Jump to content

Reglaj cantitate motorina injectata la relanti


OvYd3L
 Share

Postare recomandată

Maşina ta este PD. Ţi-am spus să citeşti ce scrie cu roşu acolo

These procedures do NOT apply to the PD engines, which use a completely different type of EGR system and for which there is no known modification. !

Deci astea sunt proceduri pentru nonPD şi într-adevăr am citit şi eu undeva că prin modificarea din canalul 1 poate îmbunătăţi pornirea, dar repet, la nonPD.

Dacă nu există alte cauze (defecţiuni, reglaje etc.) pentru pornirea grea la cald, atunci cred că cel mai indicat ar fi să faci o resoftare.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisem textul cu rosu. Dar la mine chiar dadea randament modificarea ch 1 pentru pornirea la cald... nu inteleg ce defectiuni ar putea produce , motorul mergea la fel si pe valoarea 3-4. Singura diferenta era ca imi fura cheia pornea instant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ne intelegem.

Pornirea la cald nu o poti face decat prin 2 metode,una ortodoxa si una m ai putin ortodoxa.

La PD eu unul nu am reusit pana acum modificarea cantitatii injectate cu vag/vdcs(de aici si mirarea mea de ieri).

Pt.o pornire usoara la cald prin soft adica....modificarea cantitatii injectate in mapa ecu nu o poti face decat prin rescriere ecu.

La edc15 cu pompa VEP(rotativa)iti permitea sa modifici cantitatea injectata.

Grupul vw a limitat accesul pe canale cu multi ani in urma mai ales la masinile euro 4.

Zi frumoasa.

Daca nu este corect ce a scris a nu se lua in considerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.. Dar la mine chiar dadea randament modificarea ch 1 pentru pornirea la cald... nu inteleg ce defectiuni ar putea produce , motorul mergea la fel si pe valoarea 3-4. Singura diferenta era ca imi fura cheia pornea instant.

Nu neapărat trebuie să se defecteze ceva, dar este bine când modifici ceva să ştii ce ai modificat pentru că rezolvi problema pornirii la cald, dar trebuie văzut şi comportamentul în mers. Neştiind ce s-a modificat (ţi-a spus şi Al Bundy  pe pagina anterioară că nu se modifică cantitatea) ar fi bine să faci nişte loguri comparative pe loc şi în mers pe canalele unde îţi arată avansul, durata injecţiei, cantităţile de motorină injectate. Dacă sunt aprox la fel  şi maşina merge bine nu cred să fie vreo problemă să laşi modificarea făcută.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisem textul cu rosu. Dar la mine chiar dadea randament modificarea ch 1 pentru pornirea la cald... nu inteleg ce defectiuni ar putea produce , motorul mergea la fel si pe valoarea 3-4. Singura diferenta era ca imi fura cheia pornea instant.

LAsa-l asa, cum iti porneste bine la cald.

La PD eu unul nu am reusit pana acum modificarea cantitatii injectate cu vag/vdcs(de aici si mirarea mea de ieri).

 

LA cele pana in 2007 se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ?? dar..nu pe canalul 1 banuiesc si nu cu vag/vdcs.

La unele pana in 2002 a mai mers,dupa 2003 odata cu introducerea euro 4 nu am reusit.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la pornirea la cald la o masina fara defectiuni...am auzit si o alta opinie.

 

La cald demarorul nu reuseste sa invarta motorul cu o anumita turatie limita de la care ECU comanda injectia motorinei in cilindrii.

Oficial se schimba demarorul, workaround - se rescrie ECU si se modifica in jos limita de la care se injecteaza motorina in cilindrii.

Ultima solutie nu este acceptata de fabrica pentru ca se considera ca se pot defecta alte subansambluri ale motorului daca functionarea incepe de la o turatie mai mica de pornire.

 

Cred ca cei de la VW se gadesc la inertia maselor din motor si a volantei in cazul unei porniri bruste si ca probabil ar fi afectat in timp, n-am aprofundat insa discutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy

A mea e 2006 si dupa cum se vede in imaginea de mai jos , canalul 01 este indisponibil,cel putin cu codul de acces 12233

post-74110-0-29125400-1396621046_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine merge maine voi revenii cu o poza :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze pentru intarziere.. revin cu filmulet :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantiutatea injectata e mult prea mare (11.8mg/str) Vezi daca ai aceeasi cantitate si la Meas.Block la grupul 1.Scoate fum negru la pornire?

