Jump to content

Problema electrica polo 1.4 16V


alladdin205
 Share

Postare recomandată

Buna ziua!
Am un prieten cu un POLO 1.4 16V din 2000 cu motor AUA, cu problema dubioasa. In frana de motor se aprinde martorul de motor si nu se mai tureaza si motorul merge intrerupt.
Am verificat cablajul pana la calculator si nu am gasit probleme. Am observat ca atunci cand apare problema licare si lampile de la numar.
Am verificat toate masele, mufele si nu am gasit probleme. De fiecare data da erori aleatorii.
Am inlocuit:
- fise;
- bujii;
- pompa de alimentare;
- clapeta de acceleratie;
- bobina de inductie;
- EGR cu tot cu garnituri.
Am sters erorile si tot la fel face. Nu mai am nici o idee. Nu inteleg de ce se intampla doar in frana de motor.

Mai jos sunt erorile aparute la scanare.

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
            P0300 - 35-10 -  - Intermittent
16685 - Cylinder 1
            P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16687 - Cylinder 3
            P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16688 - Cylinder 4
            P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16785 - EGR System
            P0401 - 35-10 - Insufficient Flow - Intermittent
16885 - Vehicle Speed Sensor
            P0501 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
17912 - Intake Air System
            P1504 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent
17580 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Signal too Low
            P1172 - 35-10 -  - Intermittent
17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187)
            P1544 - 35-10 - Signal too Large - Intermittent


Uneori VSS nu mai apare in scimb apare diferenta de presiune pe admisie.
Am verificat toate furtunel si nu scapa presiune, in schimb am un furtun cu un fel de preincalzitor pe el,intra in admisia de aer, care este moale. Exista posibilitatea sa fie el vinovat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca numai in frana de motor face, atunci verifica daca injectoarele inchid bine. In frana de motor , ECU taie injectia, deci nu mai da impuls la injectoare sa se deschida, dar scanteia ramane activa pe toti cilindrii. Ma gandesc ca un injector scapa benzina si face explozie si de aici si problemele aparute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai readaptat egr si clapeta ? Sunt interesat de subiect, si la mine mai da cateodata "multiple missfire" dar numai dimineata la prima cheie cu toate ca am inlocuit toata aprinderea.

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am readaptat si EGR si clapeta. Am scos firul de la MAP sa vad cum se comporta. Problema e aleatorie. Nu apare mereu cand e in frana de motor.
MA duc sa verific injectoarele si compresia, dupa ce o verific in mers cu furtunul respectiv schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o problema asemanatoare pe un polo 1.0 cod motor AUC, era murdara senzorul de turatie, mergea intrerupt si tremura motorul, si nu tragea bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal ca, cureaua de distributie (cea mare) sa fie mai slaba inspre partea din fata(spre faruri)?
In partea cealalta e intinsa bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am..schimbat.si.injectoarele.si.tot.la.fel.face.

Ma.uit.la.distributie.si.daca.nu.e.nici.aia.cred.ca.e.din.ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am.reasezat.distributia.si.tot.la.fel.


Ma.mai.poate.ajuta.cineva.cu.vreo.idee?

 

17912 - Intake Air System
            P1504 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent

 

Asta.e.eroarea.ce.apare.imediat.cu.problemele.

La.admisie,am.schimbat.toate.furtunele...sa.fie.admisia.sparta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am patit la golf 4, 1,4 16v  dar alt cod motor,am blindat egr-ul a tras masina bine,a disparut codul de eroare,a aparut un alt cod referitor la debitul de gaze ,dar masina mergea bine dupa aceea ,se simtea la tras   am luat un egr second hand,dupa 2 luni a revenit problema,am comandat un pierburg  nou nout si de atunci este peste un an numai sunt probleme

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am.schimbat.si.eu.EGR-ul.cu.unul.de.pe.o.masina.fara.eroare,dar.tot.la.fel.face?

