Jump to content

Golf VII CL 1.2 TSI 105 CP


beowulf100

Postare recomandată

Ahaaa, de asta am ramas asa repede fara parbrizol.

 

Ma si miram cum de s-a consumat asa repede, stiind ca are 5L rezervorul

 

Thx

Link către comentariu
  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • beowulf100

    38

  • codz

    9

  • TudorM

    5

  • RadulescuRomulus

    5

Eu stiu ca foliile pe fata sunt interzise indiferent ca sunt 15% sau 75%. Adică poti sa iti pui dar fără omologare iar in cazul unui control....

Link către comentariu

Asta stiu si eu eu  :)

 

Tocmai de aia vreau sa pun ceva care nu bata la ochi prea tare, ceva gen 73% transparenta.

 

Imi asum faptul ca s-ar putea sa am ceva probleme cu rutiera. 

 

Vreau sa vad mai intai cum se vede la intuneric prin geam, ca fie safe noaptea, in primul rand.

Link către comentariu

Nu se poate 73% transparenta pt ca deja geamul are o oarecare tenta, nu e 100% transparent. Inauntru tot se vede.

Link către comentariu

Cu cea mai transparenta folie aplicata pe geamurile din fata, per total transparenta foliei + cea a geamului ajunge undeva la 60%. Geamurile pe fata de la Golf au undeva la 73% transparenta din fabrica cu o tenta verzuie.


Link către comentariu

La ITP iti vor da o copie dupa cartea masinii cu inscriptia conform cu originalul si stampila bancii. Eu asa am facut ITP-ul pe perioada leasing-ului.

Link către comentariu

In cazul leasing-ului, da, asa este, te accepta la ITP cu copie dupa carte.

 

Dar aici e credit si imi va trebui cartea in original

Link către comentariu
RadulescuRomulus

mare sef,

 

ai pus folia? ce impresii ai?

eu inca nu am ajuns; ramane proiect pe dupa pasti [am auzit ca oricum va fi innorat / ploios / pe alocuri ninsori] :D

Link către comentariu

Salut,

 

Am pus folia, doar pe spate momentan.

 

Cea "legala' pt fata era la fel ca geamul iar urmatoarea era 50% si batea la ochi din afara. Mai cercetez problema pt fata.

 

Lucrarea super ok, grija si atentie, in 45 min eram gata plecat de acolo.

 

Nu i-am facut poze, e murdara rau, vroiam sa o duc wk asta la spalat si sa-i dau ceara si dupa aia poze, dar la ce vreme e afara, cred ca renunt.

 

Oricum, e cam rece, pana se usuca ceara sa o pot sterge, fac 13-14 pe langa ea.

Link către comentariu
RadulescuRomulus

si cat ai platit doar pe Spate? sa nu-mi spui ca ti-au luat aceeasi bani!

Link către comentariu

Puteai sa pui folie si pe fata - legal. Daca geamurile au 70% transparenta e ok, e legala si primesti si autroizatie pentru ea. Ca nu se vede f inchis e alta discutie, insa macar ai ceva mai multa protectie UV si antiefractie.

Link către comentariu

Cateva impresii dupa o luna si 2500 km

 

1. Foarte bine antifonata, la peste 140km/h se poate discuta normal in interior. Sunt foarte multumit de acest aspect.

2. Consum foarte ok, 6.5% media pe autostrada, la viteze legale, sub 6% pe DN, tot asa, legal.

3. In Bucuresti, consum oricat intre 7.5% si 10%, in functie de ora, trafic, SS activ sau nu. Una peste alta, e ok.

4. Suspensia rigida, nu prea e orientata spre strazile din Buc.mai ales la trecerea peste liniile de tramvai. Puntea spate semi-rigida isi face simtita prezenta aici.  Nu este foarte deranjant din punctul meu de vedere, prefer o masina mai rigida. Daca este buget pt DCC, recomand.

5. De multe ori este enervant sa mestec in 6 trepte, mai ales in Bucuresti. La urmatorea, clar, DSG.

6. Scaunele fata un pic incomfortabile, sezutul este prea scurt ceea ce imi tine piciorul stang in tensiune, dureri la drum lung. Poate nu am eu o pozitie corecta la volan.

7. trebuie aparatori de noroi, usile fata se zmangalesc repede de la zloata aruncata de roti

8. Erau bune farurile cu Xenon   :). La urmatoarea ...

9. Au fost cateva ocazii in care mi-as fi dorit motorul de 1.4, 122 cai.

 

In alta ordine de idei, in wk care a trecut, am spalat-o la subsol in AFI Cotroceni, dupa care am executat o ceruire cu Sonax Extreme Wax. Foarte incantat de rezultat, straluceste pur si simplu, plus ca apa si mizeria nu mai adera asa bine la vopsea.

 

Apa pleca imediat de pe masina, se strangea in picaturi mari si valea ...   :)

 

O sa-mi fac un obicei, odata la 2-3 luni sa-i aplic o ceara solida.  

 

S-a ceruit usor cu buretele din cutie, lasata 15-20 min la uscat dupa care curatat surplusul cu lavete de microfibra. Toata operatia executata in subteran, de frica prafului.

 

Nu i-am facut poze imediat dupa, iar acum e murdara, nu mai au pozele relevanta.

 

A primit si un pres de cauciuc pentru portbagaj, de la Rimi. 154 ron si s-a potrivit ok

Modificat de chatnoir2004
Link către comentariu

Referitor la pct.6 sa stii ca si la scaunele Ergo Active am aceeasi problema, ori este sezutul mai scurt (desi au o parte mobila care se mai poate lungi), ori marginea (suportul lateral al sezutului) este incomoda pentru ca stau cu pulpa chiar peste si intrerupe circulatia, dar in mare parte cred ca problema vine de la foot rest care are ori panta prea mare (prea vertical) ori adancimea insuficienta ori amandoua, la alte masini piciorul meu stang sta mai confortabil, la G7 parca e in tensiune in majoritatea timpului si imi odihnesc piciorul mai bine tinut pe podea (cu genunchiul la 90 grade).

