Jump to content

Golf VII CL 1.2 TSI 105 CP


beowulf100

Postare recomandată

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • beowulf100

    38

  • codz

    9

  • TudorM

    5

  • RadulescuRomulus

    5

Stati putin sa pricep, daca accelerezi si iei piciorul de pe acceleratie se seteaza automat pe noua viteza?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
RadulescuRomulus

sa ne spui unde iti montezi folia.

as fi si eu interesat, poate ne cuplam pt un pret mai bun.

Link către comentariu

Stati putin sa pricep, daca accelerezi si iei piciorul de pe acceleratie se seteaza automat pe noua viteza?

 

Dezactivarea CC/ACC prin apasarea ambreiajului a fost scoasa la generatia MQB. Deci poti sa treci prin viteze in timp ce masina accelereaza singura catre viteza setata.

Link către comentariu

Sunt si eu curios de o chestie. Daca o setezi la o anumita viteza, masina nu o are o anumita protectie in caz ca tu nu schimbi viteza? Banuiesc ca nu se duce ca nebuna in limitare.

Link către comentariu

Pai oricum cand ajunge la rosu, i se taie gazul.

 

E protectia default, indiferent ca accelerez din pedala sau din tempomat

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie. Avem aceleasi gusturi cind e vorba de culoare... :)

N-am inteles care e faza cu pretul... Nu ai voie sa-l faci public pe forum?

Link către comentariu

 

Stati putin sa pricep, daca accelerezi si iei piciorul de pe acceleratie se seteaza automat pe noua viteza?

 

Dezactivarea CC/ACC prin apasarea ambreiajului a fost scoasa la generatia MQB. Deci poti sa treci prin viteze in timp ce masina accelereaza singura catre viteza setata.

 

Iar la vechile modele, era necesar doar să apeși pe RES (Resume) și accelera singur până la viteza setată anterior apăsării pedalei de frână sau ambreiaj și accelerează singur :)

 

Multe nu s-au schimbat, doar au scutit utilizatorul la a mai apăsa pe Resume.

Link către comentariu

Exact ce am spus mai sus, l-au scutit de la a il mai apasa, nu ca l-au scos :P

Link către comentariu

Asaa, am revenit. De dimineata, direct la masina, ca azi am incepu t treaba cu inmatricularea.

In weekend, vede direct A2 si ceva drum pe la munte, sa vad cum se comporta.

Ceva poze noi, motorul

post-123543-13960238963071_thumb.jpgpost-123543-13960239074797_thumb.jpgpost-123543-13960240014926_thumb.jpg

Link către comentariu

Am ajuns si la cifra magica1500km

post-123543-13962879685576_thumb.jpg

Poza e facuta la 1499, binenteles ca am scapat cifra rotunda.

In wk am dus-o pe afara, buc-ct sambata, unde am trecut prin toate regimurile de turatie, cu maxim la 3000 ture , treapta 6.

Duminica am fost pe paraul rece, sa vad cum sta pe serpentine.

Recunosc ca nu m-am lasat pana nu s-a aprins becul de la ESP. :)

Ca si impresii generale, suspensia cam zguduie pe denivelari si se simte puntea spate semi rigida, mai ales peste liniile de tramvai.

Astept in upgrade la buget pt folii si un detailing cu tot cu ceara.

Link către comentariu

Sub 3000rpm esti copil?:) In rodaj poti sa o duci in 4000rpm fara probleme chiar mai sus pentru scurt timp, dar ok mai las-o o vreme pana sa te dai la ea:) Nu inteleg insa cum ai aprins butonul de ESP, eu am tras pe curbele de la Predeal si deabia am reusit si pentru extrem de putin timp, doar pe accelerare, probabil conteaza si anvelopele.

La folii nu te zgarci pune undeva bine dar la ceara nu da cat nu face, poti lua ceara buna cu 80 lei si poti sa o aplici tu.

Link către comentariu

3400 mai exact, pt putin timp, imi era mai mult de radar.

In acele de par de la paraul rece, se aprinde, inteadevar, pe accelerare. Nu te gandi acum ca a stat aprins, a clipit scurt de cateva ori.

Anvelopele sunt michelin energy saver.

De aia nu m-am apucat de folii, vreau sa pun ceva ok.

