Jump to content

VW Golf Trendline 1.6TDI vs Ford Focus Trend 1.6TDCi


rempha
 Share

Postare recomandată

M-a rugat tata sa-l ajut sa-si gaseasca o masina SH diesel la aproximativ ~ 8000Euro (+/- 1000).

 

Voi ce ati alege din cele 2 variante de mai jos?

http://www.dasweltauto.ro/d/detail#carId=1010200306&carIndex=0&fuelType=TW90b3JpbmE*&garantie=true&maxKM=100000&maxPage=3&maxPrice=9000&minRegYear=2007

http://www.dasweltauto.ro/d/detail#carId=1013900503&carIndex=8&fuelType=TW90b3JpbmE*&garantie=true&maxKM=100000&maxPage=3&maxPrice=9000&minRegYear=2007

 

Nu prea vrea ma bag sa iau din targ din cauza riscurilor prea mari. Doresc sa iau masina de la un dealer auto cu ceva garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Eu nu pot sa-ti dau sfaturi legate de motorizari, fiindca nu cunosc niciuna dintre masini; ce-ti pot spune, insa, e ca eu n-as cumpara niciodata un sedan daca am alternativa echivalenta hatchback.

Ce iti pot spune, insa, e ca ar fi bine sa renunti sa-i pui pe un piedestal pe aia de la Weltauto. Eu am cumparat un A6 3.0 TDI quattro de la ei ci 7.500 km. in bord si l-am intrebat pe ala de la PBN (vorba aia, miezu' dealerilor VW) daca a fost lovita. Ce mutra jignita a facut ala, zici ca l-am intrebat ceva de viata intima a lu' ma-sa...

Bun. Am luat-o. Peste un an, cand am vrut sa inlocuiesc amortizoarele portbagajului pe garantie fiindca nu mai statea capacul portbagajului ridicat, mi s-a spus sa piesele inlocuite in urma unui accident nu sunt acoperite de garantie. :huh:

Lasand la o parte imbecilitatea afirmatiei, iti poti imagina ce m-am bucurat cand am aflat... daca ala care mi-a vandut masina era prin zona, il strangeam de gat.

In plus, masinile lor sunt mai scumpe decat media pietei pentru un model echivalent.

 

Sfatul meu: largeste-ti baza de cautare, indiferent ce gasesti, verifica masina amanuntit inainte sa o cumperi si nu te increde cu ochii inchisi in nimeni care-ti vrea banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am g6 CL aceeasi motorizare . Sunf f multumit de el. Dar dintre ele 2 as merge pe ford daca e pt tatal tau. Are portbagaj mai mare"pt sacii de toamna" si pretul e mai accesibil. Sunt masini bune amandoua si la fel de fiabile.

@bwwlan: ai dreptate. Am si eu un prieten la welt si fac foarte multe manarii. Iau masini busite de afara la preturi f bune si le fac la ei in service si dupa le pun la vanzare la supra pret. Oricum daca si ei fac asta atunci in cine sa te mai increzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia Golf-ul.

Fordul pierde mult la revanzare. Daca o sa vrei sa il dai peste cativa ani, o sa iei f. putin pe el. In plus nu mi-as luat nici un Ford diesel. Au avut si au nenumarate probleme. Turbina e consumabil. Nu zic ca Golf-ul este mult peste dar per total dintre cele 2 as alege Golful.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de garantia celor de la Welt Auto, sa citesti foarte bine conditiile!!! Si eu am fost tentat o masina cu garantie de la ei, insa am ajuns sa cred ca nu acopera mai nimic (sunt garantate numai anumite piese si in functie de km se mareste si cota din reparatie pe care trebuie sa o platesti tu). Spor la cautari si sa nu te grabesti in alegere!  

Modificat de fabian_sk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite o vorba"pleci cu Fordul,vi cu trenul",asa ca...faci cum crezi.

Sa nu crezi ca in ultimul timp grupul vw exceleaza dar..e totusi vw.

Wekend placut tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei mai multe dotari,ia Fordul.Trebuie tinut cont ca,dupa un anumit timp pretul de revanzare va fi mult mai mic.

Vrei devalorizare mai mica si priceperea oricarui mecanic,atunci ia un VW.

