Jump to content

Diferente intre motoarele 2.0 TDI-CR, 110, 140, 170 CP


cornel4575
 Share

Postare recomandată

Sunt diferente fizice intre motoarele 2.0 TDI-CR 110, 140, 170, de genul turbo diferit, injectoare diferite etc? Ma interesea o resoftare in viitorul apropiat, si doresc sa stiu daca motorul meu difera de cel de 170 cp, in afara de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

110 e diferita cutia ( 5 rapoarte).

De restu si eu sunt curios  ca acelasi gand il am si eu sa o ridic la 170-180 cp . :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca motorul de 110 cai are 5 rapoarte, acel Gear Ratio in ultima treapta este la fel ca la cutia cu 6 trepte pentru motorul de 140

Modificat de buzzer_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 110 are aceleasi componente ca si cel de 140 , este doar limitat din soft ,

la motorul de 170 de cai deja sunt schimbate unele componente , toate informatiile se gasesc pe aici pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina si injectoarele sunt mai mari la cel de 170 de cai.

Daca ai sa conduci un Passat de 170 cai si unul de 140 cai vei simti o diferenta mare :)

Prima dintre ele va fii ca cel de 140 cai parca incepe sa traga mai repede de 2000 de ture pe cand cel de 170 pana la 2000 de ture nu trage de loc.

Eu am avut un passat de 170 de cai si l-am resoftat. Am fost uimit cand am luat masina de la tunner si nu tragea de loc sub 2000 de ture ( exact ca inainte de soft ).

Explicatia lor a fost ca cel de 170 de cai are turbina si injectoarele mai mari si nu pot sa il faca sa traga sub 2000 de ture pentru ca s-ar sparge motorul de la presiunea creata de turbina :) ( a fost explicatia lor ).

In schimb dupa 2000 de ture ( dupa ce am resoftat masina ) era WOW. Tragea foarte decent motorul.

Recomand motorul de 170 cai :) consum bun si trage foarte liniar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut! Oare poate fii inlocuita cutia in 5 trepte de pe modelul de 110 cai cu cea in 6 de pe cel de 140? Se potriveste, cunoaste cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎4‎/‎15‎/‎2014 at 4:23 PM, benilika said:

Turbina si injectoarele sunt mai mari la cel de 170 de cai.

Daca ai sa conduci un Passat de 170 cai si unul de 140 cai vei simti o diferenta mare :)

Prima dintre ele va fii ca cel de 140 cai parca incepe sa traga mai repede de 2000 de ture pe cand cel de 170 pana la 2000 de ture nu trage de loc.

Eu am avut un passat de 170 de cai si l-am resoftat. Am fost uimit cand am luat masina de la tunner si nu tragea de loc sub 2000 de ture ( exact ca inainte de soft ).

Explicatia lor a fost ca cel de 170 de cai are turbina si injectoarele mai mari si nu pot sa il faca sa traga sub 2000 de ture pentru ca s-ar sparge motorul de la presiunea creata de turbina :) ( a fost explicatia lor ).

In schimb dupa 2000 de ture ( dupa ce am resoftat masina ) era WOW. Tragea foarte decent motorul.

Recomand motorul de 170 cai :) consum bun si trage foarte liniar.

benilika, al meu dupa tuning incepe sa traga pe la 1800 rpm, dar turbo este modificat. Daca vrei sa traga la turatie joasa se poata face dar nu doar din soft, mai trebuie modificate si alte mantocarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... de n-o fii trecut deja la B7... dupa 2 ani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aia exista Biturbo...pt plaja de 1000 1800 ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...
On 4/15/2014 at 4:23 PM, benilika said:

Turbina si injectoarele sunt mai mari la cel de 170 de cai.

Daca ai sa conduci un Passat de 170 cai si unul de 140 cai vei simti o diferenta mare :)

Prima dintre ele va fii ca cel de 140 cai parca incepe sa traga mai repede de 2000 de ture pe cand cel de 170 pana la 2000 de ture nu trage de loc.

Eu am avut un passat de 170 de cai si l-am resoftat. Am fost uimit cand am luat masina de la tunner si nu tragea de loc sub 2000 de ture ( exact ca inainte de soft ).

Explicatia lor a fost ca cel de 170 de cai are turbina si injectoarele mai mari si nu pot sa il faca sa traga sub 2000 de ture pentru ca s-ar sparge motorul de la presiunea creata de turbina :) ( a fost explicatia lor ).

In schimb dupa 2000 de ture ( dupa ce am resoftat masina ) era WOW. Tragea foarte decent motorul.

Recomand motorul de 170 cai :) consum bun si trage foarte liniar.

Injectoarele sunt aceleași. Cel puțin la Cbbb și cbab diferă doar turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!