Jump to content

turometru nefunctional


adrry
 Share

Postare recomandată

... dupa cum v-ati dat seama, turometrul meu sta pe "spate" si se uita la mine... mai bine spus, e pe post de bibelou :(

masina a fost un 1,8 GTI 16V dar i s-a schimbat motorul (NUMAI motorul) devenind 1,6 (EZ).

de atunci nu i s-a dat de cap cu legarea turometrului (bordul fiind unul cu 2 mufe).. s-a incercat legarea firului deja exsistent la borna bobinei - a functionat pana in momentul in care i-am luat contactul si am incercat repornirea motorului (lucru pe care nu am mai reusit sa-l fac - nu a mai pornit pana cand n-am luat firul de pe bobina).

ce sa-i fac??

inca o intrebare.. de la ce este / la ce foloseste "furtunul" negru din poza?? (care intra in turometru)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat, eu nu am acel furtun pe turometru.

poate rezolvi problema cu un releu care sa-ti intrerupa acel fir dupa ce ai luat contactul, si cand pui iara contactul sa se cupleze din nou .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat, eu nu am acel furtun pe turometru.

poate rezolvi problema cu un releu care sa-ti intrerupa acel fir dupa ce ai luat contactul, si cand pui iara contactul sa se cupleze din nou .

Furtunul acela este un vacum, ce face el acolo nu stiu sa-ti spun exact din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul acela este un vacum, ce face el acolo nu stiu sa-ti spun exact din pacate.

se foloseste acel vaccum si la modelul meu?? (am inteles ca nu toate au asa ceva.. )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se foloseste acel vaccum si la modelul meu?? (am inteles ca nu toate au asa ceva.. )

Nu stiu daca modelul tau are asa ceva .....dar cu siguranta l-am mai intalnit pe 1,8 GTI 8V (digifant) si 16V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca modelul tau are asa ceva .....dar cu siguranta l-am mai intalnit pe 1,8 GTI 8V (digifant) si 16V.

pe GTI 16V sigur l-ai gasit ca asa era si asta...

cum as putea sa-l fac util? (sa trag alt fie pana la bobina - direct?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul este din cate stiu eu pentru consumul mediu indicat de MFA. In legatura cu restul bordului habar n-am, dar incearca un electrician bun. Pun pariu ca e o nimica toata, dar nu ii dai de cap.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul este din cate stiu eu pentru consumul mediu indicat de MFA. In legatura cu restul bordului habar n-am, dar incearca un electrician bun. Pun pariu ca e o nimica toata, dar nu ii dai de cap.

Bafta!

unde ajunge acest furtun.. unde se leaga? mai trecea prin calculator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu stiu ca eu de cate ori am scos bordul, am scos si furtunul din bord, dar vezi si tu pe unde ai imbinarea urmatoare libera. Trebuie sa o vezi cu bordul dat jos, si o legi cu bucata din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu stiu ca eu de cate ori am scos bordul, am scos si furtunul din bord, dar vezi si tu pe unde ai imbinarea urmatoare libera. Trebuie sa o vezi cu bordul dat jos, si o legi cu bucata din bord.

nu mai am :emthup:, probabil a fost scoasa la schimbarea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul este din cate stiu eu pentru consumul mediu indicat de MFA

Corect :emthup: Pt turometru trage fir de la bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect :emthup: Pt turometru trage fir de la bobina.

uraa!!!

nu-mi mairamane decat sa vad care e firul.. (din 2 mufe... :rr:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de turometru am si eu o problema.Dupa ce se incalzeste bine bordul de la aeroterma,turometru moare si pe langa el si comp de bord (ulei,grade exterior,etc).daca sta masina vreo 2-3 turometru is revine singur.ma gandesc ca este un contact imperfect,dar intrebarea mea este urmat: la ce foloseste chestia din partea de sus dreapta a turometrului (butonasul ce se poate comuta de pe 1 pe 2)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul ajunge de obicei in instrumentul cu ac care arata consumul in l/100 km si care este un indicator de presiune (depresiune in cazul de fata) si care la relanti trebuie sa stea lipit in partea stinga, caz in care motorul e ok (reglat si cu compresia in regula)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul ajunge de obicei in instrumentul cu ac care arata consumul in l/100 km si care este un indicator de presiune (depresiune in cazul de fata) si care la relanti trebuie sa stea lipit in partea stinga, caz in care motorul e ok (reglat si cu compresia in regula)

si daca nu exista acel ceas cu ac :emthup: ?? (in cazul celui electronic?!)

ok, in ceas am inteles... dar de unde pleca, unde este prins in motor??