Cel mai bine te dai cu ambele si alegi ce ti place:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e sa mai cauti..nu te axa doar la aceste doua masini..mai cauta..nu stii de unde sare iepurele  :icon_bounce:

Cel mai sigur cumperi de la privat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia parcurilor auto este fix-pix. Citeste conditiile si te vei lamuri. Am acelasi sfat pt. tine ca si CT91MOC: sa cumperi masina de la proprietar, de preferinta primul proprietar, care s-o fi avut-o de noua si s-o fi ingrijit-o bine. Tocmai am identificat un Mondeo pt. un prieten: 2.0 benzina, 120k km reali, 2007 sau 2008 (nu mai tin minte exact), cumparata de noua si condusa doar de proprietar... cred ca vor bate palma pt. 7000 Euro. Am fost sa mai vad un cazan intr-un parc auto care fusese condusa de "n" soferi - efectiv "n", fara numar, cum ar zice clasicii - inclusiv la summit-ul NATO de la Bucuresti de acum cativa ani. Masina avea parca 60k km si vazuse multe la viata ei zbuciumata, inclusiv o trosneala frontala serioasa si reparata de maimute cu doua maini stangi. Ce spunea reprezentantul de vanzari (aka... aburitorul de serviciu): "un coleg de-al lui fara permis, a scos-o din spalatorie si a dat-o intr-un maldar de pamant fiind afectata doar bara si farurile". Am banuit ca n-ai cum sa trosnesti ambele faruri fara sa afecteze capota. Prin urmare, la o examinare din avion am observat extrem de usor urmatoarele: bara si farurile erau bine aliniate, dar restul era dezastru... pe principiul "nu ai glezna scrantita, ci corpul sucit in jurul gleznei", mai erau de adaugat unele detalii: capota era deplasata rau pe diagonala de la farul drept la stalpul frontal stang, prin grila inferioara se vedea radiatorul indesat bine de tot, aripa dreapta nu pastra linia cu portiera dreapta fata, ambele portiere de pe dreapta trosneau foarte zgomotos la inchidere si deschidere... de fiecare data... adica, pocneau de parca le loveam, nu scartaiau sau huruiau. Cazanul asta se afla intr-un parc auto de pe Bd. Expozitiei, langa Mercedes. Mai am una de la Weltauto, ca tot suntem in tema: asteptand-ul pe tata sa ma adune de la PBV1 (lasasem masina mea pt. cateva investigatii), vad doua Amarock-uri in parcare la Welt si ma duc sa le dau ture cu gura cascata. Peste drum de ele erau parcate doua Skoda Fabia si un Octavia 2... aceasta din urma si o Fabia aveau barele fata revopsite. N-or fi fost grav avariate, dar ce dracu' doar am intors privirea o clipa si le-am observat. Azi, cand ne intalneam cu proprietarul acelui Mondeo, parchez din intamplare in fata gardului altui dealer de masini recuperate, in parcare la Metro Militari. Doar ce am coborat din masina si din cele 4 masini expuse ce-mi intrau in campul vizual, un Volvo S40 si inca o berlina aveau, de asemenea, barele fata revopsite. Daca nici macar sa scoata nuanta de culoare la revopsire nu sunt in stare (sau nu-si dau silinta), ma intreb cum or fi fost facute restul reparatiilor si intretinerea efectiva a acestor masini?

 

Daca insisti pentru acea garantie, am trei cunostinte care si-au cumparat masini second hand de la Tiriac Auto Rulate (a nu se considera ca le fac reclama) care merg bine si n-au avut probleme, nici macar minore: un Focus 1.4 benzina (luat acum 3 ani si ceva si pus pe gaz intre timp), un Citroen C3 1.6 diesel (luat acum 1 an si ceva... si condus de o blonda habarnista) si inca una care imi scapa acum. Nu mai stiu ce ani de fabricatie aveau, dar erau peste 2005 si in medie erau mai scumpe cu 500 Euro peste pretul mediu al pietei (si nu ma refer la piata modelata de preturile cazanelor samsarite vandute pe Autovit). Sunt convins ca pt. aceste 3 exemple "fericite" cunoscute de mine, se vor gasi alte 3 contraexemple, pe care alti colegi de forum mi le vor arunca in nas. Prin urmare, personal nu as alege niciodata o masina de la Tiriac sau orice alt parc auto second hand, indiferent de renumele acestora, in detrimentul uneia cumparate de la un particular ce a ingrijit-o corespunzator.

 

In privinta Focus-ului, as alege mai degraba hatchback-ul deoarece: din cate am intalnit, hatch-ul este mai fiabil decat berlina (nu-mi dau seama de ce, prin ce criterii s-ar justifica acest lucru), acces facil la un portbagaj mai incapator si, nu in ultimul rand, as alege oricand motorul pe benzina decat TDCI-ul din considerente de fiabilitate (clar demonstrate in timp). Oricum, Focus-ul nu exceleaza la confort si antifonare, asa ca ce mi-e un habitaclu galacios de hatch, ce mi-e unul de berlina. Despre Golf 6 gasesti pareri nenumarate pe acest forum, asa ca n-are rost sa intervin... pot doar sa confirm ca acest TDI de 1.6 consuma ridicol de putin, mai putin decat 1.5-ul de pe Megane (si pe care alte masini o mai fi pus).

