Jump to content

Passat B6 1.8 TSI 2008


gradu86

Postare recomandată

Eu le-am luat ca 5x112 (sper ca nu a gresit vanzatorul), au stantat pe ele 7JX16H2 ET45. Par sa fie intr-adevar de B5, dar eu nu vad de ce nu s-ar potrivi si pe un B6, si cum le-am gasit la un pret bun - le-am luat pe acestea. E vreo problema?

 

Acum ma cam roade la creier diferenta de peste 200 de lei la bucata cauciuc 215 fata de 205 (Goodyear Efficientgrip Performance vreau sa-mi iau)...

 

nu, se potrivesc... fiind de Passat sunt 5x112 si ET 45. Eu l-am avut pe fostul meu B5 - cauciucuri am pus pe ele 205.

 

jantele pentru de B5.5 (dupa 2001) - sunt in general cu ET37

Link către comentariu

Daca intradevar au 7j nu merge si 225, chiar daca face un pic de balon?

 

+1 Ego. 

Link către comentariu

Eu am in CIV doar 205 si 215 pe jante de 16, deci nici nu m-am gandit la 225, nici nu stiu daca incap cum trebuie. Am vazut undeva pe forum un pdf cu jante si cauciucuri pentru Passat, dar motorizarea mea nu aparea in el si, in mod ciudat, in manualul masinii nu apare nicaieri ce jante sau cauciucuri poti sa-ti pui. Ca si cum te obliga sa faci toate astea la reprezentanta, cum spun ei, fara sa stii tu nimic.

Link către comentariu

Cristi, posibil.... oricum merg pe B6 - am pe cineva care are asa.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu

Eu am 215/55 de iarna si mi se par inguste ( intradevar puse pe jante de tabla de 6 sau 6.5j).

 

@gradu: de ce nu mergi tu pe jante pe 17 cu 225/50 cauciucuri nu pot sa inteleg. Dar, pana la urma, cine sunt eu sa judec?  Daca tu esti impacat cu alegerea facuta, go 4 it! :icon_thumleft:

Link către comentariu

Prea multa lume mi-a spus ca au regretat achizitia unor cauciucuri late sau jante mari. Din motive practice toata lumea m-a sfatuit sa iau jante de 16, cele de 17 mi-au fost recomandate doar pentru aspect, care nu primeaza in cazul meu. Acum cu cauciucurile pentru jantele de 16 e cam egal-egal: unii imi recomanda de 205 ca sunt mai inguste, deci consum mai mic, directie mai usoara, etc, altii recomanda de 215 ca au si suprafata si diametrul mai mare, deci mers mai moale, aderenta mai buna, etc. Jantele le-am luat deja de 16, deci asta e stabilit, ramane sa decid doar cu cauciucurile.

Link către comentariu

Parerea mea e ca pe 16 poti sa ai 205 sau 225 dar consumul va fi acelasi +- 5% ( a se considera procent din litraj). Plus ca pe o masina mare chiar cred ca niste cauciucuri mai late sunt mai comfortabile. 

 

ps: eu nu regret trecerea de la 17 la 18. 

 

Spor la cumparaturi. ( de anvelope). :icon_thumleft:

Link către comentariu

Apreciez parerea, dar esti in minoritate :)

 

Stie cineva daca exista vre-un avantaj in a cumpara cauciucuri "XL" daca nu vrei sa cari totusi greutati mari cu masina?

Link către comentariu

Hsi sa ti raspund eu: nu faci galme la fel de usor. Xl= pereti laterali intariti.

Link către comentariu

XL= greutate mai mare a anvelopei, consum mai mare, confort mai scăzut, preț mai mare. Deh, romanul crede ca tot ce e XL, XXL (mai mare) e mai bun. Personal n-aș lua XL pe o mașină de zi cu zi.

Link către comentariu

La greutate mai mare a anvelopei nu ma gandisem, multumesc pentru informatie! Oricum ma gandeam ca nu am de ce sa iau XL, acum sunt sigur.

Link către comentariu

Ce ne place sa ne dam mai destepti at cand ne dam cu parerea...

XL= extra load, pereti laterali intariti.

Dupa ce am trecut prin 6-8 seturi de cauciucuri noi ( 16 17 sau 18 inchi) avand sau nu indice xl este parerea mea ca pe 16"( passat b6) un cauciuc xl aduce numai beneficii: este ceva mai rezistent la rulajul cu presiune sub valoarea recomandata, nu tai cauciucul in orice groapa, nu faci galme( poate decat daca reusesti sa spargi janta). Asadar dai mai multi bani la achizitie dar castigi pe durata de viata anvelopei.

