Jump to content

Passat B6 1.8 TSI 2008


gradu86

Postare recomandată

Am facut acest topic ca unul de prezentare, sper ca am nimerit bine.

 

Tocmai mi-am achizitionat un Passat B6 din 2008, 1.8 TSI, echipare TrendLine (cea mai slaba, din cate vad, dar asta e), cu Climatronic, sumedenie de airbag-uri (8 cred), alarma Viper. Imi place ca are cotiere, mufa de bricheta si in spate + portbagaj. Nu-mi place ca are geamuri manuale pe spate si ca nu are calculator de bord (de asta nu mi-am dat seama decat dupa ce am adus-o acasa, nu credeam ca e posibil la o masina de acest nivel). Macar are senzor de temperatura exterioara.

 

Acum ma gandesc cum pot s-o mai imbunatatesc, primul pas fiind setari software: incuiere si descuiere automata usi, ridicare automata geamuri, eventual coming / leaving home. Ma intreb daca pot sa fac ceva sa nu mai fie nevoie sa pornesc si opresc luminile (faza scurta) de fiecare data cand plec undeva, ca nu sunt obisnuit si uit. La vechea masina se stingeau farurile automat cand cheia era scoasa din contact si se deschidea si inchidea usa soferului (daca erau pornite de tot, nu doar pe pozitii), as vrea cumva si la asta sa fie la fel. Sau daca nu - macar daca pot sa-mi activez DRL, poate ajung legile europene si la noi.

Link către comentariu

sigur, poti face diverse setari/activari la modelul tau, printre care si DRL pe faruri, coming home, leaving home, etc...ca sa lucreze cum iti place tie.

Link către comentariu

Multumesc!

 

Inca nu am un consum, abia de o saptamana am luat-o, inca nu s-a dus un plin. Si nu ma risc sa aproximez dupa cat arata acul ca as mai avea in rezervor, ca alea nu arata situatia reala de obicei. Dupa ce consum macar 2-3 plinuri mai vedem. Pana atunci ma obisnuiesc cu ea. Apropo, cine stie pe la ce turatii trebuie schimbata viteza pentru un consum optim?

Link către comentariu

Multumesc!

 

Inca nu am un consum, abia de o saptamana am luat-o, inca nu s-a dus un plin. Si nu ma risc sa aproximez dupa cat arata acul ca as mai avea in rezervor, ca alea nu arata situatia reala de obicei. Dupa ce consum macar 2-3 plinuri mai vedem. Pana atunci ma obisnuiesc cu ea. Apropo, cine stie pe la ce turatii trebuie schimbata viteza pentru un consum optim?

pai schimbi in functie de necesitati. daca vrei sa ai demaraj schimbi mai sus... daca mergi lejer si nu e deal schimbi mai la maxim 3000.... oricum masina asta o sa iti pape ceva... minim 7.5 afara.... si in oras undeva la 12 zic eu... e grea si motoru e miculutz plus ca e si turbo...dar e fain motoru.... sa il turezi ceva mai mult pentru turbina.. alytfel o distrugi

Link către comentariu

Salut, si bine ai venit :D

 

Motor destul de sprinten, pacat ca e slab dotat, dar...aia se rezolva :) 

 

Eu cu a meu schimb pe la 2000 turatii, dar nu am turbo..deci tu ar trebui sa il mai si turezi cateodata.

 

Asteptam si poze :D

Link către comentariu

Eh, nu m-am pus pe pozat, ca nu e deosebita masina, nu am cu ce ma lauda (cel putin deocamdata).

 

Motorul e sprinten, nu am de reprosat nimic, si nu pot spune ca e mic (160 de cai e suficient pentru o masina de o tona jumate). Momentan schimb viteza in mod normal pe la 3-3.5 mii de rotatii, asa imi pare mie ca cere masina la mers normal, dar nu pot fi prea sigur, ca nu am prea multa experienta. Vroiam sa aflu de la cineva care a aflat pe pielea (adica masina) lui.

