Jump to content

Back to the good, old Diesel


Golfer
 Share

Postare recomandată

...spoilerul este din fibra si este facut in Cluj de cineva care se ocupa cu asa ceva...cand l-am cumparat eu era 1mil si ceva nu mai tin minte exact...oricum daca vrei il vand pentru ca eu mi-am pus recent bari late...necesita ceva reparatii care se pot face relativ usor iar pretul ar fi foarte rezonabil...problema este distanta...anyway, pt cristivw, bandourile sunt vopsite, la fel si barile! Nu merita sa aplici ceva dungi rosii pentru ca ti se vor decolora in timp...trust me! Acorda-ti o zi mai calduroasa si le faci fara probleme :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • deluca

    11

  • cristivw

    9

  • eugen

    8

  • armando

    5

ok Golfuletz! si banda rosie de la grila mi s-a cam decolorat... deci tu zici ca cel mai bine vopsesc dungulita cu rosu, nu? hmm.. ce fel de rosu sa aleg? :D si ce tip de vopsea? exista ceva special pt. acel plastic? sa nu se delocoreze sau sa se crape in timp zic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum e cu modificarea asta, dar de la mine tot respectul si bafta multa. mama lui de diesel, vomit de mai vad un diesel, eventual cu jante al si spoilere sa para mai furios

crezi ca jantele vomita langa un motor diesel? :D sau ce...exista vreo regula prin care numai benzinarele au acces la jante sau la tuning? ti se pare de prost gust un styling exterior pe o masina care face clanc clanc clanc?

ce anume ti se pare de prost gust faptul ca nu trage motorul la fel de bine? asta face o masina "fioroasa"?

treaba cu dieselul e o parere personala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot aia sunt... tot masini in esenta... si are si dieselul partile lui bune... daca as avea benzinar cu consum de dieseeeeeeeel :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hei, oare am exagerat cu remarcile mele referitor la diesel? nu intentionez sa jignesc pe nimeni, dar raman categorig: dieselu e pentru tractoare, camioane si alte masini utilitare. punct. accept tuningul exterior, jante frumoase si spoilere cate vreti, dar pe masini, nu pe treactoare. spunea cineva ca ma "face" cu un diesel. ei bine, eu nu cred. cel putin nu golf 2, fie el si td.

singurul plus care-l vad eu la diesel e ca e ieftin, stim cu totii un nea buldozeristu sa ne ajute cu o galeata de diesel ieftin, apoi iti pute mana a motorina ca unui gospodar de cate ori alimentezi...galagios, hurtucanos(vb de golf 2) unora poate le place, eu prefer benzinarul meu de 1,3 care nu e racheta, dar tinand cont ca are aproape 16 ani nici n-am astfel de pretentii. dieselistii se lauda ca le porneste masina la minus 20 de grade, eu n-am patit sa nu porneasca din prima indiferent de conditii. si e de la sine inteles. a mea consuma 6 in afara si 7 in oras. benzina, si da, imi permit, poate ieseam intr-adevar mai ieftin la suta de km cu un diesel, dar eu prefer un plus de confort.

intr-adevar invetiile romanesti ma dezgusta. masini facute dupa metoda: se ia un golf benzinar si se pune diesel de 1,6 puturos...ajunge usor la penibil dupa parerea mea. putini stiu ca suspensia de diesel e alta decat cea de benzina, franele la fel...imi amintesc de alta metoda asemanatoare mioritica, se ia un opel tamponat rau de tot in fata, dar cu acte, apoi se ia unu la fel, frumusel, dar neinmatriculabil, se taie amandoua la mijloc si din doua jumatati faci unu. obligatoriu se pune apoi motor diesel (vecinul meu pt cine nu crede).

