Jump to content

Albioara


mdinisoae

Postare recomandată

Salutare,

 

Dupa "Balana", vin acum cu un nou album "Albioara"

 

 

Ieri am fost informat ca a ajuns masina la dealer si aseara am fost ca sa discutam despre detalii (restul de plata, inmatricularea, asigurare, etc) :icon_bounce:  :icon_bounce:  :icon_bounce: 

Masina este Golf VII Variant - Comfortline, 2.0 TDI, M6

 

Pachete aditionale fata de configuratia standard:

- Parkpilot (WDA)

- Radio Composition Media (ZCA)

- Scaune față ergoActive (PB4)

- Suspensie sport (PSF)

- Cameră video Rear Assist (KA1)

 

http://imageshack.com/a/img33/975/8tc8.jpg

http://imageshack.com/a/img854/7647/l36d.jpg

http://imageshack.com/a/img853/9557/7e93.jpg

http://imageshack.com/a/img690/953/zsak.jpg

Link către comentariu

Multumesc Catalin, va fi masina sotiei si urarea "fara incidente" este bine venita :beer:

Link către comentariu

Sa o stapaniti sanatosi toata familia. Sunt curios cum se simte suspensia sport, cat se pierde din confort. Si eu am comandat cu suspensie sport +roti de 17,( imi ajunge in aprilie masina) si cum am auzit multe de la multi cum ca ma va zdruncina, sunt curios la Dvs cum se simt gropile.

Modificat de DDoc
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Prima zi de primavara si prima zgarietura (pe lateral stanga, de la far pana la aripa din spate); se intampla la nici mai  putin de o saptamana de la cumpararea masinii. La supermarket, masina era parcata pe locul persoanelor cu disabilitati si cu cardul asociat pe bord, la vedere!
Daca as avea putere si s-ar aplica legea junglei , i-as taia degetele celui care a facut asta ca sa poarte durerea in suflet toata viata lui .....

 

Poza 1

Poza 2

Poza 3

Poza 4

Poza 5

 

O zi insorita de primavara care trebuia sa se finalizeze cu o sesiune foto plina de bucurie si fericire, s-a finalizat cu multa durere  in suflet si o nemasurata ura fata de o anume "specie" de oameni care, din nefericire, umbla in libertate printre noi.

Modificat de mdinisoae
Link către comentariu

totusi parca nu este asa adanca zgarietura...nu iese cu un polish?e frumoasa tare masina. :icon_thumleft:

Link către comentariu

Este o zona mai adanca , a intrat adanc in vopsea ... sa ies din iarna si ma gandesc sa rezolv problema (retus + polish) si sa o imbrac cu folie mata. 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

@1-Q : Multumesc frumos.

 

Am reusit sa o scot la prima calatorie mai lunga si am inregistrat consumul:

C = 5.9 %

Trip = 413 Km

Viteza medie = 108 Km/h

Temp = 18 oC

 

Conditii:

- incarcare 2 adulti si un copil  :)

- fara multe bagaje, doar cele necesare pentru picnic si schimburi pentru copil

- cauciucuri de vara 205/55 R16

- regim autostrada, la intoarcere a plouat pe o portiune de drum (~ 20 Km)

 

Per total sunt multumit de masina, dar dinamica motorului lasa de dorit in treptele 5 si 6 (in comparatie cu Golf V si softul sock) ... se va rezolva si problema asta dupa ce iese din garantie. :)

Link către comentariu
  • 1 year later...

Pentru a tine un jurnal onine (the short version) legat de tot ce se intampla cu masina, voi incerca sa fac niste inregistrari cu evenimentele legate de aceasta masina.

 

Prin urmare, dupa 1 an si jumatate si 21900 Km s-au intamplat urmatoarele evenimente:

 

2014:

Nici un eveniment

 

2015:

- August: am adaugat 300 ml la lichidul de racire

 

- Septembrie: la 21890 km au aparut 2 galme la cauciucurile de fabrica de pe partea dreapta, in final am decis sa renunt la ele si sa montez cauciucurile de iarna pe jantele de 16". Sper la Primavara sa achizitionez jante si cauciucuri de vara pe 17", iar jantele vechi pe 16" sa ramana cu cauciucurile de iarna.

 

- Octombrie: lichidul de racire a contiuat sa scada si am fost sa fac testul de presiune; Mecanicul a mai completat cu lichid pe durata testarii (nu stiu cat), oricum nivelul este la linia de maxim (fata de nivelul de dinainte presupun ca a mai completat cu ~ 200 ml).

 

- Octombrie: Odata cu intrarea in service pentru testul de presiune am fost informat ca exista o actiune pentru upgrade de software (rezolva niste probleme la frana electrica - nu am primit multe detalii):

Inainte de software upgrade:

Component and/or Version: R4 2,0L EDC   H22 5514

ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906021DS 002009

Dupa software upgrade:

Component and/or Version: R4 2,0L EDC   H22 8125

ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906021DS 002013

Link către comentariu

Faina masinuta ! Si legat de dinamica masinii in treptele 5 si 6? Tot nemultumit? Oare nu si-a dat drumul motorul?

La mai multi km :)

Link către comentariu
  • 8 years later...

