Jump to content

AUDI RS3


zz8101980

Postare recomandată

Proiectul cu acest RS3 a inceput in vara lui 2013, scopul fiind atingerea unor valori de putere si cuplu mai mari decat ce ofera turbinele hibride disponibile deja pe piata, dar nu in detrimentul fiabilitatii. De atunci si pana acum masina a parcurs mai bine de 10.000 km cu acest setup fara nici o problema de ordin mecanic, asadar putem sa afirmam ca ne-am atins scopul cu fiabilitatea.

 

Ca si modificari, masina printre altele dispune de o turbina Garrett GTX 3076R, galerie tubulara custom cu W/G extern, boost controller electronic, upgrade al sistemului de alimentare cu benzina, precum si un traseu de evacuare/admisie/ intercooler custom, partea mecanica fiind realizata integral de catre colegii de la Revo Club.

 

Deoarece motorul si cutia DSG sunt 100% stock, nu am exagerat cu puterea, cu toate ca setup-ul mai are rezerve consistente de putere. Asadar pana cand se vor schimba internele in motor ne-am multumit  cu o putere de 561 Bhp si 679 Nm pe o setare de boost mediu.

 

De asemenea masina dispune de trei moduri de putere care pot fi selectate prin simpla apasare a unui buton chiar si din mers.

P1 - 476 Bhp si 555 Nm

P2 - 504 Bhp si 590 Nm

P3 - 561 Bhp si 679 Nm

 

Probabil spre sfarsitul acestui an vom upgrada internele motorului si vom dezlantui adevaratul potential al acestui setup, ocazie cu care vom urca cu usurinta puterea la 600+ Bhp.

 

Multumiri Revo Romania si Revo Club.  :beer:

post-134552-0-04420600-1395760245_thumb.

post-134552-0-66314000-1395760245_thumb.

post-134552-0-15296100-1395760246_thumb.

Link către comentariu

O adevarata bestie :)

PS: sa nu uiti sa upgradezi si DSG-ul. Sfatul meu, trecut prin multe patanii cu DSG: alege HGP. Alex ZZ te ajuta

PS2: 561hp, la ce boost? Benzina de strada? Methanol? Masurati 4x4?

Multumesc. Sa te bucuri de ea.

TEFF

Modificat de xht20
Link către comentariu

De la mine pt fratiorul din Bacau :D

post-14028-0-26059700-1395762674_thumb.j

post-14028-0-24577100-1395762839_thumb.j

Modificat de cristi_407
Link către comentariu

Criminala bestia... iti urez sa o stapanesti in orice moment. 

 

Ma pune poze sa ne clatim ochii.

Link către comentariu

O adevarata bestie :)

PS: sa nu uiti sa upgradezi si DSG-ul. Sfatul meu, trecut prin multe patanii cu DSG: alege HGP. Alex ZZ te ajuta

PS2: 561hp, la ce boost? Benzina de strada? Methanol? Masurati 4x4?

Multumesc. Sa te bucuri de ea.

TEFF

1.8 cu benzina de strada, methanol doar pentru racire,masurat pe fata doar .

Parerea mea personala ca nu o sa tina ....

ce ? 

Link către comentariu

Felicitari pentru proiect! E un rezultat bun.

Totusi, eu unul nu as forta mai mult(asta nu inseamna ca nu ar trebui sa schimbi internele pentru siguranta). Au fost destul cazuri nefericite cu motorul asta, iar performantele de acum sunt impresionante si suficiente.

Grija mare, totusi, cu DSG-ul. Ai depasit notabil limitele lui de cuplu si ar fi pacat sa se intample vreo belea care sa coste mai mult decat un upgrade de ambreiaje.
Pe partea de sasiu, franare, etc. ai facut ceva imbunatatiri? 

Modificat de JUG
Link către comentariu

Stai linistit. Pe fiabilitate si apoi cifre ,am plecat de la inceput . Internele ar putea tine pana la 2 bari,dar nu vreau sa risc.Cum am zis, fiabilitatea e pe primul loc. Cat despre acest DSG de generatie noua(este uscat) , exista cam putine informatii deocamdata. Sper insa ca pana la sfarsitul anului sa gasesc tot ceea ce imi trebuie pentru a finaliza proiectul in conditii de maxima siguranta.  :icon_thumleft:

Modificat de zz8101980
Link către comentariu

DSG-ul e pe masina ta nu e tocmai nou. A fost lansat in 2010 sub codul DQ500 si are ambreiaje umede, nu uscate. Atentie ca nu e totuna cu DQ200 care are 7 viteze si ambreiaje uscate.

A ta suporta pana la 600Nm, in timp ce DQ200 suporta 250Nm maxim.

Link către comentariu

gasisem altceva,altundeva ..in plus ma mira ca nu ai interval service pentru schimb ulei cutie  :icon_confused:

Link către comentariu

Stai linistit. Pe fiabilitate si apoi cifre ,am plecat de la inceput . Internele ar putea tine pana la 2 bari,dar nu vreau sa risc.Cum am zis, fiabilitatea e pe primul loc. Cat despre acest DSG de generatie noua(este uscat) , exista cam putine informatii deocamdata. Sper insa ca pana la sfarsitul anului sa gasesc tot ceea ce imi trebuie pentru a finaliza proiectul in conditii de maxima siguranta. :icon_thumleft:

Acest DSG ca al tau e pus de HGP pe Golf R 3.6TT. La aceasta varianta pot modifica inclusiv internele.

Colegul ZZ a vorbit cu ei, si am stabilit ca in cazul care DSG6 al meu decida sa isi vomita internele, trimit masina la ei sa fac swap-ul la DSG7 de RS3 upgradat sa tina la 1000Nm.

Acum mnah, depinde de tine si de persoanele cu care te sfatuiesti. Eu ti-am dat un sfat prietenesc pentru ca am abuzat foarte mult DSG si am trecut prin multe patanii.

O zi buna

Teff

Link către comentariu

am auzit de problemele pe care le ai intampinat la cutie si iti multumesc pentru sfat  :icon_thumleft:

 

tu ce probleme ai avut ? ca povestile sunt multe  :(

Modificat de zz8101980
Link către comentariu

Masina superba, eleganta, rapida si fiabila. Bravo si felicitari Zozo :icon_thumleft:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Masina a participat weekend ul trecut la Tulca.. A avut un timp best de 11.2 sec (402m) si locul 1 la S6..  Si intre timp a primit jante si anvelope noi.. Enjoy.. 

 

post-14028-0-56076300-1399883539_thumb.j

Link către comentariu
buca_daniel

Frumoasa rau masina... Multi km fara probleme... Felicitari!

 

Cum a fost la Tulcea? As fi venit si eu cu Impreza, dar sambata mi-am gasit uleiul sub motor!

Modificat de buca_daniel
Link către comentariu

dr. Silviu ...tie ti-a adus zz tamponul furca motor ? de la ce firma era ?  :beer:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!