Jump to content

Benzina in ULEI :(


Wichmann
 Share

Postare recomandată

Salutare dragi forumisti.

Dupa cum zice si titlul problema mea este destul de mare deoarece se pare ca nimeni din acest oras (ROMAN) nu imi poate repara masina.

Ce se intampla : benzina ajunge in baia de ulei.

Cum se comporta masina : merge bine, cateodata cand e rece nu sta la relanti (daca iau piciorul de pe acceleratie acul de la turometru cade imdiat sub 900 ture/min si motorul de opreste. Am mai patit o faza de genul ca am pornit masina de dimineata (afara erau -10 grade C) si am lasat-o sa sa incalzeasca in timp ce eu curatam masina de zapada. Dupa aproximativ 2 minute masina sa oprit singura desi pornise socul automat (motorul era accelerat, turatia era de 2000 ture). Dupa ce am plecat masina nu tragea si nu statea la relati de nici o culoare.

Ce am schimbat : baterie, pompa benzina, bujii, fise bujii. Am mai curatat si carburatorul cu carburol + ca a mai fost curatat si de un mecanic.

Acum este la service dar din discutiile cu tipul care se ocupa de ea nu stie ce sa ii faca (nu stie ce are).

Masina este cea din semnatura (mk2 CL, 1.6 benzina, carburatie)

Daca cineva are ceva idei va rog sa le postati !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e ca o pompa de dacie , (nu stiu ce tip e) dar cred ca e mecanica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este ca cea de dacie...si este atasata pe chiulasa...inseamna ca garnitura pompei de benzina este distrusa...este ciupita undeva....trece benzina prin ea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura de chiulasa

Nu are treaba garnitura de chiulasa.

Spalatul carburatorului cu carburol, eu unul nu l-as recomanda.(o spun ca Stan Patitu`). S-a verificat nivelul benzinei in camera carburatorului?(vezi cui poantou)

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in seara aceasta la mecanic si mi-a schimbat o chestie de la soc (o chestie neagra pe care scrie PIERBURG, in care vin 2 furtunase), care trebuia sa aiba o membrana si nu o mai avea era sparta. Acuma eu nu stiu ce sa cred daca aceasta a fost buba sau nu ca nu prea ma pricep (la cate am schimbat la ea nu mai stiu ce sa cred, pana nu vad ca merge .....).

Ca si sfaturi am mai primit asa : - sa verific daca nu cumva in jurul pompei de benzina este o fisura ceva

- daca nu e primul caz sa segmentez motorul cica ar putea intra pe la segmenti (uzura mare)

PS : - asa este pompa este atasata de chiulasa

- carburatorul a fost curatat cu carburol - sper sa nu am probleme din aceasta cauza

PS2 : va tin la curent cu ce se mai intampla cu masina!!

Modificat de Wichmann
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prietene >> segmentarea (sau motorul) se face atunci cand nu mai ai compresie, cand iti consuma f mult ulei etc. Problema pe care o "acuzi" nu are legatura cu segmentii.

poate fi de la : socul carburatorului, membrana pompei de benzina, nivelul CNC (camera de nivel constant) asta e tot la carburator, cuiul pontou, supapele de admisie, aprinderea...cam atat

si mie mi-a bagat benzina in ulei >>dar eu schimbasem carb-ul (din monocorp in dublucorp) si se ineca la pornire (dadea cam multa benzina) trebuie sa il reglez (oricum de cand am umblat in CNC e mai bine)

bafta, si nu te mai increde in orice "mecanic"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce daca cuiu pontou ar fi de vina ar baga benzina in ulei ? ori pe prea multa ori prea putina benzina in camera in functie de cui ... cum ajunge banzina in ulei daca e cuiu de vina ? eu zic totusi ca e membrana ... membrana de chiulasa nu e ca ai avea si apa in ulei atunci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prietene >> segmentarea (sau motorul) se face atunci cand nu mai ai compresie, cand iti consuma f mult ulei etc. Problema pe care o "acuzi" nu are legatura cu segmentii.

poate fi de la : socul carburatorului, membrana pompei de benzina, nivelul CNC (camera de nivel constant) asta e tot la carburator, cuiul pontou, supapele de admisie, aprinderea...cam atat

si mie mi-a bagat benzina in ulei >>dar eu schimbasem carb-ul (din monocorp in dublucorp) si se ineca la pornire (dadea cam multa benzina) trebuie sa il reglez (oricum de cand am umblat in CNC e mai bine)

bafta, si nu te mai increde in orice "mecanic"

Masina merge bine nu papa ulei, cel putin pana acum nu a mancat deloc.

