Jump to content

Probleme cutie viteza Polo 6N & 6N2


tudosie
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Am un polo 6n2 si de dimineata la plecare am observat ca in loc sa imi intre in a 2-a mi-a intrat in a 4-a .Dau sa schimb in alta viteza nimic oriunde bag in sus imi intra in a 3-a si o oriunde in jos bag in a 4-a.La pornire mi-a intrat in prima viteza dar apoi numai.Cu 6 ore in urma a fost ultimul test si masina a mers excelent.Mentionez ca in ultima vreme puteam sa o scot din orice viteza fara sa mai apas ambreiajul.Ulei am verificat acum vrei 5 luni era .nu am lovit-o nu nimic ce ar putea fi.Costurile de reparatie ar fi mari? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că mai curând problema este la timonerie şi/sau suporţi motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este   de la sincroane .eu am schimbat ceva sincroane la o cutie si e 350 ron manopera +100 ron bucata sincron si daca imi aduc aminte bine parca 100 ron ulei cutie REPSOL .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 /

post-100119-0-86824800-1396618023_thumb.

Modificat de tudosie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit buba.tija de plastic de se vede in poza jos unde se imbina prin clipsare este putin corodata si din cauza asta sare si de aici este buba.stie cineva cum se numeste se poate cumpara sau doar la mana a 2-a ?intr-un final o sa o strang mai bn cu o sarma.

Modificat de tudosie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În mod normal nu ar trebui să stea fixată cu sîrmă. Având cod separat (vezi elementul 59) îl găseşti precis la reprezentanţă, dar s-ar putea să fie cam scump. Uite că la o căutare după cod am găsit aici ceva aftermarket. Topran sunt destul de buni la chestii din astea din plastic (dacă vrei să cauţi pe net bagi pe google codul din tabel fără spaţii între caractere).

Ţi-am mai ataşat ceva documentaţie dacă demontezi mai mult pe acolo (ar fi bine să faci semne dacă sunt şuruburi montate în găuri alungite pt că nu cred că o să găseşti lera aia de reglaj pe undeva).

Din ce văd din poză cam ai vaselină împrăştiată pe selector, deduc faptul că burduful ăla micuţ de deasupra (67) este spart şi a ieşit vaselina din el. Am văzut că şi la mine s-a întâmplat asta şi până-l schimb am mai băgat nişte vaselină acolo. Nu ştiam eu de ce aud un zgomot când schimbam vitezele (ceva parcă nu aluneca cum trebuie). Deci vezi care-i treaba şi dacă este ciupit schimbă-l că nu este scump.

Mai văd o picătură de ulei pe şurubelul ăla, semn că pierzi ceva ulei pe la simeringul unde intră tija selectorului în cutie. Ar fi bine să verifici uleiul din cutie dacă este la nivel. S-ar putea să nu ai pierderi semnificative, dar este bine de verificat şi dacă mai intră în cutie peste 100 ml ulei ar fi bine să te gândeşti să-l schimbi. Nu este scump până în 30 lei numai că este puţin dificil de schimbat şi dacă nu este montat corect în scurt timp iar începe să curgă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult de ajutor .poza de la nu e de la mine ,am gasit-o pe net.la mn e dezastru curge semeringul curge burduful ala si acum mai nou sare si ala probabil s-a corodat din cauza uleiului.Nu gaseam piesa nici unde asa ca mersi de ajutor.Din cate am observat piesa din plastic are acelasi sistem si sus.Deci daca o cumpar ar trebui sa fie simplu,decuplez si sus si jos ,introduc noua piesa schimb burdufu si semeringul si ar trebui sa fie totul ok.Momentan am improvitat ceva si sta fix.Insa nu vreau sa am surprize pe viitor si o sa il schimb.Mersi mult de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da nu este complicat, numai că simeringul ăla este cam greu de scos (are o întăritură metalică sub plastic şi nu prea ai de ce să tragi pt că se rupe plasticul, parcă am reuşit cu o şurubelniţă foarte subţire şi bine ascuţită ), iar apoi la băgare trebuie atenţie mare să intre perfect, dacă intră puţin strâmb după un timp iar curge, al meu văd că are vreo 2 ani şi încă nu curge. Neapărat protejată tija cu bandă izolieră.