cum va spuneam, nu vreau sa jignesc pe nimeni sau sa provoc v-o cearta, dar mie pur si simplu imi pute motorina si fumul de diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tu esti criminal. Cum adica pentru tractoare si utilitare?? Adica un A6 pe motorina, un Passat nou pe motorina..e tractor.. :P Esti un tip foarte amuzant. Tu ai idei preconcepute..atata tot..nush ce "gogu" ai tu prin Sibiu de vine cu galeata de motorina, Si eu am un "titi" care vine cu sticla de doi litri de benzina sa bage in masina..Si daca e nevoie..o spun si eu..eu cred ca te fac cu TD-ul meu..desi aici nu se pune vorba de performante..da strict referitore la baiatul care a zis ca te face..eu cred ca te face fara dubiu, fara suparare, nu ma laud, repet, nu e vorba de performante. Sper sa nu iti vina prin cap sa zici ca atunci cand te-ai referit la diesel ca la masini utilitare, te-ai referit strict la mk2, ai vorbit in general de dieeluri, referitor la mk2 te-ai luat doar de spoilere si jante. Deci intrebarea ramane valabila, un A6 e tractor? Tata a avut A6, acum are Skoda Superb, sa stii si tu ca nici nu iti dai seama ca este diesel, nu este nici un tronc tronc, de fapt nu prea auzi nimic, si in nici un caz nu pute, cum nici a mea nu pute..Oricum, esti un haios, mai ales pentru faza ca motorina pute, pai benzina nu pute? ;) Faci niste comparatii de-ti sta mintea-n loc, daca tu poti face deosebiri intre "arome", zici ca vorbim de arta culinara frate. Nici eu nu jignesc, cum nici tu n-ai jignit. E ok, fiecare cu parerea lui, fiecare cu ideile lui, si sa tii cont ca eu nu o spun pentru ca am diesel, nu sunt taranul care daca are o carutza, aia este cea mai tare, si nimic nu e mai bun decat ea. Nu spun asta pentru ca am diesel, sunt foarte corect cu mine, si recunosc ca as vrea ceva pe benzina, insa doar ca sa accelereze mai bine, ca imi place sa bag picorul in ea..atat, dar nici nu trebuie sa injuram in halul asta dieselul. Sa-ti aduc aminte ca la cursa de la Le Mans, Audi a introdus prima masina de curse diesel, care culmea, castiga? Sa-ti aduc aminte ca in Bucuresti exista un Seat galben, care apartine patronului de la DimSport, in fatza caruia nici nu cracnesc nici chiar GTI-urile, care sunt pe benzina? Poate ar conta sa spun ca am facut acum o saptamana o Skoda Fabia cu motor de 1.4 pe benzina, (cu vreo 50 de cm, dar am facut-o)? Sau uite, un exemplu mai slab, un simplu Espero, pe benzina, dar totusi, masini care sunt mai decat a ta, motoare mai mari, si mai multi cai putere. Oi fi eu mai fanatic, diferenta intre noi, poate e, ca tu ai "doar" o masina, pe nume Golf, pt tine e o simpla masina, eu iubesc masinile astea, chit ca sunt pe benzina, chit ca sunt pe motorina, si pentru ca imi plac, am grija de ea, am spoilere pana in pamant, praguri, jante aliaj pe 15, eleron..m si nu le-am pus pt ca sunt tzigan cu dacie si vreau sa fac kitsch, si ma duc in targ sa-mi cumpar praguri pe care scrie GTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Iasi este un golf IV gri 1,9 tdi care duce multe alte masini benzinare, asa k nu cred ca ar trebui sa spunem ca masinile diesel is tractoare. Nu spune nimeni k au cele mai prompte reactii in ceea ce priveste demarajul, dar asta se poate rezolva cu o turbosuflanta sau compresor mai puternice sau putin modificate. Eu am golf 2 diesel si sunt f mandru de el k e VW si e Golf 2 (nu alt model de golf pt k iubesc modelul asta) si chiar daca e din '91 e mult mai comod decat multe alte masini produse pana anul trecut sau chiar anul acesta. nu pot sa ma laud k alti forumishti k am spoilere si eleron si jante pt k n uam desi mi-ar placea f mult sa le am montate pe masina mea dar vreua mai intai o masina careia sa-i mearga motorul ceas si dupa aia ma voi ocupa si de aspect si sonorizare pana atunci am o masina pe care mi-am dorit-o si pe care o iubesc.

