Jump to content

Kit de ambreiaj-recomandari?


Adrian Z.
 Share

Postare recomandată

Imi recomandati sa iau un kit de ambreiaj din dezmembrari? Se poate vedea pe placa de presiune daca este defecta sau nu?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GenuVW

    11

  • Tracto

    6

  • ByZ

    5

  • szrobik

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu mi-am schimbat tot kitul de ambreiaj (placa de presiune, disc si rulment) la 100k cu unul Sachs PowerClutch. Placa de presiune, mi-au spus la service, era decalita deja iar discul ajunsese la nituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare cum se comporta cu placa de presiune decalita??

Mersi frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O placa de presiune decalita nu va presa suficient de puternic discul de frictiune pe volant astfel incat va aparea patinarea nedorita a ambreiajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la dezmembrari nu stii niciodata ce cumperi,parerea mea e sa iei unul nou. Platesti o singura data manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos pt raspuns!

Eu am pus intrebarea ca si a mea se comporta cam ciudat, tine foarte sus si inconstant, si am observat ca dupa 2000 de ture se tureaza motorul si ea se infige cam greu... (posibil sa am eu pretentii cam mari), dar eu tot raman la ideea ca este un moment cand se tureaza in gol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
Mersi frumos pt raspuns!

Eu am pus intrebarea ca si a mea se comporta cam ciudat, tine foarte sus si inconstant, si am observat ca dupa 2000 de ture se tureaza motorul si ea se infige cam greu... (posibil sa am eu pretentii cam mari), dar eu tot raman la ideea ca este un moment cand se tureaza in gol.

Vezi sa nu ai probleme la cablul de ambreiaj, verifica-l inainte de a lua o decizie, daca zici ca tine foarte sus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum il verific??

Oricum tin minte ca am fost la aia in service cand am reparat garnitura de la chiulasa si i-am zis mecanicului sa se uite .... a tras de el putin si a zis ca este OK, adevarat dupa ce am plecat cu ea parca tinea altfel, dupa 4-5 padale de schimbat a inceput sa faca la fel pe nebunul, si am obs de sunt momente cand nu decupleaza bine.

Cate o data tr sa o fortez putin sa imi intre in viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

As dori sa va adresez si eu o intrebare,si anume : Ce pret de achizitie are un kit ambreiaj pentru Volkswagen Golf 3 1.6 mpi a.f. 1993 ? Problema mea este ca cu acceleratia constanta motorul se accelereaza.Ba nuiesc ca patineaza discul de ambreiaj ? V-ati confruntat careva cu o problema asemanatoare ? Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit eu placa rulment si disc la 400 ron la autokarma ... daca vrei ceva mai bun e si mai scump :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..

pe Lizeanu gasesti la Diesel tehnich Sachs kit complet 450 ron..sau cel putin atat era pt tdi`u meu.

Bafta si numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! recent am schimbat si eu ambreiajul la golful meu. am luat kit complet valeo si tin sa mentionez ca merge super ;) inainte patina cand vroiam sa o calc....de obicei cam peste 2000 de rotatii.....acum fiecare face ce vrea...bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti nici sa nu va ganditi sa luati kit de amreiaj second !!! oricum pt golfuletele noastre e destul de ieftin unul nou , iar daca cel vechi patineaza , se tureaza in gol sau alte cele , schimbati-l neaparat , chiar merita ! bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu a 5-a la 2000 ture ce viteza ar trebuii sa am ??? voi cat aveti la 1.6 ? eu am 80, la inceput parca aveam mai mult ( 90 ) ... s-a mai dus din ambreiaj ??? sau cine stie ... poate mi se pare ... astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: depinde ce cutie ai. Dar eu nu cred k ai avut tu la 2000 90km/h. Daca vrei sa vezi daca patineaza amb., accelerezi brusc, si de obicei patineaza la turatia de cuplu maxim...nu patineaza tot timpu( sau daca da se simte un miros ciudat, de "ambreiaj (ferodo sau azbo-cauciuc)ars " :icon_thumright: )

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai aseara mi-am schimbat si eu kitul de ambreiaj la g3 -ul de 1.8. am luat un kit cu 360 ron, firma: gst cluch si mecanicul a zis k e destul de ok ambreiajul.i-am schimbat si distributia cu una originala (power grip de la gates) si trage parca mai bn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boond ce motor ai ? ADZ sau ABS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Boond ce motor ai ? ADZ sau ABS?

si ce trebuie facut ca sa il schimbi? trebuie sa dai jos cutia de viteze ceva? trebuie sa il schimb si eu ca deja s-a facut profesionist la patinaj artistic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru schimbarea ambreiajului, se da cutia de viteze jos. Nu este foarte greu, dar daca vrei sa il schimbi tu, este bine sa ai o "priza" de cutie cu care sa centrezi discul de ambreiaj. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chinul sau manopera este prea mare la o schimbare de ambreiaj sa pui unul SH.

Ia unul nou, eventual tot kitul si nu mai ai probleme multi ani de zile.

Mai ales daca ai obiceiul sa mai tragi cate o remorca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o intrebare ca sunt incepator as dori sa imi schimb kitu de ambreiaj asta inseamna ca va intra si in viteze mult mai usor ca de exemplu imi este ca nu intra lejer in viteza 1 sau nu are legatura ?va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi si de la ambreiaj...dar in acest caz intra greu in toate trepetele de viteza, iar la treapta de mers inapoi caraie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare ca sunt incepator as dori sa imi schimb kitu de ambreiaj asta inseamna ca va intra si in viteze mult mai usor ca de exemplu imi este ca nu intra lejer in viteza 1 sau nu are legatura ?va multumesc

uleiul din cutie l-ai schimbat? daca nu schimba-l si vezi daca mai intra asa greu, daca e tot asa s-ar putea sa fie timoneria ( aia presupune si ca se clatina rau maneta de la schimbator in toate partile)

intradevar cu ambreiajul nou intra mult mai usor in viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut schimbu de ulei dar nu cred ca cei de la cutia de viteze si intra doar a-1-a asa,in masalier intra ok si nu caraie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa ai o viteza mica pt ca sa poti cupla treapta1 , este vorba de constructia cutiei ,raportul mult demultiplicator al acestei trepte ingreunand cuplarea in mers

presupun ca pe loc intra la fel ca celelalte ,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!