Jump to content

Back to the good, old Diesel


Golfer
 Share

Postare recomandată

:P anunt: cei ce se strica repede la stomac sa nu citeasca mai departe.

am achizitionat pt td-ul meu jante pe 15" :icon_lol:

:P felicitari

acum cred ca arata mult mai furios dieselu tau ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • deluca

    11

  • cristivw

    9

  • eugen

    8

  • armando

    5

:offtopic: felicitari

acum cred ca arata mult mai furios dieselu tau :D

durerile de stomac vor aparea numa la pornirea motorului, ca pana atunci poate fi la fel de bine un fioros benzinar ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

durerile de stomac vor aparea numa la pornirea motorului, ca pana atunci poate fi la fel de bine un fioros benzinar :offtopic:

nota 10 pt observatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deja s-a ajuns la diesel vs. benzinare :rolleyes: , ahaha, cine vrea diesel vrea economie la buzunarel si punct, cine vrea benzinar vrea putin mai mult de la masina :nono: , sportivitate si alte cele ;), dar sa nu subestimam diesel-ul !! este un motor foarte bun, fiabil, si cu performantze bune ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) deluca, ziceai ca ai condus un astra diesel...ala dupa parerea mea e un disel f reusit, face zgomot f putin, in concluzie daca nu ti-a placut dieselu ala, tu ai o problema cu orice diesel, indiferent de cum merge si cum se aude, daca e diesel e naspa...?

mai am o intrebare :D am un mk2 da normal, fara nimik si ma gandeam sa-i inlocuiesc barele cu spoilere de gti... se pot schimba usor, e acelasi sistem de prindere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o intrebare :) am un mk2 da normal, fara nimik si ma gandeam sa-i inlocuiesc barele cu spoilere de gti... se pot schimba usor, e acelasi sistem de prindere?

trebuie schimbati doar suporti laterali (cei din plastic de pe aripi) merg atat cei de la mk2 cat si de la mk3 :D

@deluca - de ce nu ne arati si noua masina ta ?

Modificat de ali_press
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ahaha, pai zicea ca are motor de 1.3 :(, ma mir cum ar putea "sa faca" un GTD de 80 de cai :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia priviti un benzinar convins fara nici o modificare (vopsit cum 7 ani) :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze pt inca un offtopic:

sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara belele.

p.s. credeam ca ai jante pe ea.. ca deah e benzina da in cazu asta .. no comment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:scratch: felicitari

acum cred ca arata mult mai furios dieselu tau :D

nu arata mai furios, arata mai bine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tractor...auzi ;) ...si tu ai acelasi tractor atunci dar pe benzina! :(

sa stii ca si eu am acelasi tip si culoare de tractor! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa stii ca si eu am acelasi tip si culoare de tractor! :D

chiar ca-i tractor. am fost weekendul asta la munte la un amic. cand sa plecam, masinile s-au inpotmolit in zapada. iar golful meu a fost singura masina care a iesit fara sa fie impinsa. (logan, cielo si golf 4 tdi au avut nevoie de pus umarul) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa revenim la subiect, ca asa nu mai ajungem nicaieri. Am citit aproape 3 pagini de contraziceri fara rost zic eu. E clar ca benzina vs diesel ofera avantaje dar si dezavantaje si vitzeversa, adevarul nu se afla numai in posesia uneia dintre ele.

Ideea e ca daca agreem una din ele nu trebuie sa-i desconsideram pe ceilalti. Fiecare ce prefera. Nu inseamna ca daca ai optat pentru una din solutii esti automat in neregula pentru ceilalti.

Eu unul nu-i desconsider pe cei ce au benzina.

Intervin si eu pentru ca si a mea este o "updatata" din asta, de la benzina la JR(TD) si acum la SB(TD) si nu mi-a placut cum a fost facuta. Asa ca sunt sensibil la subiect.

Intre benzina si TD uite ce diferente am aflat ca sunt:

- Tampoanele: intr-adevar trebuie schimbate, cele pline cu hidraulice. Sfatuiesc unele noi, eu am schimbat unul care cursese cu unul de ocazie si m-a tinut fix o luna.

