Jump to content

Ulei cutie viteza manuala+ulei servodirectie.


sergiur2005
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor, sunt nou pe acest forum si nu prea am gasit informatii despre ulei pentru cutie si uleiul pentru servo. Masina mea este VW Polo an 97' cutie manuala, motor 1.9sdi AGD 47KW-64CP, am o nelamurire cu uleiul pentru servodirectie si uleiul pentru cutie viteza manuala. La servo unii zic sa pun G 004 000M2 culoare verde mineral altii zic G 002 000 M2 culoare verde sintetic care sa-l pun? 

Si la cutie iarasi aceiasi cestie unii zic sa pun 80w-90 GL5 culoare rosu altii zic 75w-90 GL4 culoarea nu stiu, in cutie acuma e ulei de culoare galben. Ajutati-ma va rog sa aleg uleiurile potrivite pentru masina mea.

Vinul masinii- WVWZZZ6NZWW081471

Cod motor- AGD 007704 

Va multumesc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G002 era vechiul ulei de servodirectie de la VW, de culoare rosie. De vreo 10 ani, G002 a fost inlocuit de G004 , de culoare verde.

 

la cutie, uleiul trebuie sa fie 75w-90 GL4, nu are treaba cu nicio culoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-la cutie 75W-90 sintetic GL4+ 

-la directie G 002 000 (scrie pe capac)

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gheorghe Florin

salutare bun venit pe forumul nostru, in autodata scrie ca la lichidul de servo este  G004 000 si uleiul de cutie este 75w-90 sintetic ,cantitate ulei cutie 2,7-3,1 litri daca pot sa te mai ajut cu ceva spune-mi ! o seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsurile voastre mi-au fost foarte utile! Va multumesc mult.

Modificat de sergiur2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

cutia de viteze nu are nivel de ulei

dar exista un loc pe unde poti verifica

langa timoneria de pe cutie ai infiletat in cutie senzorul de viteza (vitezometrul mai exact, la alte masini sunt cu cablu, la astea sunt electrice) scoti mufa din el, desfiletezi senzorul acela, e strans cu mana si tot cu mana il desfaci, dupa de il scoti o sa aiva in el o tija de plastic cu capatul care intra in cutie in forma de pinion, verifici daca se vede ulei pe gaura aceea, daca se vede nu i mai pui ca nu trebuie umplut pana in gura, daca nu se vede, pui cu o palnie mica pana il vezi.

ai grija cu tija aceea de plastic cand o pui inapoi ca ea are un lacas acolo, altfel nu o sa ti ma indice viteza sau o sa o rupa, intai se monteaza tija aceea apoi senzorul.

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-104305-0-57393200-1423435393_thumb.

de fapt acea "tija-pinion" are si rolul de joja .in poza ai prezentate busoanele de umplere/control si golire a diverselor tipuri de cutii de pe polo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!