Jump to content

Kit de ambreiaj-recomandari?


Adrian Z.
 Share

Postare recomandată

Ar trepida masina la plecarea de pe loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GenuVW

    11

  • Tracto

    6

  • ByZ

    5

  • Ronaldo9

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

aaa, asta nu s intampla. pot dormi linistit :) ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la alt service si aia mi-au zis ca daca am bani sa schimb si cablul de la ambreiaj, dra mi-au dat niste preturi cam care depaseste bugetul meu pt schimbat ambreiajul. cablul au zis ca costa in jur de 200 lei. pot sa il las p asta or trebuie sa schimb odata cu kitul.ce sintome de oboseala se intalnesc la cablul de ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De exemplu intr-a 2-a intra foarte chinuit (1-a deloc) dar dupa ce plec de pe loc merg brici celelalte viteze, desi nici nu am testat-o prea mult (Stefan cel mare -> Lujerului). As vrea sa va intreb daca e nevoie sa fie scos motorul sau pot sa scot pe dedesubt cumva cutia de viteze ca sa schimb ambreiajul. A mai facut careva asa ceva?:icon_thumright:

in caz ca nu ai rezolvat deja, mie mi s-a intamplat ceva de genul si era rulmentul de presiune de vina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat kitul si tot am probleme. Asta este viatza. Dupa ce am facut schimbul de ulei mergea perfect, dar m-a pus naiba sa schimb kit-ul si mi-a stricat-o mai tare in sens ca nu mai sta uleiul in cutie... OF OF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.. sper sa nu fie off topic .. sunt incepator rau in ceea ce priveste partea auto (am de alaltaieri un golf 3 95 motor 1,4).. problema mea este ca ambreiajul prinde foarte jos.. aproape de capat.. cum il pot regla??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu la majoritatea golfurilor cablul este cu autoreglaj si nu ai ce sa`i faci.Doar daca ai cablu normal poti sa il reglezi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu un Golf III din '92 1.8 ABS cu o mica preoblema: Cand ridic pedala de ambreiaj de la podea se aude un pacanit, cand apas pedala nu se aude doar cand se ridica pedala. Ce ar putea sa fie?

Merci,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. mi-am schimbat kitul de ambreiaj si pana acum nici o problema;sper nici pe viitor. dra, astia mi-au dat inapoi ambreiajul vechi si nu stiu ce sa fac cu el. tre sa-l duc undeva or il arunc direct la gunoi!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am luat de la Sandra iasi placa de presiune si disc de ambreiaj cu 150 ron ( bineinteles la schimb cu cele vechi) am beneficiat si de reducerea de 25% promotie ptr masini mai vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si oare daca ma duc sa l duc pe astea vechi care le am eu m-i le cumpara; tinand cont ca eu nu mai am nevoie de altele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu un Golf III din '92 1.8 ABS cu o mica preoblema: Cand ridic pedala de ambreiaj de la podea se aude un pacanit, cand apas pedala nu se aude doar cand se ridica pedala. Ce ar putea sa fie?

Merci,

Ar putea fi rulmentul de presiune daca se aude un pacanit asa mai face si la mine cand este frig dar dupa cateva secunde dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si oare daca ma duc sa l duc pe astea vechi care le am eu m-i le cumpara; tinand cont ca eu nu mai am nevoie de altele noi.

Doar daca cumperi alte piese noi ti le ia pe alea vechi,vezi ca oferta e pana la sfarsitul anului.Si eu am cumparat discul de ambreiaj tot de la sandra cu 100 ron vara asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu nu mai am nevoie de el. in caz ca este cineva din iasi si vrea sa prinda oferta de la sandra(repr vw) il pot ajuta cu kitul vechi al meu de ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am fost la un depozit de piese auto in cta , si 480 ron kit complet ambreiaj sachs , si manopera la un mecanic 100 ron pentru mine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi rulmentul de presiune daca se aude un pacanit asa mai face si la mine cand este frig dar dupa cateva secunde dispare.

La mine zgomotul il face tot timpul, la fiecare apasare de pedala, indiferent de temperatura de afara. Zgomotul este un pacanit scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu unele simptome amintite mai sus, adica nu imi intra,sau intra dar foooarte greu in viteza 1,2. De exemplu daca stau la stop ori trebuie sa pornesc cu a 3a ori oprec motorul bag in viteza si repornesc. Iar cand bag in marsarier caraie foarte tare oricat de tare as apasa pedala.

Intrebare: Ce este stricat ? Ce trebuie sa schimb? Si cam care ar fi costurile [sunt din CJ-N:)]

[am vazut ca la unii ii problema cu placa de presiune la altii cu rulmentul :icon_thumright: ]

LE: La calcarea ambreajului se aude un ticait iar daca accelerez motorul si frecventa ticaitului creste deci are ceva legatura cu motorul.

