Jump to content

Pornire din telecomanda


Berzi
 Share

Postare recomandată

Salutare. Sunt user nou si sper sa reusesc sa nu incalc vreo regula cu acest topic.

Problema mea este urmatoarea: mi-am montat o alarma Viper 791XV, cu pornire din telecomanda, montata dupa cumpararea masinii, la Skoda PBA, dupa cum ma obliga leasing-ul. Dupa o vreme de folosire din casa am avut curiositatea sa o pornesc stand langa ea sa vad ce se intampla si am avut surpriza sa constat ca alarma dadea la automat inainte de stingerea martorului de bujii...

Am sunat la service si mi s-a spus ca nu e nici o problema, chiar daca masina este rece, atat timp cat ea porneste!

Credeti ca e ok? ;) Mie mi se pare cel putin ciudat, tinand cont ca la marea majoritate a dealerilor de alarme se seteaza foarte atent timpul de asteptare la pornire pentru un Diesel.

;) Intrebare separata de topic: Cand este urmatoarea/Ce se intampla la o intalnire a membrilor? Exista intalnire numai pentru Skodisti cu Octavii?

Happy Valentine's Day ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca nu se baga nimeni ;) , din cate stiu eu alarma care o ai poate fi setata cat timp sa astepte inainte sa dea la demaror , ca iti ziceau aia ca nu e problema ca bujiile inca sunt aprinse cand ea deja da la demaror nu e adevarat , vara nu-i problema dar iarna (ca doar de aia avem masina cu pornire din telecomanda sa se incalzeasca interiorul inainte cu toate ca nu-i cea mai buna varianta), iarna si bujiile stau mai mult timp "aprinse" ca sa incalzeasca camera aia de ardere ca doar asta e rolul lor , daca demarorul o ia inainte iti forteaza motorul sa porneasca cand inca nu era gata treaba bujiilor....acu' depinde si cat ar mai fi stat bujiile aprinse daca nu pornea motorul ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine aceeasi problema numai ca eu am alarma dragon

numai k la mine cand a fost frig am pornito de 2 ori din telecomanda si a pornit la fel ca si cum as fi tinut pe bujie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am un Viper cu pager insa am renuntat la modulul pornirii motorului din telecomanda...din cauza prea multor dezavantaje.

Parerea mea este ca ar trebui sa se poata seta timpul pentru pornirea motorului (un interval mediu in care sa se faca incalzirea bujiilor incandescente). Nu ai citit nimic despre acesta in cartea alarmei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu, in cartea alrmei (conceputa pt mashini pe benzina) nu scrie nimik de diesel... la PBA mi-au spus doar ca nu e nici o problema, ca daca masina porneste nu are nici o problema, rolul bujiilor fiind sa ajute doar pornirea...

Oricum ar fi, nu imi pare rau ca mi-am montat asa ceva. De ce ai renuntat, care sunt dezavantajele?

Cipos, la mine de pornit porneste normal, doar ca prea devreme... de incalzit oricum se incalzeste greu, ca de, e DieselCristirenault, care pot fi problemele de fapt?

Cristirenault, alarma asteapta cam 3 sec... totusi, care pot fi daunele pe termen lung?

Modificat de Berzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum ar fi, nu imi pare rau ca mi-am montat asa ceva. De ce ai renuntat, care sunt dezavantajele?

totusi, care pot fi daunele pe termen lung?

Pai sa le luam pe rand:

-o cheie trebuie lasata in contact...deci o tentatie in plus pentru un hot

- daca nu are cutie automata de viteze, masina trebuie lasata scoasa din viteze la punctul mort...deci o utilizare accentuata a franei de mana.

Daunele pe termen nu prea lung lung ar putea fii ancrasarea bujiilor ( care nu sunt chiar ieftine), si alte probleme de aprindere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sincer, cheia e sub bord iar mashina se opreste la cea mai mica atingere daca nu e dezarmata de telecomanda, deci hotii mai greu, e una din cele mai sigure alarme existente... lasatul la punctul mort nu e o problema si nici utilizarea franei de mana, avand in vedere ca oricum asa se lasa parcata o masina... deci daca ar fi doar problema de bujii care trebuie schimbate mai repede, chiar nu e un capat de tara... eu eram ingrijorat ca nu cumva sa apara probleme de computer de bord, sau dereglari ale parametrilor de functionare ai masinii!