Pentru pornirea grea verifica: avans la grup 4,temperaturi antigel si motorina la grup 7,atat la cald cat si la rece dimineata inaine sa pornesti


In loc de 0 pune 32768 si vezi daca valoarea scade.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit sa inteleg ca la g4 din 2000 pot modifica valorile de pe ch1 codul fiind 12233? Car ar trebuii sa fie cantitatea injectata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca nu ma pricep deloc cu vag com-ul (decat cateva activari in centrala electrica) ... voi mai face un filmulet si ma voi plimba prin toate canalele atat la meas blocks cat si la adaptation incat voi sa-mi ziceti ce modific...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit sa inteleg ca la g4 din 2000 pot modifica valorile de pe ch1 codul fiind 12233? Car ar trebuii sa fie cantitatea injectata?

NU se poate la G4.

 

In loc de 0 pune 32768 si vezi daca valoarea scade.

Nu poate, deoarece accepta o valoare pana la 300.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. Dar o cantitate injectata mai mare nu ai va inbunatati pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe canalul 1 din adaptari dupa ce introduceti codul de accees 12233 se poate modifica cantitatea injectata de motorina la pornire (rece si calda). Intradevar nu merge pe toate dar motoarele PD din 2004- 2007 merg. Si pe unele mai noi. Nu se recomanda o valoare mai mare de 3. 1 maxim 2 este suficient, daca tot mai sunt probleme verificati/ curatati electromotorul, bateria si legatura la masa intre motor si caroserie ( eu am gasito oxidata si incinsa ). Daca mariti si mai mult valoarea o sa porneasca usor la um moment dat dar o sa scoata fum la pornire si se cam sdruncina rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o am pe 5 si nu se zdruncina si porneste foarte frumos, fum nu prea am vazut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut pe 9 cand am cumparat masina si se zdruncina cam tare cateodata, pornea brutal si fum scotea in general cand era rece (mai ales la temperaturi scazute). Probabil si pt ca a mea este de 2.0 BKD, insa eu am pus si 15, 20, 50, 100, 150,...300, cu cat puneam mai mare valoarea cu atat pornea mai usor pana la un momet dat cand parca se ineca, se cunostea ca ii da motorina multa si scotea fum la pornire. Acum o am pe 2 si sunt multumit cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Buna tuturor,

Sper ca intrebarea mea a fost corect incadrata la acest topic, altfel, cu scuzele de rigoare, rog moderatorul sa o schimbe . 

Am valorile de mai jos, masurate la relanti, la un VW Jetta 1.9 tdi, motor BXE.

Considerati ca sunt aceste valori in parametrii corespunzatori?

Multumesc pentru raspuns,

 

               Adresa 01: Motor  (03G 906 021 KH)

17:08:21 Grup 013: Reglaj ralantiLin (diferenþe cantitate)
  -0.19 mg/cursa  DiferenþãCantit. cil. 1
  0.21 mg/cursa  DiferenþãCantit. cil. 2
  -0.05 mg/cursa  DiferenþãCantit. cil. 3
  0.02 mg/cursa  DiferenþãCantit. cil. 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adresa 01: Motor  (03G 906 021 KH)

17:08:27 Grup 013: Reglaj ralantiLin (diferenþe cantitate)
  -0.16 mg/cursa  DiferenþãCantit. cil. 1
  0.21 mg/cursa  DiferenþãCantit. cil. 2
  -0.05 mg/cursa  DiferenþãCantit. cil. 3
  0.00 mg/cursa  DiferenþãCantit. cil. 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adresa 01: Motor  (03G 906 021 KH)

17:12:06 Grup 013: Reglaj ralantiLin (diferenþe cantitate)
  -0.02 mg/cursa  DiferenþãCantit. cil. 1
  0.07 mg/cursa  DiferenþãCantit. cil. 2
  -0.09 mg/cursa  DiferenþãCantit. cil. 3
  0.07 mg/cursa  DiferenþãCantit. cil. 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut

Detin si eu un golf 5 1.9 bls si am urmatoare eroare ,stiti cumva ce este ? Imi scrie in vcds Cantitate Injectie defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!