Jump to content

Spuma in vasul de expansiune


MarianOnline
 Share

Postare recomandată

Ca fiecare om cand se plictiseste acasa merge prin oras la o plimbare cu masina sa mai arunce cate o privire dupa o caprioara una alta :)). Aseara am iesit la o tura dupa ce am ajuns acasa, am bagat masina in garaj si am deschis capota sa o sterg de praf pe acolo si m-am uitat la vas era maro (ceva gen culoarea ruginei) si avea un pic de spuma.

 

Desigur azi dim am mers din servis in servis si am intrebat. Desigur fiecare mecanic iti zice alceva si nu stii pe cine sa crezi. Dupa ei ar trebui sa schimb pana la ultimul surup sau mai bine iti iei alta :)))

 

Primul mecanic: Ai avut mizerie pe instalatie si acum ti-o da in vas

 

2. pe la garnitura de la termoflot iti baga un pic de ulei (De cand am facut schimbul si am 7.000 km deja nu mi-a papat deloc tot acolo e)

 

3. ai pus apa apa in vas si ti-a facut rugina pe instalatie

 

4. garnitura de chiulasa (precizez ca am avut garnitura de chiulasa fisurata si imi dadea tot din vas pe vacuare ziceai ca am robinet in spate, desi atunci nu aveam spuma in vas dar imi facea presiune) 

 

5. Cel mai prost mecanic posibil ca am ras de el cand mi-a zis "Nu e bun uleiul pentru motorul asta" desi pun castrol ! :)))

 

6. Turbina e pe gata (desi turbina am schimbato acum 2 sapt )

 

Astept un raspuns 

Modificat de MarianOnline
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este ulei in vas? uleiul se ridica la suprafata.

daca nu, 2,4,5,6 nu au treaba.

cand ai schimbat antigelul? posibil sa fie mizerie pe instalatie, eu am spalat instalatia cu furtun si au iesit ceva depuneri (cica antigelul mai nou, fara silicati previne depunerile alea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos si radiatorul l-am spalat cu presiune la spalatorie. Dor sa mai fie pe furtune cate ceva. Pai sincer iarna asta de 3 ori l-am schimbat aveam mici probleme cu el. I-am pus acum solutie de curatare si am lasato pornita 20 min sa vad dupa :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Culoarea aia maro apare cand amesteci antigelul cel mai bine spala toata instalatia si pune antigel nou. Cat despre mecanici, cauta unul care se ocupa de un singur model/motorizare si gata nu mai intreba aiurea ca la mecanic e ca la medic fiecare are alt diagnostic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc asa cum ai spus Master si revin daca mai am nevoie de ajutor multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maro si cu spuma, aspect uleios al lihidului la suprafata inseamna in general ulei in antigel.

Cauze....

1 probleme racitor de ulei

2 garnitura de chiulasa ( ppate fi arsa/defecta intre canalul de ungere si cel de racire si atunci nu face presiune)

3. Urme vechi de ulei in circuit care au iesit la iveala acum

Eu as spala bine vasul, as schimba antigelul si l-as urmari.

In caz ca se mai intampla atunci ma gandesc mai departe.

Daca e o pb din 1 sau 2, nivelul in baie nu scade vizibil.

Prrsupun doar ca e mizerie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Am avut si eu problema similara dupa schimbarea antigelului.ziceai ca e rugina in vas.dupa un timp a picat termoflotul si am gasit ulei in vas iar dupa ce am schimbat termoflotul a inceput sa faca presiune si la mine s.a lasat cu chiulasa roasa.de ce se face spuma aia ca rugina?fostul propietar nu ca a amestecat antigelul ci a folosit apa si prafuri pt lipit radiatoare.ai avut cumva radiatorul fisurat si ai pus tu sau fostul propietar prafuri?vezi ca face cam prapad pe termen indelungat..spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