Link către comentariu

bine ai venit pe forum si cat mai multi km cu masinuta! Eu am avut un B6 din 2011 1.8TSI cu DSG, e un motor super bun pentru caroseria asta si cuplat cu DSG iti dadea senzatia ca e foarte rapida, la mers in stilul DSG-ului schimba pe la 1800rpm, deja eram in tr. a 7a la 70-80kmh. Consumul era foarte bun, in Ro sigur la drum intins iti va lua ceva gen 6%  la un mers normal pana in 120kmh, aici faceam cu un plin si 7-800km combinat, rezervor de 60L. Apoi, e motor turbo si poti oricand sa ii faci un remap, mai ales daca ai cutie manuala, la DSG7 era mai problematic din cauza limitei de cuplu impusa de durabilitatea cutiei.

Link către comentariu

La 1800? Si rezista bine turbina daca se schimba vitezele la turatii atat de mici?

 

Iar remapul ar putea sa reduca consumul? Cel putin deocamdata nu simt nevoie de putere mai mare, dar reducerea consumului nu strica niciodata :)

Link către comentariu

eu am avut remap la GTi MK6, nu am vazut vreo reducere a consumului, dimpotriva :), asa se zice, ca l-ar reduce, dar asta in conditii de mers normal datorita cuplului mai mare, dar cred ca nu-i semnificativ, poate altii pot da detalii, pe mine nu m-a interesat aspectul acesta...

 

cat despre turbina, evident ca nu mergi zilnic in stilul ala, dar prin oras cam asa era, la drumurile externe  vedea si ea turatii serioase, e nevoie pentru o viata indelungata a turbinei.

Link către comentariu

Dupa cateva zile de condus ceva mai mult prin oras, mie tot imi da impresia ca la 1800 e prea devreme sa schimb viteza, abia incep sa simt putere acolo. Abia la 2500 ma lasa inima sa trec in urmatoarea treapta. Dar voi mai experimenta cu timpul.

 

In alta ordine de idei: se pare ca pentru a-mi pastra bara spate intacta (desi e deja cam tarziu) ar trebui sa-mi pun niste senzori de parcare, caci aceasta masina e mai lunga in spate decat imi pare mie. Care ar fi solutia cea mai eleganta la bani decenti? Jucariile de 60+ lei de pe okazii sunt bune de ceva?

Link către comentariu

Astazi, dupa fix 650 km, mi s-a dus primul plin. Consum de 9.8 l / 100 km pe aceasta distanta, din care 250-300 km in afara localitatilor (greu de extimat mai exact, cu sumedenia de localitati de-a lungul drumurilor nationale). Un consum cam mare, dupa parerea mea, voi incerca de acum sa schimb viteza undeva mai pe la 2500 rpm, sa vedem ce rezultat obtin.

Link către comentariu

Eu asa tura-vura prin oras le schimb cam intre 2200 si 2500. Mi se pare ok ish consumul tau. Eu am 55 l rezervorul si numai in bucuresti nu sar de 400 km de la plin la becul aprins.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Vreau sa-mi iau niste jante si cauciucuri de vara, si nu ma pot hotara de care. Tot ce stiu clar momentan este marca si modelul cauciucurilor: Goodyear EfficientGrip Performance. Ce nu ma pot hotara este daca sa fie de 16 (205/55 sau presupun ca mai bine 215/55) sau de 17 (235/45). Dupa ce hotarasc asta, trebuie sa vad si ce jante din aliaj gasesc, ceva decent la un pret corect, fara pretentii de look, sportivitate sau nu mai stiu eu ce. Caut functionalitate si rezonabilitate in primul rand.

 

Ma poate ajuta cineva cu un sfat (si eventuala argumentare, daca este cazul)?