Aprinderea zic eu ca e buna, am pus bujii noi.

Pompa de benzina noua.

Socul carburatorului l-am schimbat acum.

Respectivii "mecanici" ii cunosc, si i-am ajutat si eu cand au avut nevoie, dar se pare ca ei nu au vrut sa raspunda cu aceeasi moneda si a trebuit sa insist. Tin sa cred ca ei nu stiu ce are motorul si din cauza asta nu pot sa il faca. Si cand te gadesti ca ei repara pe la alte masini mai complicate (masini mai noi )...nu pot sa faca o masina clasica!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce daca cuiu pontou ar fi de vina ar baga benzina in ulei ? ori pe prea multa ori prea putina benzina in camera in functie de cui ... cum ajunge banzina in ulei daca e cuiu de vina ? eu zic totusi ca e membrana ... membrana de chiulasa nu e ca ai avea si apa in ulei atunci...

In camera de ardere ajunge mai multa benzina decat necesara; nu arde toata, deci...hop cu niscai benzina in baie. In plus mai spala si cilindri, cu consecintele de rigoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Membrana pompei de benzina este sparta. Tipic pentru aceste pompe. Trebuie inlocuita. Nu conteaza ca pompa e noua. Se mai intampla. Incearca asta si mai vorbim. Se pare ca ne indepartam de subiect... Era extrem de simplu raspunsul.

Modificat de Nea Vizanu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Membrana pompei de benzina este sparta. Tipic pentru aceste pompe. Trebuie inlocuita. Nu conteaza ca pompa e noua. Se mai intampla. Incearca asta si mai vorbim. Se pare ca ne indepartam de subiect... Era extrem de simplu raspunsul.

Dar si posibilitatea membranei sparte este redusa. Totusi...are pompa noua omu`.

In plus are probleme si cu ralanti-ul, nu-i trage motorul.

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Membrana pompei de benzina sparta = benzina in baie. :offtopic:

Daca era cu motorina, iti luam eu baia de ulei fiindca era deja spalata; scapam de smotru maine! ;)

Modificat de bubuleanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Membrana pompei de benzina sparta = benzina in baie. :offtopic:

Daca era cu motorina, iti luam eu baia de ulei fiindca era deja spalata; scapam de smotru maine! ;)

Acum astept sa vad ce se intampla cu chestia asta schimbata de la soc.

Daca membrana de la pompa e sparta, o schimb la garantie nu e o problema.

Astazi am schimbat uleiul (iar) si acum astept sa vad cum se comporta.

Am vazut surubul de la baia de ulei, pe unde se da uleiul jos si am crezut ca e nou ;) .

Mi-a mai venit o idee - nu pot sa desfac pompa asta de benzina (cea veche) si sa ii pun o membrana si sa scap ?

Va tin la curent!!!

Modificat de Wichmann
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar si posibilitatea membranei sparte este redusa. Totusi...are pompa noua omu`.

In plus are probleme si cu ralanti-ul, nu-i trage motorul.

Ralenti-ul din cauza debitului de benzina redus; nu trage din cauza.. debitului de benzina scazut!... Un' sa fie benzina? .... In ulei!

Modificat de Nea Vizanu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am merc cu masina 3 km si pana acum a mers foarte bine. Trage motorul bine, nu am bagat forja astept sa vad ceva consumuri de benzina plus ca urmaresc uleiul in fiecare zi !!! (sa vad cum arata + miros). Cand am fost la ultimul "mecanic" ii ziceam uite omule ca miroase uleiul a benzina de iti ia nasul din loc. El imi zicea nu ca uleiul asa trebuie sa miroase daor lucreaza cu benzina. Mi-a propus sa megem la o dacie Logan noua sa vedem cu miroase uleiul. Cand a scos joja nu mirosea a pic de benzina (el imi zice ...bine lasa masina aici sa ma uit ca tot ai probleme.)

Astazi uleiul arata bine nu prea miroasea a benzina, decat foarte slab. Sper sa fi rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont de faptul ca ai avut benzina in baia de ulei (chiar daca ai schimbat uleiul) e normal ca o perioada de timp uleiul sa mai miroasa a benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a mai venit o idee - nu pot sa desfac pompa asta de benzina (cea veche) si sa ii pun o membrana si sa scap ?

Va tin la curent!!!