Modificat de Micutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca acuma am citit, ai zis doar de mk2 ca e galagios si hurducanos..Si iar simt nevoia sa ma disculp, al meu nu face nici pst, dar e adevarat ca motorul e refacut total si are 4000 km de cand e facut. Daca te deranjeaza doar zgomotele in general, pai atuncia inseamna ca te deranjeaza si zgomotul de un mk2 GTI, care urla de-ti vibreaza geamu-n casa, daca insa zgomotul de gti iti place (pt ca e sportiv si e pe benzina), inseamna ca tu ai ceva anume cu dieselul, si nu numa mk2..ipotetic vorbind, tie poate sa-ti aduca omu si ferrari pe motorina, pe tine te face sa vomitzi banuiesc, chiar daca ar avea performante asemanatoare, ca deh, e ferrari, dar ideea e ca nu poti generaliza, pt ca cum am mai spus, sunt si dieseluri care nu urla deloc, si n-au zgomote deranjante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am degenerat intr-o discutie diesel vs benzina.

si eu raman la parerea mea. imi dai exemplu de a6 tdi...ei bine masina aia e pt cei care circula mult si au drumuri lungi, mie nu mi-ar fi rentabila. sa ma duc dimineata la scoala (fac fix 4 minute), apoi la un chebab in oras, seara pana la ai mei, apoi s-o plimb pe pretena intr-un bar la o cola...si din cand in cand la pesti, la un gratar...odata pe an pana la mare eu zic ca un motorel mic pe benzina cum e al meu e suficient. adun poate 10 000 km pe an, din care 6000 cu motorul rece, pentru ca sibiul e un orasel micut si dintr-un cap in altul nu se incalzeste.

am venit in toamna cu un astra din 02 de 1,7 td, apoi acu doua sapt cu un astra tot din 02 de 1.6 benzinar din germania si am vazut efectiv diferenta. masini foarte comparabile. ei bine, dieselu inghitea la 150-160 km/h intins pe autostrada si mers voiniceste pe drum normal 6,3, iar benzinarul 5,1. per total combustibilul m-a costat aproape la fel. apoi la o depasire benzinarul e net in avantaj. efectiv nu vad sensul la un diesel, decat daca iei motorina de la gogu cu 100 000 galeata.

tehnica a ajuns la un stadiu in care diferentele dintre diesel si benzina sunt minore. au trecut vremurile cand trebuia aerisite conductele de diesel, cand schimbam filtrele de motorina ca se baga apa, sau se infundau iarna de la motorina proasta. am stat zilele astea langa un bmw si nu sunt sigur de era diesel sau benzinar. efectiv n-am auzit diferenta.

am detinut la viata mea 4 golfuri, din care doua inca le mai am. prima mea masina, golful la care ma refer e adus de mine din germania in 99 cand am luat carnetul. de atunci nu i-am scos inca o bujie, ma mir ca mai merge masina asta. a doua a fost un golf 3 de 1,4 care mi-a fost furat si implantat intr-un pom, apoi un golf 3, 1,9 tdi 75 ps care ma scotea din minti ca avea demaraj de melc si ma ofticam ca-mi miros mainile a motorina de cate ori alimentam, scutura ca naiba pana se incalzea, era galagios...la 120 nu te intelegeai cu pasagerul (da, e o chestie de gusturi, mie imi place mirosul de benzina) si un golf 2 de 1,3 nz doua usi, inmatriculat in germania, care e tocmai cu motorul pe banc, urmeaza sa primeasca o alta axa cu came, injectoare de g40...sa-i zicem proiect de tuning in lucru. asa ca nu ai dreptate cand spui ca nu-s un iubitor de golf. :P nu sunt artist ca altii, sa ma intereseze aspectul exterior, ma refer la spoilere, jante si alte abziehbild-uri, doar daca aduc o imbunatatire efectiva a masinii, dar sunt perfectionist si masinile mele sunt intotdeauna perfecte dpvd tehnic (cel putin imi dau silinta, stiti cum e cu bugetul, timpul si procurarea pieselor).