E.de.belea.masina.asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am.reasezat.distributia.si.tot.la.fel.

Ma.mai.poate.ajuta.cineva.cu.vreo.idee?

 

17912 - Intake Air System

            P1504 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent

 

Asta.e.eroarea.ce.apare.imediat.cu.problemele.

La.admisie,am.schimbat.toate.furtunele...sa.fie.admisia.sparta?

E cam greu de crezut sa se fi spart galeria de admisie, chiar daca e din plastic. Poate o fi vreo garnitura de la clapeta, sau chiar de la galeria de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica garnituri pe la clapeta de admisie si egr, furtunul de la servo-frana si cel de la canistra cu carbon

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am.verificat.toate.garniturile.si.vacuumurile.

Masina.tot.la.fel.se.comporta.

Nu.mai.am.ce.sa.inlocuiesc.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna! Sunt membru nou pe forum si posesoare al unui POLO 6N 2001 motor 14. MPI 60 CP. Recent am tot avut mici si posibil mari probleme cu al meu Polo. Le voi enumera pe rand, in orinea aparitiei lor:

 

1. De un an si ceva am martorul Check engine in bord. Il sterg. Apare inapoi dupa cativa km. Pe diagnoza zice:

 

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
        P0441 - 35-00 -  -
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High  
        P0118 - 35-10 -  -  - Intermittent

 

Am fost de cateva ori la service-uri (diferite) si am auzit pareri de genul : sonda lambda, noxe, carburant prost, bujii si ultima varianta a fost canistra de carbon. Am mers cu el asa de cand a aparut prima oara si nu au fost probleme de nici un fel.

As vrea totusi sa aflu sursa si sa am si eu bordul "liber".

 

2. Dupa ce am schimbat sabotii si cablurile de frana si am facut ITP-ul, avea o bataie pe spate care a disparut dupa cativa km. Cand am fost la service nu se mai auzea. Dupa ce am plecat a inceput din nou si am zis sa mai las asa sa vad daca persista. A trecut. Nu stiu daca are legatura cu ce voi spune acum, dar am zis sa trec aici toate schimbarile sesizate. In ziua in care am fost la service am folosit clima si la putin timp dupa s-a aprins martorul EPC in bord. Daca il sterg, reapare imediat. Nu am logul salvat momentan de la eroarea aia, dar era ceva de genul "barometric sensor - signal too high". O sa revin cu logul daca e necesar.

 

3. A treia problema e ca la 3 zile de la aprinderea EPC-ului, eram in masina, la relanti, de circa 20 de minute si se aprinde martorul pt temperatura apei si observ ca acul termostatului era la 110 grade. Am oprit motorul si am lasat sa se raceasca cam o ora. Am mers foarte putin cu ea de atunci. Cat sa ma deplasez de la locul unde ma aflam atunci pana acasa. 2-3 km. Mentionez ca am apa combinata cu antigel si nivelul e un pic peste maxim. Am lasat masina nepornita vreo zi - doua si cand i-am dat cheie pt un test, aveam capota ridicata, in afara de zgomotul motorului mi se pare ca se mai aude un ticait. Cineva mi-a spus ca ar fi de la canistra de carbon. Am citit despre tot felul de posibilitati pe forum, dar am vrut sa postez si eu problema mea... Poate ma poate ajuta careva. :)

 

Pana sa incep a cheltui bani prin service-uri pe "posibile" probleme, as vrea sa intreb daca ma poate ajuta cineva cu alte pareri sau daca ati avut experiente similare...? De la ce e EPC-ul ala care se tot aprinde imediat dupa stergere si de ce am avut 110 grade la apa la relanti si de ce se aude ticaitul ala? Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri!

