Jump to content

Becuri lampi din portbagaj


cipikao
 Share

Postare recomandată

Salut!

Nu imi merg becurile din portbagaj si nici acela din torpedo nu e printre noi ! Se poate sa se fii ars sau o fii vreo siguranta ?

E bine intretinuta are carte service etc.,iar proprietarul mi-a spus ca ar fi mers ultima oara cand s-a uiat... :D

Exista un switch, un buton ceva care trebuie activat ? :D

Aveti idee cat m-ar costa sa le schimb la reprezentanta vw,in ultima instanta... :17:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_G

    8

  • Deadly

    5

  • karlsen

    5

  • Al Bundy

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aceleasi probleme le am si eu, cu urmatoarele precizari...

- in portbagaj am un bec montat frumos, cu decupaj, care am inteles ca nu e standard si a mers pana acum ceva vreme. m-a lasat, am verificat becul e bun, sigurantele la fel, nu stiu la ce sa ma mai uit

- in torpedou merge cu intermitente, cand vrea el si norml ca tunci cand ai tu nevoie de el nu prea vrea sa coopereze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa verifici in primul rand cu un voltmetru daca primesti curent in suportul becului. Verifica sigurantele.

Verifica becurile sa fie ok.

Daca nu ai curent in hayon probabil ca este switchul din broasca hayonului. De obicei trebuie schimbat, nu prea se repara.

Pentru torpedou, poti sa dai jos torpedoul si sa vezi daca mufa din spate are curent si daca face contact ok. De demontat torpedoul e usor. Te pot sfatui eu, dar in primul rand verifica daca ai tensiune la becuri; s-ar putea sa fie arse becurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am observat eu becul din torpedou merge doar cu cheia in contact... Sau e defect si la mine si merge cand il taie capul. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este lumina din torpedo functioneaza doar cu contactul pus iar problema cu lumina din portbagaj este foarte des intilnita la G4 ..este vorba de intrerupatorul din broasca de la hayon care este defect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt deziluzionat ..ma gandeam eu la becuri da nu la broasca :)

Pai cam cat m-ar costa toata treaba, sa zicem ca e broasca haionului?

sau cum o pot repara? :)

Merci ptr ajutor ! bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu fi deziluzionat ,intrerupatorul din broasca se repara trebuie doar un imbus ,doua surubelnite ,o cheie de 10,WD40 ,vaselina ,Picatura,o bucatica subtire de cupru si 2ore la dispozitie +multa rabdare .

Eu mi-am reparat azi intrerupatorul problema si merge BETON .

PS> trebuie si o menghina si un ciocan :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare: becul din portbagaj ar trebui sa functioneze tot timpul sau doar cand e contactul pus?

si inca o problema: daca e switch inseamna ca are 2 pozitii una "activat" una "dezactivat" (probabil). E posibil ca acel switch sa fie pe o pozitie care anuleaza functionarea becului? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare: becul din portbagaj ar trebui sa functioneze tot timpul sau doar cand e contactul pus?

si inca o problema: daca e switch inseamna ca are 2 pozitii una "activat" una "dezactivat" (probabil). E posibil ca acel switch sa fie pe o pozitie care anuleaza functionarea becului? :D

Becul din portbagaj functioneaza (se aprinde) doar la deschiderea porbagajului, indiferent daca e cheia in contact... Acelasi principiu cu deschiderea usilor si lumina din interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici mie nu mi se mai aprinde lumina in portbagaj din cauza microswitch-ului. Inchizatoarea portbagaj pentru golf 4 (cod 1J6 827 505 B ) se livreaza doar original si costa 38 euro (thanx for the info Volksman!!!)

Becul din torpedou e si el nefunctional, nu vine curent la el... am impresia ca astea 2 becuri (din portbagaj si torpedou) se strica in acelasi timp :D

@Bogdan_G: Te rugam sa ne dai detalii despre operatiune, am vazut ca broasca e inchisa cu niste nituri... Cum ai desfacut-o etc.

Modificat de KLF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se desface numai broasca ...dupa ce in prealabil se desface fata haionului si toata increngatura de tije .

Dupa ce ai broasca in mina ...o sa observi o intrerupatorul care este prins in doua nituri de plastic ,bagi surubelnita si smulgi intrerupatorul care este prins firav de niturile de plastic ,dupa care trebuie sa indoi broasca pt a da afara intrerupatorul .Pina aici toate bune si frumoase dar treaba complicata acum incepe .

Sistemul de functionare este simplu :

-o parte mobila de plastic care are lipit de ea o bucata de cupru acest ansamblu culiseaza pe 3 sine de metal cind se ajunge la un capat toate cele trei sine de metal fac contact ,la celalalt capat nu mai face contact

-acea bucata de cupru se oxideaza si nu mai face contact ,trebuie lipita o noua bucata de cupru ...asta e tot .

-broasca e nituita dar nu este nevoie sa o desfaci

Succes la demontat .

