Jump to content

Frane Leon 1.8T 4x4


DORU_14
 Share

Postare recomandată

:D

Este vreun proprietar de Seat Leon 1.8T 180CP 4x4 care sa-mi poata spuna si mie ce dimensiuni au discurile fata/spate stock la masina asta si daca cele spate sunt ventilate? Si, de asemenea, ce diametru are volant? Multumesc anticipat !

P.S. Din ce stiu, codul motor la aceasta varianta este ARY. Motoarele sunt identice (cu O1 RS si O1 4x4), difera doar CV. Pareri?

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate stiu eu nu sunt ventilate pe spate dar daca nu stie nimeni sa iti zica , caut si iti zic maine exact si diametrul si ceva despre ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel, multumesc anticipat!

Caut aceste detalii de ceva vreme, nu gasesc nicaieri informatiile solicitate si totusi de aflarea lor depind actiuni viitoare...asa ca sunt receptiv!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am gasit deci :

pe fatza sunt fi (nu stiu sa il fac pe fi) 312

pe spate sunt fi 256

sunt ventilate toate daca vrei si preturi am pt cel de pe fata lucas la 3,5 mil si pe spate bosch la 2,1 mil daca vrei sa le cumperi cumva poate se mai face reducere ceva dar sunt preturile luate de la un magazin cu reducere destul de buna :beerchug: sper ca ti-am satisfacut curiozitatea in materie de (fi)

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos! In cazul volantei, poti afla fi-ul?

:beerchug: Exista posibilitatea sa schimb la masina mea discurile fata/spate cu unele folosite la modelul Seat 4x4? Daca da, ce mi-ati recomanda ca firma si desigur un pret bun? Trebuie sa inlocuiesc si etrierele? Dimensiunile date de tine sunt aceleasi cu ale Octaviei 1 RS...oare e posibil sa schimb discurile plus placutele de frana, fara alte modificari? Astept sugestiile voastre.

P.S. Intentionez realizarea unui tuning pana spre 230-240CP, acesta este motivul intrabarilor mele. Deci pt asa putere imi trebuie si frane corect dimensionate. In prezent am pe fata 288x25 mm iar pe spate 239x9mm, deci neventilate. Pot adapta pe spate noile discuri ventilate?

P.S. 2 Despre ce firma vorbeai Gabriel? E din Craiova?

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8T 4x4 are intr-adevar 312mm diametru discuri fata si 256mm spate. Pe fata sunt sigur ventilate, spate nu stiu.

Referitor la modificarea pentru tine: pentru fata se poate face schimband doar discuri+placute+suporti etrieri, etrierul e acelasi dar se schimba suportul pentru a face loc discurilor marite. Operatie este destul de cunoscuta intre posesorii de G4 si Octi1 1.8T de cele mai multe ori adaptandu-se franele de Leon sau TT.

Pe spate insa etrierele sunt altele si au si alta pozitie la Leon 1.8T 4x4 fata de varianta FWD. Nu stiu ce implica aceste schimbari.

EDIT: inca o chestie: va trebui sa schimbi si rotile, fata cel putin :beerchug:

Trebuie minim 16" pentru a intra peste discurile de 312mm

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da firma e din craiova este destul de noua dar patronul are legaturi foarte bune si am inteles ca are reduceri bune la piese de la producatori importanti daca te intereseaza nu e problema vorbesc si se face comanda , eu am luat de la ei de multe ori pt diferite masini si cu factura cu tot volant nu stiu si nu pot sa aflu fi-ul pt ca vine numai pe original stiu decat ca discul este de 240 aia automat este un pic mai mare

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8T 4x4 are intr-adevar 312mm diametru discuri fata si 256mm spate. Pe fata sunt sigur ventilate, spate nu stiu.

Referitor la modificarea pentru tine: pentru fata se poate face schimband doar discuri+placute+suporti etrieri, etrierul e acelasi dar se schimba suportul pentru a face loc discurilor marite. Operatie este destul de cunoscuta intre posesorii de G4 si Octi1 1.8T de cele mai multe ori adaptandu-se franele de Leon sau TT.

Pe spate insa etrierele sunt altele si au si alta pozitie la Leon 1.8T 4x4 fata de varianta FWD. Nu stiu ce implica aceste schimbari.

