Jump to content

Kit de ambreiaj-recomandari?


Adrian Z.
 Share

Postare recomandată

am o intrebare pt cei care au schimbat kitu de ambreiaj cat a costat aproximativ MANOPERA ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GenuVW

    11

  • Tracto

    6

  • ByZ

    5

  • mere

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

100 de euroi mi-au luat mie la un service mai pretentios.

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare. cum imi dau seama cand patineaza ambreajul. am ajuns la dilema asta dupa ce am observat ca golful meu, cand sunt in treapta 3, 4 , si a 5 -a ( in mers :) )daca calc pedala la acceleratie brusc , incepe sa s accelereze in gol putin (timp de 3 secunde) dupa care isi revine si incepe sa traga. am obs ca atunci cand se tureaza in gol daca i-au piciorul de pe acceleratie si apas iar isi revine. asta inseamna ca patineaza ambreajul? :)

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare. cum imi dau seama cand patineaza ambreajul. am ajuns la dilema asta dupa ce am observat ca golful meu, cand sunt in treapta 3, 4 , si a 5 -a ( in mers :frigbaitata: )daca calc pedala la acceleratie brusc , incepe sa s accelereze in gol putin (timp de 3 secunde) dupa care isi revine si incepe sa traga. am obs ca atunci cand se tureaza in gol daca i-au piciorul de pe acceleratie si apas iar isi revine. asta inseamna ca patineaza ambreajul? ;)

Si la mine face la fel. Astept un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt semnele ca ar fi cazul sa schimbati discul.La mine dupa vreo 2 mii deja incepuse sa faca la orice apasare mai tare pe pedala.Mai bine sa`l schimbati cat mai repede pt ca nu va mai ajuta in depasiri si e viata voastra in joc.

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am simptomele astea, dar le am de prin ianuarie-februarie, si inca nu m-a lasat, imi face asa sar nu tot timpul. Am cablul de ambreiaj autoreglabil si poate de aia nu face tot timpul.... Legat de aia 2000 de km dupa care te-a lasat pe tine.....tin sa precizez ca eu fac intre 1000-1500km pe luna, si din februarie pana acum.....s-au adunat ceva km....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o problema cu schimbatorul, in sensul ca intra greu in a 1-a si a 2-a, parca agata ceva, nu intra fluid, foarte rar se intampla sa intre perfect. Ori nu dirijez eu maneta cum trebuie, posibil sa fie de la timonerie, chiar nu stiu. Kitul ambreiaj l-am schimbat acum 1000km la fel si uleiul din cutie.

Mentionez ca ambreajul il calc pana la capat.

Modificat de thorium232
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cu niste vaselina siliconica de la Wurth HHS 2000 pe la timonerie si scapi de probleme. Unge bine selectorul si tot ce tine de timonerie si da si la interior sub mansonul de piele de la schimbator. Daca nu caraie cutia e OK! Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am simptomele astea, dar le am de prin ianuarie-februarie, si inca nu m-a lasat, imi face asa sar nu tot timpul. Am cablul de ambreiaj autoreglabil si poate de aia nu face tot timpul.... Legat de aia 2000 de km dupa care te-a lasat pe tine.....tin sa precizez ca eu fac intre 1000-1500km pe luna, si din februarie pana acum.....s-au adunat ceva km....

fane la fel ca tine si eu am problemele astea de multisor dar nu am bagat de seama. daca nu e reglementata problema imediat are cum sa s inrautateasca or sa provoace si alte probleme in lant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme? nu poate face altceva decat sa te lase in drum, eu trag sperante sa ies din iarna asta cu ambreiajul, sa nu ma lasae in miezul iernii. Oricum in primavara vreau sa-l schimb, dar pana atunci mai sper....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor, sunt putin mai nou si din pacate nelipsit de probleme. Am un G3 1.6 ABU si in seara asta m-a lasat. Nu intra in viteze decat daca ma chinui vreo 10 minute sau e motorul oprit, oricum asta nu stiu daca e important, ce e mai important e ca se aude un scartzait a carui frecventa urca odata cu turatia motorului, si zic eu ca se aude din cutie.

Ma gandesc ca e ambreiajul dar daca stiti mai exact ce ar fi v-as fi recunoscator.

