Jump to content

vibratie motor


meme
 Share

Postare recomandată

Stiu ca e o solutie tiganeasca dar eu asa am facut: mareste relantiul cu 50 rotatii :D

Eu aveam opt sute si ceva de ture si vibra un pic la relanti, am modificat pana la 903 si deja e altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa va spun dar turatia e pe 903, la cat este normal, dupa cate am auzit si vibratia nu este continua, este ciclica 2-3 secunde dupa care motorul merge normal 4-5 secunde, dupa care iar 2-3 secunde vibreaza dupa care iar 4-5 secunde functioneaza normal si tot asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multe dintre motoarle PD 101cp au o problema generalizata cu una dintre unitatile PD. Probabil asta este si la tine... Cantitatea de motorina injectata nu este egala. Cand mi-am facut remaparea la Arad, mai era un Golf Variant 101cp PD, si Dragos spunea de problema asta des intalnita la o serie de motoare de acest tip. rezolvarea, daca nu gresesc, consta in schimbarea calculatorului de injectie...

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si tu cantitatea injectata la relanti(cu vag-com) , eventual poti sa o si modifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si tu cantitatea injectata la relanti(cu vag-com) , eventual poti sa o si modifici.

La PD nu e valabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si tu cantitatea injectata la relanti(cu vag-com) , eventual poti sa o si modifici.

Ma gandesc ca te-ai referit la compensare pe cilindrii, in VAG-COM pe gr.13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, ma refer la Injected quantity din engine group 001 respectiv Adaptation canal 1.

Se spune ca influenteaza mersul motorului la relanti.

La PD nu e valabil.

sorry acum am vazut raspunsul lui @cc ...deci excludem solutia :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca exista ceva diferente semnificative pe gr.13 pe engine (in ca compresia e egala pe toti cilindrii), se mai poate face un reglaj de baza la unitatile PD - se mai scoate ceva de acolo.

rezolvarea, daca nu gresesc, consta in schimbarea calculatorului de injectie...

Nu inteleg atunci de ce ar fi problema cu unitatea PD daca solutia este schimbarea calculatorului de injectie. Din cate cunosc ala este separat fata de unitatea PD. La calculatorul de injectie nu se poate modifica parametrii de functionare?!

Daca e sa fie ceva de la unitatea PD, atunci banuiesc ca aia trebuie schimbata si nu calculatorul de injectie.

Ma insel?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa apesi ambreiajul,si sa fii atent daca dispare trepidatia..

o problema des intalnita la motoarele pd este cea a volantei,care este elastica,si care,datorita ujurii,poate da trepidatii ale motorului,si chiar batai ritmice...

am cunoscut oameni care au dat chiulase jos,au schimbat injectoare,si au rezolvat problema prin inlocuirea volantei :( ..merita incercat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa apesi ambreiajul,si sa fii atent daca dispare trepidatia..

o problema des intalnita la motoarele pd este cea a volantei,care este elastica,si care,datorita ujurii,poate da trepidatii ale motorului,si chiar batai ritmice...

am cunoscut oameni care au dat chiulase jos,au schimbat injectoare,si au rezolvat problema prin inlocuirea volantei :P ..merita incercat...

Sunt perfect de acord cu tine ... se stie chiar si in De ca, volantele al PD, cel putin cel de 74KW, sunt probleme destul de mari cu volant. Se si aude daca stii ce sa auzi ... poti sa-ti dai seama destul de usor daca este sau nu din volant ...

chiar as fi curios cat este pretul pt o volant, ma refer la modelul asta, PD 74KW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg atunci de ce ar fi problema cu unitatea PD daca solutia este schimbarea calculatorului de injectie. Din cate cunosc ala este separat fata de unitatea PD. La calculatorul de injectie nu se poate modifica parametrii de functionare?!

Daca e sa fie ceva de la unitatea PD, atunci banuiesc ca aia trebuie schimbata si nu calculatorul de injectie.

Ma insel?!

In acest caz unitatile PD sunt fizic bune, comanda pe care o primesc este proasta si duce la decalaj intre cantitatile de motorina injectate la ralanti. Cel putin asta am inteles eu, oricum sunt oameni care cunosc problema si pot sa o explice corect(de ex. Voinea). Pot fi o gramada de cauze pentru trepidatii, asta este doar una...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate furtunul de la valva EGR si cupleaza o pompa vacumatica sau trage pur si simplu cu gura .......daca are membrana rupta/sparta atunci carterul motor se va umple cu gaze arse ingreunand astfel functionarea motorului ....la o anumita presiune acestea vor impinge prin presiune valva si vor rasufla ....apoi iar se umple si tot asa .....am intalnit aceasta probleme de trepidatii intermitente la un sharan iar cauza era chiar un EGR spart ......din pacate am pus mana pe masina dupa ce omul schimbase 4 PD :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz unitatile PD sunt fizic bune, comanda pe care o primesc este proasta si duce la decalaj intre cantitatile de motorina injectate la ralanti. Cel putin asta am inteles eu, oricum sunt oameni care cunosc problema si pot sa o explice corect(de ex. Voinea). Pot fi o gramada de cauze pentru trepidatii, asta este doar una...

Daca comanda e proasta, atunci efectul s-ar putea observa la valorile pe gr.13 din engine. Daca aceste valori sunt f bune ... atunci nu ramane decat o volant, tampon, sau Dz-eu mai stie ;) E foarte greu sa depistezi, pt ca la noi e scumpa treaba asta, sa te apuci sa tot faci aceasta chestie prin eliminare :D . In germania nu se prea ajunge aici ...masina se schimba inate de a ajunge in fazele astea, sunt f rare cazurile cand lumea se confrunta cu asa ceva.

Sincer si eu ma confrunt cu aceasta problema ... dar nu am ce face deocamdata ... din tot ce am incercat pana acuma nu am reusit sa depistez clar problema, suspectez volant, dar mai merge inca cel putin 70.000 km de acuma inainte ;) si eventual sa-mi inchid si eu egr-ul (cat se poate din vag). Am incercat sa obtin ceva informatii pe aici legat de aceasta problema, dar nu prea am reusit nimica.

~Sebica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr nu se poate inchide din vag, eventual sa-i scazi valoare atat

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca daca ar fi volant sau un tampon, trepidatiile ar fi prezente si la rece si mult mai pronuntate decat la cald.

Dar primul pas logic ar fi sa citeasca codurile de eroare.(daca exista) Problema poate fi mult mai simpla decat variantele apocaliptice pe care le vehiculam pe aici...

Apoi schimb filtru motorina + aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca daca ar fi volant sau un tampon, trepidatiile ar fi prezente si la rece si mult mai pronuntate decat la cald.

Dar primul pas logic ar fi sa citeasca codurile de eroare.(daca exista) Problema poate fi mult mai simpla decat variantele apocaliptice pe care le vehiculam pe aici...

Apoi schimb filtru motorina + aer.

Nici un cod de eroare. Schimbat toate filtrele la maxim 10.000 km. In gr.13 valori de maxim - 0.1 + 0.1, cu euro 5 cel putin. Compresie egala pe cilindrii. Ambreajul prinde f bine si nu patineaza deloc. Curatat EGR, admisie. Dupa toate astea stai si te gandesti ce ar putea fi.

Vibratie la rece nu prea este prezenta, si apare mai ales cand masina este inclinata cu botul in jos, sau atunci cel putin le simti mai bine. Verificat tampoane chiar si cel de sub masina, nu scapa ulei deloc si se prezinta f bine.

Crede-ma ca nici daca mi-ar fata mintea si nu as stii ce sa mai cred in afara de o volant ca sa zic asa.

~Sebica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!