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce faci tu acum e comic...pe de o parte tu iti canti...pe de alta parte tu iti descanti... :P

Computerul de bord nu are nici o treaba. Iar daca sistemul de aprindere nu il incluzi in categoria 'parametrilor de functionare a masinii'...poti sa stai linistit.

Daca dezavantajele nu sunt dezavantaje....atunci care sunt avantajele acestei porniri din telecomanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e neaparat sa lasi cheia in masina, se poate si cu modul bypass adica cum am eu :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu... pe timp de iarna, nu prea e indicat sa se lase masina peste noapte cu frana de mana trasa... am dreptate, sau sunt informat gresit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dreptate, sau sunt informat gresit?

De obicei asta se aplica la masini cu tambure pe spate. Problema nu intervine dupa o noapte ci dupa o saptamana de stationare...>

Dupa mine o pornire (din telecomanda sau nu) fara a astepta stingerea martorului de bujii incandescente nu poate decat sa dauneze masinii.

De altfel cred, conceptia acestui mod de pornire (din telecomanda) vine din America unde (mai) toate masinile sunt pe benzina.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu detalii tehnice te pot ajuta eu

Si eu montez alarme dar la alt dealer

Au legat cumva firul GRI-NEGRU adica WAIT TO START????

Mai multe detalii pe PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( Diesel, sincer imi place si gasesc utila aceasta pornire.... ma indoiam de monatajul efectuat de PBA (obligatoriu la leasing)... ei ar trebui sa stie primii de probleme pe viitor legate de pornirea fara stingerea martorului de bujii si ei imi spun ca e ok.

Avantajele pt mine sincer sunt nemasurabile, tinand cont ca ma trezesc greu si in marea majoritate a timpului plec pe fuga... e bine ca masina sa fi rulat putin inainte sa o pui in sarcina.

Shkoda, frana de mana nu trebuie trasa in ura, ajunge sa faca contakt, la primul pin in sus... nu trebuie sa tii sistemul in tensiune. Astfel, nu ai nici o problema pe timp de iarna cu ea.

Thx for opinions anywayz! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tie iti place...dar nu ne-ai explicat de ce iti place...deci unde sunt avantajele?

Tinand cont ca un motor diesel se incalzeste greu chiar si in sarcina, eu nu vad nici un confort legat de pornirea si stationarea cu motorul pornit pret de cateva minute...

In rest, cei de le PBA vor fii de asemenea incantati sa-ti rezolve eventualele defectiuni (contra cost evident).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tie iti place...dar nu ne-ai explicat de ce iti place...deci unde sunt avantajele?

Tinand cont ca un motor diesel se incalzeste greu chiar si in sarcina, eu nu vad nici un confort legat de pornirea si stationarea cu motorul pornit pret de cateva minute...

In rest, cei de le PBA vor fii de asemenea incantati sa-ti rezolve eventualele defectiuni (contra cost evident).

Avantaje:

1.Vara - racoare cand ajungi jos in masina;

2.Iarna - cald cand ajungi jos in masina inclusiv scaunele;

3.Motorul are timp de undegere inainte de punerea in sarcina (in special iarna) - prelungirea vietzii motorului

4.Dezghetarea parbrizului si a lunetei - castigi timp cand te grabesti si masina e plina de zapada

5.Tot iarna, prin dezghetarea masinii nu mai trebuie cand ajungi jos sa racai/dai cu sprai pe gheata de pe geamuri = nu zgarii geamurile si prelungesti si viata cauciucului stergatoarelor

ETC

Poate mai sunt care nu imi vin in minte...

PBA nu cred ca vrea sa imi regleze alarma pt ca deja le-am dat bani pt montaj si era treaba lor sa se asigure ca functioneaza in parametrii... inseamna ore de manopera pe care nu le mai platesc ca ei sa regleze alarma... o sa ma duc totusi la ei si sa insist :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dezavantaj: uzura creste!si apoi te vei intreba de ce masina papa mai mult ulei decat trebuie.

Orice mecanic mai priceput sau inginer auto stie ca uzura este maxima la mers incet in gol,la rece.

