Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Mda....

Se pare că a cedat turbo....având un motor complet nu cred că mă apuc curând să-l demontez(doar dacă scot piesele la vânzare)...

Cred că s-au dus lagărele la turbo,când am demontat furtunele la intercooler cam 200ml de ulei a curs de acolo....mi-a băgat în admisie șiiiiiii de acolo turația necontrolată și ghinionul de a cedat biela la cilindrul 4....a fost ceva instantaneu și noaptea(până atunci nu a scos gram de fum de nici-o culoare,deci de la schimb la schimb,ulei nu completam decât maxim 300ml,mers in regim de autostradă+oraș)...in fine beleaua S-a pus în capul meu,îi dau in continuare acum....am comandat și kitul de reparație turbo.

Am sa revin cu poze...am incercat acum,dar chestia cu 4mb mă enervează și n-am chef să mă ocup de asta,mai bine mai demontez ceva la mașină, împărțindu-mă între familie-serviciu și mașină....

Aveți idee daca e ceva diferit la instalația electrică de pe un motor cu o cutie automată față de cel cu manuală,că am motorul cu toate furtunele și instalația electrică pe el?din ce am analizat nu pare,dar mă gândesc la mufa ce intră în ECU,dacă știe câteva?Motorul e tot BMP.

Se observă că biela e întoarsă,sau ce a mai rămas și ea...am incercat sa o învârt și se mișcă...am sa mai revin cu poze.

IMG_20171019_091208.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE mi-a smuls firele din mufa de la senzorul de pe arbore,smulgandu-mi carcasa la filtru de ulei(și cablajul fiind prins de el),imi e teamă să nu fie și altele în aceeași situație....

Uite o poza cu motorul cumpărat.

IMG_20171020_190744.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"EEXCALADE mi-a smuls firele din mufa....".    Bai, dar rau este Excaladele asta. Smulge tot.  Sau daca nu el a facut asta, poate mai pui vreo virgula macar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ebi,îmi cer scuze că te-a deranjat comment-ul meu....dar ai omis că aici forum vw și oamenii ce postează pe acest forum,chiar au nevoie de sfaturi ...Receptorul,a înțeles mesajul.

Acum eu ăla răul: Dacă eram în căutare de virgule și punctulețe,scriam pe un forum de gramatică! La mine paguba e de 1000€(doar piesele)...chiar nu am chef de gramatică sau mai știu eu ce prostii...sunt doar curios sa aflu cauza cedării acestui motor,așa evit pe viitor cheltuieli inutile și mai învață și alții să-și întrețină cu mare atenție motoarele BMP. Oricum intervenția ta nu mă ajută cu nimic 1000€ i-am dat deja,pe când sfatul colegului nostru e benefic.

Și eu... în loc să fac treabă stau de vrăjală pe forum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi81,

Am verificat starea turbinei și e relativ ok,adică are un joc minimal in ax dar presupun că e normal la 240.000km.Nu ax retezat pe evacuare,cum se întâmplă de obicei....îi schimb și grupul acum,l-am comandat deja. Asta m-am făcut curios și am desfăcut capacul la colbutori... surpriză....motorul curat ca și cum a fost spălat șiiiiiii motorina, in stânga în foto,inițial am crezut că e ulei dar am luminat cu lanterna in băltița respectivă și am observat că e transparentă și puțin verzuie in lumina lanternei.

Acum e și mai dubios....de unde motorină așa multă in ulei,oringurile la injectoare schimbate,originale Bosch. Injectoarele sunt strânse că am incercat să văd dacă sunt ok șuruburile,am încercat cu o rangă sa le mișc stânga-dreapt.... țepene pe poziție,m-a făcut cu capul...când am scos uleiul din intercooler am încercat să-i dau foc(mi s-a părut cam subțire,apos)  și nu s-a aprins....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate fi si de la pompa tandem, motorina in ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori a cedat turbo ,ori nu?vezi ca o turbina iti poate baga ulei pe admisie sau esapament fara sa aibe joc prea mare...verifica si la intrarea in catalizator daca e umed de la ulei

banuiesc ca ai scos suruburile si rampa de culbutori inainte sa misti de injector

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, gmtiby2016 a scris:

Nu poate fi si de la pompa tandem, motorina in ulei ?

Ulei in motorina e de la pompa tandem, motorina in ulei de la oringuri/inj.blocate/chiulasa mai rar!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! As avea nevoie si eu de putin ajutor.

Deoarece voi schimba oringurile la injectoare (motor 2,0 BMP) la un service auto, as dori sa fiu atent la activitatea mecanicului sa nu greseasca ceva si as dori sa imi confirmati daca procedura corecta este cea din filmul din link.

https://www.youtube.com/watch?v=Q4hd-S6aMuc&list=PLbWChNXQsEuUZFPUHFVuVdzUvPAFBwNRH&index=13&t=300s

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta este procedura(frumos din partea celor de la elring pt. acest video,ei fiind și cei mai deși întâlniți producători de oringuri pt injectoare și turbo). 