Am ajuns cu succes la 10 ani de cand am luat-o, si-a pus in tolba doar 110 000 Km.
Au inceput sa apara si problemele, de fapt sunt probleme vechi raportate la VW si chiar si aici pe forum, maine o duc la service pentru ca a aparut din nou problema pierderii lichidului de racire discutat aici:

 (din nefericire topicul a fost inchis si moderatorul nu mi-a taspuns la mesaj pentru a redeschide topicul.

 

Am gasit "Furtunul si cupla 5Q0122157CE" fisurata undeva pe interior, in dreptul inelului de strangere (daca o indoi, curge lichidul de racire ... inainde de a descoperi furtunul am merg 1h cu masina , cand am revenit acasa am verificat sa vad daca mai curge lichid de racire, inschimb de data asta motorul (cred ca turbina) era inchinsa rau si pe furtun ieseau aburi de data asta)

Am pus filmuletul aici:


image.thumb.png.016d5a59f30fa70bba1df7094aedf90d.png

 

Link către comentariu

...si am gasit pe internet si problema raportata la VW dealer in 2016 :

image.thumb.png.9cd5c25fc0787b4c6cf7edf6ec6fb041.png

 

(mai jos este filmuletul meu)

 

daca nici asta nu este defect de fabrica, nu am ce sa mai comentez.

 

image.thumb.png.8ed3068ce6396930dc2609af6f88eb33.png

...se vad clar urmele de apa prelinsa printre suportul difuzorului si cadrul de metal de la interior.

image.thumb.png.fa1fa76f26ce84c104b836998b610740.png

 

 

image.png

Modificat de mdinisoae
Link către comentariu

Problema e de multi ani cunoscuta si se repara la dealer pe garantie - am reparat la un Golf 7.5 pe garantie la dealer si de atunci nu a mai aparut.

 

Se stie ca "buretelul" din jurul boxelor e de proasta calitate, se mananca in timp si se infiltreaza apa pe langa boxe. La mine una din boxe era "kaput" si s-a schimbat si aia pe garantie, s-a dat cu mastic la toate boxele si de 5 ani nu a mai aparut problema.

Link către comentariu

Daca ai ajuns la 10 ani cu masina si abia acuma ti-au aparut problemele la difuzoarele spate, inseamna ca ai avut noroc de ele. Adica posibil sa fi avut un lot de difuzoare montate cu acel burete de etansare ceva mai rezistent, pentru ca alta explicatie nu gasesc.

 

Si spun asta in conditiile in care problema mai sus stiuta cam incepe sa apara in primii ani ai masinii. Iar de bine de rau, la Golf 7 incepi sa te confrunti in general cu buba asta de la 3-4 ani in sus. Ca deja la Golf 8, dupa 1-2 ani incep sa "planga" usile.

 

Ca sfat, parcurge un pic topicul dedicat infiltrarii apei in masina si zonele cu bube la Golf 7. S-ar putea sa iei in calcul verificarea si celorlalte zone cu probleme si eventual sa eviti din timp "piscina" din masina.

Link către comentariu
13 hours ago, mdinisoae said:

Am ajuns cu succes la 10 ani de cand am luat-o, si-a pus in tolba doar 110 000 Km.
Au inceput sa apara si problemele, de fapt sunt probleme vechi raportate la VW si chiar si aici pe forum, maine o duc la service pentru ca a aparut din nou problema pierderii lichidului de racire discutat aici:

 (din nefericire topicul a fost inchis si moderatorul nu mi-a taspuns la mesaj pentru a redeschide topicul.

 

Am gasit "Furtunul si cupla 5Q0122157CE" fisurata undeva pe interior, in dreptul inelului de strangere (daca o indoi, curge lichidul de racire ... inainde de a descoperi furtunul am merg 1h cu masina , cand am revenit acasa am verificat sa vad daca mai curge lichid de racire, inschimb de data asta motorul (cred ca turbina) era inchinsa rau si pe furtun ieseau aburi de data asta)

Am pus filmuletul aici:


image.thumb.png.016d5a59f30fa70bba1df7094aedf90d.png

 

Neaparat sa faci o spalare cu presiune a instalatiei inainte de a monta cupla noua si furtunele. Am un prieten care acum 1 saptamana a schimbat 2 cuple in decurs de 1 saptamana in Grecia. De la suprapresiune in instalatie se tot spargea la imbinare. 

Link către comentariu

@pronet multumesc pentru sugestie, o sa verific dupa reparatie sa vad daca vor curata la compartimentul motor ... dar o sa ii dau si eu un jet de apa. Tind sa cred ca si mie mi-au schimbat cupla aceea in 2015 (la un an si jumatate dupa ce am achizitionat masina), dar nu am vazut nimic specificat in cartea de service legat de cupla. (doar un cod ).

@LUFYasa cum am scris mai sus, sunt problemele sunt vechi si raportate la dealer-ul de unde am cumparat masina. Legat de scurgerea de apa, am cautat problema pentru Golf 5 si asa am am vazut ca sunt mai multe probleme la Golf 7 (e.x. grila de aerisire si regularizare a presiunii din portbagaj) ... Imi pare mie rau ca am ales solutia simpla (am pus carpe la praguri) si nu am continuat sa stau pe capul lor.

 

Maine iau masina din service si actualizez postul cu reparatiile facute.

 

Link către comentariu

Eu ma refeream la curatarea cu presiune a instalatiei de racire, nu a compartimentului motor.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!