Jump to content

Kit de ambreiaj-recomandari?


Adrian Z.
 Share

Postare recomandată

salut, am cumparat un golf 3 ,1995 ,motor 1.4 60 CP , am venit de la arad cu ea bine mersi,nu am avut absolut nici o problema, de vreo saptamana in urma traficului din bucuresti ,am intampinat urmatoarele probleme , cu ambreiajul calcat in podea si in viteza 1 masina pleca de pe loc, se zvacnea ..

chestia asta am reglat-o a venit cineva si mi-a dat cablul jos (invelisul de plastic sau cauciuc de la cablu este rupt si se vede arcul ala de la cablu) , a reglat nu stiu ce la pedala si e ok acum ,dar problema mai noua de vreo 3 zile e ca atunci cand dau sa schimb din a 3 a in a 4 a ,nu mai merge nici o viteza dupaia ,de mentionat ca se intampla doar cand e motorul cald dupa care isi revine putin.Este o problema tot de la ambreiaj sau de la cutie? vrau sa zic ca intra nemaipomenit in viteze cu motorul rece , nu agata nu nimic,dar dupa ce se incalzeste motorul e durere mare si pedala de ambreiaj parca se inmoaie nu mai e ca inainte ,ar trebui schimbat tot kitul de ambreiaj ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GenuVW

    11

  • Tracto

    6

  • ByZ

    5

  • Ronaldo9

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Acum doua zile am avut parte de o mica surpriza din partea ambreiajului, eram imtr-o rampa foarte abrupta, cel din fata mea a oprit, cand sa plec am avut neplacuta supriza sa-mi fuga turatia in vreo 4000RPM si masina abia se clintea, am reusit de am urcat rampa in doua, trei minute iar la capat mirosea a ambreiaj ars, patinat...

Dupa aceasta patzanie am mai tras un pic de masina sa vad ce se intampla, pe loc drept imi pleaca cu scartzaieli, in rampa n-am mai apucat sa incerc. Nu stiu ce sa cred, e pe duca ambreiajul sau eu n-am debreiat cum trebuie avand impresia ca ma aflu pe loc drept.

Cam care sunt simptomele unui ambreiaj pe duca?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trage frana de mana(sper sa iti functioneze corect si sa tina bine)si incearca sa pleci cu masina de pe loc.Daca spatele masinii si lasa in jos si motorul are tendinta sa moara e inca ok ambreajul,daca motorul se tureaza aiurea si masina sta neclintita e cam pe duca.SA NU FACI treaba asta de multe ori...o faci doar 1..2 ori si mai usor nu sa turezi motorul foarte tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut chestia asta cu o saptamana inainte sa patesc buba cu rampa, am facut-o sa probez frana de mana, mi-a plecat cu rotile din spate taraite dar eram pe pamant nu pe asfalt voi incerca treaba asta si pe asfalt sa vad ce se intampla.

Multumesc de raspuns!

Modificat de mihai15mai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te bagi intr-o panta abrupta si ii dai blana in treapta I sau II si vezi daca se tureaza in gol. E posibil ca in momentul acela sa se fi supraincalzit ambreiajul. Am mai patit ca si tine la un Golf 4 TDI dar dupa ce am tras pe dreapta si am lasat-o putin si-a revenit. Am mers 50.000 km de atunci si nu am intampinat nici o problema. Faza a fost ca am circulat in Bucuresti chiar inainte si am tot plecat de pe loc de la stopuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un test foarte simplu: Trage frana de mana, introduci in viteza a 5-a si incerci sa ,,pleci''. Daca moare motorul, ambreiajul e bun. Daca motorul n-o sa moara, atunci e dus ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM SPERAT ca mai tine discu desi patina in trepte superioare de ceva timp , ieri am observat ca incepuse sa agatze cand cuplam marsarier si intra un pic mai greu in viteza , a carait de vreo 2 ori in marsarier apoi am dat sa plec cu 1a cand sa dau a2a , a intrat in viteza mi sa dus pedala la fund si acolo a ramas :))) noroc ca am reusit sa o aduc acasa cu 2a , cablu de ambreiaj nu pare rupt sub nicio o forma daca trag de furca la cutie merge foarte usor in sus , banuiesc ca sa dus naibi rulmentu placa si discu , am tot zis eu ca schimb doar discu dar pana la urma masina a hotarat ea singura :) cred ca doreste un nou kit de ambreiaj .