- Electrica: bordul este altul - diferentele evidente sunt turatia care nu mai este aceeasi si led-ul pentru bujii care lipseste la cel de benzina. In plus la benzina sunt tot felul de fire la bobina, delcou, etc., fire care devin inutile la diesel. Deci ar trebui o evaluare a firaraielor daca pot fi intrebuintate in noua situatie sau daca-i mai simplu / usor de inlocuit. La fel ma gindesc acum la placa portrelee ca difera. E mai usor de adaptat cea de benzina, sau de inlocuit ?

- Alternatorul este altul (cel putin culegerea semnalului pentru turometru este diferita).

- Amortizoarele sunt diferite. Difera grosimea tijei functie de motorizare : una-i pentru benzina, alta pentru diesel, alta pentru turbodiesel sau GTI.

- Insonorizarea compartimentului motor este diferita si asta. Sigur pisla aia care se prinde sub capota nu seamana.

- Caroseria: am un manual unde zice ca sunt coduri diferite chiar si intre D si TD (dar nu stiu prin ce difera).

Aceste diferente le-am depistat pe propria piele, sau din teorie. Si am o vaga banuiala ca nu sunt singurele...

Acum depinde cit de mult vrei sa modifici. Adica poti si pune problema numai de potriveala la tampoane iar in rest merge si-asa, dar poti fi si mai catolic decit papa si sa te gindesti la orice surub, fir, etc. Cam cum vezi problema? Spre care din optiuni tinzi?

Modificat de Viorel C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Haideti sa revenim la subiect, ca asa nu mai ajungem nicaieri. Am citit aproape 3 pagini de contraziceri fara rost zic eu. E clar ca benzina vs diesel ofera avantaje dar si dezavantaje si vitzeversa, adevarul nu se afla numai in posesia uneia dintre ele.

Ideea e ca daca agreem una din ele nu trebuie sa-i desconsideram pe ceilalti. Fiecare ce prefera. Nu inseamna ca daca ai optat pentru una din solutii esti automat in neregula pentru ceilalti.

Eu unul nu-i desconsider pe cei ce au benzina.

Intervin si eu pentru ca si a mea este o "updatata" din asta, de la benzina la JR(TD) si acum la SB(TD) si nu mi-a placut cum a fost facuta. Asa ca sunt sensibil la subiect.

Intre benzina si TD uite ce diferente am aflat ca sunt:

- Tampoanele: intr-adevar trebuie schimbate, cele pline cu hidraulice. Sfatuiesc unele noi, eu am schimbat unul care cursese cu unul de ocazie si m-a tinut fix o luna.

- Electrica: bordul este altul - diferentele evidente sunt turatia care nu mai este aceeasi si led-ul pentru bujii care lipseste la cel de benzina. In plus la benzina sunt tot felul de fire la bobina, delcou, etc., fire care devin inutile la diesel. Deci ar trebui o evaluare a firaraielor daca pot fi intrebuintate in noua situatie sau daca-i mai simplu / usor de inlocuit. La fel ma gindesc acum la placa portrelee ca difera. E mai usor de adaptat cea de benzina, sau de inlocuit ?

- Alternatorul este altul (cel putin culegerea semnalului pentru turometru este diferita).

- Amortizoarele sunt diferite. Difera grosimea tijei functie de motorizare : una-i pentru benzina, alta pentru diesel, alta pentru turbodiesel sau GTI.

- Insonorizarea compartimentului motor este diferita si asta. Sigur pisla aia care se prinde sub capota nu seamana.

- Caroseria: am un manual unde zice ca sunt coduri diferite chiar si intre D si TD (dar nu stiu prin ce difera).

Aceste diferente le-am depistat pe propria piele, sau din teorie. Si am o vaga banuiala ca nu sunt singurele...

Acum depinde cit de mult vrei sa modifici. Adica poti si pune problema numai de potriveala la tampoane iar in rest merge si-asa, dar poti fi si mai catolic decit papa si sa te gindesti la orice surub, fir, etc. Cam cum vezi problema? Spre care din optiuni tinzi?

Rezervorul, conductele de alimentare, planetare, evacuarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Viorel C: Dupa ce ai mentionat lista aia (o salata intreaga! :lol: ) care mie cel putin imi pune intrebari de rentabilitate, zi si parerea ta despre operatie, daca crezi ca merita (va fi ultima opinie dupa care trag linie daca incerc sau nu), si daca se poate, care a fost motivatia ta principala (daca e alta in afara de low cost/km :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot benzina -> TD (JR).