Modificat de PoloMRA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2

1) "Evap Emision" - canistra de carbon sau electrovalva infuntata - verificare, curatare sau inlocuire

2) "G62" - senzorul de temperatura lichid racire mort - inlocuire

3) "Barometric Sensor" - senzorul MAP murdar sau defect. - verificare, curatare sau inlocuire

4) Bataia de la puntea spate trebuie verificata in service, poate avea multe cauze, ticaitul de la motor e normal - asa face electrovalva canistrei de carbon, EPC-ul semnalizeaza o problema exclusiv electrica, probabil are legatura cu G62 care e impuscat.Apa iti sta la 110 grade deoarece ai termostatul blocat pe inchis sau flansa de prindere rupta ( am patit-o si eu). Ia si schimba tot sistemul de flansa+termostat ca sunt varza, au 14 ani vechime.

La atatea belele eu as apela la un service serios si nu la diversi carpaci-ucenici cu pretentii de mecanici. Iti recomand Coso Garaj din Miroslava - nu le fac reclama dar astia macar stiu pe ce lume traiesc chiar daca dureaza cam mult pana cand te programeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri! Ai dreptate la partea cu multi carpari-ucenici... foarte greu gasesti un mecanic si serios si politicos si care sa nu te repezeasca sa scape cat mai repede de tine... Ii stiu pe la cei de la Coso. Am fost la ei sa verific masina inainte de a o cumpara si sunt foarte ok.

Merci inca o data! Voi reveni cu updateuri.

Modificat de PoloMRA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul map nu are probleme aproape niciodata, el da eroare de obicei din cauza la aerul fals ce ajunge in admisie, de data asta aerul in surplus intra pe la electrovalva de la canistra cu carbon (EVAP) fiindca aceasta e blocata pe deschis sau nu mai inchide cum trebuie, asa se defecteaza ele sau se blocheaza de la parful ce ajunge in ele, eu am reusit sa o curat pe a mea si i-am montat un filtru mic de benzina transparent si nu mai ajunge deloc praf in electrovalva, inainte in cateva luni se putea observa praful din ea mai ales la curatare sau diferenta de dupa, in alte cazuri nu am reusit pprin curatare aceasta nu mai inchidea deloc si a fost nevoie de inlocuire

 

senzorul de temp. trebuie inlocuit si el

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2

Map-ul mai crapa si el cateodata, mai ales din cauza varstei, dar in cazul lui cred ca e imbacsit cu mizerie. Se curata cu spray de curatat clapeta si carburatoarele.

Nu stiu pe unde iti intra praful ala in electrovalva de la canistra de carbon, deoarece nu are legatura cu atmosfera inconjuratoare ci preia gazele emanate de benzina din rezervor si le filtreaza direct prin acea canistra cu carbon. Poate aceasta din urma incepe sa se degradeze si-ti trimite particole din acel carbon sau mai stiu eu ce material filtrant in electrovalva. Oricum buna ideea cu filtrul pus inaintea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canistra are defapt carbune in ea care poate genera praf, si da are legatura cu exteriorul

 

principiul de functionare e pe baza proprietatii carbunelui de a actiona ca un burete, cand rezervorul emana gaze acestea iasa in atmosfera ca sa nu se umfle rezervorul prin canistra unde raman vapori de benzina, aerul fiind filtrat, apoi cand motorul functioneaza in regim de relanti sau de sarcina partiala constanta deschiderea supapei variaza pana la 100% din ce am vazut pe VCDS in mers, practic motorul aspira aer fara vapori din exterior prin canistra de unde extrage vapori de benzina captivi din carbune

 

acest principiu nu e e unul secret, se gaseste si pe net o groza de documentatii, dar la VAG e specific

 

o singura persoana am auzit ca a avut probleme de la MAP in rest la eroarea asta e vorba de aer fals

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spray de curatat contacte e bun? Am unul de asta in masina..

Modificat de PoloMRA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Multumesc pentru raspunsuri!

Revin cu update-uri:

 

Am fost la service azi si le-am explicat ce vreau sa verifice etc. Au facut din nou diagnoza, aceleasi erori. Sterse, resetat, apar inapoi imediat.