Modificat de BubuBeshi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vine vorba de parcuri..un prieten are parc auto SH si m a lasat fara cuvinte in legatura cu toate privintele :))

Oricum parerea mea e sa nu te grabesti..cauta , cauta si cauta..nu stii ce masina iti sare ..

De EX ia in considerare si un Passat B6 2008/09 1.9 Tdi , A3  sau  Octavia 2 FL mi se pare perfecta pentru cine vrea portbagaj mai maricel si se incadreaza super in banii aia !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de parerile tuturor care au raspuns. Intr-adevar nu vreau sa ma grabesc, o sa ne mai uitam.

 

Problema este ca nu este usor sa gasesti acei primi proprietari cu masinia luata din RO si cu reviziile si reparatiile facute in reprezentanta (eventual cu Casco, si unde as putea sa aflu evenimente care nu au fost reparate in reprezentanta).

 

De aproximativ o luna am asistat un var care vrea sa-si schimbe vechea masina cu un SH in jur de 12.000 Euro si pe autovit 4 din 5 masini verificate au km dati inapoi, carti de service contrafacute (vizibil cu ochiul liber, nu trebuie sa aduci DNA-ul sa investigheze autenticitatea), daune majore ascunse (contract de leasing incheiat cu dauna totala), data primei inmatriculari (nu anul modelului) intentionat scrise gresit in anunt (inclusiv dupa ce am semnalat proprietarului acest lucru si anuntul a fost reinnoit).

 

Sunt convins ca nici parcurile auto sh care dau garantie nu au totul in regula. Singura speranta ar fi fost ca as fi putut contacta pe cineva din Weltauto la recomandarea unei cunostinte din reteaua de service a importatorului.

 

Mai este si varinata Loganului/Sandero cu tichet rabla (tata are o rabla, un Rover 25 2.0Diesel din 2002 pe care ar putea sa o dea) dar nu prea se impaca tata sa revina la Dacie.

Oricum el are mai multe idei subiective: vrea neaparat diesel ca sa nu consume mult, desi face mai putin de 10.000km/an, chiar daca i-am explicat ca nu se justifica costurile cu un diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Ce aveam eu impotriva lui Sandero, era ca avea doar 3 stele la crash testul EURONCAP. Am fost placut surprins sa vad ca modelul nou din 2013 are 4 stele, ca si un VW Golf 4 sau noul BMW i3 din 2013.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la acest nr de KM pe an mai bine ia o Fabie noua pe benzina. Fiind model mai vechi ce urmeaza a fi inlocuit, banuiesc ca se dau mega discounturi.

Asa am optat ptr mama (pensionara) si nu regreta alegerea. Intretinerea e minima la pret ptr 1.2 HTP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul se poate inchide. Multumesc pentru toate parerile.

Tatal meu s-a decis sa scape de rabla si sa comande Skoda Rapid 1.2TSI 86CP in echipare de baza Active + cateva optionale necesare (stergator luneta, proiectoare ceata, oglinzi electrice incalzite, computer de bord). Vineri ma duc sa demarez procedurile pentru comanda si rabla.

Ramane de vazut daca pe termen lung a fost o alegere buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Salut,

Sunt posesor al ambelor modele, atat Golf 6 2012, cat si Focus MK3, 2012. Ambele au motor de 1,6, disel, 105 CP. Golf 254.000, Focus 263.000. 

Ambele la aceiasi bani. Ford-ul are in plus fata de Golf citirea semnelor de circulatie, avertizare unghi mort in oglinzi, Hill assist-ul, Line asist. Golf-ul are incalzire in scaune. In rest acelasi dotări.

Probleme mari nu am avut cu nici una dintre ele. Ma refer la probleme majore. In rest Ford pare mai "stricacios". Da mai multe erori, dar nu grave. In general da erori de senzori, care se remediaza prin stergere. La Ford a picat, pana acum furtun intercooler, tampoane motor si injectorul care baga motorina cand incepe regenerarea. Mentionez ca le folosesc alternativ, alimentez in ambele de la Mol, merg la fel si cu una si cu cealalata, oras plus exterior. Tot la Ford am vut problema cu apa in masina, de la o evcuare infundata pe spte. 

La Golf nu a picat nimic pana acum

Ca si costuri de intretinere sunt cam la fel, ma refer la consumabile. Placute, discuri, filtre, distributie.

Consum: sta mai bine Golf in oras si pe drumuri nationale. 6,2 in Bucuresti fata de 6,7 Ford. Pana in 130 km/h tot Golf-ul e mai OK, 3,8 fata de 4,5. Dupa, Ford-ul devine economic ( are 6 trepte fata de 5 ale VW). 6,2 fata de 7,4 la 170km/h. 

