Jump to content

Rateuri motor 1.6 TDI


jarco
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca e aceeasi problema si la mine.

La mine face mai tot timpul probleme, nu are nici o importanta de starea filtrului de particule.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jarco

    19

  • steff1

    4

  • cristi511

    3

  • Baciugabi

    3

Citind postarile pe topic eu am facut o paralela intre ce am trait/experimentat eu si ce spuneti voi pe aici. Poate ca nu se face regenerarea cum trebuie, nu vreau sa vorbesc aiurea.

 

Dar parca prea descriem acelasi comportament, plus ca e vb de motoare diesel de cilindree mica avand cam aceeasi putere si acel "dop" aka filtru de particule.

 

Sunt prea multe ca sa nu aiba legatura. Parerea mea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu stiu.

Se pare ca deocamdata sunt la mana lor, pana nu ma enervez si fac scandal.

 

De nu era masina in garantie, dadeam eu toate "doapele" jos, dar in conditiile astea nu pot.

Deocamdata ei trebuie sa rezolve problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va multumesc tuturor pentru sugestii !!

 

Problema s-a rezolvat dupa ce a stat masina 2 zile la Porsche service.

 

Cica problema ar fi fost din parametrii. Exact ce si cum nu au stiut sa-mi spuna pentru ca cei de la receptie service nu se pricep.

 

Dar bine ca s-a rezolvat.

 

Topicul se poate inchide

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste te rog chestia cu regenerarea filtrului de particule. Chiar sunt curios daca au legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii.

Motorul functioneaza bine, dar se aude un zgomot ca de esapament, la oprirea motorului.

Am ridicat capota si am observat ca un colier e desfacut la evacuare, pe teava care duce de la catalizator spre spate, adica spre esapament.

Cei de la porsche ziceau ca doar au parametrizat masina, ma indoiesc, cine stie pe unde au mai umblat....

Modificat de jarco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Detin si eu o skoda octavia3 mentionez ca sunt nou pe forum si se pare ca este plina de probleme de la rigiditate , balticait de motorina in rezervor si mai nou deparca nu ar fi fost deajuns , am o trepidatie la rece la relanti fara a se modifica turatia turometrului , si la apasarea si eliberarea pedalei ambreiaj creste turatia si descreste, cu maneta de viteze pe liber ,am mers la reprezentanta au pus testarul pe ea toate sunt normale daca a mai patit cineva si ma poate ajuta ,pana nu string pe vreunu de la garantii de gat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu cresterea turatiei la apasarea ambreiajului este si la mine,si cel mai probabil la toti.Cred ca asa este proiectata masina,si sincer sa fiu,nu-mi pot da seama la ce ajuta acest lucru.Defect nu este sigur.Poate cineva mai luminat ne lumineaza si pe noi in legatura cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este din soft, un senzor de pozitie al pedalei de ambreiaj determina modificarea cantitatii de motorina injectate. posibil sa nu fie foarte bine facuta harta de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are skoda ? Eu cred ca te paraseste un injector

Modificat de steff1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da la reprezentanta un Test la injectoare Spune Exact Care e dus , am facut si Eu toate 4 au Fost duse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un raspuns pentru colegul Andrei ai pot spune ca au una la draiv cu vreo 2000 km si nu face absolut nimic cand calci ambreiajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea are 31.000 km si nu pare a fi ceva in neregula.Consumul e ok,de tras trage.Alte pareri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,detin o skoda exact ca a ta ,are 6000 km am aceleasi probleme dar cea cu trepidatia la rece ma scoate din sarite ,am fost la reprezentanta unde asa zisi specialisti nu au gasit o rezolvare .SUNT DEPASITI .Cred ca are o legatura cu filtru de particule cu cat se apropie de regenerare trepidatul la rece este mai puternic .Turatia la mine creste numai atunci cand bag in viteza si dau drumul la ambreiaj (probabil ca asa este setat  sa creasca turatia motorului ) Daca afli ceva in legatura cu trepidatia te rog anunta-ma si pe mn .


Salut ,detin o skoda exact ca a ta ,are 6000 km am aceleasi probleme dar cea cu trepidatia la rece ma scoate din sarite ,am fost la reprezentanta unde asa zisi specialisti nu au gasit o rezolvare .SUNT DEPASITI .Cred ca are o legatura cu filtru de particule cu cat se apropie de regenerare trepidatul la rece este mai puternic .Turatia la mine creste numai atunci cand bag in viteza si dau drumul la ambreiaj (probabil ca asa este setat  sa creasca turatia motorului ) Daca afli ceva in legatura cu trepidatia te rog anunta-ma si pe mn .SAU POATE CITESTE UN SPECIALIST AL REPREZENTANTEI SKODA SA NE LUMINEZE SI PE NOI !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Din pacate topicul redevine actual. Dupa aproape 6 luni de cand functioneaza masina fara probleme, din nou smuceste.

Acuma nu mai e la 1500 de turatii, acuma smuceste la 2000 de turatii.

 

Are cineva vreo idee? Poate avea legatura din nou cu "rezolvarea" deja efectuata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum verific softul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce masina ai ? Nu vad

Am vazut Ca Motorul e CLH ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

S-A rezolvat ceva? Nu s-a mai scris nimic din ianuarie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu s-a rezolvat. Dar parca nu mai face...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm anumite "rateuri" la mers constant indiferent de rece/cald, insa totodata, confirm regenerarea filtrului de particole.

 

Aceste rateuri nu apar daca merg peste 50% extra-urban, insa la plin pompa-pompa peste 85% urban, le resimt.

 

Tind sa cred ca este in mare parte, filtrul de particule si la colegi.

 

PS: Masina 02.2015 - tind sa cred ca e CLH , insa nu cunosc varianta de soft de pe ea :(

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare tuturor. Vă rețin atenția cu următoare chestiune: am achiziționat în ianuarie o Skoda Octavia 3, 1.6 TDI DPF, 105CP CU 131 000 KM reali. La începutul am folosit motorina exclusiv OMV MAXXMOTION vreo 2-3 plinuri, ulterior am renunțat pt OMV Diesel simplu. Coincidența face că exact în perioada în care am renunțat la motorina premium, motorul a început să pornească foarte greu la prima cheie, dimineața ( subliniez doar la prima cheie dimineața) apoi, pornirea se făcea la sfert, indiferent de câte ori se întâmpla pe zi. Ca sa pornească ușor dimineața, ii lăsam contactul pus intre 30-50 secunde și pornea ca unsă, la sfert. Am tras concluzia că e o problema in alimentarea cu combustibil, practic pierdea presiunea, se dezamorsa. Un mecanic mi-a recomandat sa pun o supapă de sens pe conducta de tur, cea care intra in filtru, am făcut asta dar degeaba: prima pornire era la fel de greoaie, motorul învârtea și de câte 10x până să pornească. Ulterior am făcut și o programare in service. Între timp am renunțat la combustibilul diesel standard și am trecut din nou pe cel premium de la OMV. Surpriză: mașina pornește la sfert în fiecare dimineață. Chiar atât de mult influențează combustibilul pornirea mașinii? Mi se pare greu de descifrat...va rog, aștept sfaturi. Vineri am programare la Brady...mai are rost sa merg?? Proveniența autovehiculului este din Belgia.. dacă are vreo relevanță..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca si cu motorina de la rompetrol. unele masini chiar se comporta diferit in comparatie cu omv. eu am avut o surpriza placuta. aveam probleme de noxe, nu treceam itpul. dupa 2 plinuri de rompetrol, motorul e cu totul altul si am trecut si itpul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!