Jump to content

temperatura apei


armando
 Share

Postare recomandată

rog daca ma poate ajuta si pe mine cineva, cu o schema sau orice sfat. motorul meu este PB (cel din semnaturaa). as dori sa stiu unde se afla senzorul ce trimite temperatura apei in bord, pt ca de ceva vreme a luat-o razna. as dori sa il inlocuiesc. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare. Ai electroventilator? Daca da, verifica si termocupla.

electroventilatorul lucreaza si termocupla la fel.

Nu stiu daca e ciudatenie...si mie-mi face uneori asa,(iar in oras de obicei merge mai des ventilatorul, si e logic sa faca asa daca e mai calda apa). Am eu o banuiala ca are legatura cu calitatea benzinei. Oricum daca nu trece de 3/4 sau se aprinde ledul (desi si ala e o sursa de alarme false) nu sint motive de ingrijorare.

in oras inteleg ca porneste si zic ca ii ok,dar afara numai scade sub led.

Benzina??? o mica posibilitate poate fi si ea ptr ca eu miercuri am alimentat full,am fost in ungaria si de atunci tot cu benzina aia umblu si tot miercuri a inceput sa apara ciudatenia,dar vin si intreb: ce legatura poate avea benzina cu apa din circuit??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu pleaca deloc electroventilatorul, asa ca merg cu el pe direct, super distractie la pornirea/oprirea masinii. am inteles ca ar fi termocupla de vina.

chiar si cu ventilatorul pe direct in permanenta, acul sta in dreapta liniei de mijloc.

idei? solutii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electroventilatorul lucreaza si termocupla la fel.

in oras inteleg ca porneste si zic ca ii ok,dar afara numai scade sub led.

Benzina??? o mica posibilitate poate fi si ea ptr ca eu miercuri am alimentat full,am fost in ungaria si de atunci tot cu benzina aia umblu si tot miercuri a inceput sa apara ciudatenia,dar vin si intreb: ce legatura poate avea benzina cu apa din circuit??

Daca benzina are cifra octanica mai mica, motorul merge ori cu detonatii, ori cu avansul redus (daca ai digifant ) si amindoua au cam acelasi efect. Daca ai chef sa te joci, redu avansul din delcou si vezi ce se intimpla cu apa.

Si tot de curiozitate vezi cum stai si cu filtrul de aer.

la mine nu pleaca deloc electroventilatorul, asa ca merg cu el pe direct, super distractie la pornirea/oprirea masinii. am inteles ca ar fi termocupla de vina.

chiar si cu ventilatorul pe direct in permanenta, acul sta in dreapta liniei de mijloc.

idei? solutii?

Banuiesc ca schimbatul termocuplei nu e prima solutie... :( daca vrei sa nu te doara capul cu pornitul/opritul ventilatorului pune-i un releu alimentat pe contact.

Modificat de rzone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da, termocupla e prima solutie, in week-end vreau sa iau alta.

nici treaba cu contactul nu prea ma incalzeste, ca nu vreau o inventie, asa puteam sa imi trag 2 fire cu intrerupator in masina si aia era.

dupa termocupla care ar fi urmatorul pas? in cazul in care nu se rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca benzina are cifra octanica mai mica, motorul merge ori cu detonatii, ori cu avansul redus (daca ai digifant ) si amindoua au cam acelasi efect. Daca ai chef sa te joci, redu avansul din delcou si vezi ce se intimpla cu apa.

motorul merge super ok,ceea ce am verificat de 5 minute este capacul de la vasul de expansiune care se pare ca nu ii bun,mai bine spus supapa din el.dupa ce am umblat vreo 2 ore in oras l-am desfacut si nu a mai ffffssssit deloc,asta inseamna ca supapa numai lucreaza si posibil sa fie de aici.Am sa-i schimb si capacu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lexxus; Avand in vedere ca ai schimbat termostatul,radiatorul si lucrurile au ramas tot asa (adica instrumentul de masura iti indica o temperatura putin mai ridicata), nu mai ai decat 3 variante (presupunand ca ai pus un termostat OK ca parametri si fuctionalitate):

1. Termocupla decalibrata

2. Sonda de temperatura decalibrata

3. Instrument decalibrat

Am exclus din aceasta ecuatie pompa de apa si eventuale colmatari ale circuitului de racire.

