Jump to content

Tremurat usor toata caroseria


d4rkm4nx99
 Share

Postare recomandată

Va salut! Am un passat din 2006 2.0 TDI 140cp azi am fost cu el la un service sa ii fac o diagnoza , toate bune si frumoase dupa ce am plecat de acolo cam din 20 in 20 de secunde la relanti tremura foarte usor  caroseria ca si cand nu se alimenteaza fluent cu motorina , trebuie sa fi foarte atent ca sa observi acest tremurat.Este posibil sa fi umblat ala la parametrii in calc ? ca doar pana sa ajung acolo nu avea acest tremurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce stii despre volant ?

mi-a zis un mecanic acum 1 luna de zile ca mai duce vro  40.000 km....

 

 

Dupa parerea mea este foarte posibil sa fi umblat pe la parametri la injectoare,  cum pot sa verific asta sau sa aduc calculatorul la parametrii initiali ?

Modificat de d4rkm4nx99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal valoarele la injectoare ar trebuii sa stea cat mai aproape de 0.0 +

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest tremurat este de la unul din injectoare care nu lucrează la parametri normali , eu am probleme cu un injectoare si așa îmi face si mie masina

Modificat de costel08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am un passat din 2006 2.0 TDI 140cp azi am fost cu el la un service sa ii fac o diagnoza , toate bune si frumoase dupa ce am plecat de acolo cam din 20 in 20 de secunde la relanti tremura foarte usor  caroseria ca si cand nu se alimenteaza fluent cu motorina , trebuie sa fi foarte atent ca sa observi acest tremurat.Este posibil sa fi umblat ala la parametrii in calc ? ca doar pana sa ajung acolo nu avea acest tremurat.

 

de la o diagnoza nu are ce sa se intample, deoarece la diagnoza doar se citesc valorile din blocurile de masura si se interpreteaza.

 

Modificarea anumitor parametrii, se face acolo unde permite aplicatia si componentele masinii suporta,  la cererea clientului.... pentru diverse adaptari, etc.. dar nu are legatura cu simptomele tale.

 

Acum, tremuratul poate sa aibe multe cauze.... printre cele mai comune - injectoarele, volant.

 

La diagnoza se poate vedea daca este vb de injectoare sau alte componente ale motorului, in functie de valorile din blocurile de masura.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Buna ziua

Am o problema daca sunt cunoscători pe tema asta rog un sfat...

Passat b6 2.0 tdi an 2005 cutie viteze manuală 

Am achiziționato in 2012 96.000 km. Acum are 198.000 km . Problema e ca de cand am luat-o cam de la 40 km/h la 0 km/h în frânare sau pe liber masina are un tremurat rapid . Tremuratul nu e puternic dar deajuns cât sa se simtă în toată masina . As putea zice ca se simt si 2 trepidatii pe secundă dar si cu spațiu de timp mai mare între ele . Pana pe la 140.000 km daca calcam ambreiajul trepidatul dispărea. După 140 k km chear daca calcam ambreiajul trepidatul nu dispărea. De cand am luat masina am schimbat următoarele:  kit disc ambreiaj, planetare,brațele față,  suport cutie viteza, pastile frâna față spate,grup pompa ulei , de 2 ori kit distributie,kit complet ax cu came, turbina, pompa tandem,pompa presiune carburant (depresor frane) . Injectoare testate funcționează în parametrii standard. Dupa toate aceste reparatii nu sa schimbat nimic .Specific ca tremuratul se simte doar de la 40 km/h pana se oprește masina . In staționare trepidatul nu se simte. Relantiul se află undeva la 890 turatii. Am probat sa o tin la 1000 turatii si pare sa dispară tremuratul. Multumesc. O zi buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Daca valoriile injectoarelor sunt ok, volant in stare buna, tampon antibalans cu bucsele afere, ramame pompa tandem sau pompa din rezerver care se manifesta in mai multe feluri, unul descris de tine chiar. 

P.S. ti-am scris in privat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
lucian.ciobotaru

Salut,

 

Am achizitionat un passat b6 din 2007 2.0 tdi cod BMP si sper sa ma puteti ajuta cu cateva sfaturi referitoare la urmatoarele probleme:

-destul de rar cand accelerez usor in treapta a doua, pe la 1800-2200 de turatii masina are o ezitare/intrerupere in accelerare timp de 1/2 secunde dupa care isi revine

-la decelerare in momentul in care ma apropii de semafor/punctul de oprire daca o scot pe liber de la 20/30 km pe ora indiferent daca franez sau o las sa curga motorul tremura destul de tare si isi schimba si sunetul de mers rotund. Mentionez ca daca tin ambreiajul calcat pana se opreste pe loc nu mai tremura aproape deloc. 

volant nu bate nici la rece nici la cald. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dpf off si/sau pompa de ulei de 1.9 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.ciobotaru

Salut,

 

Nu, dpf e activ si pompa de ulei originala, doar ce am schimbat axul de la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt inlocuirea axului ai dat arboriii de balansare jos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.ciobotaru

Nu, am scos doar siguranta axului si am scos axul cu grija sa nu misc nimic dupa care am introdus noul ax pe original. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ai eliminat cele doua cauze. 
Verifica oringuri injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.ciobotaru

Le pot verifica si altfel decat vizual? Ma gandesc ca daca le scot trebuie neaparat sa le si schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oringurile nu se pot verifica vizual decat daca dai injectoarele jos. Iar daca dai injectoarele jos,se recomanda inlocuirea oringurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Etansietatea oringurilor se poate verifica fara a demonta injectoarele (gasesti procedura in manual)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.ciobotaru

Salut,

 

Imi poti spune si in ce manual? daca nu e cu suparare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la oringuri,ai facut vreo diagnoza sa vezi daca apare ceva de natura electrica?

In principiu de la oringuri porneste greu cand o lasi mai mult nepornita,cam asta ar fi primul simptom de oringuri. 

Vezi avansul daca este corect,corectia pe injectoare,maf-ul,map-ul. Nu incepe cu ce este mai greu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.ciobotaru

Salut,

 

Am facut diagnoza si nu am absolut nicio eroare. Avansul este ok. La injectoare am urmatoarele valori:

1. -0,05

2. +0,02

3. +0,12

4. -0,09

Astea sunt valorile cu apa la 90 grade.

Mentionez ca masina porneste sfert si din ce am sesizat balbaie mai rau cand se incalzeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie ceva de ordin mecanic si nu electric. Din ce stiu eu,corectia pe injectoare in grupul 13 este aratata pana la 1500rpm,nu si dupa. La relanti nu balbaie? Despre filtrul de motorina ce stii? Pompa din rezervor baga motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.ciobotaru

Salut,

Pompa din rezervor nu stiu exact cat baga dar se aude cand pun contactul si daca scot furtunul din filtru arunca destul de bine zic eu.

Filtrul de motorina este nou. Am sesizat ca balbaie si la relanti din cand im cand. Alte idei? Cineva in Bucuresti care isi poate arunca un ochi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!