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu cu becul din portbagaj. Am crezut ca e becul ars si l-am inlocuit, dar tot nu merge. Am crezut ca e defect si becul din torpedo, dar acesta din urma m-am prins cum se porneste. Nu are legatura cu contactul, in sensul ca nu trebuie sa fie cheia in contact, asa cum am vazut ca ati sugerat unii din voi. Becul din torpedo functioneaza atunci cand farurile sunt pornite, cel putin in cazul meu. Dar sunt sigur ca si voi o sa descoperiti acelasi lucru la masinile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

becul din torpedou functioneaza doar cu pozitiile aprinse si torpedoul deschis, are un intrerupator in spatele torpedoului, becul din portbagaj functiuoneaza la deschiderea portbagajului, indiferent de altele (cheie, faruri..).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se desface numai broasca ...dupa ce in prealabil se desface fata haionului si toata increngatura de tije .

Dupa ce ai broasca in mina ...o sa observi o intrerupatorul care este prins in doua nituri de plastic ,bagi surubelnita si smulgi intrerupatorul care este prins firav de niturile de plastic ,dupa care trebuie sa indoi broasca pt a da afara intrerupatorul .Pina aici toate bune si frumoase dar treaba complicata acum incepe .

Sistemul de functionare este simplu :

-o parte mobila de plastic care are lipit de ea o bucata de cupru acest ansamblu culiseaza pe 3 sine de metal cind se ajunge la un capat toate cele trei sine de metal fac contact ,la celalalt capat nu mai face contact

-acea bucata de cupru se oxideaza si nu mai face contact ,trebuie lipita o noua bucata de cupru ...asta e tot .

-broasca e nituita dar nu este nevoie sa o desfaci

Succes la demontat .

Pentru broasca din usa a incercat cineva repararea switch-ului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da eu mi-am reparat switch-ul

ca si cel de la haion sau ....? Poti sa detaliezi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am problema cu switchurile din usi si , avand in vedere ca din cate vad suntem numerosi cei cu aceasta problema ar fi foarte util daca ne-ai putea ajuta, Bogdan G. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Puiu ...am scris in postul #12 cum se face operatiunea .

@cbengi cu cea mai mare placere te ajut ....trebuie doar un suc si un aparat foto sa le aratam celorlalti cum se face .....a si o masina VW cu switch defect :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Puiu ...am scris in postul #12 cum se face operatiunea .

@cbengi cu cea mai mare placere te ajut ....trebuie doar un suc si un aparat foto sa le aratam celorlalti cum se face .....a si o masina VW cu switch defect ;)

Pun la dispozitie masina din semnatura, aparatul foto si sucul ;) Si bineinteles... Iti multumesc din suflet :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No problem .

Cind vrei tu se poate face ...mai putin cind e sub 0 grade ca nu am garaj incalzit :)( in rest am scule si tot ce trebuie .

Eu am facut la a mea cind erau putin peste 0 grade si s-au cam spart urechile de plastic in care stau clemele de la fata de la hayon desi stiam ca asa se va intimpla dar era soare afara (si zapada) si am zis ca merita facut .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Se desface numai broasca ...dupa ce in prealabil se desface fata haionului si toata increngatura de tije .

Dupa ce ai broasca in mina ...o sa observi o intrerupatorul care este prins in doua nituri de plastic ,bagi surubelnita si smulgi intrerupatorul care este prins firav de niturile de plastic ,dupa care trebuie sa indoi broasca pt a da afara intrerupatorul .Pina aici toate bune si frumoase dar treaba complicata acum incepe .

Sistemul de functionare este simplu :

-o parte mobila de plastic care are lipit de ea o bucata de cupru acest ansamblu culiseaza pe 3 sine de metal cind se ajunge la un capat toate cele trei sine de metal fac contact ,la celalalt capat nu mai face contact

-acea bucata de cupru se oxideaza si nu mai face contact ,trebuie lipita o noua bucata de cupru ...asta e tot .

-broasca e nituita dar nu este nevoie sa o desfaci

Succes la demontat .

Executat operatiunea conform instructiunilor si instinctului tehnic. Acum am din nou lumina in portbagaj, si seara nu mai am senzatia ca scormon dupa bagaje intr-o pestera :( Thanx for the info! Timpul alocat lucrarii: 2 ore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut,

eu sunt nou pe aici si e prima oara cand postez, pana acum doar m-am informat din experientele voastre.

am si eu o problema cu luminile din usi care nu se mai aprind si presupun ca nu mai functioneaza din cauza acestor switchuri din usi. E posibil ca si cauza sa fie si vreo siguranta sau altceva in afara de aceste switchuri?

Am incercat becurile si se aprind deci inseamana ca nu ajunge curent la ele.

Am vazut ca s-a discutat destul de intens pana la un moment dat pe topicul asta si apoi a ramas in aer ... ati reusit sa rezolvati problema? daca da, mai dati si voi niste detalii.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

am urmatoarea problema:

Am demontat broasca haionului, pentru a inlocui microswitch-ul (Cod VW 1J5 962 103) mentionez ca am inchidere centralizata, deoarece difera piesa in fuctie de acest lucru, daca are/n-are inchidere. Am scos switchul de pe butuc, si l-am pus pe cel nou. N-am apucat sa montez la loc butucul, pentru ca mi s-a parut ceva ciudat si anume faptul ca un contact din cele 2 contacte de pe microswich este mereu in pozitia ON. Adica indiferent daca invart cheia in butuc in pozitia deschis/inchis, piesa de metal care se invarte in capatul butucului tine mereu apasat acel contact. Din pacate nu am poze sa va arat, sper sa intelegeti ce descriu eu aici, mai ales cei care au mai desfacut butucul din haion. E normal sa fie asa?

Multumesc.

Al.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!