cea mai mare tampenie inventata vre-odata pt oameni avari/samsari si lipsiti de solutii cat de cat de bun simt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Eu am gasit 3 gauri de racire din chiulasa cimentate de la solutia aia minune.deci la mine 100% a fost rugina aia din vas de la solutia aia pusa probabil in proportie mare.solutia aceea de curatat chiar curata ca am folosit si eu dupa ce aveam ulei in vas doar ca la mine a curatat si fisurile astupate de prafurile alea din chiulasa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asemanatoare am si eu . Am schimbat termoflotul , curatat instalatia , totul a fost ok , imi mai intra cateva bule de ulei in vas dar am dat vina ca mai se curata instalatia. Azi cand am deschis capota  supriza antigelul era negru  adica a intrat din nou putin ulei in vas . Am dat vasul jos si l-am inlocuit cu altul sper sa numai patesc iar . Mecanicu a zis ca poate fi garnitura de chiluoasa , nu  a crescut nivelul la ulei. Ce poate sa aiba? Unde pot cedea codul la garnitura de chiulasa ? masina din semnatura 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura - vezi la un mag de piese, dupa cod si vezi a ta daca e la prima reparatie sau nu. Banuiesc ca apelezi la cineva de specialitate - deci lasa-l pe el sa vada ce iti trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din câte vad nu am mai apărut nimic în vas de 2 zile merg cu ea și este curat vasul. Sper sa numai apară.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Help am observat azi ca iar am ceva ulei în vas de expansiune, nu mult dar este. Interesant este ca după ce am schimbat vasul câteva zile a fost foarte curat antigelul. :'(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termoflotul l-am schimbat second-hand acum 3 luni. Schimb azi iar borcanul ca uleiul a rămas pe deasupra antigelului și dacă mai apare iar schimb termoflotul. Revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pana la urma am rezolvat. Am schimbat termoflotul radiatorul conductele absolut tot si nu mai am nimic in vas (Vasul cumparat nou).

 

Am tinuto 2 sapt numai in solutii si tot cumparam antigel iar solutie iar antigel. pana m-am saturat si am luat tot. aveam rugina in, instalatie. Imi facea asa de vreo 2 ani in vas (Masina nu circula mult decat femeia ca eu sunt plecat si daca a facut 6.000 km in 2 ani e bine :))) ) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am rezolvat și eu problema. Am schimbat de câteva ori vasul de expansiune ( curățare vas, antigel) și acum de 2 luni antigelul este curat. Rezolvarea mecanicului era: schimbam termoflotul și dacă mai apare desfacem chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut, cu ce pot curata si eu instalatia de racire? am schimbat de vreo 3 ori antigelul + clatiri cu apa si dupa o perioada iarasi s-a murdarit! antigelul este ruginiu, nu da semne ca ar avea ulei...face si putina spuma! am citit tot felul de metode...dar unele mi se par aiureli, am cumparat si o solutie pt curatat radiatoare dar miroase a acetona diluata cu apa! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut.Am si eu niste mizerie in vasul cu lichid de racire.am o intrebare : ce afecteaza mizeria aia daca ramane acolo ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna seara ! Totul a plecat de la constatarea faptului ca pierdeam lichidul din vasul de expansiune, aspect indicat prin aprinderea pe culoare roșie cu semnal acustic a martorului de temperatura(termometru). Concomitent am constatat mai ales la drumuri lungi, de peste 300 km, ca se aprindea si martorul de nivel ulei. Joja era sub nivelul zonei hasurate. Am mers la un service si am facut urmatoarele : Schimbat ulei si filtru ulei si completat nivel antigel pentru monitorizare. Nu a mai aparut aprinderea martorului de ulei ci a persistat martorul de nivel lichid racier. A fost inlocuit termostat pentru ca temperatura nu mai ajungea la 90 de grade (anul trecut senzorul de temperatuta facea curse alternative in mers intre 90 si 0 grade si l-am inlocuit, ocazie cu care am schmbat si antigelul care a fost diluat cu apa NEDISTILATĂ). De anul trecut am vazut ca pierd constant antigel. Zilele trecute am constatat ca nu mai intra caldura la pornirea motorului, iar temperatura ramanea la 90 de grade insa crestea prea repede iar apa mi s-a spus ca fierbe in vasul de expansiune, iar pierderea apei se face prin bușon, deci am inlocuit și bușonul, simultan cu termostatul. Avand in vedere ca pierderea de antigel se agrava, am schimbat si distributia cu pompa de apă cu tot. După asta, mi s-a spus ca nu circula antigelul prin radiator si din acest motiv fierbe, si de asemenea ca ventilatorul mare, nu cel de AC, este ars. Am schimbat si ventilatorul. Dupa aceste interventii, mi s-a spus ca in mod sigur trebuie sa fie garnitura de la chiulasa ciupita.Am inlocuit si garnitura de la chiulasa. Mi s-a spus ca este ulei in vasul de expansiune si ca trebuie schimbat si "racitorul de ulei", am schimbat si racitorul de ulei. Acum, am in vasul de expansiune un lichid vascos care arata si miroase a ulei ars, care face clabuci. Mi s-a spus ca este normal, fiindca se curata instalatia de racire, pe care abia acum circula lichidul de racire si care ridica intr-o pelicula tot uleiul care a ramas pe instalatie. Mentionez ca inainte de aceste operatiuni descrise mai sus, nu am vazut in cei 10 ani de cand am masina atat de mult ulei in vasul de expansiune. Avand in vedere costurile de circa 4000 de lei a celor descrise mai sus, daca e careva care a avut rabdare sa citeasca sau daca i se pare firesc ce am pățit, aștept sugestii ! Mulțumesc anticipat !