Ma gandesc ca tot ce am facut rau in ultimul meu drum e ca am schimbat vitezele fara ambreiaj :), numai ca nu e prima data cand fac acest lucru si nici nu cred k de la asta e pentru ca am mai mers vreo 200km dupa aceea. :(

Deja am bagat o groaza de bani in masina asta si singurul lucru de care nu m-am atins e ambreiajul si cutia, si ma asteptam si la asta.:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu intra decat cu motorul oprit sau chinuit... m-asi gandi la rulment si la tija din cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De exemplu intr-a 2-a intra foarte chinuit (1-a deloc) dar dupa ce plec de pe loc merg brici celelalte viteze, desi nici nu am testat-o prea mult (Stefan cel mare -> Lujerului). As vrea sa va intreb daca e nevoie sa fie scos motorul sau pot sa scot pe dedesubt cumva cutia de viteze ca sa schimb ambreiajul. A mai facut careva asa ceva?:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca o sa trebuiasca sa scoti motorul dar nu sunt 100% sigur. stiu ca la 1.4 meu asa trebuie procedat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare in legatura cu ambreiajul, mai bine zis despre reglaj ambreiaz:Cum se regleaza pedala de ambreiaj sa prinda mai jos?golfu ii diesel 1.9 D.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablul de ambreiaz la golf 3 este autoreglant , nu prea ai cum sa intervii asupra lui .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal. vreau sa-mi schimb kit_ul de ambreiaj, am fost la 1 service si mi-au zis 1 pret. acum poate ma ajutati sa-mi ziceti daca sunt peste normal preturile:

kit luk (placa + disc) 415 lei

manopera 430 lei

si mi-au zis eu ca-mi mai trebuie rulment(30)+ parca tija(70) (nu mai tin minte daca chiar tija se numeste). voi c ziceti? cum sunt preturile astea?

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am cumparat disc de ambreiaj pentru golf-ul meu cu 95 lei , nou nout original (valeo) de la reprezentanta Volkswagen din Brasov , la schimb cu cel vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca l-ai dat la schimb pe ala vechi inseamna ca le reconditioneaza. poate nici ala acre l-ai pus nu era noi, poate era reconditionat. cat ajunge o manopera daca asta e mare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
poate nici ala acre l-ai pus nu era noi, poate era reconditionat.

Sigur era reconditionat pentru ca niciun service/dealer VAG nu vinde piese "noi" cu piesa la schimb decat daca cele asa zis noi sunt reconditionate.

Va puteti da usor seama care sunt reconditionate pentru ca la cele reconditionate (cu piesa veche la schimb) la codul de piesa ultima litera este X indiferent despre ce piesa e vorba.

De regula piesele reconditionate si revandute sunt: injectoarele, volantul, discul si placa de presiune, pompa apa si altele asemenea.

Exemplu:

027 105 271 P = volant (nou) 210 mm pentru AAM, AAZ, AGG, ADZ, ADY, AEP --- pret 215 euro.

027 105 271 PX = Volant (reconditionat) 210 mm pentru AAM, AAZ, AGG, ADZ, ADY, AEP ---- pret 106 euro.

Sa nu va inchipuiti ca daca sunt reconditionate sunt de doi bani.

Aveti la ele aceeasi garantie ca si la o piesa nou-nouta doar ca la cele reconditionate aveti un avantaj si un dezavantaj.

Avantajul este ca la cele reconditionate (desi sunt OEM) pretul este muuult mai mic decat la una nou nouta OEM iar dezavantajul este ca piesa veche pe care o cer la schimb trebuie sa fie una OEM, nu aftermarket si sa nu fie sparta sau deteriorata la extrem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu tre sa schimb si volant?

asta nu s schimba odata cu tot kit-ul?

ce rol are tija aia care mi-au zis aia d la service ca ar trebuis a o cumpar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
eu nu tre sa schimb si volant?

Daca nu ai probleme cu el, NU.

De regula volantul se schimba odata cu kitul de ambreiaj la motoarele diesel de generatie mai noua, care au DMF (volant cu dubla masa).

asta nu s schimba odata cu tot kit-ul?

De regula kitul de ambreiaj contine doar placa de presiune si discul de ambreiaj.

Rulmentul de presiune si volantul nu fac parte din kitul de ambreiaj si se cumpara separat.

ce rol are tija aia care mi-au zis aia d la service ca ar trebuis a o cumpar?

N-am Golf 3 si nu stiu despre ce tija este vorba. :flower:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tija apasa pe placa (farfuria) aceea care vine in kit. In partea opusa se sprijina pe rulmentul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms. :) ma bucur ca m-ati documentat. dar mai am o intrebare: cum imi dau seama ca volantul este obosit. eu am urmatoarele sintome pe masina: din treapta a 2 a pana in treapta 5 a, daca masina este in sarcina or este in rampa si calc acceleratia brusc, patineaza. dupa parerea mea de vina pt asta este doar discul. :P

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!