Link către comentariu
Master_Blaster

Pai becul cu ESP se aprinde cand crede un cip ca aluneca aiurea masina, degeaba ai mama anvelopelor daca prinzi praf/ apa/ ulei sau esti mega agresiv. Asta tine de stilul de condus la orice masina de strada poti pune ESP-ul la treaba, nu trebuie multi cai. 

 

Eh rodajul e cea mai nasoala perioada la o masina noua si eu am facut primul drum Buc-Ct dar nu m-am putut abtine, ce mama masii doar am masina noua si atunci nici nu era autostrada de la Cernavoda la Ct.  :bom:

Link către comentariu

Nici eu nu m-am putut abtine.

M-am invartit pana aproape de Mangalia :)

Link către comentariu
RadulescuRomulus

sa nu ma uiti si pe mine cand iti pui folii.

sau, daca le ai in negocieri, sa mergi sa ceri pret pe 2 masini.

Link către comentariu

Salutare,

 

Am si eu cateva intrebari, daca ma poate ajuta cineva

 

1. Cum intretineti pielea de pe volan si de la fusta schimbatorului?  Am vazut niste servetele umede cu nu stiu ce solutie, de la Sonax. Sunt bune de ceva?  Se mai intampla sa-mi transpire palmele pe volan si combinat cu praful omniprezent din Bucuresti, imi eeste ca cu timpul se imbiba in pielea aia si e pacat de ea

2. Cum folositi start-stop? Parca am o strangere de inima sa-l tin pornit, mai ales dimineata cand ma scurg cu traficul in coloana din sud la nord. Porneste si opreste de cel putin 15-20 de ori. Fiabilitate, electromotor, baterie, parca nu imi suna ceva bine.

3. Fiind primul turbo pe care il conduc, cum este exact treaba cu racirea turbinei dupa drum? Cand ar trebui sa o las sa se raceasca la relanti si cam cat timp? De ex. , la mersul prin oras parca nu mi se pare necesar.  Pe extraurban, clar mi se pare necesar.

 

Impresi noi, nu prea, am revenit la traficul de Bucuresti, dupa cei aproape 1000km facuti in wk. Astept wk urmator pentru o noua iesire

 

Thx

Link către comentariu
Master_Blaster

La motoarele turbo noi nu ar trebui sa fie nevoie de racire pentru turbina, nici dupa un drum in afara orasului, oricum la viteza de autostrada motorul nu este suprasolicitat, merge sub 3000 rpm. Turbina e racita cu lichidul si nu ajunge la temperaturi atat de mari incat sa fie nevoie sa tii motorul pornit cateva minute dupa ce ai ajuns la destinatie. 

 

La fel si sistemul start-stop are parametri de functionare si nu suprasolicita bateria. Tehnologia are deja ani buni de cand e folosita si producatorii stiu cum sa o faca sa fie fiabila mai ales ca nu e adaugata unui motor vechi, vorbim de un motor de benzina de ultima generatie care a fost conceput de la 0 cu start-stop.

 

Cat despre volan cred ca cea mai buna protectie este o pereche de manusi din piele de condus, dar cel mai mare inamic este soarele, eu nu am tratat-o cu nimic si dupa 35000km si 2,5 ani e deja lucioasa, o fi bine, o fi rau, nu stiu, pe mine nu ma deranjeaza.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Inmatricularea terminata, fain ca s-a ocupat firma agreata de banca de absolut tot, asta din cazua ca nu au vrut sa-mi dea cartea de identitate a masinii. 

 

Cica ramane la banca. In schimb la ITP mi-o vor da, pe semnatura. Nu prea vad logica, dar ma rog. Cel putin am scapat de toata alergatura, am primit direct numerele si talonul, ei au facut absolut tot.

 

Azi merge la pus folie, fata si spate. Spate, 30%-35%, fata in limite legale. O sa vad exact la fata locului cum arata.

 

Stie cineva cand sau cum ies spalatoarele de far? Ca nu m-am prins inca si nici in manual nu am gasit

 

Thx

Link către comentariu

La prima actionare a spalatoarelor de parbriz si pe urma la fiecare al 5-lea jet parca. Sau daca tii mult de maneta, vor spala din nou dupa cateva secunde. Se poate modifica din VCDS, in configuratia standard iti consuma imediat lichidul daca esti obisnuit sa-ti cureti des parbrizul.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!