vreau sa vad golfu 2 td, sau chiar golfu 3 tdi (75 ps) care ma "face". intr-adevar, la Vmax tdi sigur, ca merge 180 o stiu, dar la sprint pana la 100-130 (la viteza asta ma depaseste) am nasul in fata. hai nu ne mai certam pe tema asta, am ramas eu si un amic fara carnete dupa o astfel de cearta (de, eram la o bere si am iesit sa vedem adevarul). ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratzilor haideti sa o lasam moale cu treaba asta sau daca vreti haideti sa deschidem un topic separat Benzina vs. Diesel....oricum deluca consider ca gresesti in ceea ce spui...cum zicea si ambro, daca ai iubi intr-adevar golful l-ai iubi in orice motorizare s-ar afla...eu cel putin asa simt! Defectele care le dai tu la diesel sunt mai mult de cum suna, cum miroase, etc...eu zic ca daca incercam sa stabilim avantajele si dezavantajele fiecarui tip de motor (Otto si Diesel) ajungem la o egalitate prin compensare. Am inteles ca masina ta are 15 ani ...ei uite ca a mea are 21 de ani si tot nu are probleme la pornire sub 20 de grade si e diesel...nu conteza foarte mult...iti respect afinitatea ta pentru benzinar dar nu trebuie sa fi rautacios cand vorbesti de diesel. Am inteles ca ai condus TD...si tot de neclintit eshti...atunci eu zic ca doar daca vei detine unul iti vei da seama ca exista si lucruri bune la el.

Totusi...imi raspunde si mie cineva la intrebarea care a pornit toata aceasta disputa? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:scratch:

da, e cam off-topic... asa pot sa dau si eu o mie de exemple cu diesel care fac benzina, dar nu conteaza... si chiar asa, un mercedes s-klasee, s400 cdi de exemplu... este utilaj agricol?? :Driver:

in fine, fiecare cu parerile lui... dar n-am sa uit noptile in care faceam tot ce misca aproape, cu prietenul meu :P ford focus tddi, 1.8, 66kw :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( prietenul meu CU UN focus tddi

frate, faci pe politaiul normelor gramaticale, ortografice, ortoepice si de punctuatie?? am tastat si eu gresit, bine ca te iei de mine la fiecare post!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( Nu ma iau de tine asa cum tu nu scrii peste tot ca sa te afli in treaba. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mdea... pt. ce o mai fi notiunea de "FORUM"??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( anunt: cei ce se strica repede la stomac sa nu citeasca mai departe.

am achizitionat pt td-ul meu jante pe 15" :icon_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tocmai le-am "donat" de pe benzinarul meu, la ce cuplu are moare si cu jante de 13" dc il. "opintesti".

:) Apropo de Diesel, tin minte cum imprastia pietrisul pe o panta destul de abrupta ca sa te rastorni... la faza aia orice motor pe benzina mai bine ar fi ramas la baza dealului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU MA INTERESEAZA VITEZA.doi ani am adus masini din germania si crede-ma nu mai sunt disperat de viteza.am luat masina asta strict pt bucuresti.daca merge max 60/h cu jantele este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU MA INTERESEAZA VITEZA.doi ani am adus masini din germania si crede-ma nu mai sunt disperat de viteza.am luat masina asta strict pt bucuresti.daca merge max 60/h cu jantele este ok

am gtd 1,6 55kw si merg lejer la 150km/h. nu i-am dat mai mult. poate mergea poate nu mergea. asta a fost la intrare in brasov. a mers f ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca parerile sunt impartite. Pot sa dau si io cu parerea, am avut si io o masina(Audi 80 b3) care a suferit un transplant de motor din 1.8 benzina in 1.6 turbo diesel intecoler masina se comporta excelent dar avea si neajunsuri. schimbul s-a facut cu un buget minim s-a pastrat cutia, planetare, telescoape...cam tot ce s-a putut pastra de la "benzina". Am facut cam 80.000km fara interventii majore iar de un an jumate face altcineva km fara probleme.

Deci daca motorul actual este nerecuperabil(dpv al costurilor) dieselul este o varianta ce trebuie luata in considerare.

Acum tot diesel am 1.6d si sunt multumit(chiar mai multumit).

Decizia finala iti apartine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:eek: pai pt. transplant din benzina in diesel se poate pastra cutia?? eu stiam ca sunt cu totul alta chestie cutiile de diesel decat cele de benzina. se poate sa se pastreze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cutia de diesel difera de cea de benzina insa nu cred ca e o problema prea mare. Acum am pe diesel o cutie cu 5 trepte de pe un benzinar, am avut cutie cu 4 cea originala. Intradevar se simt ceva diferente cu cea de diesel nu aveam asa demarajul pe care il am acum si acum schimb mai des vitezele dar la viteza mare nu mai e asa turat motoru. Am pus de cutie de benzinar fiindca de diesel nu am gasit decat pete 100 euro iar cea de benzina a fost 1.5 mil si am primit si ceva garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!