Rugamintea mea este urmatoarea :

1 - ma lasat discu placa si rulmentu ? si nu ALTCEVA ? sa fiu pregatit

2 - am gasit un kit ambreiaj pe autokarma la pretul de 315 ron (un pret bun nu am de gand sa bag cine stie ce firme in el pt ca eu fac maxim 2000 de km cu aceasta masina pe an ) fara rulmentu de presiune (50 ron )

Cod motor ABS Pana la nr. motor 488100 Diametru 210 mm fara lagar cu inel siguranta cu reglaj decuplare cu set suruburi de siguranta este bun pt masina mea din semnatura ?

Va multumesc anticipat

Modificat de Changeme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Disc de ambreiaj oringinal la reprezentata VW ~ 95 lei la schimb cu cel vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Changeme ce ai gasit la Karma STARLINE?Gasesti la 400lei LUK cu usurinta.Ai grija mare cu STARLINE e posibil sa dea cu virgula si sa trimiti coletul inapoi si sa ramai cu masina pe butuci ;) Mai rupe 80 lei si baga-te la un LUK.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca asa am sa fac .. Mersi referitor la problema mea de mai sus ma poate ajuta si pe mine carevA?

Modificat de Changeme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor...ieri am schimbat discul de ambreiaj(Valeo-200ron),placa de presiune (Sachs-200ron),rulment de presiune (Luk 40ron) ,manopera 200 ron ...dar la schimbatul vitezelor nu se cunoaste nici o imbunatatire....din contra viteza 1 si 2 parca intra mai greu....Am intrebat mecanicul daca sa pierdut uleiul de la cutie dar mi-a spus k a tinut-o in sus si nu sa pierdut gram...voi verifica nivelul..insa la mersul masinii se cunoaste aceasta schimbare...are mai putere parca si am scapat de acel zgomot care se producea atunci cand luam piciorul de pe ambreiaj...era discul foarte tocit si arcurile de pe el stateau sa cada...merita aceasta schimbare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Da, si mie mi se pare ca trage mai bine cu noul kit de ambreiaj. Asa si eu. La treapta I intra mai greu uneori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna am o problema la un golf 3 ,1.6 benzinar;cand accelerez brusc in treptele 3,4,5 se accelereaza in gol ca si cum ar fi scoasa din viteza.daca de exemplu vreau sa urc o panta sau o depasire mai serioasa...nasol.Are careva vreo idee cam ce ar putea fi?.Am fost la service faceau baietii conferinta pe tema asta..CA NU AU HABAR:)).Chestia e ca inainte imi era stricat senzorul de la soc(cand puneam contactu nu se regla automat,iar dupa un anumit timp trebuia sa leg 2 fire la bornele de la baterie si faceam un scurt intre primul si ultimul contac de la senzorul respectiv) l-am schimbat ca cica ala ar fi de vina si cu turatul in gol....degeaba.Oare sa fie accelasi soc de vina din cauza ca nu l-am luat originalu..am luat un model mai eftineac..diferenta de 300 de lei:))

Modificat de v@sy
Post mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pe gata discul de ambreiaj. Si eu am patit la fel in 3.4.5. Nu mai merge cu ea asa ca s-ar putea sa ramai cu ea un drum si sa nu mai pleci de pe loc. Daca merge mult in gol s-ar putea sa se strice si volant.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai inseamna ca aia-sa varza(mecanicii)...chiar ami intrebat frate sigur nu de la ambreiaj?.....nuuuuuuu nici vb:))ei imi verificau pompa de benizina ca poate nu face destula presiune....dear god......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare fratilor.Ce-mi recomandati sa iau numai discu de ambreiaj sau kitu complet?MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine schimbat cu totul daca dupa un timp te lasa placa si trebuie sa il desfaci din nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti iei kit (disc ambreiaj, rulment si placa de presiune). Poti sa mergi pe LUK sau Sachs.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o experienta placuta cu disc luat din reprezentanta VW original nou nout la 95 lei. Era Valeo parca si din fabrica aveam pe masina tot valeo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar discul valeo original la 95 lei?placa de presiune ai lasat-o care era pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da 95 lei la schimb cu cel vechi. Placa am lasat-o aceeasi pentru ca arata bine. Nu stiu cazul tau. Trebuie demontat si verificat. La mine nu patina doar caraia uneori cand bagam in "R". Si discul nu mai ducea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat placa + discul.Pe cutie era semnul vw si firma Luk.Le-am luat de la un amic care are magazin auto la 330 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Intreb si aici, poate gasesc un raspuns... set de garnituri pentru pompa de ambreiaj de pe Octavia 2 , 1.9 tdi din 2008 stiti pe unde pot gasi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!