Hai sa ii dam omuui info concrete, dobandite de-a lungul timpului,nu din auzite sau din ce am visat seara.

@xtremul: te rog spune ne si noua cu cat creste consumul si cum naiba scade comfortul pe o anvelopa cu talon de 50 (215/50) si mai ales cu cat e mai grea o anvelopa xl pe 16 fata de una normala.

@gradu: eu am 225/40/18 xl si 235/40/18 si crede ma ca diferenta fata de 225/45/17 este neglijabila din toate pctele se vedere iar consumul sta cam asa: 6.3% pt 18 vs 6.1% pt 17 ( consumul long term facut la pompa).

Sa ai spor la cumparaturi pt ca vad ca te ai hotarat. Mergi pe o marca premium daca ai de gand sa iei gumele noi.

Link către comentariu

Odată cu talonul întărit vine și o filtrare mai precara a denivelărilor. Oricine își poate da seama de asta. Nu am avut nimic personal cu tine cristi511. Te-ai atacat ca in curtea scolii. În cazul tău, la roti pe 18 ți se poate părea acceptabil. La alții poate ca nu. Depinde de percepție. Omul trebuie sa știe și dezavantajele anvelopelor XL, nu doar avantaje (neglijabile la un condus normal după părerea mea). In final o sa cumpere ce considera el și ce își permite. Acum gata cu off topic. Sunt destule thread-uri pe acest subiect.

Modificat de Xtremu
Link către comentariu

Nu m am atacat ci ai reusit sa ma faci foarte curios pentru simplu fapt ca personal, trecand prin diferitele tipuri de anvelope, nu am simtit vreo diferenta si acum ma gandesc ca poate e ceva acolo ce nu am bagat eu de seama.

Ce m a deranjat a fost generalizarea care din pct meu de vedere e un mod ieftin si limitat de a incheia un versus.

Asadar, cum omul e sef pe banii lui, hai sa i uram spor la cumparaturi.

@gradu: daca vrei, tine un jurnal al anvelopelor. Sunt multi care ar putea conaidera folositoare o astfel de actiune.

Benzina, talpa si zambet pe buze!

Link către comentariu

Am primit azi cauciucurile, si am o nelamurire, sper sa ma poata ajuta cineva. Cauciucurile acestea (GoodYear Efficientgrip Performance) nu au indicator de directie de rulare, dar au "inside" si "outside". Ce ma mira este ca toate 4 sunt identice, si daca le pun 2 cate 2, cum ar fi montate pe masina, nu exista nici un fel de simetrie. Oare ar trebuie sa aiba si variantele de stanga si dreapta, sau asa sunt ele? Faptul ca striatiile de pe ambele parti au aceeasi directie nu face masina sa se duca in lateral in conditii de alunecare?

post-133987-0-66714900-1402048393_thumb.

Link către comentariu

Multe anvelope de vara deja nu mai au sens de rotatie, ci sunt asimetrice avand indicatii de outside/inside. 

 

Sunt gandite bine pt ca partea de outside mereu va prelua o sarcina mai mare la viraje spre exemplu.

Nu in ultimul rand ai libertatea sa poti schimba rotile intre ele fara restrictii.

 

Profilul asimetric de la efficientgrip e destul de bland. GY Asymm sau Michelin PS3 au un profil asimetric mai accentuat.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Asta cu partea exterioara diferita de cea interioara o inteleg, ma mira doar ca in aceste conditii nu exista dreapta si stanga ca sa aiba striatiile in directii opuse.

Link către comentariu

Pus noile jante și anvelope, acum arată așa: post-133987-14023211973977_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Dupa revizia de acum 2 saptamani (la Midocar Vitan, cu schimb bujii si lichid de frana pe langa cele uzuale) masina imi pare mult mai lenesa, cel putin la turatii relativ mici (pana in 2000-2500). Credeti ca exista vreo posibilitate sa-mi fi facut ei ceva gresit? Aveti vreo idee care ar putea fi problema?

Link către comentariu

Nu stiu daca datorita acelei revizii de care ziceam mai devreme, sau modificarii stilului meu de condus, dar am reusit la ultimul plin, rulat numai prin oras, sa calculez un consum de putin sub 10.6%, adica exact conform specificatiilor VW. Am ajuns sa schimb viteza acum pe la 2000-2200 rpm, dar nu pot sa spun ca ma stresez sa merg economic, mai bag si ocazionale acelerari la pana peste 4000 rpm (traficul din Bucuresti poate fi foarte enervant).

Sunt foarte multumit de acest rezultat, acum sper sa rezolv mai repede cu gasirea ceasurilor de bord, sa-mi montez BC si sa vad consumul in timp mai real, nu o data la 600-900 km, cand fac plinul.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!