Ambreiajul nu-mi aluneca, adica nu am patit sa-mi creasca turatia fara ca masina sa accelereze.

Mersi anticipat!

Modificat de hotworm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. aceleasi probleme le-am avut si eu cu vitezele. intra foarte greu in vitezele 1,2 si uneori a 4-a. Cand schimbam se simtea ca agata ceva, am fost la un mecanic si mi-a zis sa reglez tijele care pleaca de la schimbator. Sincer sa fiu nu am apucat sa fac lucrul acesta, am cumparat o cutie de vaselina rosie si am gresat toate articulatiile de la schimbator plus cele vizibile la motor (in cazzul meu).Acum, se inatmpla mai rar sa nu intre in viteza.(o alta solutie ar fi schimbarea uleiului din cutie, cu unul aditivat am intalnit cativa baieti care sustineau ca au scapat de probleme de la ctuie de cand au inlocuit uliul cu "ceva" mai bun...urmeza sa incerc si eu in ianuarie)

Cat despre un kit de ambreiaj...acum 2 luni am cumparat un kit sachs...undeva la 430ron de la unix. problema a fost ca nu kit-ul era problema din cauza caruia se tura motorul in mers(indiferent de treapta in care eram , uneori turometrul se ducea pe la 4000-5000), ci cele 2 semeringuri care permit tijei sa actioneze. Placa si discul erau ca si noi, nici cea mai mica urma de uzura...si nu cred ca au mai fost schimbate, oricum le-am schimbat ca nu au mai vrut sa le primeasca inapoi :Driver: . m-am invatat minte...prima data constat sigur defectul si apoi cumpar. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cam acestea sunt principalele manifestari ale unui ambreiaj defect precum si indicatii despre rezolvarea problemelor.

post-30655-1262503463_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DumitruConstantin

la mine de cand am luat masina daca apas ambreiajul de 4-5 ori la rand acesta devine moale si tine jos de tot menionez ca uneori daca nu apas acceleratia la plecare dupa loc im trepideaza masina in rest ambreajul este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A inceput sa-mi faca figuri rulmentul de presiune dar nu tot timpul ci numai la pornire cand e rece am obs de 1 sapt aprox dar dupa ce bransez si debransez ambreajul de 2 ori dispare zgomotul, dar ceea ce nu sunt eu nedumerit e ca at cand plec si accelerez de pe loc din treapta 1 se tureaza motorul parca prea tare si asta ma duce cu gandul ca si discul meu are inceput de sfarsit.Am comandat azi un kitt de ambreiaj full(disc+placa presiune+rulment presiune) marca daca nu ma insel e LUK.Intreabarea mea e simpla:am comandat kitt-ul degeaba sau diagnostica mea e buna si am facut ceea ce trebuia, adica trebuie schimbat discul impreuna cu tot tacamul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine de cand am luat masina daca apas ambreiajul de 4-5 ori la rand acesta devine moale si tine jos de tot menionez ca uneori daca nu apas acceleratia la plecare dupa loc im trepideaza masina in rest ambreajul este ok

Nu vreau sa te sperii, dar si eu am avut aceste simptome, urmate, dupa aproximativ 2 saptamani de : caderea la podea a pedalei de ambreiaj. La demontare am depistat si cauza : tija care impinge in tabla aia care tine locul rulmentului de presiune, a trecut :lol: :) prin tabla. Si prin urmare nu mai debreia, ramanand cuplat tot timpul.

In acelasi timp, daca ai cablu cu autoreglaj, ai toate sansele ca acesta sa nu mai lucreze corect si sa iti dea aceste simptome.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Buna!Am si eu o intrebare mai ciudata:poti termina un disc de ambreiaj in 2 m,pe panta cu o incarcatura de aprox.400 kg.Mentionez ca am schimbat recent tot kitul.Intreb deoarece a patinat mama putin discul...si tat zice ca e gata cu el,trebuie sa il schimb din nou.Mersi mult.

Modificat de Pyciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incarcatura de 400kg...adica aprox 5pers. in masina. Daca nu s-au rupt arcurile de la discul de ambr. sau niturile, raspunsul este NU.

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...vreau sa schimb si eu kitul de ambreiaj si vroiam sa intreb daca stiti prin Bucuresti pe cineva,ca nu as vrea sa ma duc la orice service si sa-mi faca cine stie ce pe la masina ca sunt patit.Multumesc si astept un pm daca aveti pe cineva.Scuze de :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!