http://workshop-manuals.com/volkswagen/polo-mk3/power_transmission/5-speed_manual_gearbox_085/final_drive_differential_differential_lock/renewing_selector_shaft_seal_with_gearbox_in_situ/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult de ajutor.Tocmai ce imi schimb distributie saptamana viitoare si am manopera gratuia .Asa ca o sa bag si semeringul asta sa mi-l faca banuiesc ca nu e cine stie ce pret.si eventual poate pot comanda si piesa aia din plastic.Crezi ca magazinele de piese auto il pot aduce la comandata aftefmarket bineinteles?Se gaseste sau e vro raritate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simeringul este până în 30 lei pe original, aftermarket până în 20. Eu zic să pui original. Magazinele de piese tocmai cu asta se ocupă, piese aftermaket, dar pot aduce şi pe original, dar unele din ele pot fi mai scumpe decât la reprezentanţă. Şi este bine să ai codurile la tine pt că unii se descurcă greu cu codurile astea şi dacă au codul original găsesc mai uşor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Marlboro_mircea

salut, am si eu o problema....s-a stricat cutia de viteze la polo-ul meu (2001 6n2 1.6 16v 125cp), am nevoie de alta cutie si nu gasesc nicaieri....ce cutie de la vw s-ar potrivi pe modelul precizat mai sus sau daca stiti vreo cutie pentru gti va rog sa ma anuntati. Precizez ca sunt nou pe forum si nu am mai folosit nici un fel de forumuri. Daca se poate sa-mi raspundeti la problema cu un mail la marlboro_mircea@yahoo.com. Cine ma ajuta sa stie ca nu raman dator. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am si eu o problema cu o cutie de vw polo 6n2 motor 1.0 ALD si as dori sa va intreb daca aveti idee ce compatibilitati exista pentru aceasta cutie intre autoturisme,diferente de marca,model.Am citit in anunturile de la dezmembrari ca se potriveste de la Skoda Fabia sau Seat Ibiza sau daca pot cauta de la alta motorizare,1.2 spre exemplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu îţi spun ce cutii s-au montat pe motorizarea ALD

-Seat Arosa, VW Polo: DXD, ESY, FFE (cutii tip 0857), FDY, FFD (cutii tip 0856)

-VW Lupo: DKG, DXD, ESY, FFE (cutii tip 0857)

- Seat Ibiza (1999-2001), Seat Cordoba 1999: DXB, EQV, FFC (cutii tip 0856)

Nu este exclus să se potrivească şi altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observ totusi ca aveti ceva informatii referitoare la acest subiect,cutia mea are o problema ce consta intr-un sunet ca si cum ar atinge ceva,am fost astazi la service,au demontat-o si au spus ca rulmentii sunt praf,intr-adeavar am observat si eu ca au joc si axul principal,are joc in toate directiile,in afara de acel zgomot ce se auzea doar in momentul in care autotursimul era in sarcina,alte probleme nu s-au prezentat,sunteti de parere ca as putea sa o repar sau ar fi cazul sa o schimb?

Modificat de boobo94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă pinioanele şi sincroanele nu prezintă urme de uzură nu cred că ar fi aşa scump să schimbi rulmenţii (nu sunt la curent cu preţurile acestora), numai că cine îi schimbă să se priceapă şi să aibă sculele necesare (dacă nu găseşti asemenea mecanic, mai bine cumperi alta-vezi să fie cu garanţie)

 

Ia citeşte puţin pe aici

http://vwforum.ro/topic/68668-zgomot-la-o-anumita-viteza/?p=2329098

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marlboro_mircea

am si eu nevoie de o cutie de viteze de polo din 2001 1.6 16v 125cp.....am inteles ca se potriveste si de pe motorul de 1.4 16v 101cp........ma poate ajuta cineva cu o indrumare, numar de telefon, site etc. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe a mea am reparat-o,am cautat o cutie la un pret decent si nici-un rezultat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, am si eu o problema la un VW Polo 9N3, 1,9 TDI din 2007, agata rau treapta a 3-a daca ma grabesc la schimbarea treptelor, sunetul este identic cu incercarea de a schimba fara sa debreiz, daca fac pauza din a 2-a in a 3-a nu agata, la alta treapta nu am probleme.

Cineva mi-a spus ca ar putea fi de la cablurile de la schimbator insa cred ca ar fi trebuit sa agate si in treptele 1 si 5 ca sunt tot catre inainte la schimbare,

probabil ca un sincron e problema.

 

Astept pareri.  Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

   Problema mea cred ca e de la un reglaj de timonerie :toate vitezele merg fara problema, dar trebuie apasat ca sa intre.

 cineva imi zisese ca la schimbator sunt niste surubele care trebuie stranse .  stie cineva ceva legat de subiect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!