Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Ce semnifica valorile din grup 23? 

Imi arata - 60.. - 70.  Mi s a recomandat la o reprezentanta inlocuire injectoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact nu stiu,dar injectia bosch duce destui km fara probleme,daca erau piezzo electrice mai spuneam

mergi la o constatare la cineva care cunoaste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pai am fost la 2 reprezentante Wv si Skoda. La Skoda mi au explicat ca valorile alea mari de pe grup 23 arata ca injectoarele sunt stricate si calculatorul compenseaza cu motorina mai multa  ca motorul sa mearga rotund. Mi au dat foaie in care scrie sa inlocuiesc injectoarele. Masina merge bine, dar consuma foarte mult si tobele sunt afumate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 1/27/2018 at 11:06 AM, Ionut0207 said:

Bună ziua.. va rog mult daca va puteți da o parere despre ce sa intamplat la mine.acum cateva zile a aparut in bord pompa de ulei si zicea de presiune. ..am inteles...am tras pe dreapta...stiam de problema hexagonului din pompa de ulei...cand sa aprins senzorul brusc masina nu mai trăgea. Ok...am dus.o sa ii schimb imbusul acela..am schimbat imbus,ulei si filtru ulei...am pus baia inapoi am lasat.o o zi sa se usuce siliconul...am bagat ulei....am pornito...am lasato cam un sfert de ora pornita...apoi am iesit din garaj...nu am apucat sa merg cu ia si in maxim 1 km eram cu viteza a-4a..la 70 la ora ca nici atunci nu mai tragea cum trebuie si sa oprit din mers in viteza..am tras pe dreapta am incercat sa o pornesc si nimic...abia mai invartea motorul..Passat b6 3c 2005 2.0 BMP 140 resoftata la 170...va mulțumesc si imi va fi de ajutor orice raspuns

Salut! Întâmpin și eu aceiași problema la un Passat b6 140 cp bmp.. La fel am pățit.. S a oprit și nu mai pornește. Cum ai rezolvat? 

 

 

Modificat de Manuel N.
Mai bine spui ce problema ai decat sa dai quote....
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 12.05.2014 at 0:54, Dragos.S a scris:

Salut Eexcalade,

Eu am o problema asemanatoare cred la Teava de presiune,am dedus dupa ce am citit post-ul cu pricina si am facut legatura cu ce mi-a zis si mecanicul de o scurgere de langa turbina.

Numai ca mie masina imi trage ok dar se aude un suierat la 1800-2000 de ture in primele trepte.

Problema o fi de la teava de presiune sau turbina trebuie reconditionata?

Masina are 230000 km.

Ms.

Aceiași problema cred ca o am și eu se aude acel șuierat in turații de 2500+ dar mașina trage, nu scoate fum, nu consuma ulei. Dacă ai schimbat țeava de presiune între timp a mai persistat problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti,am o problema cu al meu passat b6 2008 bmp,porneste si merge cat timp vrea el(10 sec,1 min ,5 min, 15 min etc)dupa care se opreste si apoi porneste din nou,d ar cand imi apare esp-ul si p-ul taiat in bord nu porneste numai dupa cateva secunde ,minute.Am facut o scanare si imi da erorile astea,daca le sterg masina merge iar pana se opreste  si apar din nou aceleasi erori.Nu mai stiu ce sa ii fac.O parere?Am fost si la electrician ,unu imi zice calculatorul motor,unu cabluri intrerupte,sigurante,relee

 

Log-WVWZZZ3CZ8E119384-260110km-161624mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica/inlocuieste releul care alimenteaza ecu (e in cutia de langa barerie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat releul e ok,am vazut ca am niste fire oxidate la tabloul acela,am pus niste spray pe ele,am mers 15 min cu masina si nu s-a mai oprit.Sper sa fii rezolvat problema,daca nu revin cu alte informatii.Multumesc pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema,am curatat toate sigurantele si firele,am mers cu masina 30km si nu s-a mai oprit sau ceva,acolo a fost problema.Mersi colegu pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am citit acest topic cap coada de la 0la51 și nu am găsit un răspuns sau rezolvare la eroare respectiva, soo, am luat de câteva zile un Passat 4motion bmp și am următoarele erori, sonda Lambda am înlocuit-o și a dispărut dar cealaltă nu, ecu îmi detectează fiecare senzor deconectat inafara de cel diferențial in care intra furtunasele din DPF, am încercat și cu alt senzor și la fel face, aveți idee ce problema ar putea avea?

3B962D55-6D43-418B-B58D-84ACAD6C7081.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am pus bateria noua, alternator verificat, curatat fiecare papuc de masa și fiecare fir din tabloul de lângă baterie, de câteva zile ma chinuie eroare, dacă găseam usor pe google după codul dtc nu mai întrebam aici…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am inlocuit azi ecu, a intrat apa și au puscat câteva trasee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ce probleme ar putea fii:

-motorul nu trage,ii dau pedala și o simt ca nu trage,când stau cu ea decuplată și o accelerez simt accelerația ca nu Răspunde atât de repede la comanda pe care i-o dau,Menționez ca acum scoate și fum la atunci când accelerez sau când da de un deal ,turbina este noua ce ar putea fii???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Frunza verdeFiltrul dpf ar putea fi o problema. Cu o problema asematatoare m-am confruntat si eu si, pana nu l-am curatat, motorul nu si-a revenit. Posibil sa fie colmatat si al tau si sa necesite curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Stie cineva ce cheie se potriveste pe surubul de la vilbrochen pt a invarti motorul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Detin un passat b6 2006 2.0 tdi BKP 6 trepte. 

As dori sa stiu daca as putea schimba alternatorul meu cu unul de pe un b6 3.6. 

Sau cum as putea face ca sa bag si "2nd battery"? As avea nevoie de doua baterii a doua fiind necesara pentru ce s ar conecta la ea + sau pentru sistemul audio pentru ca am unul destul de complex. Un ajutor sau niste sfaturi va rog foarte frumos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Va salut!

 

B6, BMP, 2008, ~325k km reali (masina verificata la VW si cartea ei de service era 1:1 cu ce zicea reprezentanta)..posesor de 5 ani, schimbat ulei + filtre mereu la 8-9k km, volant si ambreiajul schimbate la 275k imediat dupa ce a inceput sa tzacane putin volantul, conversie la pompa de 1.9 facuta la ~270k km. 

 

Motorul a inceput sa bata, din senin acum cateva zile. Primul suspect - axul cu came, dar surpriza, axul e impecabil, la fel si tachetii...

 

Se mai studiaza problema si surpriza, capacul de palier nr.1 rupt si vilbrochenul fisurat, apoi iesind pe bucati afara...cuzinetul cel mai afectat e cel din poza, dar nu e ajuns la cupru..

 

Masina nu avea absolut nici o eroare pe VCDS, pornea usor (cum, nu stiu), corectiile pe injectoare erau ceva de genul +-0,3 (sa fac asa o medie), ulei a avut mereu, nu s-a aprins martorul de lipsa presiune ulei..

 

Si totusi, am mai citit pe ici pe colo si se pare ca nu sunt singurul cu buba asta la BMP. 

 

De ce?

 

Eu inteleg ca masina are 16 ani si ceva km, dar nu mi se pare normal sa se intample asa ceva..

 

 

cuzinet.PNG

capac.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

48 minutes ago, Raduchu said:

De ce?

Pompa de 1.9 ce nu are ? 
Am mai intalnit astfel de cazuri 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Balansierii...dar BMM de ce vine cu pompa de 1.9 si nu se strica? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca la 1.9 si BMM balansierii sunt integrati in vilbrochen :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!