Jump to content

Reglaj cantitate motorina injectata la relanti


OvYd3L
 Share

Postare recomandată

Buna ziua! In urma cautarilor pe forum pentru problema cu pornirea grea la cald. Am gasit o adaptare cu vagcom care rezolva problema pornirii la cald. La CH 01 in ENGINE la ADAPTION eu aveam setata valoarea 0 ci nu asa cum scrie in adaptarea gasita pe forum : "valoarea de baza este 2.5 - 9 mg/h".. Sau sa inteleg ca  0 ar fi valoarea pentru 2.5 - 9 mg/h?. In orice caz am observat ca daca maresc la 3 4 sau chiar 5 de la valoarea 0. Masina porneste din ce in ce mai repede... Intrebarea mea este daca pun o valoare mare consuma masina mai mult? Are vreun efect negativ aceasta adaptare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ai putut sa faci adaptare pe canal fara un cod de acces??

Poti sa ne dai mai multe amanunte despre masina?

De ex.an/pd sau nu/edc 15 sau 16/etc.

Zi frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este in descriere golf 5 1.9 tdi din 2005 am folosit codul de access, altfel nu merge. Avea probleme mari cu pornirea la cald si am schimbat din 0 in 3 si masina porneste foarte usor. Intrebarea mea era daca afecteaza in vreun fel? consum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar referitor la turatia la relanti ca tot suntem la Adaptari, m-am logat cu codul de access pe canalul 2 : turatia de relanti - Valoarea din fabricatie este 32768 , dar la mine arata Stored value 8192 si nu ma lasa sa modific decat in 8191 sau 8193, ce are???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai edc 16 atunci ,conform datelor din VCDS cantitatea injectata trebuie sa fie :001,2,Injection Quantity,,Specification (Idle): 3.0...9.0 mg/Str.\nSpecification (Full Load): 50.0...60.0 mg/Str.

Deci la relanti,la cald in Engine, Meas. Blocks-08 la grupul 001 Injection Quantity trebuie sa fie in jur de 5-6.


Ce cod de acces ai folosit si unde l-ai pus? La Login-11 sau la Security Acces-16 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa treci inapoi valoare din canalul 1 pe 0 si apoi incearca sa modifici si relantiul.

Ce edc ai pe masina 15/16??

Tot nu inteleg ce cod de acces ai folosit si unde,pt.a ti da drumul la adaptari?

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul l-am bagat la security 12233, nu stiu ce edc am. cum vad de care am? Am incercat sa trec pe 0 la Ch01 si apoi la ch02 tot 8192 am in loc de 32768 si nu ma lasa sa modific decat  +-1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca nu inteleg -/+ la valoarea de 8192 ??

poti modifica doar in 8191/8193.??

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E EDC 15. La EDC 16 doar  valoarea la relanti (canal 06) se poate modifica cu VCDS-ul si arata asa:

post-74110-0-36408500-1396526740_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o imagine cu valoarea din VCDS unde vrei sa modifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa spun incearca pe canalul 06 cum a spus Excalade sau pe 05 chiar daca e edc 15.

Masina e cumva cu soft pe ea ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are soft, sau cel putin nu stiu eu sa aiba..o sa mai cobor sa mai pun o data vag-ul pe ea, partea interesanta e ca am vazut mai era setata valoarea 8192 si pe alte canale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca e o setare de baza ca si 32768.

La masinile mai noi cu edc 16 valoarea de baza e ca in poza lui Excalade compusa din 3 cifre(ca si pe modelele vag mai vechi).

Esti sigur ca valoare era compusa din 4 cifre si nu din 3??

Partea interesanta e ca vw la masinile cu euro 4,a limitat accesul pe canale(si tu totusi ai intrat/logat pe ele) si mai ales pe cele cu modificarea cantitatii injectate.

Reglarea relantiului e libera si pe edc 16 dar...atat.

Uitasem sa te intreb,odata cu modif.valorii in canalul 01 sa modificat intradevar si cantitatea injectata(o poti cite cu vag-ul)?

De ex daca cu valoarea 0 ai o cantitate de 4 mg,odata cu modific.valorii in 2/3 sa modificat si valoarea de 4 mg??

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu s-a modificat nimic tot in jur de 4 mg oscila, dar ciudat era ca imi pornea mai usor...Codul 12233 mi-l accepta in security access, si multumita lui EEXCALADE am aflat ca de fapt reglarea relantiului nu se face ca in procedura gasita pe net  in ch 02 ci in ch 06 exact ca in poza lui, iar 830 reprezinta rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea injectata ar trebui sa o poti modifica de la canalul 01.Dar dupa cum se poate vedea in imaginile de mai jos,la EDC 16 cu codul 12233,nu se poate modifica.

post-74110-0-07735600-1396541660_thumb.j

post-74110-0-11850500-1396541664_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti sigur ca este in ch 1 cant de motorina injectata la mine merge sa modific cu 12233

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu ne intelegem.

Daca te poti loga si mai ales daca cantitatea se modifica atunci valoarea de 4 mg ar trebui sa fie mai mica sau mai mare.

Cu pornirea la cald..ce sa zic,dar daca tu spui ca sa inbunatatit e spre binele tau.

De aceia eu spuneam ca esti caz fericit daca ai reusit sa faci adaptari pe canale.

Seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum sa-ti explic, dar logandu-ma cu codul in security access si apoi schimband din 0 in ch 01 cat era predefinit in 3 spre exemplu. mi-a mers...mi-a salvat codarea... Dar la meas blocks am impresia ca nu se modifica nimic tot oscileaza in jur de 4 mg, cat avea si cu 0, iar eu daca acum pun acum vagul pe masina si bag codul, la adaptation pe ch 01 am setata valoarea 3 aleasa de mine..Nu stiu ma depaseste. Inca sunt la inceput cu vag-ul

Modificat de OvYd3L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la edc 16 pana in 2007 se poate modifica parametrul de pe ch 1, dar nu este cantitaea injectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci pe ce ch gasesc cantitatea injectata? Si ce-i pe ch1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off pai la mine de ex ch 6 este pentru turatie relanti iar pe ross-tech este pe canalul 2.. gasesc si eu pe undeva o legenda exacta a canalelor pentru tipul meu de edc? Sa-mi arate exact pentru ce e fiecare canal? Sunt bulversat rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU gasesti, decat ceea ce iti spune interfata.

 

ATENTIE la ce modifici pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat acum inapoi de pe ch 1 valoarea in default 0 cat o aveam si inainte de a seta 3.. pe mine ma interesa cel mai mult adaptarea pornirii la cald. Atat! caci am auzit ca se poate :( si nu ma refer din soft .. ma refer din vagcom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!