca; deci...bani cheltuiti de pomana.

Concluzie: mai bine iti faci motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu stii la ce trebuie sa te uiti intr-un motor poti apela la cineva care stie.

Daca il desfaci si nu e bun nu-l iei.

Orice motor sh ai lua este recomandat sa-l desfaci sa-i schimbi cel putin garnituri , simeringuri .

Parerea mea! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei est ede vanzare un motor de 1,6 TD in Iasi cu 600 euro fara cutie de viteze si este bun. L-as fi luat eu, da' cum n-am bani nu ma bag. Daca vrei mai multe date iti pot da un nr de tel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand exista o mare diferenta intre un motor refacut in Germania (de fabrica) care este, practic, un motor nou si unul refacut in Romania care ajunge o combinatie de piese noi si vechi care poate ceda oricand functie de "maiestria" meseriasului care a lucrat pe el.

Oricum, inainte de a reconstrui un motor, puneti-va intrebarea asa cum o facea mecanicul meu: cum credeti ca se comporta o gramada de piese noi si vechi aruncate una peste alta, cele noi strasandu-le pe alea vechi samd.? Mai bine unul "dintr-o bucata".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!