Atenție mare la manevrele ce le efectuează mecanicul tău,adică să verifici fiecare șurub de la cală injector atunci când îl scoate,să nu aibe șpan de aluminiu pe el(in acest caz ai să fii nevoit să refaci neapărat filetul)....încă o chestie: să nu te sperii când ai să vezi aceste șuruburi tasate, adică tasat filetul la nivelul calei(adică dreptunghiul respectiv de fixează injectorul)....de cele mai multe ori,din cauza forței acționată acolo și a vibrațiilor,așa se întâmplă,undeva de la jumătatea șurubului in sus o să fie filetul tocit,de aceea se înlocuiesc neapărat.

Rog colegii să mai adauge amănunte în cazul în care am omis ceva.

,,filetul" de mai sus,este vorba de filetul din chiulasă. Controlat de șpan la baza șurubului,porțiunea care este înfiletată in chiulasă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conf.Elsa suruburile la injectoare se strang in 3 etape(aici am vazut doar una)!!

La noi la garaj tot asa se lucreaza!!

20170119_181419.jpg

2017-10-24 09.15.59.jpg

2017-10-24 09.15.32.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata. 

Am schimbat oringurile injectoarelor, mai putin acel surub din setul de oringuri (mecanicul nu s-a bagat spunand ca la alte masini i-a facut probleme si nu se baga ????).

Ca stil de lucru: a dat capacul jos a desfacut injectoarele, a schimbat oringurile, le-a montat la loc "la ochi", a incercat sa porneasca masina, aceasta nu a pornit si mi-a spus ca are motorina scursa pe vreun injector, iar dupa 10 minute masina a pornit fara probleme. Am pus testerul pe ea iar valorile injectoarelor, dupa ce s-a incalzit, au fost, le trec in ordine de la 1 la 4: 0,2 -1,1 0,0 si 0,8, cam aceleasi valori care le aveam si inainte. Din aceste valori inteleg ca injectorul 4 ar fi cu ceva probleme, dar nu asa grave.

Acum de ce va solicit un sfat. In urma schimbului de garnituri am observat o crestere a consumului ( drum Calarasi-Bucuresti, consum de 9 la suta, cu 60 prin sate, 100 pe DN si 120 pe A2), in conditiile in care eu pe acest drum scoteam un 7-7,2 la suta.

Si acum intrebarea: ce sa ii spun "mecanicului" sa verifice din nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se scot injectoarele"se sufla"motorina scursa in capul pistoanelor(banuiesc ca nu s a facut de aia nu a pornit prima oara), se regleaza exact ca in pozele puse de mine(cu scule si nu la ochi)/banuiesc ca si suruburile injectoarelor au fost stranse "la mana"/nu a schimbat suruburile de reglaj pt.ca nu a stiut sa regleze injectoarele(alea au uzura/de aia vin in set)ce are de facut: sa regleze inj.cum trebuie/sa schimbe siruburile de reglaj/verifica valoarea avansului/sa intareasca contactele din mufa injectorului/inj.4 nu are probleme.

Pune o poza cu valorile pe grupurile 004/013/015.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cristi! Acum nu sunt acasa sa postez acele valori (din pacate) dar dupa amiaza le voi posta. Ce retin este ca avansul este la -2,0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, CL_ZZZ said:

Si acum intrebarea: ce sa ii spun "mecanicului" sa verifice din nou?

 risti sa platesti manopera a2 oara...trebuia sa i zici de prima data ce sa faca ,mai ales ca ai cerut sfaturi pe forum

ce mecanic este asta daca ii spui tu ce sa faca?la fiecare demontaj injectoarele se regleaza....iar macar suruburile la injectoare se schimba si se strang la cuplu..12nm+270 de grade...altfel risti sa ti le stranga prea tare si strica filetul ...sau sa le stranga prea putin si sa joace in chiulasa

posteaza grupurile care a zis colegul...1,4.13 si 15

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ii ceream explicatii spunea ca stie ce face, ca a mai facut-o de n ori, ca nu sunt probleme...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu prea s a vazut ca stie si m ai ales ca  nu are cu ce lucra!!

Imi pare rau ca nu ti ai rezolvat problema de prima oara!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul e foarte ok...totusi eu as muta relantiul la 820-840 tr...IQ ul va scadea si vei avea un consum de 0,4l la relanti in loc de 0,6l cat ai acum

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai voi va uitati dupa consum??

De ce nu vedeti ca, durata injectiei e aproape la maxim, cantitatea injectata la motorul asta e buna atat !!

Eu as merge cu avansul spre 0° si as vedea parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi multumesc pentru sfat. L-am urmat si si-au mai revenit si valorile pe injectoare si consumul,

DAR....trebuia sa fie ceva ca sa nu fiu multumit in totalitate. Mi-a aparut o eroare cu referire la senzorul axului cu came, il sterg dar apoi apare iar. Cam pe unde este amplasat? Pot sa merg cu masina asa? 

Atasez 2 poze cu noile valori, dar si eroarea nou aparuta.

3.JPG

IMG_20171031_131352.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!