Jump to content

Black MK6 - TTT


Nethar

Postare recomandată

Foarte simplu baga un magnet legat de o ata si bagi dupa ea !

Link către comentariu
  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Nethar

    36

  • blacka

    7

  • mede

    5

  • mike.

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se gasesesc de cumparat telescoape cu magnet in capat sau chiar legi de un bat un magnet cu scotch.  

Link către comentariu

Am reusit, am rupt un magnet de pe un tweeter vechi si l-am lipit cu scoci de o sfoara. Mi-a luat vreo 20min pana sa scot surubelnita de acolo, dar macar a functionat. Multumesc de idei! :)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am reusit de am facut astazi schimbul de freon:

 

post-132736-0-69843600-1400589997_thumb.

 

Simplu si rapid, cheltuiala de 70 lei :icon_rendeer:

Link către comentariu

Schimb sau completare ?

Eu stiu ca se completeaza cu Freon + Ulei .

Sau ai avut ceva spart pe instalatie de ai pierdut tot freon-ul ?

Link către comentariu

Nu era nimic spart, pur si simplu nu mai aveam freon aproape deloc.Tipii de acolo mi-au spus ca freonul rezista aprox. 2 ani si e bine sa ii dau drumul si iarna macar o data pe sapt.

Cu AC pus pe LO la treapta maxima, inainte intra aerul in masina ca si in Dacia 1300.

 

Acum nu pot da pe LO ca ies cuburi de gheata din gaurile de ventilatie :D

Link către comentariu

Ok, dar cum dai drumul iarna la AC, din moment ce, daca afara sunt sub 4 grade, compresorul nu porneste?

Asta am auzit-o si eu de mult ori, ca trebuie folosita clima si iarna; bun o folosesc, dar a incercat cineva la 1 grad afara sa porneasca clima? Eu stiu asta de la Golful 4; eram in martie si afara 3 grade, iar compresorul nu pornea....

Modificat de mede
Link către comentariu

La mine e aerul conditionat pornit mereu si clima pe 22-24 grade, pe Auto. Merge, nu merge la sub 4 grade, nu stiu, dar pana acum nu a zis nimic de lipsa freon.

La Seat nici nu ramanea butonul de AC aprins la sub 4 grade, asta ramane aprins, dar nu stiu daca merge sau nu...

Link către comentariu

Da corect si la mine ramane aprins butonul, dar compresorul in sine, nu porneste sub 4 grade...

Link către comentariu

Important ca si in lunile de iarnam mai ajungi intr-o parcare unde temperatura ii peste 4 gr. si daca butonul ii apasat poate porni compresorul

Link către comentariu

Fara freon nu ramai fara motiv.

Ori a frecat ceva de o conducta si a taiat-o, ori un por in radiator (facut de o pietricica de pe drum) ori garnituri fisurate. Se recomanda sa mai folosesti clima din cand in cand pt a circula freon+ulei pe traseu, impiedicand uscarea garniturilor.

Link către comentariu

De acum stiu sa pornesc clima mai des... Sunt sceptic in privinta problemelor dar vedem mai incolo daca apare ceva.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Nu-ti recomand sa schimbi becurile de semnalizare cu led-uri, am incercat eu acum ceva timp si nu se vad pe soare puternic - risti sa te trezesti cu masina din spate peste tine.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Updates:

 

Am luat de la Lidl o solutie de curatat jantele (aprox. 8 lei), care si-a facut treaba destul de bine:

 

post-132736-0-91798200-1407914178_thumb. post-132736-0-15430400-1407914176_thumb.

 

Pana acum sunt foarte multumit de masina, merge impecabil :)

 

Alte poze:

 

14717557850_ca47018062_s.jpg

 

si de pe Rarau:

14717636169_2377e956df_s.jpg14717724857_dd6165cd3d_s.jpg

Modificat de Nethar
Link către comentariu
  • 4 months later...

Cluj-Dej-Zakopane(PL)-Dej-Campulung Moldovenesc, 1530km, consum la pompa 5.3l/100km, temperaturi intre -18 si 3 grade. Coafura rezista.

Distributia am schimbat-o la ~171000, uleiul si filtrele putin mai devreme. Masina merge brici!

 

post-132736-0-84005300-1420496271_thumb.

Modificat de Nethar
Link către comentariu
  • 7 months later...

80085 :D

 

Anul trecut in septembrie cand am facut schimbul de ulei+filtre, tipul de la service a bagat MotorGold si de atunci pana acum nu a trebuit sa completez deloc! Din cate am mai citit pe la altii, Castrol-ul recomandat de VW se mai duce. Ma bate gandul sa merg tot pe MotorGold de-asta. Legat de filtre, l-am scos pe cel de polen si era plin de mizerie, oare e mult mai rentabil unul cu carbune activ?

post-132736-0-69282100-1439103461_thumb.

Modificat de Nethar
Link către comentariu
  • 8 months later...

190k

Am schimbat filtrele, uleiul si lichidul de frana. Trebuie sa schimb blocul de lumini de pe stopul spate stanga (cel cu proiectorul de ceata si pozitia) ca sa imi dispara martorul de bec ars.

km.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!