Link către comentariu

Pai depinde ce cauti...aspect imbunatatit al masinii ? mergi pe 17...insa..cu anvelopele 235 vei avea o diferenta semnificativa de consum ( marit ), o stabilitate mai buna, directia va fi mai greoaie, franarea va fi mai eficienta, vei simti un disconfort destul de mare la talon de 45, la fiecare plecare de pe loc vei solicita mai mult ansamblul ambreiaj, articulatiile, etc ; pt 16, dimensiunea corecta cred ca este 205 55 16 ; eu personal nu as pune decat ceea ce am in carte, adica ce recomanda producatorul..nu sa ma apuc eu sa caut echivalente sau sa maresc latimea sau talonul anvelopei ca asa imi trece mie prin cap..din ..foarte multe motive pe care nu le enumar acum ; masina probabil va arata ok, demarajul si cuplul nu se vor pierde deloc, vei avea confort, vei proteja mai mult articulatiile si suspensiile, iar pt drumurile noastre...eu nu recomand un talon mai mic de 55 al anvelopei ; am avut si eu si..m-am lasat pagubas ; asta daca nu cumva este masina de weekend sau faci doar autostrada cu ea ( dar si aia e dezastru ) ; nu stiu sigur ce dimensiuni ai in carte la B6...dar ca sa impaci si capra si varza, ar fi ceva de genul 215 50 17 ; 

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu

Am 205/55 R16 și 215/55 R16 trecute de bază + 235/45 R17 suplimentar mai jos.

Link către comentariu

Uitați și niște poze, călduțe încă [emoji3]

post-133987-14008568399002_thumb.jpg

post-133987-14008568633345_thumb.jpg

Link către comentariu
Publicat (modificat)

M-am hotarat ca raman pe jante de 16, azi m-am si apucat sa-mi caut niste OEM s/h, ca tocmai mi-a bagat cineva un cutit in cauciuc si a accelerat procesul de schimbare a jentilor si cauciucurilor, ca sa nu merg prea mult pe rezerva. Daca stie cineva de niste jante de aliaj de 16" OEM pentru Passat B6 la pret bun - dati un semn, va rog!

Modificat de gradu86
Link către comentariu
CustomPerformance

Frumoasa masina, imi place culoarea. Pune poze si cu interiorul :D. s-o stapanesti fara incidente!


uite aici niste jante frumoase pentru tine --> http://www.pieseauto.ro/jante-aliaj-16/vw/passat-b6/jante-16-originale-vw-passat-b6-c3-2007-cod-3c0-537650903.html


si aici unele frumoase non-OEM --> http://www.pieseauto.ro/jante-aliaj-16/ronal/5x112/jante-ronal-16-5x112-vw-mercedes-seat-audi-skoda-713146241.html

Link către comentariu

Mi-am luat niste jante de 16 OEM s/h, Montreal cred ca le zice (poza in atasament). Astept sa-mi vina la sfarsitul saptamanii, pana atunci trebuie sa ma hotarasc daca vreau cauciucurile de 215 sau 205 si sa le comand.

post-133987-0-27179100-1401709578_thumb.

Link către comentariu

Jantele astea sunt mai mult pt Passat b5 daca or fi pt passat. Eu le-am vazut mai mult pe Golf 4 si cu prinderea 5x100.

Oricum ar fi, cele oem de Passat B5 si B5.5 au 7x16 ET37.

215/55, mai ales ca ai un motor destul de potent si e pacat sa nu aiba o aderenta pe masura.

Link către comentariu

da, sunt pe Passat B5 ... Montreal. Pe Golf4 sunt unele asemanatoare.... Montreal 2

Link către comentariu

Eu le-am luat ca 5x112 (sper ca nu a gresit vanzatorul), au stantat pe ele 7JX16H2 ET45. Par sa fie intr-adevar de B5, dar eu nu vad de ce nu s-ar potrivi si pe un B6, si cum le-am gasit la un pret bun - le-am luat pe acestea. E vreo problema?

 

Acum ma cam roade la creier diferenta de peste 200 de lei la bucata cauciuc 215 fata de 205 (Goodyear Efficientgrip Performance vreau sa-mi iau)...

Link către comentariu

Nu. ET-ul e bun. Ciudat credeam ca toate de 16 de passat b5,b5.5 au ET37. Ceea ce ar fi mers si pt B6.

 

Roata va avea un diametru mai mic cu 205/55 si arata mai urat plus ca e un motor de 1.8T nu 1.9TDI 105.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!