Filtru particule: ambele masini isi fac regenerari corecte si in regim de mers in oras. Tevile sunt albe la ambele. Parca mai des face Ford-ul! Nici una nu a necesitat curatari sau alte interventii

Confort: Mie imi pare VW mai confortabil. Stau mai bine in scaune si am mai mult loc pt pocioare la condus. In spate(ambele sunt brek) stai mai bine in VW. Nu ai mai mult loc dar, poti sta cu spatele drept. La Ford stai putin "caș" pe locurile dinspre geam. In schimb a 3-a persoana sta chinuita in Golf din cauza cotierei si a gurilor de ventilatie. Ambele masini se incalzesc la fel de repede iarna, un plus pt Ford care are si rezistenta electrica. Dar nesemnificativ. Ford incalzeste habitaclu in 5-10 min, VW in max 15. Plus pt Ford cand este ploaie inghetata, are incalzire in parpriz. Se cunoaste la acest fenomen utilitatea ei. In rest, doar pt bruma sau altele, ambele se dezgheata cat timp le tin pornite dimineata inainte sa plec.

Clima: Clima la VW este mult mai blanda decat cea de la Ford! Vara nu te trazneste cu un aer rece in moaca! Parca este mai eficient VW. Plus ca are guri de ventilatoe si pe spate, lucru care ajuta la o racire mai rapida. Golf are torpedou refrigerat, Ford nu

Motor: imi par mai puturosi cei 105 CP ai VW, fata de Ford. Raportele mi se par mai luni la Golf. Ford-ul pleaca mai bine de pe loc si urca mai ok la munte. La VW trebuie turat mai mult. La Ford obtin cuplu in panta la 2500 de ture. La Golf pe la 3000 rot/min. La viteze mici si relnti, VW este mai silentios. Pe autostrada, mai zgomotos motorul VW, dar aerodinamica lui este mai ok! Adica in Ford, nu se aude motorul, in schimb ca sa te poti intelege cu cel din spate trebuie sa ridici vocea. La VW nu, se aude doar motorul, nu si aerul

Aspect interior/exterior: stim cu totii ca un break este o masina urata. Dar parca VW este mai urat decat Ford. Mie in exterior imi place mai mult Ford. Are linii mai frumoase, plus spatele mult mai atragator. VW, este prea drept si pare neterminat. Tabla este OK pe ambele, nu am avut probleme de lac sarit sau rugina. Vizibilitatea pe luneta este mai ok la VW. Interiorul, mult mai frumos la Ford. Linii mult mai frumoase, mai curbat, iti da senzatia unei masini model mai nou. Luminat mult mai ok( ambele u lumini ambientale). Ceasurile mult mai frumoase la Ford, computer de bord mult mai prietenos cu animatii mai frumoase ale masinii( se aprind niste faruri si stopuri la masina din bord). Ford ofera mult mai multe informatii intr-o singura afisare fata de VW. Dar ca si informatii ambele ofera aceleasi detalii. Doar ca la VW sunt mai simple, sub forma de tex si trebuie sa tot schimbi din maneta pt a afla ce te intereseaza. In schimb Ford ofera si animatii. Accesul la butone mult mai ok la Ford. Sunt mult mai aproape de tine si nu iti iei ochii de la condus cand ai nevoie sa faci ceva. Scrumiera si bricheta, destul de ascune la VW. Nu le folosesc, dar zic si eu.

In schimb materialele de la VW sunt mult mai ok. Mult mai moi. Nu auzi scartait, zdranganit. Lucru care la Ford nu ai cum sa il ratezi. Mocheta de la VW super usor de aspirat. La Ford inca nu am reusit sa scot nisipul de vara trecuta desi o asir saptamanal. La Ford gasesti mult plastic mai prost calitativ, nu este la fel de bine inchegat ca VW. Volanul de la Ford a inceput sa aibe urme de uzura. La fel si schimbatorul. VW arata ca nou. Fetele de usa si butoanele pt geamuri mult mai OK la VW. Materialele, respectiv plasticele, de la praguri mult mai rezistente la VW. Acelasi copil care s-a urcat in masina a reusit sa le zgarie destul de rau la Ford  fata de VW. Pozitia la volan mult mai ok la VW, vizibilitate mai mare fata de Ford, care te cam incurca cu pozitia stalpilor.

Pe noapte lumini mult mai OK la VW ( aceleasi becuri pe ambele masini). Functia de schimbare faza lunga/scurta este mult mai buna la VW. Ford schimba aiurea, de multe ori cam incurca traficul. Schimba foarte tarziu.

Rulaj: mult mai stabil VW. Mie unul imi da mai multa siguranta. 

Garda la sol, la fel la ambele. Parca mai joasa Ford-ul pe fata, cand cobori o bordura

Cam acestea sunt cele 2 masini cu plusuri si minusuri pt cei care sunt nehotarati ce sa cumpere. Eu as recomanda VW, asta daca nu vrei sa atragi si putin atentia celor din jur, sau daca te rezumi la plimbare cu familia si nu te intereseaza parearea "gagicii"

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!