Mai adaug la diferente filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

nu stiu prea bine diferentele dintre diesel si benzina dar cred ca e vb doar de bani eu unu prefer fara discutie benzina pt ca intre diesel si un benzinar de aceeasi marime exista diferente clare de performante!acum cred ca fiecare opteaza pt ce le convine mai mult eu nu as da pt nimik forta unui benzinar si sentimentul pedalei apasate :) dar nu pot nici sa ii condamn pe cei cu diesel dar mie persona imi pare rau cand vad o transformare de benzinar in diesel (eu personal nu m-as complica la asta pt doar 300 de lei la litru de carburant) pana la urma e vb strict de ce vrei de la o masina (totusi cred a daca vrei un diesel cumparati un diesel daca vrei benzina cumpara benzina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raekwon, aici din ce vad se discuta cum sa se realizeze si ce probleme tehnice pot aparea si cum s-ar rezolva problemele tehnice legate de transplantul de motor Diesel pe o caroserie de Golf 2.

Daca vrei sa iti expui parerea Benzinare vs Dieselare ai un topic dedicat unde poti vota, discuta, disputa etcetera.

Topicul -> http://vwforum.ro/index.php?showto...1536&hl=benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) da scuze de off topic dar pana acum numai despre problemele tehnice nu s-a discutat ...... (sau ff putin) oricum scuze de off topic si exact de mine te-ai luat :D ca-s 'doar inscris' mai sus baietii tot asta au facut !! oricum nu se va mai intampla ....

Modificat de Raekwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, nu am nimic cu tine :) nu e nevoie sa te scuzi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rzone

Mii de scuze - n-am observat decit azi ca astepti un raspuns...

Eu asa am cumparat masina, cu motorul TD din semnatura, cod SB.

Pornind de la faptul ca masina este din 87 iar acest motor a fost fabricat incepind cu 89, e clar ca nu-i motorul original.

Apoi pe parcurs punind mina si pe documentatie, poze, etc, am vazut ca schimbul de motorizare a fost incomplet. Principalele lipsuri sunt cele pe care le-am enumerat mai sus.

Deci o schimbare de tipul benzina - motorina presupune mai mult decit sa dai jos un motor si sa pui altul in loc. Bineinteles, se poate face si asa, ceea ce inseamna cheltuieli minime, dar nu stiu cit de fiabila va fi solutia.

De curind am schimbat motorul SB cu...SB si abia acum am rezolvat o serie de probleme:

- cartusul de filtru

- intercooler-ul

- evacuarea (toba de 50 care o aveam, inlocuita cu una de 60 - asta e originala !).

Si tot n-am rezolvat tot: m-am poticnit in instalatia electrica. Am primit pentru cel "nou" si forma de cablu din compartimentul motor, ocazie cu care am mai bifat o nepotrivire de categoria grea: in timp ce eu am sistem papuci in motor, forma asta se termina cu conectori. Bashca releul de bujii care vine la cel nou in compartimentul motor, cei doi conectori care vin la bord si care nu se potrivesc ca pini cu ce am eu si conectorii care vin in panoul de sigurante si care nici astia nu se potrivesc...

Deci ar fi trebuit sa schimb si bordul si panoul de sigurante: pina la urma toata instalatia !

Sper ca intelegi cam ce te asteapta pentru o modificare ca la carte. E clar ca costa. Din aceasta pricina plus ca am vazut ce inseamna o trecere "partiala", zic acum ca mai bine faci schimb de masina. Nu stiu daca-i mai scump sau mai ieftin (aici poti lua in calcul si cit de mult poti face cu mina ta, daca poti face schimburi de piese cu cineva, etc), dar e o treaba curata. Cu conditia sa iei originala, sau macar sa te asiguri ca eventuale modificari au fost facute cum trebuie.

Daca optezi pentru compromis, poti opta pentru inlocuire in timp: incalzirea ar fi schimbarea propriu zisa a motoarelor si ceea ce mai poti ca sa nu mai dai jos ulterior urmind ca pe celelalte sa le schimbi in timp.

Sper ca nu te-am descurajat. Asta-i doar parerea unuia care a gindit mai tirziu decit s-ar fi cuvenit si nu i-a placut de ce-a descoperit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!