 

In rest e de bine vad :) ai aplicat folie, ceara (ti-am zis ca poti face singur ceruirea), protectii necesare .. suspensia cred eu ca se mai lasa dupa 2-3 ani, e normal ca la inceput sa para mai rigida, la Octavia 2 pe care am avut-o tot de noua, dupa 4-5 ani mergea parca si mai bine.

 

Chestiile pe care ti le doresti DSG+DCC+1.4+xenon costa cam 30% din masina respectiv cca 6000 eur asa ca fii multumit ca merge si fara :)

 

Cum se manifesta suspensia rigida spate la trecerile peste liniile de tramvai, face zgomot, troncane sau se simte ceva ciudat in masina?

Link către comentariu

Binenteles ca pot sa traiesc  si fara cele enumerate   :). Nimic nu e critic. Poate doar Xenon, pt vizibilitate noaptea. O sa incerc sa-i schimb becurile cu ceva XTreme Vision, NightBreaker, etc, la un moment dat, desi este ok si asa stoc.

 

La trecerea peste linii de tramvai in primul rand este zgomotoasa suspensia spate si in al doilea rand zguduie bine.  La fostul Scenic RX4, chiar si cu amortizoare noi, nu ma zguduia asa tare.  Ma rog, chestie de obisnuinta, nu e un capat de tara.

 

Pe curbe sta bine, doar pe Paraul Rece am reusit sa fac ESP-ul sa se aprinda.si o data in rond la Alba Iulia, pe ud.

 

Binenteles, nu am pretentii de circuit de la ea.

 

La protectii, mi-am trecut pe lista un set de protectii pentru praguri, macar fata. Este expus locul, mai ales daca pasagerul are tocuri :)

 

Ceara face toti banii   :)

 

In rest, apa, paie si bataie.

 

A vazut pana acum doar benzina Petrom99, nu am incercat altceva.

 

Inca un lucru de care sunt multumit, corneringul luminilor la viteze mici. Noaptea e foarte ok, mai ales pe stradute, printre blocuri. 

 

Nici macar joja nu am inspectat-o pana acum, am tot uitat, sa vad daca a papat ceva ulei.

 

O posibila problema ar fi ca schimbatorul agata uneori la treapa intai. Mi s-a intamplat de cateva ori ca dupa ce am calcat ambreiajul la semafor, cu SS activat, motorul a pornit dar nu intra intr-a intaia. Nu m-am lamurit inca daca eu sunt de vina, ca nu apas corect si pana la capat ambreiajul sau chiar are ceva. E sub observatie. 

Mi s-a intamplat doar dupa ce am mers mai mult, in aglomeratie mare, dimineata.

Modificat de chatnoir2004
Link către comentariu

Chiar zici ca se strica pragul dreapta? Inseamna ca ai trafic mare de tocuri pe acolo ;)

 

Parerea mea este ca ii pui degeaba Petrom99, merge cu Petrom95 foarte bine, dar e alegerea ta.

 

Pana la 5000km sa inspectezi si uleiul (vezi sa nu fie la mai putin de 10 minute dupa ce motorul a mers), e posibil sa fie nevoie de completare (la mine a fost) precum si lichidul de racire (antigelul), la mai multe G7 noi a scazut nivelul sub minim apoi dupa completare nu a mai scazut.

 

Agatatul in viteza 1 nu e de bine, vezi cum se mai comporta si daca tot agata cu prima ocazie raporteaza la service. Nu ar trebui sa agate nici daca nu apesi pana la capat.

 

Poti pune Osram sau Philips mai puternice atat pe faza scurta/lunga cat si pe cornering.

Link către comentariu

Ahaaa, o sa le tin sub observatie, atat uleiul cat si antigelul.

 

Nu e mare trafic de tocuri  :), doar mi se pare ca e exact in drumul tocului catre interior si de multe ori se freaca de prag.

 

Obsesii de masina noua :), trec repede.

Link către comentariu

@codz: si eu am acelasi disconfort la piciorul stang cand folosesc footrest-ul si ma trezesc cu el pe pres la 90 de grade :) Iar eu am cu totul alte scaune. Deci vina cade pe footrest, zic eu...

Link către comentariu

da, pacat ca nu au avut in vedere acest aspect de confort foarte important la drum lung

Link către comentariu

Sa inteleg ca si la ergoactive apare problema asta?

Cam aiurea totusi. Eu am tot incercat diverse pozitii ale scaunului, mai in fata, mai in spate, degeaba. Exact la fel ca si codz,stau cu pulpa pe marginea laterala, dupa aprox o ora, incep sa am dureri.

Link către comentariu

La ergoactive folositi reglajul de inclinatie al sezutului si o sa sustina frumos piciorul.

Si eu patesc sa agate in treapta 1 si sa trebuiasca introdusa in alta ca sa mearga. :( am mentionat si mi-au spus sa o programez la o verificare, inca nu am avut timp.

Link către comentariu

Sa-mi spui si mie te rog rezultatul verificarii. In ultimele zile nu am mai patit, dar am avut doar drumuri scurte

Link către comentariu

Antigelul un pic peste MIN, uleiul la jumatate intre min si max. Cred ca e ok, nu ma stresez

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am fost la verificare si i-au facut un 'reglaj de baza'. Mai patesc si-acum cate-odata, dar foarte rar, cand ma super grabesc. Sfat, la start-stop, incepe bagatul in viteza dupa ce a pornit motorul.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!