- Senzorul de temperatura cica e posibil sa fie defect (dar nu e impuscat) pt ca in bord mie acul imi sta la 90 de grade, iar pe calculator arata 78 grade. Nu aveau unul bun de test azi, vedem maine. Uneori acul ii coboara brusc de tot si apoi revine la 90 grade. 

 

Ventilatorul porneste; flansa de prindere nu e rupta; termostatul functioneaza cum trebuie, desi nu l-au scos sa il testeze, a urmarit cum se incalzesc doua furtunase (nu mai retin exact denumirea lor) si daca ventilatorul porneste si a fost ok. Atunci cand am avut apa la 110 grade (dupa cum mi-a aratat bordul) a fost prima si singura data cand am patit-o, nu fierbea apa, nu a scos nici o picatura pe dianafara. Daca s-ar fi blocat termostatul be inchis, ar fi insemnat sa fiarba si sa scoata apa. Mecanicul a spus ca e posibil sa fie doar o eroare de bord, desi se aprinsese marotul de temeratura, acul era la 11 si piuia...

 

- Nu a mai ajuns timpul sa verifice si clapeta de admisie sa vada daca intra aer fals si praf. O sa vedem maine.

 

- Si pe partea electrica, au verificat senzorul barometric si nu dadea valorile care trebuiau cand motorul era pornit si cand acceleram; erau ok cand era pus numai contactul. Am comandat un senzor nou sa vedem daca schimba cu ceva si daca e de la el problema. Deci va urma...

 

 

O chestie observata azi, poate ajuta, in mers, venind de la service, motorul la un moment dat s-a bruscat, ca atunci cand schimbi intr-o viteza superioara si dai drumul brusc la ambreiaj. Si am observat ca atunci a disparut EPC-ul, la miscarea aia. A reaparut insa dupa cca. un minut sau doua. Am incercat sa reproduc faza dand drumul la ambreiaj brusc sa vad daca dispare iar, dar nimic...

 

Sper ca nu am omis nimic. Poate aflam maine verdictul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da pentru ca inmoaie bine mizeria, eu apoi i-am bagat jet de apa cu furtunul de la dus si cu o sursa alimentam intermitent sa deschida sa arunce mizeria afara

 

pe partea de intrare se vede un plastic alb care e defapt un ventil ce se poate regla, la mine e tot alb de cand am pus filtru de benzina pe traseul de intrare, nu umbla la reglaj decat in cazul in care dupa curatare nu inchide supapa trecerea aerului, chestia e ca trebuie sa ai grija ca acel ventil poate reduce debitul de aer pe deschis si apoi tot vei primi eroare

 

senzorul de temperatura e defect 100% - schimba serviceul

 

acul nu tre sa treaca de 90 de grade, ai grija ca distrugi motorul, schimba termostatu verifica mai bine sistemul de ventilatie la motor - schimba serviceul

 

senzorul barometric nu indica corect la relanti fiindca primeste aer fals

 

cauta oameni competenti, asculta sfaturile de pe forum ca tu platesti pagubele nu mecanicosii

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2

Sunt de acord cu Sergiu, schimba urgent mecanicii ca sunt niste carpaci.Daca stai mult cu apa la 110 grade te asteapta un schimb de garnitura de chiulasa. ...Nu inteleg cum naiba au verificat aia map-ul cu motorul oprit...pfff...

G62 are 2 circuite separate, unul pt ecu si unul pt ceasurile din bord, fara nici o legatura intre ele. Degeaba iti arata ok in bord cand la ecu pleaca informatii aiurea. G 62 e bun sau rau niciodata varianta de mijloc, iar dupa ce ai povestit tu, e busit sigur.

Sergiu, la faza cu degajarea suprapresiunii din rezervor sa stii ca este o valva speciala care se ocupa de asta si nu cea de la canistra de vapori.

Da-mi te rog un link de unde ma pot documenta mai bine in legatura cu aceasta canistra de carbon.

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de Coso garaj, mai stii vreun service bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!