EDIT: inca o chestie: va trebui sa schimbi si rotile, fata cel putin :D

Trebuie minim 16" pentru a intra peste discurile de 312mm

Mersi, Toni. Cu rotile nu e nici o problema, am deja 2 seturi cu tot cu anvelope, unele pe 15", celelalate pe 16", amandoua originale Skoda. Cu asta am rezolvat! :D

Ma gandeam eu ca nu scap usor cu modificarile...pe spate, mai ales. Ai idee cine mi-ar putea spune exact ce merita cumparat ca firma si performante si cam cat costa manopera de schimbare? Ar fi suficient daca as schimba actualele discuri si placute cu unele sport, gen Zimmermann 288 perforate pe fata si spate si Ferodo racing? As obtine frane corect dimensionate pt noua putere avuta in vedere ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da firma e din craiova este destul de noua dar patronul are legaturi foarte bune si am inteles ca are reduceri bune la piese de la producatori importanti daca te intereseaza nu e problema vorbesc si se face comanda , eu am luat de la ei de multe ori pt diferite masini si cu factura cu tot volant nu stiu si nu pot sa aflu fi-ul pt ca vine numai pe original stiu decat ca discul este de 240 aia automat este un pic mai mare

Gabriel, am sunat la Skoda si am aflat (nu stiu cat de adevarat este, stiu doar ca volant la masina mea vine impreuna cu kit ambreiaj) ca fi-ul ar fi 225 mm. Inca nu este confirmata sigur aceasta valoare...

Eu sunt tipul cautator, deci dupa ce ma lamuresc bine si aprofundez problema, ma documentez serios, trec la fapte...atunci te voi cauta cu rugamintea de a afla preturi la subansamblele pe care le am in vedere pt modificare/schimbare. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, Toni. Cu rotile nu e nici o problema, am deja 2 seturi cu tot cu anvelope, unele pe 15", celelalate pe 16", amandoua originale Skoda. Cu asta am rezolvat! ;)

Ma gandeam eu ca nu scap usor cu modificarile...pe spate, mai ales. Ai idee cine mi-ar putea spune exact ce merita cumparat ca firma si performante si cam cat costa manopera de schimbare? Ar fi suficient daca as schimba actualele discuri si placute cu unele sport, gen Zimmermann 288 perforate pe fata si spate si Ferodo racing? As obtine frane corect dimensionate pt noua putere avuta in vedere ?

Vorbeste cu fuscobal, el a avut pe Octavia 1.8T 150>196cp Zimmermann sport 288+Ferodo DS2500 si stiu ca era foarte multumit de cum frana masina in special la viteze mari, la viteze mici zicea ca nu se simtea mare diferenta (da-i un PM si iti poate spune mai multe). Si el vroia sa faca trecea la 312mm pe fata dar cei de la Avia i-au zis ca nu se poate sau ceva de genul ...

--> http://homepage.ntlworld.com/dgace/tt_brakes.htm <--

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toni, multumesc inca o data. I-am dat lui Fuscobal un MP, vom lua legatura curand sper sa lamurim aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

franeaza f bine zimmermann 288mm + ferodo ds performance mai ales la viteza cand se incing placutele...in rest sunt ca cele stock!

daca vrei sa faci schema ia-ti volant in masa simpla+ambreiaj sport, pt motorul tau ar trebui sa aibe 3.7kg volant, dupa downpipe de neam prost si catalizator sport, blow off forge si intercooler (daca esti interesat iti vand eu doar radiatorul fara trasee este cel de tdi150pd original cel ff mare, eu nu prea pot sa-l montez si d-asta vreau sa-l vand sa-mi iau unul mai compact)...cu astea si cu kkk03s (turbina de 180) poti sa faci treaba foarte buna asta daca nu vrei sa schimbi si turbo; si evident remapare dupa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificarile pe care le am in vedere sunt chiptuning prin OBD (maximul posibil in conditii de siguranta la functionarea motorului), filtru aer admisie directa PiperCross Venom, evacuare, discuri+placute (eventual ventilate pe spate), schimbat supapa >> BOV, alte modificari (precum marirea presinii cu 0,5 bar in rampa alimentare sau cele deja operate de Ceky - Metrotehnica la masina lui Boyzstuff).

Nu doresc sa-mi transform masina in gen Stage 2. Prefer Stage 1 la limita superioara. Imi vor ajunge ~240CP pt "nevoile" cotidiene...voi atinge bariera celor 235-240km/h si acc 0-100 ~7sec. Sper... :D

Oricum, masina ramane de familie, deja formez una si ca si Godoroja, intentionez s-o maresc la anul. Deci, sportivitate in frac ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am suparat, dar nici naiv nu ma simt :blink:

Hai sa facem putina matematica: remapare la 220-225CP (nu spun unde o fac, sa nu fiu acuzat de reclama, insa pe un Seat Leon 4x4 cu motorul meu atata a obtinut proprietarul), apoi filtrul aer PC Venom si evacuarea mai adauga 15CP, restul modificarilor vor mari raspunsul la pedala si vor impiedica gazele sa se intoarca spre turbina. Mie imi da ~240CP. Si oricum voi face un test afara la austrieci dupa pe un Dyno 4x4.

