Jump to content

Probleme relanti golf 5 gti edition 30


inspektah
 Share

Postare recomandată

De curand mi-am achizionat un gti ed. 30 cu 56.000 km.

Inca de cand l-am luat am o oscilatie la relanti , se tureza singura cam pana la 2000 ture , dupa care coboara incet , mai sta pe la o mie si ceva apoi se stabilizeaza.

In bord nu am nici un bec aprins ( mil on ) masina trage foarte bine de pe la orice turatie .. nu se simte infundata. 

Dupa ce am citit pe net m-am decis ca ar fi vorba de Pcv , pe care l-am schimbat in seara asta cu tot cu garnitura , manifestarea a ramas aceeasi.

Ca si coduri dupa scanarea facuta de mine imi ies asa :

 

3 Faults Found 
 
008825 - Leak in Air Intake System 
               P2279 - 002 - 
 
 
001287 - Idle Control System RPM 
               P0507 - 001 - Higher than Expected.
 
008583 - Bank 1; System too Lean at Idle 
               P2187 - 004 - 
 
La interpretare pe ross tech wiki toate imi dau pcv-ul ..
 
Precizez ca nu am schimbat si furtunasul care intra in admisie ( cel MIC )
am fost si la reprez si s-au uitat la el l-au verificat si au zis ca nu e necesar schimbarea lui.
Oricum maine mai ma duc la ei o data sa vad ce zic.
 
Voi ce imi sugerati?
ce mai pot verifica ?
 
Rog moderatorii in caz ca nu am postat unde trebuie sa fiu mutat in alta arie.
Modificat de inspektah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu ai pus PCV-ul potrivit? Aer fals pe la alte garnituri,spre ex garnitura de la admisie?

Modificat de golfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pcv-ul initial am incercat sa il schimb vineri la brady, l-a dat pe cel vechi jos .. l-a pus pe cel nou ..alta revizie, pierdea aer , trebuia garnitura noua ( un cauciuc portocaliu).

l-au verificat cu seria de sasiu se potriveste.

in seara asta l-am montat din nou cu garnitura care ii lipsea.

motorul nu se ineaca la relanti , nu da sa moara.

am scos busonul de la ulei in timp ce rula motorul , se simtea vacuum , la fel si cu " batul " de la ulei.

cand am efectuat lucrurile astea motorul mergea sacadat.

inseamna ca pcv e ok .

cum se poate verifica pe unde pierd aer . se introduce o substanta de contrast?

inca ceva .. cand pornesc cateodata se aude un fluierat care banuiesc ca se trage tot de la pcv, aer

Modificat de inspektah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai scos busonul l-a ulei s-a simtit vreo variatie in mersul motorului? daca se simte variatie atunci e cam din PCV.

 

Ia intrat tu cu vag-com pe canalele 014 015 016 sa vezi cum stai si cu misfire la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am scapat de cele 2 erori 

008825 - Leak in Air Intake System,

008583 - Bank 1; System too Lean at Idle 

               P2187.
S-a descoperit ca pierdeam aer prin furtunul mare de la pcv.
relantiul in mare s-a stabilizat , nu mai urca de nebun , nu mai fluctueaza.
Doar mai rar am observat ca urca turatiile  cateva sute de rpm - pana la 1000-1100 si pe urma scade.
am ramas acum cu
001287 - Idle Control System RPM 
               P0507 - 001 - Higher than Expected.
Nu stiu ce sa mai zic , mai ma duc maine iar la serv.
sa fi tot de la pcv   :(
Cand am plecat de la brady eram error free , cea din urma mi-a aparut posibil in mers.
Modificat de inspektah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din lista de probleme comune 2.0 TFSI, mai ales pe motorul BYD, poti verifica si N80 (langa clapeta de acceleratie) si DV (N75) care vezi ca e sus, se ajunge usor la el. Nu e ca la GTI normal. (unde e foarte jos, langa turbo)

Si daca schimbi ceva, schimba si furtunul din dreapta N80-ului (revizia noua are alta forma)

DV-ul poti sa-l verifici dandu-l jos si vazut daca are membrana intreaga.

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au ramas 2 variante : furtunul care intra in pompa de vacuum sau pompa in sine

s-au efectuat teste in trafic cu furtunul blocat scos din pompa la mers si au rezultat 0 erori, relanti fara fluctuatii

Modificat de inspektah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer cred ca cei din service ma aburesc , habar nu au cu ce se mananca.

Tot cred ca e vina nenorocitului de pcv chit ca e revizie noua ... La prima cheie dimineata fluiera cateva secunde bune (ce am citit pe alte forumuri ca ar fi semn ca e stricata sau nu e in regula)

O sa imi dau totusi comanda de pcv fix bsh.

 

Va rog !!! Daca e cineva dispus sa imi imprumute pcv-ul lui pt cateva minute sa vad daca se schimba ceva , fac cinste !!!

Ma deplasez oriunde in BucurestI :)

 

incerc sa postez si in aria de intalniri in Bucuresti , poate am noroc 

 

Sa scap si eu de necaz :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi dadea eroare 2187 ,si aveam un furtun de vacum crapat . dupa ce l'am schimbat nu am mai avut probleme. e furtunul care intra in admisie si in pompa de vacuum.

app ce consum ai?

atasez o poza cu locatia furtunului

sa il verifici ,al meu era taiat pe dedesupt

post-23939-0-86400100-1395053235_thumb.j

Modificat de 28rac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul de care zici tu imi soseste maine , ala ar fi ultima speranta.

S-au uitat la el si nu prezenta crapaturi , rosaturi , taieturi.

Au suflat in el si unui mecanic i s-a parut ca ar pierde aer, nu stiu ce sa mai zic.

tie iti oscila si relantiul , ca mie asa mi se manifesta?

Consumul in oras e maricel , dar vede "blana"mai tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,la prima pornire in zi oscila ,dar foarte putin ., si aveam un consum de 15 in oras,la un mers normal.

sa te uiti si la furtunul de intra in tulumba de servo frana .,e in continuarea capatului de jos a furtunului incercuit.

http://www.google.ro/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=Dbt7b6mOymsUMM&tbnid=I-_-UZkzqr3vMM:&ved=0CAQQjhw&url=http%3A%2F%2Fwww.auto-professionals.co.uk%2Fshowthread.php%3Ftid%3D3664&ei=gQMnU562OJKHswaYnIH4BA&bvm=bv.62922401,d.Yms&psig=AFQjCNHZH-PfotfLPHj3WvD0C9ArIkpVNw&ust=1395152018953216

Modificat de 28rac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S_a rezolvat !!

Mi_am facut cei de la serv. Un pcv fix temporar .

Au blocat intrarea in admisie cu un dop de cauciuc iar furtunul mic scos sta atarnat :)

Asta pana imi iau bsh_ul.

Masina are relanti fix , consumul a scazut .

End of story

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!