Jump to content

La ce ma uit cand cumpar Mk1/Mk2 Second-Hand?


chemmitz
 Share

Postare recomandată

Preferabil ar fi sa mergi cu cineva care se pricepe (sau service) dar ce te faci cand nu ai cu cine si esti limitat ca timp si bani?

Am specificat mk1/mk2 deci sper sa apara si particularitati ale modelelor la care trebuie sa fi atent, daca sunt.

Avand in vedere ca nu am gasit un topic cu adevarat concludent pt. cineva ca mine adica paralel propun urmatorea idee pt ce care chiar se pricep la asta:

La ce sa te uiti exemplificat cu poze structura rezistenta (sau macar scheme lizibile),improvitatii etc etc nu cred ca este foarte greu mai ales ca sunt destui expertii

Un tutorial ca la carte daca doriti bineinteles altfel daca nu vi se pare util puteti sa il stergeti oricand :beerchug:

PS:poate fi folosit si pt initiere in "tainele" automobilului, nu? :D

Modificat de chemmitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

omule

din cate stiu eu si din ce imi trece acum prin cap

e bine sa te uiti la urmatoarele

la serii sa corespunda dupa cea din talon si sa nu para a fi batuta !

la oalele din spate (puntea spate, unde se prinde de caroserie)

la praguri

la aripi si contra aripi fata

la podea la sofer si rar si la pasagerul din fata ! (dai putin mocheta la o parte)

cam atat daca ai spus sa nu ne legam de lonjeroane :beerchug:

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost 4 ani posesor de mk2 si consider ca masina nu avea o anume problema pentru care sa fie nevoie sa sti ceva anume.

Se stie ca la mk1,mk2 sunt probleme cu manerele de la usi dar la cat costa alea nu le consider o problema :beerchug:

Eu cred ca cel mai important lucru la asa o masina mai ales la mk1 este tabla pentru ca ala e singurul lucru care nu-l poti schimba si linia masinii...chiar daca a fost lovita sa fie facuta bine si usile in special sa se inchida bine (am vazut multi proprietari de mk2 la care usile zici ca erau deschise).

Mentionez ca tabla e foarte buna la mk2 dar totusi sa nu uitam ca este o masina care se fabrica din 84!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omule

din cate stiu eu si din ce imi trece acum prin cap

e bine sa te uiti la urmatoarele

la serii sa corespunda dupa cea din talon si sa nu para a fi batuta !

la oalele din spate (puntea spate, unde se prinde de caroserie)

la praguri

la aripi si contra aripi fata

la podea la sofer si rar si la pasagerul din fata ! (dai putin mocheta la o parte)

cam atat daca ai spus sa nu ne legam de lonjeroane :beerchug:

bafta

wee ne legam de tot ce este important si poate fi constatat la fata locului adica in mijlocul strazii de exemplu :D

ps: nu ma asteptam sa se si raspunda la topic sunt surprins intrun mod foarte placut multumesc !

de acum eu nu mai postez nimic las doar cunoscatori pt. ca acest post sa fie mai usor urmarit de cei interesati (adica sa nu citeasca zeci de posturi din care doar cateva sa aiba relevanta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

nu ai pt ce sa ne multumesti

sper sa iti fie de mare folos tot ce iti spune

asa cum a spus colegul @vlady_zch mai sus

Totul inclusiv motorul este piesa de schimb ... mai putin caroseria

deci daca tabla e bina atunci masina e buna :beerchug:

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca seriile actele si structura de rezistenta sunt Ok restul se pot face.DAR in functie de "micile " surprize pe care ti le rezerva masina , fiind cunoscuta ingeniozitatea romanilor , difera si pretul masinii si costurile pe care trebuie sa le suporte cumparatorul! In ce priveste Mk1 iti pot spune ca am vazut atatea surprize la care nimeni nu s-ar fi gandit incat am ajuns la concluzia , mai ales in cazul celor care nu se prea pricep sa-si mestereasca singuri masina , ca mai bine investesti initial intr-o verificare riguroasa decat sa te apuce plansul dupa acea!! Parerea mea.

Iar despre listarea lucrurilor la care trebuie sa fi atent sunt atat de multe si variate incat sigur te va lua durerea de cap !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Un reply rautacios si va rog sa ma scuzati: MK1 sau MK2 nu poti lua decat SECOND !!! :) :beerchug:

Cand te decizi sa iti iei, in caz ca nu ti-ai luat deja, vin si eu sa-l vad si imi spun parerea. Baafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un reply rautacios si va rog sa ma scuzati: MK1 sau MK2 nu poti lua decat SECOND !!! :) :beerchug:

Cand te decizi sa iti iei, in caz ca nu ti-ai luat deja, vin si eu sa-l vad si imi spun parerea. Baafta!

Bine zis... :wacko: am omis asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

heheh, mk1 city golf inca se mai produce in africa de sud, brand new :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MK2 o masina foarte buna!

5 ani cat am avut nu au fost lipsiti de surprize, desi mi-a bagat bani in buzunar, nu mi-a scos: lego la instalatia electrica (a fost benzina transformat in diesel1.6); planetara MK1pe dreapta cu fuzeta si rulmenti golf3!!!(am descoperit dupa ce am troznit 2 planetare); trapa cu probleme la sistemul de inchidere. Toate astea sunt chestii minore, daca in momentul asta as avea in buzunar 2800euro cu care nu as avea ce face sigur mi-as lua un MK2 (am ramas cu o nostalgie dupa masina asta pentru ca nu o sa mai pot merge cu cea din semnatura pe unde m-a dus golful2). Cumpara MK2 cu inima deschisa pentru ca e o masina foarte buna. Fa o verificare inainte de a da banii la un service pe care ti-l alegi tu (nu te uita la 1milion dat unui mecanic priceput in care sa ai incredere!).

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

Ai dreptate @bridefo, Mk2 sunt niste masini exceptionale, timp de 5 ani de zile cat am avut Mk2 nu am bagat decat ulei, motorina, un pivot, un amortizor si o curea.

Am ramas cu o parere foarte buna despre acest autoturism si la ora actuala pot afirma ca la 2800-3300 E este cel mai bun autoturism pe care-l poti cumpara.

Piesele sunt ieftine rau, se gasesc pe toate drumurile iar calitatea este super.

Consumul este mic iar fiabilitatea masinii este destul de mare.

Dupa parerea mea, Golf 2 este cel mai bun raport calitate-pret, iar daca exista cineva care ma contrazice il rog sa nu evite s-o faca.

Bafta la achizitionarea Mk2-ului si, dupa parerea mea, e bine si e foarte important sa te uiti si de la cine o iei, e proprietarul ei sau nu, de cand o are, ce probleme (zice el ca are), sa vezi ce fel de om e, are fata de carpaci sau nu, are bani sau e sarac, e mai serios sau e samsar, cati proprietari are si cam cat de des a trecut dintr-o mana in alta, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!