Atunci voi avea si dovada...sanatosi sa fim.

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doru_14, ai perfecta dreptate in legatura cu puterea obtinuta prin chiptuning. Cu evacuarea sunt de asemenea de acord cu conditia sa ai mare grija in privinta zgomotului obtinut si mai ales in privinta rezonantelor la turatia de croaziera in special pentru ca e masina de familie. Catalizatorul sport se simte puternic, personal n-am curajul sa-l dau jos cu totul. Cat despre filtrul sport: nu, merci! Am distrus un motor asa si nu intentionez sa repet figura. Toata smecheria e ca pur si simplu lasa sa treaca particole mai mari deci creste si debitul de aer maxim dar incearca o chestie. Gaseste pe cineva cu asemenea filtru si da cu degetul pe tubulatuara care iese din filtru. Vei ramane cu o mazga foarte fina, un fel de smirghel fin. Asta vei baga tu in motor. Unii zic ca nu dauneaza, se poate se fie adevarat dar repet: nu, merci!

PS: Daca vrei sa incerci un feeling de remapare 180-225cp te rog da-mi de stire pe PM. Dam o tura pe A2 intr-o zi cu soare ca sa-ti faci o idee. Si, pt. ca am avut mai multe versiuni de soft, te pot consilia in privinta asta.

In privinta BOV: nu merge pe acest motor

Modificat de Deceunink
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa nu mearga frate bov pe acest motor?

@doru : 1.8T de 180 cu turbina KKK03s poate fi remapat la 210-215 cai...mai mult nu poate turbina...poti sa treci de pragul asta cu alte parti fizice cum am enumerat mai sus...daca te duci pe un forum pe afara sa zici ca din remapare de la 180 ai 225 o sa rada toti de tine ;)

poti sa faci dyno si in romania scoti siguranta ca doar are haldex :P

Modificat de zGb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Deceunink: multumesc de sfaturi. Cunosc pe cineva cu o Octavia 1.8T tunata cu chip si cu filtru PC Viper, deci voi face verificarea tubulaturii curand, sa ma edific. Il are montat de mai bine de 1 an. In privinta catalizatorului, nu il voi schimba. Si nici volant. Ti-am trimis MP.

@zGb: Stiu despre posibilitatea decuplarii Haldex, insa dupa modificari voi apela la acest tertip f. rar. Prefer sa am aderenta maxima, in dauna celorlalti factori. Iar despre K03s, la remapare poti obtine mai mult decat cei 210-215CP, asa cum ti-am spus, deja s-a facut acest lucru. Fara modificari interne. Si voi face un Dyno sa am garantia puterii ci cuplului maxim. Un Dyno curat ;) Insa sunt o persoana receptiva, asa ca la prima ocazie cand ne vedem la intalnirea de joi (nu promit sa vin maine) voi accepta cu placere sa dialogam constructiv in privinta topicului lansat de mine. Adevarul este intotdeuna undeva la mijloc si chiar putin relativ. Dar parerea ta conteaza. A tuturor celor care ma pot ajuta cu un sfat, de altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am discurile de frana pe fata de 312 mm, gasesti la NIck Racing discuri Tarox care sunt dementiale, mai ales daca vrei si remapare ar fi bine sa le schimbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ce parere aveti despre urmatorul produs? Merita achizitia pt masina din semnatura? In RO nu exista distribuitor Brembo, de-asta intreb...

http://www.brembo.com/CatalogoHP/Templates...T=NoModifyGuest

Si aici codul kit-ului complet si motorizarea masinii:

http://www.brembo.com/CatalogoHP/Templates...T=NoModifyGuest

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o alternativa foarte buna dar nu asa de scumpa este Tarox, gasesti la Racing Nick

eu am pe masina si sunt impresionante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kit-urile acele contin discuri sport (perforate sau cu santuri) si placute din cate imi aduc eu aminte, deci nimic foarte spectaculos. Daca te lasa buzunarul, asupra calitatii Brembo nu cred ca se pot pune semne de intrebare.

Mie tot varianta marii diametrului discurilor pe fata mi se pare mai interesanta (chiar daca nu cu discuri Brembo). As inclina mai mult pe varianta discuri marite (Ate/Zimmermann/etc) decat discuri Brembo de marime stock. Iar la placute Ferodo DS2000 sau DS2500 cred ca fac fata cu succes din ce am auzit.

Tar-Ox mi se par putin cam scumpe, iar eu (parerea proprie si personala) tind sa cred ca placutele joaca un rol mai important in sistemul de franare decat discurile.

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!