Capacul de la vasul de expansiune nu cred ca are legatura cu problema ta.

Bafta! ...si sa ne spui cum ai rezolvat problema :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma am ajuns din service si am facut urmatoarele: scos temrostat,bagat apa,facut o tura.apa nu o mai urcat,doar foarte putin.am bagat temostatul inapoi,verificat conductele si furtunele sa nu fie infundate bagat apa si am dat o tura in afara orasul si apa imi sta cum se vede in imagine.am verificat sonda de apa cu un termometru tehnic cu laser,iar temp lui era intre 93-95grade cand statea la relanti.termocupla lucreaza normal.la 92 grade cupleaza la 86 decupleaza.am mai verificat si radiatorul de caldura care este fierbinte.ce ciudatenia m.... are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma am ajuns din service si am facut urmatoarele: scos temrostat,bagat apa,facut o tura.apa nu o mai urcat,doar foarte putin.am bagat temostatul inapoi,verificat conductele si furtunele sa nu fie infundate bagat apa si am dat o tura in afara orasul si apa imi sta cum se vede in imagine.am verificat sonda de apa cu un termometru tehnic cu laser,iar temp lui era intre 93-95grade cand statea la relanti.termocupla lucreaza normal.la 92 grade cupleaza la 86 decupleaza.am mai verificat si radiatorul de caldura care este fierbinte.ce ciudatenia m.... are?

La un moment dat ziceai ca nu mai fisiie cind deschizi capacul (dupa ce ai mers cu ea). L-ai schimbat ? ca daca nu fisiie nu-i nici presiune in sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un moment dat ziceai ca nu mai fisiie cind deschizi capacul (dupa ce ai mers cu ea). L-ai schimbat ? ca daca nu fisiie nu-i nici presiune in sistem.

este presiune,chiar am verificat cand am oprit masina......o ffssssit de mama dracului

pompa are toate paletele intregi

chiar nu stiu ce sa-i mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu tre' sa reiau ce-am zis mai sus...esti constient ca temperatura e mult sub limita de atentionare. Las-o o vreme si s-ar putea sa revina cum erai tu obisnuit. Cit despre termostat daca tot l-ai scos era interesant sa-l pui in oala pe aragaz sa vezi daca se deschide complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cit despre termostat daca tot l-ai scos era interesant sa-l pui in oala pe aragaz sa vezi daca se deschide complet.

si cel vechi si asta nou lucreaza cum trebuie......

deja mi-ai pus intrebarea sa nu fie garnitura de qiuloasa,chiar daca nu pierde apa sau nu este ulei in apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa in pace garnitura de chiulasa ca nu este vina ei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa in pace garnitura de chiulasa ca nu este vina ei!

era doar un gand mai indepartat.ceea ce am mai observat este ca masina trage si mai bine decat apa imi face "ciudatenia" asta. inca nu stiu daca problema asta a modificat consumul de benz,dar am sa verific si asta.Ma duc acuma sa cumpar un capac nou la vasul de expansiune.

Modificat de lexxus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat un nou capac la vasul de expansiune si surpriza :) nu se mai incalzeste mai mult decat trebuie in oras.in afara inca nu am ajuns sa ma duc,poate mai spre seara.va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog mult, imi puteti spune unde sunt senzorii care indica in bord temperatura apei si temperatura uleiului? au luat-o razna la mine, si nu mai indica ce trebuie... as dori sa schimb ce se poate, deoarece imi este frica sa nu-mi fiarba iar apa... cand merg... apa si uleiul au chipurile temperaturi mici. opresc motorul. il pornesc iar, si pt cateva secunde apa si uleiul au temperaturile normale (apa la jumate, uleiul pe la 80+ grade)... cum am zis, dupa cateva secunde de indicare corecta, o iau razna, apa trecand pe "rece", iar uleiul pe la 60 grade... e ciudat rau, si nu-mi convine.

daca ma poate ajuta cineva cu sugestii... raman dator :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!