Omule, parca spuneai ca ai schimbat pompa de benzina?!?! Nu da informatii eronate. Nici la doctor nu este indicat. :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule, parca spuneai ca ai schimbat pompa de benzina?!?! Nu da informatii eronate. Nici la doctor nu este indicat. :D :D

Am schimbat-o cu una noua dar Nea' Vizanu zice ca si pompa asta noua ar putea fi rea si ma gandeam sa o repar si pe asta veche! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Am schimbat-o cu una noua dar Nea' Vizanu zice ca si pompa asta noua ar putea fi rea si ma gandeam sa o repar si pe asta veche! :)

Salut, iti dau un sfat ca si eu sunt din Roman si stiu ce ciudati de mecanici sunt pe acolo. Daca vrei sa iti faci masina gaseste un mecanic in alt oras. In roman mec sunt si scumpi si nici nu fac treaba calumea. scuze pt off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, iti dau un sfat ca si eu sunt din Roman si stiu ce ciudati de mecanici sunt pe acolo. Daca vrei sa iti faci masina gaseste un mecanic in alt oras. In roman mec sunt si scumpi si nici nu fac treaba calumea. scuze pt off topic

Multam de info..oricum am observat si eu ..in fine cei la care am fost eu clar nu au idee despre ce este vorba si nici nu au chef sa investigheze problema.....care persista in continuare si acum am mai auzit o faza tare cica nu e benzina in ulei..ca de fapt e apa si de aceasta cauza are o culoare mai ciudata si ca trebuie schimbata garnitura de la chiulasa si ca fisele 1 si 2 sunt intrerupte....Eu unul m-am conformat si am cumparat o garnitura si luni o sa cumpar si patru fise sa le schimbe pe toate.

Acum as mai avea si o alternativa ..am gasit un motor de golf 3, 1.6 benzina, injectie monopunct de pe o masina adusa din Italia si tamponata aici. Motorul nu e avariat doar caroseria ..a intrat cineva in el in partea din dreapta a masinii. Inca nu am vazut-o luni sper sa merg sa va despre ce este vorba. Omul da motorul cu tot cu cutie de viteze + montaj la 450 euro ...din care cred ca se mai poate rupe ceva la pret + un an de garantie . Ce ziceti de treaba asta merita investit atatia bani in ea? In afara de asta cred ca o sa ma mai coste si actele de la RAR.

Acum nici nu stiu ce sa fac ..sa vb. cu omul sa imi tina motorul? si in caz ca tot nu reusesc sa rezolv problema sa il schimb? sau sa il schimb oricum?

Am o dilema destul de mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te la joja si daca e intr-adevar apa in ulei o sa vezi urme de spuma cu tenta gri-galbuie. Daca sint probleme la garnitura de chiulasa ai probleme cu apa: fierbe, refuleaza din vas, bolboroseste dupa ce opresti motorul.

Avantajul motorului tau cu carburator e ca-i simplu. Daca montezi unul pe injectie si meseriasul nu le nimereste cum trebuie, o sa te doara capul mult mai tare. Poate plimbat carburatorul de la unul la altul, dar nu sint convins ca au acelasi raport de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te la joja si daca e intr-adevar apa in ulei o sa vezi urme de spuma cu tenta gri-galbuie. Daca sint probleme la garnitura de chiulasa ai probleme cu apa: fierbe, refuleaza din vas, bolboroseste dupa ce opresti motorul.

Avantajul motorului tau cu carburator e ca-i simplu. Daca montezi unul pe injectie si meseriasul nu le nimereste cum trebuie, o sa te doara capul mult mai tare. Poate plimbat carburatorul de la unul la altul, dar nu sint convins ca au acelasi raport de compresie.

Pe joja nu se vad urme de spuma in schimb gasesc spume pe capacul care acopera gaura pe unde se pune uleiul. Spuma miroase foarte tare a benzina!!. De refulat ce sa zic am mai observat din cand in cand urme de apa ..dar nu am dat importanta. De bolborosit nu am vazut si nici nu am auzit....

Eu ma gandeam ca ar fi un castig cu injectia deoarece poate as fi scos un consum mai mic de benzina... :D plus ca motorul ar fi mult mai nou decat al meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e doar in capac, e uleiul slabutz calitativ. Daca nu scade nivelul apei in vas atunci e ok. Cu benzina aia eu nu vad decit o singura posibilitate: pompa de benzina, membrana sparta. Ai mai putea sa te uiti la furtunul care recircula gazele de carter, daca miroase (si daca ies gaze pe-acolo sau simti la mina presiune de la gazele care ies), sau daca ai ceva trasee de eliminat vaporii de benzina din rezervor(am vazut unele masini cu carb. la care erau aduse in galeria de admisie). In rest... revezi postul lui bil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!