Modificat de taz21
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din poveste lipseste ce era mai important si anume analiza garniturii de chiulasa care ar fi confirmat sau infirmat cauza.

La fel si racitorul se putea proba/verifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Just now, EEXCALADE said:

Din poveste lipseste ce era mai important si anume analiza garniturii de chiulasa care ar fi confirmat sau infirmat cauza.

Mi s-a prezentat garnitura de chiulasa, si mi s-a indicat locul unde aceasta ar fi fost ciupita. Cu mentiunea ca nu ma pricep, mie nu mi s-a parut afectata, ci mai mult parea slefuita cu material abraziv..

 

3 minutes ago, EEXCALADE said:

Din poveste lipseste ce era mai important si anume analiza garniturii de chiulasa care ar fi confirmat sau infirmat cauza.

La fel si racitorul se putea proba/verifica

Mi s-a recomandat sa il schimb, am respectat recomandarile...stiti cum sunt mecanicii. Fiecare se plange de "cei la care am mers inainte, toti au lucrat la VW, si toti sunt cei mai priceputi"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In continuare au zis sa scot cu un servet de hartie surplusul de ulei sub forma de pelicula, pana nu mai apare deloc. Azi dimineata m-am uitat in vasul de expansiune, si din exterior se vedea roz. Dupa inlaturarea busonului, erau doar pete de ulei incolore si un mic fir de culoare inchisa. Spre deosebire de zilele anterioare, parea mai curat antigelul. mai fac o tura, scot antigelul cu un furtun si revin cu detalii, in caz ca mai este de interes sau in caz ca ajjuta cu ceva pe alții.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
ionut.fratila99

Salut! Am si eu o problema cu masina. Azi dimineata cand am vrut sa plec la munca mi-a afisat in bord "STOP - check coolant" am oprit motorul imediat, si cand am verificat vasul era doar o pata neagra pe fund si fara antigel. Am veificat furtunele si am observat ca la teava unde are regulatorul de racire dadea apa pe acolo. Am completat cu antigel si am plecat la munca, 10 min mers. In pauza de masa am verificat mai bine si intradevar pe acolo dadea apa. Sa zicem ca e garnitura aceea de la teava dar de ce pata aceea neagra in vas. Precizez ca arata a ulei si vascos ca uleiul. Ceva pareri???

194121260.png

Din imaginea din link este la nr 30 teava de care am precizat mai sus. 

Modificat de ionut.fratila99
Adaugarr link poza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai rezolva cu garnitura de la carcasa termostatului(vezi cum stai si cu filetele din flansa) apoi spala instalatia si vasul antigelului si urmareste evolutia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!