Modificat de adrry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa-l legi, oriunde pe traseul de vacuum de la motor. Eu l-am vazut scos printr-un "T" de la furtunul de comanda al grilelor de la aeroterma, sau un racord pe furtunul sevofrinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva cu schema / schemele celor 2 mufe care intra in bord? (.. si ce reprezinta fiecare fir)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca in dreptul fiecarei mufe, pe cablaj, exista scris cam ce face fiecare fir, poate iti dai seama care e pt turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei este simbol" W"

Modificat de vioelectric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat aproape singura!!!

am gasit cablul prins (dezizolat) in cel de la vitezometrul. l-am izolat la loc si am bagat papucul in bobina. merge perfect :)

e ceva ciudat oricum.... cand am luat masina am schimbat si cablul de la vitezometru si nici atunci nu mergea turometrul (era o problema mai veche..) - asta pentru a evita o oarecare banuiala de scurt, "furt" curent, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva o schema de turometru electronic, vrea sa pun si eu pe TDul meu ca nu am. Imi mai spuneti si unde se leaga turomentrul pe diesel (de unde ia impulsu')?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Daca vrei sa-l legi, oriunde pe traseul de vacuum de la motor. Eu l-am vazut scos printr-un "T" de la furtunul de comanda al grilelor de la aeroterma, sau un racord pe furtunul sevofrinei.

week trecut (neavand alta activitate) am desfacut bordul si spre surprinderea mea, am gasit un furtun.. am tras putin de el si mi-am dat seama ca era de la vaccum. am crezut ca am descoperit America si l-am bagat in bord - crezand ca o sa-mi indice consumul.. dar nu a fost asa - sau cine stie, poate asa o fi.. imi indica 99,9% :offtopic: (asa imi arata si inainte sa-i gab vacumul).

pot sa mai adaug ca furtunul este fuctional; se simte ca trage..

sa fie o problema de ceas?

Modificat de adrry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

week trecut (neavand alta activitate) am desfacut bordul si spre surprinderea mea, am gasit un furtun.. am tras putin de el si mi-am dat seama ca era de la vaccum. am crezut ca am descoperit America si l-am bagat in bord - crezand ca o sa-mi indice consumul.. dar nu a fost asa - sau cine stie, poate asa o fi.. imi indica 99,9% :) (asa imi arata si inainte sa-i gab vacumul).

pot sa mai adaug ca furtunul este fuctional; se simte ca trage..

sa fie o problema de ceas?

:) :(

Adrry.. io zic ca nu e greseala, ca defapt atat iti mananca masina.. oricum tinanad cont ca merge pe gaz,in portofel e un echivalent la 50% benzina.. ceea ce e acceptabil pentru Bucuresti :P

scuze.. nu m-am putut abtine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

week trecut (neavand alta activitate) am desfacut bordul si spre surprinderea mea, am gasit un furtun.. am tras putin de el si mi-am dat seama ca era de la vaccum. am crezut ca am descoperit America si l-am bagat in bord - crezand ca o sa-mi indice consumul.. dar nu a fost asa - sau cine stie, poate asa o fi.. imi indica 99,9% :P (asa imi arata si inainte sa-i gab vacumul).

pot sa mai adaug ca furtunul este fuctional; se simte ca trage..

sa fie o problema de ceas?

Incearca aici ...cred ca s-a mai discutat chestia asta http://vwforum.ro/index.php?showtopic=7671

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!