Eu sincer sunt adeptul "the old fashion way".Cheie si pleci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu opiniei lui negoctav, cu atat mai mult cu cat este vorba despre un motor diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3.Motorul are timp de undegere inainte de punerea in sarcina (in special iarna) - prelungirea vietzii motorului

Wrong

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avantaje:

1.Vara - racoare cand ajungi jos in masina;

2.Iarna - cald cand ajungi jos in masina inclusiv scaunele;

3.Motorul are timp de undegere inainte de punerea in sarcina (in special iarna) - prelungirea vietzii motorului

4.Dezghetarea parbrizului si a lunetei - castigi timp cand te grabesti si masina e plina de zapada

5.Tot iarna, prin dezghetarea masinii nu mai trebuie cand ajungi jos sa racai/dai cu sprai pe gheata de pe geamuri = nu zgarii geamurile si prelungesti si viata cauciucului stergatoarelor

ETC

Hai sa iti demontez 'avantajele':

1. Vara nu vei avea niciodata racoare in masina daca nu vei aerisi prin lasarea geamurilor pentru evacuarea aerului cald. Mai mult decat atat, lansarea AC-ului sau climei imediat dupa pornire atrage un consum considerabil marit (motor rece plus actionare compresor). Ca o concluzie racoarea pe care scontezi tu vara datorita acestui sistem va fii un ca un amestec de apa fiarta peste care torni apa de 8-10 grade...Suna racoritor?

2. Iarna nu ti se va incalzi masina stand pe loc, din motive deja exprimate, motorul diesel se incalzeste altfel decat cel pe benzina adica mult mai greu si in mers. Scaunele incalzite din ce expuneau colegii care au asa ceva, nu pornesc singure ci doar prin reinitializare, la pornire toti consumatorii electrici fiind trecuti pe off... Deci incalzirea pe loc e o amagire...

3.Ungerea de care spui tu stand pe loc, era valabila la Dacii si Oltcit-uri...la orice masina moderna se recomanda ca incalzirea sa se faca in mers si nu asteptand minute in sir la relanti...cu atat mai putin la un diesel dupa cum iti spuneau anterior si alti colegi.

4. Nu stiu cat timp castigi dar oricum stiu ca un parzbriz si o luneta inghetata si acoperita cu zapada nu vor ceda la o ventilatie cu aer rece (pt ca lichidul din sistemul de racire nu apuca sa se incalzeasca) fara interventia soferului in actiunea de curatare. Poate daca o lasi pornita 30-60 de minute ceea ce nu cred ca face nimeni si nici nu recomand nimanui.

5.Spray-urile de dezghetare si alte accesorii de inlaturat gheata sau zapada au fost proiectate exact in acest scop. Actiunea lor nu poate fii suplinita de o pornire din telecomanda a motorului. Trebuie sa fii copil sa crezi asta...Iar actionarea stergatoarelor inghetate pe un parbriz necuratat numai din partea unui ignorant ar putea veni...

Ca o concluzie pe care m-am ferit sa o mentionez, pana nu ai precizat 'avantajele' acestui feature al alarmei,

din punctul meu de vedere pornirea din telecomanda nu e decat un gadget din seria celor dintr-o moda fara utilitate...

Iar aspectul pe care l-ai mentionat, acela a pornirii imediate fara a astepta incalzirea corespunzatoare a bujiilor incandescente, nu a facut decat sa-mi intareasca aceasta concluzie...si in plus sa constat ca acest feature nu se potriveste prea bine motoarelor diesel, fiind mult mai orientat catre masini pe benzina...

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa iti demontez 'avantajele':

Deci, primul aspect ar fi ca eu am inceput acest topic cu ideea de a afla daca intr-adevar cei de la PBA gresesc, ceea ce mi-au confirmat cei ce au scris aici.

Doi la mana, ca sa scurtez popologhia pe puncte de mai sus :emthup::

1. Incearca si vvb dupa!

2. Scaunele nu au control digital, ci pe rotita, deci se incalzesc... si aerul suflat dupa cca 10 min de la pornire este cu 10 grade peste ce este afara, ajutand la incalzirea masinii.

3. Ungerea motorului (incluzand Diesel) se face in ambele situatii, fiind recomandat nesolicitarea motorului rece decat in anumita masura, fara excese (de asemenea invit pe oricine sa vada cum accelereaza o mashina care pleaca de pe loc la prima cheie fata de una care sta pornita de cam 10 min.

4.Alarma porneste automat dezaburirea spate (luneta fiind deci dezghetzata f f f repede) si daca lasi vent pe parbriz, si acesta va fi cu cateva grade mai cald decat gheata de pe el, deci aceasta va fi mai usor de inlaturat.

5.Accesoriile de care vorbim sunt imperfecte, oricat de scumpe ar fi... mie mi s-a intamplat la o alta masina sa imi zgarie geamul.

Cat despre moda, recunosc, este un gadget de "figuri", dar nu il poti numi inutil...

Multumesc oricum pt pareri, nu cred ca ne certam aici, ci sper ca si eu am mai prins cate ceva esential pt masina mea :rr:

Cat des[re bujii, ma duc calare pe ei, sapt viitoare :D

Thx allz!

Modificat de Berzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu la ce a zis BERZI :emthup:

o stiu pe pielea mea si eram tare multumit cand ajungeam jos si gaseam scaunele fierbinti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sa fie...ca 'fitzosi' mai sunteti amandoi...bata-va norocul...! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai discutat problema, si la diesel nu este o solutie cu remote start.

Prima si cea mai mare problema pe termen scurt a acestui sistem este ca motorul porneste fara sa fie cineva care sa il supravegheze. Exista cazuri in care imediat dupa pornire apara anomalii la functionarea motorului care ar putea distruge motorul fara sa fi acoperit de garantie. Defectiune la circuitul de ungere sau racire (dopuri de gheata, pompe defecte, ulei prea vascos). In oricare din cazurile acestea, martorii din bord o sa se aprinda dar nu o sa fie nimeni care sa ia masuri... si griparea apare instantaneu. Este drept ca aceste situatii apar extrem de rar, dar nu as vrea sa fiu eu cel lovit de soarta...

Apoi problema imobilizatorului care oricum este dezactivat, deci cu o surubelnita poti porni f. usor masina. Frana de mana poate sa inghete(este mai periculos daca ingheata cablul pe camasa). Daca nu o tragi , in viteza nu poti sa o bagi si maisna ramane neasigurata...

Apoi pe termen lung apare problema colmatarii valvei EGR si admisiei. La mersul la ralanti motorul va functiona cu exces gaze recirculate. Turbina si tubulatura de admisie nu se simt prea bine dupa o iarna cu astfel de tratament...

Diesel-ul se incalzeste in sarcina partiala. Adica nici pe loc, nici in sarcina plina... Daca astepti pe loc la ralanti presiunea de ulei si debitul de ulei o sa fie mic iar timpul de incalzire este f. lung (>20 minute pentru a simti ceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu ce spui tu, ca idei de principiu... dar frana de mana la o mashina noua nu are de ce sa se blocheze (in special la o masina cu discuri spate) iar de furat nu iti poate fura nimeni masina... de cand exista alarma asta, in lume, nu a existat NICI UN CAZ de furt in situatia mentionata de tine. :(

Nici o masina diesel nu am auzit sa se uzeze sau sa se strice prematur din stat la relanti... astea sunt pur si simplu pareri... stau taximetristii cu octavia II diesel pe loc cu orele pana la o comanda si tot pornesc, tot opresc masina (si cu alte masini diesel) si nu am auzit de la unu macar ca ar fi aparut probleme de orice gen cauzate de asa ceva...

Sa fim oarecum seriosi :P nici un producator nu face un motor care se uzeaza la relanti !!! Si oricum, vb de masina care sta la relanti max 12 min... atat e timpul setat!

Si sincer nu cred ca tin masina mai mult de 3 ani sa imi fac astfel de probleme de uzura incat sa zic ca posibil in 5 ani sa cada piese de la uzura mersului la relanti! Ma sperie idea ca porneste inainte de stingerea martorului de bujii, si pt asta,clar, spat care vin sunt la PBA...

Apropo, problema noua: nu mai imi merge telecomanda de pe cheia tip briceag! Nu se mai aprinde beculetul si evident nu transmite comanda... am reusit sa o desfac jumatate, dar tot nu ajung la bateri si mi-a fost frica sa mai trag mai mult de ea.... are cineva idee ce poate sa fie?!? (are 7 luni masina)

Have a lovely day!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am auzit in schimb un caz concret sare si-a stricat motorul in felul acesta...dar e politai de frontiera si statea destul de mult cu motorul pornit...masina: golf 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!